mmorpg.pl

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 657 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 33  Następna strona
Autor Wiadomość

PostNapisane: 21 wrz 2010, 08:29 
Dema nie, full grę tak jeżeli posiadasz już cdkey (lub kupiłeś bezpośrednio w Steam store).

PostNapisane: 21 wrz 2010, 11:53 
Eh kurewa, w US unlock dopiero o 4pm naszego czasu. Release pewnie najwczesniej wieczorem/w nocy :(

PostNapisane: 21 wrz 2010, 12:05 
unlock = release.

PostNapisane: 21 wrz 2010, 13:18 

PostNapisane: 21 wrz 2010, 13:24 
@raggnarok - NFOHump much? ;) ...

T.

PostNapisane: 21 wrz 2010, 13:59 
Haha, ta, niestety fake :D

PostNapisane: 21 wrz 2010, 15:14 
Zasysam demo.

4,4 giga.

PostNapisane: 21 wrz 2010, 15:32 
same here

PostNapisane: 21 wrz 2010, 16:25 
Szkoda ssac, no chyba ze ktos ma szybkie lacze i sciagnie sobie do wieczora. Dzis/jutro bedzie release i tak. Anyway, do fulla jest juz tez 1y patch, ponoc calkiem spory.

PostNapisane: 21 wrz 2010, 16:45 
raggnarok napisał(a):
Szkoda ssac, no chyba ze ktos ma szybkie lacze i sciagnie sobie do wieczora. Dzis/jutro bedzie release i tak. Anyway, do fulla jest juz tez 1y patch, ponoc calkiem spory.

ja tam widze
This game will unlock in approximately 2 days and 8 hours wiec nie wiem jakie dzis/jutro

PostNapisane: 21 wrz 2010, 17:06 
61 tura.

Bardzo fajnie się gra. Super że Miasta to są Miasta nie jak kiedyś, punkty do zdobycia. Same się bronią potrafią ostrzeliwać przeciwnika.

Walka jest bardziej strategiczna, trzeba myśleć ponieważ nie można już stakować jednostek i po prostu napierdalać.

Są mini eventy np. miasto poprosiło o futerka, wybudowałem myśliwego na lisach futerkowach i w podzięce wyprawili mi "we love our king day".

Neutralne Miasta-Państwa dają różne misje. Np. Seul poprosił by pozbyć się obozu barbarzyńców w okolicy. Rozwaliłem ich, i stali się moimi przyjaciółmi. Po paru turach ofiarowali mi jednostkę.

Fajo.

PostNapisane: 21 wrz 2010, 17:17 
demo BARDZO pozytywne

PostNapisane: 21 wrz 2010, 17:29 
Spadl mi hype po recenzji Eurogamera. Ze przytocze:

But all of these new features have one thing in common. They're all small enough changes to have very little impact on the way Civilization plays, meaning this game has all the same pitfalls as previous Civ titles. For most of the time nothing is happening, and you're clicking your way through turns in an addicted trance. Then every so often a terrible attacking force will come out of nowhere, you'll have no means of reacting to it since units often take at least 10 turns to build, and in the worst cases you're left with no choice but to restart an earlier save.

Far more common than these crippling blitzkriegs are the wars that make no sense and that you knock back with ease, because the AI in Civ V is still curiously terrible. At its absolute smartest (what the game calls its 'normal' difficulty setting, before the AI starts receiving stat bonuses) the AI still makes inexplicable demands from you. It will refuse your demands, even if you've got an apocalyptic horde parked outside its borders. It will go to war with you, dash a dozen armies against your defences, then offer you everything it's got for a peace settlement. These aren't opponents that make for fond memories. Civ V is occasionally capable of clashes between equally-matched nations, but they're unforgivably rare. If you want respectable competition, you need to head online.

Eh...

PostNapisane: 21 wrz 2010, 17:31 
mozna pozniej to demko w fulla jakos upgradowac? bo jak nie to nie chce mi sie sciagac za bardzo.

PostNapisane: 21 wrz 2010, 17:43 
raggnarok napisał(a):

But all of these new features have one thing in common. They're all small enough changes to have very little impact on the way Civilization plays, meaning this game has all the same pitfalls as previous Civ titles. For most of the time nothing is happening, and you're clicking your way through turns in an addicted trance. Then every so often a terrible attacking force will come out of nowhere, you'll have no means of reacting to it since units often take at least 10 turns to build, and in the worst cases you're left with no choice but to restart an earlier save.

Far more common than these crippling blitzkriegs are the wars that make no sense and that you knock back with ease, because the AI in Civ V is still curiously terrible. At its absolute smartest (what the game calls its 'normal' difficulty setting, before the AI starts receiving stat bonuses) the AI still makes inexplicable demands from you. It will refuse your demands, even if you've got an apocalyptic horde parked outside its borders. It will go to war with you, dash a dozen armies against your defences, then offer you everything it's got for a peace settlement. These aren't opponents that make for fond memories. Civ V is occasionally capable of clashes between equally-matched nations, but they're unforgivably rare. If you want respectable competition, you need to head online.

Eh...

No o to chodzi. Jak bezmyslnie przeklikujesz kolejne tury to wiadomo ze wkoncu przeciwnik ci wpadnie kilkoma dywizjami i zrobi totalnego blitzkriega.

PostNapisane: 21 wrz 2010, 17:44 
nie gralem w zadna poprzednia czesc, tak patrze po necie i rozumiem, ze nie bedzie Polski w tej grze? wykladam lache w takim razie na to.

PostNapisane: 21 wrz 2010, 17:49 
100 tur i po demku. A akurat się szykowałem do szturmu na Londyn. 4x Warrior 3x Immortal 1x Archer 1x Trirema od strony morza. Ciężko się zdobywa miasta bez maszyn oblężniczych, a do katapult jeszcze trzeba mieć żelazo...

PostNapisane: 21 wrz 2010, 17:53 
raggnarok napisał(a):

Eh...

Ummmmm, wyjda patche, pobalansuja i bedzie git majonez. Dojda addoniki i w ogole bedzie miodzio :) Ja wiem ze pierwszego dnia bede mlocil bez opamietania (dobrze ze nie mam zjazdu w ten weekend :))

PostNapisane: 22 wrz 2010, 00:16 
iniside napisał(a):
raggnarok napisał(a):

Eh...

No o to chodzi. Jak bezmyslnie przeklikujesz kolejne tury to wiadomo ze wkoncu przeciwnik ci wpadnie kilkoma dywizjami i zrobi totalnego blitzkriega.

Zobacz drugi akapit. AI jest totalnie glupie w dyplomacji/zachowaniu. I pisza tez o tym osoby juz grajace w US. Zastanawiam sie mocno czy ladowac sie w kupno, szczegolnie, ze usprawniacze to beda platne DLC.

Ostatnio edytowano 22 wrz 2010, 00:20 przez raggnarok, łącznie edytowano 1 raz

PostNapisane: 22 wrz 2010, 00:57 
Ponoc maja chlopaki jakies klopoty ze scrackowaniem :) Ja tam ide spac, demo sie ssa, takze pierwszy glod bedzie jutro zaspokojony. Te cholerne AI, eh... Coraz wiecej osob pisze, ze ta Civka to praktycznie powielanie jednego schematu: rozpierdol przeciwnikow. Wygranie w inny sposob jest mocno problematyczne.

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 657 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 33  Następna strona