MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Burn Heretic! - Soulstorm
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=28719
Strona 4 z 29

Autor:  MagPS [ 8 mar 2008, 22:58 ]
Tytuł: 

Pieszczoch napisał(a):
Ta :/
Dzisiaj sie pobawilem nowa rasa i na jednej mapie wystarczylo wyprodukowac kilka squadow ta suke aniola i 5 samolocikow - gra wygladala alla a+lmb.
Troche to nudne sie robi.


zmień poziom trudności :roll:

Autor:  Huba [ 8 mar 2008, 23:04 ]
Tytuł: 

Ja sie wlasnie katuje z ostatnia twierdza na hardzie sisterami. Zostali mi... necroni. Jak ja nienawidze tych blaszakow. To jest naprawde hard. Zly ruch i po armii, trzeba sie spieszyc bo dranie upgraduja monolity i to 4 na raz. Z miejsca zalewaja baze atakami, teleportuja sie na swoje struktury wiec zerg jakiegos waznego fragmentu bazy przed wykonaniem pomniejszego zadania to samobojstwo. Wystarczy ze przedrze sie squad immortali i pol bazy w ruinach. Szkoda ze z innymi rasami nie trzeba sie tak napocic.

At Pieszczoch: no w DoW nie ma sensu grac na nizszym levelu niz hard bo wlasnie tak to sie konczy. Jedna super jednostka, jakies wsparcie i wszystko pada.

Autor:  MagPS [ 8 mar 2008, 23:09 ]
Tytuł: 

@Huba
Atak na twierdze nekronów w SS jest trudniejsze niż w DC? (ofc hard)

Autor:  Nestor [ 8 mar 2008, 23:24 ]
Tytuł: 

Nekron Krul!

4 Obeliski to troche overkill. Zlwaszcza jak ma sie tak liczebne armie jak SoB. Gram na normalu siostrami i poki co jest ok. Blood ravens denerwowali deep strike'ami, ale ich baza jest juz moja. Na tej planecie tylko orki zostaly.

Penitent engine + aniolek to zajebisty harassment squad, w trojke potrafia niezle zniszczenie siac, a exorcist jest zajebisty do wywracania jednostek wroga i dobijania ich jak leza za pomoca piechoty.

Ale tak jak mowilem, jak wpadna 2 squady siostrzyczek i odpala dyskotekowe promienie, to nic nie przezyje ;-) Marines padali jak muchy.

Autor:  Huba [ 8 mar 2008, 23:55 ]
Tytuł: 

MagPS napisał(a):
@Huba
Atak na twierdze nekronów w SS jest trudniejsze niż w DC? (ofc hard)


O wiele, w DC bylo liniowo. Tam kazda twierdza miala schemat: odeprzyj glowny szturm, rozbuduj mala obrone z przyplywem surowca, zmaxuj armie, zerg.

Tutaj jak tak zrobisz to "troche" niezadziala. Nie wiem co sie dzieje jak sie te monolity upgraduja, chyba nekroni maja coraz lepsze jednostki. Ja 3 z 4 zatrzymalem przed upgradem wiec mialem w miare spokoj w teorii. Tak naprawde ciagle musialem dawac uzupelnianie, bronic bazy, bronic 4 punktow a jak sie rozbudowalem oczyscic co slabsze miejsca na mapie i dopiero brac sie za rozwalanie monolitow. Jakbym czekal i dal sie zupgradowac na maxa to czarno widze. 4 monolity bojowe to nic nie wytrzyma, zwlaszcza na hard.

Generalnie w trudnosci harda twierdz ja to widze tak:

Necron >>> IG > chaos, sm, ork, eldar > dark eldar.

Siostry nie wiem, rozwalilem je tylko dark eldarami na easy zeby zobaczyc jak ich misja wyglada. Najwiekszy lol to twierdza dark eldarow. Main objective to zabicie ich lidera. Rzard polega na tym ze on lata w Dais i wpada czasem do bazy, jak dostanie to ucieka. Trick? Otoczyc meele troopsami i pouciekane. Najszybciej skonczona twierdza ze wszystkich. Chociaz tez ciekawa.


Model: No meltaguny niszcza straszliwie;] Jedyna "wada" siostrzyczek to to ze gdy spamuja miotaczami ognia to nic nie widac w co sie strzela czasem. ;]

Autor:  Dana [ 13 mar 2008, 15:07 ]
Tytuł: 

http://www.rockpapershotgun.com/?p=1313

Ciekawostka.

Autor:  Huba [ 13 mar 2008, 17:21 ]
Tytuł: 

Jaki fail.....

Autor:  Dana [ 28 mar 2008, 02:57 ]
Tytuł: 

Dawn of War 2 potwierdzony.

Cytuj:
The intel (gathered from the preview and an interview with Producer Mark Noseworthy in the same Belgian magazine, PC Gameplay):

- Uses the Essence 2.0 engine with Havok physics, all optimised for DX10 and multicore support.
- It looks great, think of the DoW intro but with a bit less polygons here and there (in terms of lighting and all that it looks almost exactly the same).
- Units also use CoH-like unit AI for awareness and pathfinding to find cover and such.
- [b]While DoW 2 shares the same (upgraded probably) engine as CoH[ it won't be "CoH in space",/B] while soldiers in CoH will ask themselves if flanking the enemy is the right option, in DoW2 it will be more like Space Marines asking themselves if they should use their jetpacks to jump over an Ork squad to attack them in the back. Different settings, different kinds of warfare.
- Preview only showed a destroyed city landscape, akin to DoW (but more detailed), other tilesets will offer deserts, jungles, mountains and other cities.
- Only the Orkz and Space Marines were revealed, more races on the way obviously and to be to revealed later this year (though how many isn't known).
- Co-op campaign for both the Orkz and Space Marines, apparently not for the other to-be-revealed races.
- More focus on making units and squads unique; every unit has got a name (at least in the campaign it seems), more details and more animations.
- Relic wants to give players rewards at the end of a mission like wargear (armor, weapons, rare objects); "Let's pimp out squads with cool stuff!", you will see these items in-game as well of course.
- You'll fight your way through the campaign with the same squads.
- You can't control more than six squads! I am not sure if this is campaign-only but the preview made it sound like it wasn't.
- The squads are going to be a lot more interesting than before though.
- A squad leader (one or several?) will need to survive if you want to complete a mission; you really have to look out for your squads and don't treat them like cannon fodder.
- There is a lot more interesting commentary from the units as well; if your SM commander is holding a Thunder Hammer f.e. then the opponent will specifically comment on that, Ork Warchief saying something like "Ooh, nice hammer, but mine is bigger!". The warchief will say something else if the commander doesn't have the hammer.
- The campaign lets Space Marines operate from a spaceship, you'll get a view of an underlying planet and you'll be able to choose from different missions (which are tagged with difficulty colours, green, blue and red).
- Certain reward items won't be useable at once in the campaign, so they'll be taken back to the SM spaceship for research.
- Dreadnought can now also trample Orkz.
- No sea or air units (though jetpacks are still in of course).
- Development team of 55 people has been working on it since September 2006.
- Release in early 2009 or later.


Cytuj:
hehe I couldn't resist and bought the dutch gamemagazine.

Haven't read the article, but judging from the, thank god, many screenshots, it looks awesome.

Some quick info:

-Buildings can be occupied (like in coh)
-Environment completely destructable ^^
-Vehicles are bigger (there were only a couple of dreadnought shots)
-LOTS of blood (i saw the screens and thought LOL)
-Over the top finishing animations
-when units are in melee, pieces of battle armor can be chopped off in the action


Cytuj:
* There's a screen of an Ork Warboss taking on three space marines. The warboss looks really brutal. With his right hand he picks up a space marine and crushes him in the air, with his left arm he's holding a chainsaw i think, and sawing the space marines in two?(pic is rather small so not to clear), a third marine attacks the ork from behind.

* There's a screen from a Commander with a warhammer, charging an Ork Warboss.

* The most brutal pic is that one of a dreadnought that slams his left arm into an ork, and the blood splashes in the air ^^

* After looking real good, i can see the tongue of an orc coming out of its mouth with mucus.

* Another pic is that of a battle between two dreadnoughts and some thirty orks i think (plus behind some cover, a few space marines supporting the dreadnoughts with heavy bolters).

* A space marine with a flamer roasting some orks.

* A rather large battle, involving three predators i guess (wasnt too clear, looked like two of 'em were already destroyed) many orks and some orks were obliterated by an orbital bombardement (that's right ^^).

* A close combat marine (forgot the name, with the jetpacks, yes that one), bursting his jetpacks and flying into the air.

* Two brutal finishing animations pics, but they werent too clear.

* And a pic orks occupying a LARGE building(looked like a cathedral), some marines assaulting it
.

http://pc.ign.com/articles/862/862755p1.html

Opisy pochodzą od ludzi którzy kupili holenderskiego (czy też belgijskiego, whatever) PcGamera. Zapewne niedługo pojawią się skany, ale ponoć grafika wymiata wszystko co się do tej pory pojawiło.

Autor:  Dana [ 28 mar 2008, 13:01 ]
Tytuł: 

Obiecane skany.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Autor:  Huba [ 28 mar 2008, 17:57 ]
Tytuł: 

Impressive. Moze chociaz troszke wroci klimat starych gierek z wh40k. Dbanie o pojedyncze squady, zbrojenie. Granie tymi samymi troopsami. Powinno to dac lepszy klimat walki od obecnego spamu miecha armatniego, co w przypadku elite troops jak SM jest zenujace.

Autor:  Aldatha [ 28 mar 2008, 18:44 ]
Tytuł: 

SOTHR to byl rts godny warhammera , Dark omen rowniez zacny , marki of kaoz i inne kupy to disgrace dla tego uniwersum / spit

gadki kapitana grudgebringers do dzis mnie bawia :)

Autor:  Dana [ 6 kwi 2008, 21:36 ]
Tytuł: 

http://www.gametrailers.com/player/32582.html

Autor:  Razoth [ 6 kwi 2008, 23:29 ]
Tytuł: 

Dana napisał(a):


Wygląda to jak jakaś reklama klocków lego. Marine obładowany żelastwem z wielkim młotem a biega i skacze jak neo z Matrixa. Wiem, że to tylko teaser ale nie mam pojęcia, po co tracą czas na robienie takich głupot.

Autor:  Dana [ 7 kwi 2008, 00:43 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Marine obładowany żelastwem z wielkim młotem a biega i skacze jak neo z Matrixa.


No, może być to dziwne do czasu as zapozna się z lore Wh40k.

Wtedy dowiadujemy się że każdy ze Space Marines został stworzony z materiału genetycznego Boga Imperatora. Posiada wszczepione 19 dodatkowych organów, takich jak dodatkowe serce, organ stymulujący wydzielanie hormonów i rozrost tkanki mięśniowej czy tzw. "black carapace" wszczepiony pod skórę, dodatkowo wzmacniający siłę i służący za interfejs z "żelastwem".

A i samo "żelastwo" to tak naprawdę "Mark 7 Aquila Power Armor". I nie jest to zwykła blacha tylko egzoszkielet posiadający wewnętrzy generator i stabilizatory a poruszany jest dzięki zwojom włókien podobnych w budowie do mięśni.

/sarkazm

:)

Autor:  Huba [ 8 kwi 2008, 12:50 ]
Tytuł: 

Dodatkowo cwicza przez 19:45 godzin dziennie;] 4 godziny kimania "w prawie pelnej gotowosci" i 15 minut czasu wolnego do kontemplowania faktu jak zajebiscie byc dzieckiem Imperatora.

Autor:  Dana [ 6 cze 2008, 23:28 ]
Tytuł: 

http://www.gametrailers.com/player/34903.html

20 sekund gameplaya, ale ja pierdolę, SC2 będzie miał niemałą konkurencję (choć i tak wygra dzięki azjatom).

Autor:  RufeN [ 6 cze 2008, 23:55 ]
Tytuł: 

Dana napisał(a):
http://www.gametrailers.com/player/34903.html

20 sekund gameplaya, ale ja pierdolę, SC2 będzie miał niemałą konkurencję (choć i tak wygra dzięki azjatom).


trochę lepsza grafa to imho trochę mało - nie wiem, może jakieś wpływające na grę formacje bojowe czy coś by wprowadzili. bo teraz gra po prostu potrafi znudzić nawet na hardzie (multi też imho niczym nowatorskim nie jest - kolejny RTS, tyle, że jednostki i budynki sie inaczej nazywają) :-?

Autor:  Dana [ 7 cze 2008, 08:38 ]
Tytuł: 

No to przeczytaj moje posty powyżej, specjalnie się produkowałem a ty to zignorowałeś :)

Autor:  RufeN [ 7 cze 2008, 10:28 ]
Tytuł: 

Dana napisał(a):
No to przeczytaj moje posty powyżej, specjalnie się produkowałem a ty to zignorowałeś :)


skończy się na tym, że po prostu będziesz starał się tak grać, aby jednostki Ci nie ginęły choć sama rozgrywka niewiele się tak na prawdę zmieni (+jak znam życie, to wykoxane od początku kampanii jednostki będą w ostatnich misjach czyściły mapę z marszu - zupełnie jak w WOWie-> item based :D).
musieliby chcieć zrobić coś więcej, niż tylko drugą część: z lepszą grafą i paroma nowymi opcjami, aby wyszło coś, co nie będzie nudzić przy dłuższym graniu.

Autor:  Dana [ 15 lip 2008, 21:52 ]
Tytuł: 

http://www.gamespot.com/video/945727/6193807/videoplayerpop?

11/10

Tyranidzi ? Fuck yeah !

Strona 4 z 29 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team