MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

world of tanks MMo
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=35710
Strona 25 z 60

Autor:  Isengrim [ 11 wrz 2010, 01:33 ]
Tytuł: 

Ja to bym nieco podniósł koszty HT. T7 HT kosztuje tyle co T8 medium.
Mówiąc szczerze, to te 150g trochę psuje statystyki tanków. Grałem na RU i czołgi się ładniej tireami rozkładały. Inna sprawa że grało więcej ludzi.
No nic, co słyszę to "miałem zagrać żeby zobaczyć co to, i zostałem na 6 godzin".
I pomyśleć że nie zacząłem wcześniej, bo mi maila newsami bombardowali i skreśliłem ich jako "kolejne bezpłatne gówno".

Autor:  Karol66 [ 11 wrz 2010, 01:44 ]
Tytuł: 

Isengrim napisał(a):
Ja to bym nieco podniósł koszty HT. T7 HT kosztuje tyle co T8 medium.


I tak powinno być bo to w miarę porównywalne pojazdy.
Dopiero T8 HT zaczynają być problemem dla T8 medium.

Autor:  Perrin [ 11 wrz 2010, 07:52 ]
Tytuł: 

Tak wogole, to moglaby powstac jakas lista kontaktowa i moznaby powoli zaczac myslec o osobnym dziale na forum ;). Niektore dzialy na forum maja niewiele wiecej wszystkich postow (noo, polowe wiecej, ale to i tak malo) niz tej jeden nieszczesny topik.
O.

Autor:  Neonin [ 11 wrz 2010, 08:18 ]
Tytuł: 

Artyleria jest problemem, który powinien być sensownie rozwiązany. Nie może być tak że artyleria ma podgląd z satelity i celność bomb kierowanych laserowo. W retailu będzie lepiej - nie będzie free golda i zarobienie na tanka t10 zajmie troszkę czasu;) nie będzie tak jak teraz że w 1 bitwie są 3IS7 2x Mouse i 4 jagtigery.
Zresztą ogarnięty duet t44/panter objeżdża wszystko łącznie z IS7 i Mausem. Nawet srednio rozgarnięty duet medium + TD rozwala is4 prawda mendol? ;)

A swoją drogą mam nadzieję że starczy mi czasu do obejrzenia w becie medium tanków wyższych tierów bo obawiam się że w retailu nie da się zarówno wysokotierowym tg jak i mediumem - nie mówiąc już o czas potrzebnym do wyskilowania;)

Autor:  Havok [ 11 wrz 2010, 08:36 ]
Tytuł: 

Podczas gry mam ping ok 130-150 mimo to zwłaszcza przy zblizeniu pojazdy przeciwnika poruszając się wykonują kilkumetrowe skoki. To norma w tej grze? czy tylko ja mam najwyraźniej jakieś problemy z połączeniem?

Autor:  Asmax [ 11 wrz 2010, 10:12 ]
Tytuł: 

Niestety mam to samo, to psuje caly fun z gry:<

Autor:  Viracept [ 11 wrz 2010, 10:54 ]
Tytuł: 

Jak coś to mam nick Venari. Zagadywałem do karola ale mnie olał ;/

V.

Autor:  mwat [ 11 wrz 2010, 11:06 ]
Tytuł: 

Nie ma ktoś czasem jeszcze klucza do bety? Jeśli tak to poprosiłbym :)

Autor:  Mendol [ 11 wrz 2010, 11:21 ]
Tytuł: 

mysle, ze wszyscy tak maja. ale jakos specjalnie to nie przeszkadza ;p

Autor:  Viracept [ 11 wrz 2010, 11:32 ]
Tytuł: 

Ja gram przy stałym 270-310ms ;/

V.

Autor:  Mendol [ 11 wrz 2010, 11:49 ]
Tytuł: 

ja w granicach 200. mam nadzieje, ze w retailu beda eu serwery.

Autor:  Karol66 [ 11 wrz 2010, 13:05 ]
Tytuł: 

Viracept napisał(a):
Jak coś to mam nick Venari. Zagadywałem do karola ale mnie olał ;/


Musiałem semi afk być - sorka.

"Skaczą" czołgi będące daleko i poruszające się bardzo szybko i to chyba wszystkim.
Ale autoaim na nie "działa".
Też mam pinga ok 200 i nie zdażyło mi się żeby tak "skakał" czołg będący bliżej niz 300m.
Wydaje się, że to raczej cecha engine niż efekt lagów albo wysokiego pinga.

Autor:  Adhoc [ 11 wrz 2010, 13:16 ]
Tytuł: 

Niestety manualne celowanie na duzo odleglosci wchodzi tylko w gre, gdy przeciwnik w ogole sie nie rusza.
Natomiast nie raz udalo mi sie zestrzelic leoparda w pelnym ruchu na duza odleglosc kiedy mialem na nim wlaczonego auto aima.

Tak sie zastanawiam czy bedzie mi sie chcialo grac w retiala. Beta trwa dosc dlugo i boje sie efektu takiego jak z HoN, w ktora sie nagralem w bete i nie zdecydowalem sie na kupno pelnej wersji.

Autor:  V [ 11 wrz 2010, 13:28 ]
Tytuł: 

Ja mam pingi 120-150 i mam to samo na duzej odleglosci czolgi mi czasem skacza, a co do celowania , na duza odleglosc uzywam auto aima dosc czesto trafia, z bliska manualnie :P

Autor:  gosugamer1 [ 11 wrz 2010, 13:51 ]
Tytuł: 

Cytuj:
ja w granicach 200. mam nadzieje, ze w retailu beda eu serwery.

zapowiedzieli, że będą

btw. grałem jeszcze przed przenosinami serwerowni do US, ping w granicach 90-110 i ten problem ze "skaczącymi" czołgami nadal występował, to wygląda na jakieś opóźnienie po stronie serwera.

Autor:  Karol66 [ 11 wrz 2010, 14:21 ]
Tytuł: 

Myslę, że nie daje rady na bieżąco podawać pozycji czegoś, co jest daleko i porusza się 60km/h. więc wyświetla to "poklatkowo".
Anyway - nie jest to problem skoro daje się to trafić :)


Ja mam inny pomysł odnośnie PL graczy z mmorpg.pl.
Zamiast czekać na retaila z klanami etc może sobie zrobimy coś w stylu "mistrzostw" forumowych.
Można się umówić na konkretny dzień, np. (czwartek 20.00). Podać swoje nicki i dostępne czołgi (plus nicki na skype). Wybrać 2 "leaderów".

Ci "dwódcy" podzielą między sobą czołgi żeby zadbać o balans, ustalą kto robi private room, zasady (np. odnośnie arty albo jej braku, możliwości używania "potów" i golden ammo, tierów dopuszczonych czołgów etc etc etc).
Przykładowo to może być:
- po jednej arty max tier 3 na team
- bez "ekstra dodatków" (naprawiaczek, golden ammo etc)
- mapy X, Y, Z
- czołgi tierów 5-8 (zakres można ustalić na podstawie tego kto się zgłosi - jeśli np. będzie 1 tier 10 a reszta max 8 to ciężko będzie podzielić teamy żeby był balans... a jeśli będzie dużo czołgów niskich tierów to można obniżyć to do tieru 3-4 etc).

I o określonym czasie odpalamy grę, odpalamy osobne czaty dla kazdego teamu (leaderzy mogą się ze sobą porozumiewać in game tekstowo) i walczymy :)

IMO to ma sens jeśli będzie przynajmniej po 8 osób w każdym teamie (mniej to już duża losowość rozgrywki - jedno fartowne trafienie w "główny" czołg i już może być pozamiatane).

Autor:  Adhoc [ 11 wrz 2010, 14:26 ]
Tytuł: 

pomysl ok ale do tego jest potrzebne osobne forum + obawiam sie, ze 16 graczy bedzie ciezko znalesc.

Autor:  siled [ 11 wrz 2010, 14:49 ]
Tytuł: 

to jest nas 3

Autor:  Asmax [ 12 wrz 2010, 12:26 ]
Tytuł: 

Kupilem sobie pz38 i przeskoczylem do wyzszego tiera - ale mnie ruchaja...

HETZEREM cos zdzialam? Chociaz przy moim survivalu od 2 strzalow naruchanie expa i kasy zajmie mi milion lat.

Autor:  Mendol [ 12 wrz 2010, 12:41 ]
Tytuł: 

ja probuje pograc wespe ale ni uja nie potrafie z tego strzelac ;/

Strona 25 z 60 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team