MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Co jest nie tak z grami mmorpg? https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=42999 |
Strona 4 z 4 |
Autor: | candidoser [ 7 sie 2013, 21:22 ] |
Tytuł: | Re: Co jest nie tak z grami mmorpg? |
bo Camelot to raczej jest tworzony po to, aby zapelnic jakas nisze, a nie robic szal. Jak gra bedzie dobra, to sie przyjmie. Jak tworcy popelnia jakiez powazne bledy to coz - wystarczy spojrzec na ROTT, spolecznosc jest glodna szybkich fpsow, ale pierwsze opinie sa negatywne. |
Autor: | Highlander [ 8 sie 2013, 18:28 ] |
Tytuł: | Re: Co jest nie tak z grami mmorpg? |
hmm... w jakim mmo jest najlepsze AI? O ile w ogole mozna o tym rozprawiac |
Autor: | iniside [ 8 sie 2013, 18:42 ] |
Tytuł: | Re: Co jest nie tak z grami mmorpg? |
Highlander napisał(a): hmm... w jakim mmo jest najlepsze AI? O ile w ogole mozna o tym rozprawiac EVE Online. Sleeper AI, jest porownywalnee do ludzkich zachowań w walce 1v1. |
Autor: | TobiAlex [ 8 sie 2013, 19:38 ] |
Tytuł: | Re: Co jest nie tak z grami mmorpg? |
A tam w ogóle jest AI ... |
Autor: | Highlander [ 8 sie 2013, 19:57 ] |
Tytuł: | Re: Co jest nie tak z grami mmorpg? |
No jesli tak stawiasz sprawe to chyba bedzie sie mozna pokusic o stwierdzenie, ze w mmo w ogole nie ma AI... Co do EvE, jakby kto chcial poczytac http://wiki.eveonline.com/en/wiki/AI http://www.eveonline.com/retribution/upgraded-npc-ai/ |
Autor: | ShadorVD [ 8 sie 2013, 20:09 ] |
Tytuł: | Re: Co jest nie tak z grami mmorpg? |
iniside napisał(a): Highlander napisał(a): hmm... w jakim mmo jest najlepsze AI? O ile w ogole mozna o tym rozprawiac EVE Online. Sleeper AI, jest porownywalnee do ludzkich zachowań w walce 1v1. Kurde, EVE nie przestaje zaskakiwać... znowu... MUST RESIST! |
Autor: | TobiAlex [ 8 sie 2013, 21:35 ] |
Tytuł: | Re: Co jest nie tak z grami mmorpg? |
Wydaje mi się, że w takich kosmicznych grach jest o wiele łatwiej zaprogramować "AI" niż powiedzmy w takim fantasy - tam odpada np. obsługa animacji - bo niby, co w strzelającym statku ma być animowane, ruch lufy i ew. dopalacz? Do tego odpada "melee, bo nawet na bliską odległość statki się "tylko" ostrzeliwują. Ja w EVE dużo nie pograłem, zrobiłem kilka misji u agentów i jedyne "AI", które widziałem, to takie, które tu opisałem. |
Autor: | Highlander [ 8 sie 2013, 21:37 ] |
Tytuł: | Re: Co jest nie tak z grami mmorpg? |
Ponoc Saga of Ryzom miala w miare ok AI ;] Z tego co ja gralem to za bardzo nic dobrze nie wspominam... a w eve gralem za malo, by ocenic. |
Autor: | iniside [ 8 sie 2013, 21:41 ] |
Tytuł: | Re: Co jest nie tak z grami mmorpg? |
TobiAlex napisał(a): Wydaje mi się, że w takich kosmicznych grach jest o wiele łatwiej zaprogramować "AI" niż powiedzmy w takim fantasy - tam odpada np. obsługa animacji - bo niby, co w strzelającym statku ma być animowane, ruch lufy i ew. dopalacz? Do tego odpada "melee, bo nawet na bliską odległość statki się "tylko" ostrzeliwują. Ja w EVE dużo nie pograłem, zrobiłem kilka misji u agentów i jedyne "AI", które widziałem, to takie, które tu opisałem. Poziom komplikacji, przy postaci i przy statku kosmicznym jest podobny. Powiem wiecej. Obsługa pojazdow jest bardziej skomplikowana, ze wzgledu na duzo, duzo wieksza ilosc ruchomych elementow. No chyba, ze mowisz o takich pojazadch w ktorych ilosc elementow ruchomych jest rowna zeru. W przypadku postaci, mamy tylko ID animacji i ewntualnie attachments... które sie same symuluja. |
Autor: | Highlander [ 8 sie 2013, 22:27 ] |
Tytuł: | Re: Co jest nie tak z grami mmorpg? |
z tym, ze w eve to czesto zoom out i ogladasz kwadraciki |
Autor: | Teo [ 8 sie 2013, 22:33 ] |
Tytuł: | Re: Co jest nie tak z grami mmorpg? |
czyli kolejna głupota samych graczy, wyłączanie detali, animacji, oddalanie kamery, w każdej grze podobnie, a w eve oddalenie tak ale dla dowodzącego, to jest mapa taktyczna, jak jesteś we flocie to inaczej jak z widokiem własnego statku raczej się nie gra |
Autor: | Highlander [ 9 sie 2013, 06:18 ] |
Tytuł: | Re: Co jest nie tak z grami mmorpg? |
Ta, czasem wlasnie widze w konsoli zalete, ze ludzie nie moga kombinowac z grafika. W fpsach chyba to najdalej zaszlo. Ok, mozna sobie zrobic jakis lepszy config w quake, ale nie "lego quake" typu wszystkie sciany szare i gracze zieloni Albo ja mam trawe wlaczona a inni gracze nie, to wlasciwie tez musze wylaczyc... Ale troche wina po stronie tworcow/serwera, ze pewne rzeczy nie są "forced", w glupim cod4 moglem ustawic by kickowalo za zbyt niskie detale. |
Autor: | Huragan [ 9 sie 2013, 07:10 ] |
Tytuł: | Re: Odp: Co jest nie tak z grami mmorpg? |
TobiAlex napisał(a): Wurm - bez przesady, nie jestem masochistą i nie będę grał z GTX660 w coś, w czym ciężko 10fps osiągnąć. Heh, ja na GTX 530m mam 40fps . Wystarczy tylko zainstalowac 64bitowa jave i ustawic w panelu ,Nvidii wymuszenie uzywania karty Nvidia w czasie odpalania javy Wurm pojdzie spokojnie nawet na slabych kompach |
Strona 4 z 4 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |