MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Co jest nie tak z grami mmorpg?
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=42999
Strona 4 z 4

Autor:  candidoser [ 7 sie 2013, 21:22 ]
Tytuł:  Re: Co jest nie tak z grami mmorpg?

bo Camelot to raczej jest tworzony po to, aby zapelnic jakas nisze, a nie robic szal. Jak gra bedzie dobra, to sie przyjmie. Jak tworcy popelnia jakiez powazne bledy to coz - wystarczy spojrzec na ROTT, spolecznosc jest glodna szybkich fpsow, ale pierwsze opinie sa negatywne.

Autor:  Highlander [ 8 sie 2013, 18:28 ]
Tytuł:  Re: Co jest nie tak z grami mmorpg?

hmm... w jakim mmo jest najlepsze AI? O ile w ogole mozna o tym rozprawiac :p

Autor:  iniside [ 8 sie 2013, 18:42 ]
Tytuł:  Re: Co jest nie tak z grami mmorpg?

Highlander napisał(a):
hmm... w jakim mmo jest najlepsze AI? O ile w ogole mozna o tym rozprawiac :p

EVE Online. Sleeper AI, jest porownywalnee do ludzkich zachowań w walce 1v1.

Autor:  TobiAlex [ 8 sie 2013, 19:38 ]
Tytuł:  Re: Co jest nie tak z grami mmorpg?

A tam w ogóle jest AI :lol: ...

Autor:  Highlander [ 8 sie 2013, 19:57 ]
Tytuł:  Re: Co jest nie tak z grami mmorpg?

No jesli tak stawiasz sprawe to chyba bedzie sie mozna pokusic o stwierdzenie, ze w mmo w ogole nie ma AI...

Co do EvE, jakby kto chcial poczytac
http://wiki.eveonline.com/en/wiki/AI
http://www.eveonline.com/retribution/upgraded-npc-ai/

Autor:  ShadorVD [ 8 sie 2013, 20:09 ]
Tytuł:  Re: Co jest nie tak z grami mmorpg?

iniside napisał(a):
Highlander napisał(a):
hmm... w jakim mmo jest najlepsze AI? O ile w ogole mozna o tym rozprawiac :p

EVE Online. Sleeper AI, jest porownywalnee do ludzkich zachowań w walce 1v1.


Kurde, EVE nie przestaje zaskakiwać... znowu... MUST RESIST!

Autor:  TobiAlex [ 8 sie 2013, 21:35 ]
Tytuł:  Re: Co jest nie tak z grami mmorpg?

Wydaje mi się, że w takich kosmicznych grach jest o wiele łatwiej zaprogramować "AI" niż powiedzmy w takim fantasy - tam odpada np. obsługa animacji - bo niby, co w strzelającym statku ma być animowane, ruch lufy i ew. dopalacz? Do tego odpada "melee, bo nawet na bliską odległość statki się "tylko" ostrzeliwują. Ja w EVE dużo nie pograłem, zrobiłem kilka misji u agentów i jedyne "AI", które widziałem, to takie, które tu opisałem.

Autor:  Highlander [ 8 sie 2013, 21:37 ]
Tytuł:  Re: Co jest nie tak z grami mmorpg?

Ponoc Saga of Ryzom miala w miare ok AI ;]

Z tego co ja gralem to za bardzo nic dobrze nie wspominam... a w eve gralem za malo, by ocenic.

Autor:  iniside [ 8 sie 2013, 21:41 ]
Tytuł:  Re: Co jest nie tak z grami mmorpg?

TobiAlex napisał(a):
Wydaje mi się, że w takich kosmicznych grach jest o wiele łatwiej zaprogramować "AI" niż powiedzmy w takim fantasy - tam odpada np. obsługa animacji - bo niby, co w strzelającym statku ma być animowane, ruch lufy i ew. dopalacz? Do tego odpada "melee, bo nawet na bliską odległość statki się "tylko" ostrzeliwują. Ja w EVE dużo nie pograłem, zrobiłem kilka misji u agentów i jedyne "AI", które widziałem, to takie, które tu opisałem.

Poziom komplikacji, przy postaci i przy statku kosmicznym jest podobny. Powiem wiecej. Obsługa pojazdow jest bardziej skomplikowana, ze wzgledu na duzo, duzo wieksza ilosc ruchomych elementow. No chyba, ze mowisz o takich pojazadch w ktorych ilosc elementow ruchomych jest rowna zeru.
W przypadku postaci, mamy tylko ID animacji i ewntualnie attachments... które sie same symuluja.

Autor:  Highlander [ 8 sie 2013, 22:27 ]
Tytuł:  Re: Co jest nie tak z grami mmorpg?

z tym, ze w eve to czesto zoom out i ogladasz kwadraciki ;)

Autor:  Teo [ 8 sie 2013, 22:33 ]
Tytuł:  Re: Co jest nie tak z grami mmorpg?

czyli kolejna głupota samych graczy, wyłączanie detali, animacji, oddalanie kamery, w każdej grze podobnie, a w eve oddalenie tak ale dla dowodzącego, to jest mapa taktyczna, jak jesteś we flocie to inaczej jak z widokiem własnego statku raczej się nie gra

Autor:  Highlander [ 9 sie 2013, 06:18 ]
Tytuł:  Re: Co jest nie tak z grami mmorpg?

Ta, czasem wlasnie widze w konsoli zalete, ze ludzie nie moga kombinowac z grafika. W fpsach chyba to najdalej zaszlo.
Ok, mozna sobie zrobic jakis lepszy config w quake, ale nie "lego quake" typu wszystkie sciany szare i gracze zieloni :roll:
Albo ja mam trawe wlaczona a inni gracze nie, to wlasciwie tez musze wylaczyc...

Ale troche wina po stronie tworcow/serwera, ze pewne rzeczy nie są "forced", w glupim cod4 moglem ustawic by kickowalo za zbyt niskie detale.

Autor:  Huragan [ 9 sie 2013, 07:10 ]
Tytuł:  Re: Odp: Co jest nie tak z grami mmorpg?

TobiAlex napisał(a):
Wurm - bez przesady, nie jestem masochistą i nie będę grał z GTX660 w coś, w czym ciężko 10fps osiągnąć. :(


Heh, ja na GTX 530m mam 40fps . Wystarczy tylko zainstalowac 64bitowa jave i ustawic w panelu ,Nvidii wymuszenie uzywania karty Nvidia w czasie odpalania javy
Wurm pojdzie spokojnie nawet na slabych kompach

Strona 4 z 4 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team