MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Pillars of Eternity
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=44181
Strona 4 z 57

Autor:  Mark24 [ 27 lip 2014, 16:56 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

w baldury. Mam podać dokładną datę co do godziny, bo przyznam się, że strzelałem, ale nie miałem pojecia, że to dla was takie znaczące dane?
I mam dosyć mobo-klikanek z wall-of-text. Wyrosłem z tego.

A moze mam się onanizować tak jak wy każde odświeżanie retro syfu określając mianem MESJASZA..
Sorry, ale wolę sobie w tym czasie pograć ;)

Autor:  Razoth [ 27 lip 2014, 17:05 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

Mark24 napisał(a):
I mam dosyć mobo-klikanek z wall-of-text. Wyrosłem z tego.


To koniecznie pisz jak najwięcej postów w tym temacie.

Autor:  Atherius [ 27 lip 2014, 17:34 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

Mark24 napisał(a):
w baldury. Mam podać dokładną datę co do godziny, bo przyznam się, że strzelałem, ale nie miałem pojecia, że to dla was takie znaczące dane?
I mam dosyć mobo-klikanek z wall-of-text. Wyrosłem z tego.

A moze mam się onanizować tak jak wy każde odświeżanie retro syfu określając mianem MESJASZA..
Sorry, ale wolę sobie w tym czasie pograć ;)


Chyba popatrzeć jak gra się przechodzi sama.

Autor:  Atherius [ 30 lip 2014, 14:38 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

https://www.youtube.com/watch?v=399woWuxUUM

Btw odkryłem największy minus tej gry - nie będzie na zasadach d&d tylko chyba jakiś autorski system. Jednak te znaczki i paski nad głowami postaci wyglądają dziwnie, szkoda że nie postarali się jednak o licencję.

Autor:  warhameron [ 30 lip 2014, 20:18 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

Atherius napisał(a):
https://www.youtube.com/watch?v=399woWuxUUM

Btw odkryłem największy minus tej gry - nie będzie na zasadach d&d tylko chyba jakiś autorski system. Jednak te znaczki i paski nad głowami postaci wyglądają dziwnie, szkoda że nie postarali się jednak o licencję.


Pewnie kilka mln $ za licencję musieliby bulnąć? Sry jakby zapłacili lub dzielili się zyskiem to przy tym projekcie wyszliby jak Zabłocki na mydle.

Autor:  Atherius [ 30 lip 2014, 20:35 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

To nawet nie jest na infinity engine tylko na unity. Widać, że wiernie starali się odwzorować wizualnie bg/id/torment, ale czuć, że to jednak nie to, w bg np. nie było biegania a z tego co widzę w PoE już jest, niby takie szczegóły a widoczne na pierwszy rzut oka.
Oczywiście nie przekreślam i jak najbardziej czekam, bo taka posucha na rynku, że hej a każdy, kto chce stworzyć duchowego następcę baldura zasługuje na rzut banknotami w monitor.

Autor:  ShadorVD [ 31 lip 2014, 08:57 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

Paski nad glowami przedstawiaja dwa tematy:

- endurance, ktory jak zejdzie do 0 to nasza postac jest ogluszana (nie ginie)
- time to attack czyli ile nam jeszcze pozostalo do najblizszej akcji np. machniecia mieczem - dla mnie to jest baaardzo dobre rozwiazanie, pare razy juz tak mialem, ze nie bardzo wiedzialem, czy bardziej sie oplaca spieprzac czy probowac np. wycastowac spell.

A to, że świat nie jest w systemie d&d, pierwszy cytat z wiki :)

Cytuj:
The mechanics will not be based on Dungeons & Dragons rules, and the plot and setting will be an original IP.


Pożyjemy, zobaczymy - świat wydaje się ciekawy a system... to się okaże.

Autor:  raggnarok [ 31 lip 2014, 11:04 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

Te paski mozna zreszta wylaczyc jesli komus przeszkadzaja.

Autor:  Razoth [ 31 lip 2014, 17:01 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

Atherius napisał(a):
To nawet nie jest na infinity engine tylko na unity. Widać, że wiernie starali się odwzorować wizualnie bg/id/torment, ale czuć, że to jednak nie to, w bg np. nie było biegania a z tego co widzę w PoE już jest, niby takie szczegóły a widoczne na pierwszy rzut oka.


No i bardzo dobrze, że nie jest. Baldur's Gate miało strasznie nierówną jakość grafiki, tła i scenerie po prostu przepyszne a animacje postaci wyjątkowo chujowe. Tutaj mamy to co najlepsze z BG + poprawiono to, co raziło w przeszłości. Taki podrasowany oldschool, czyli to czego nam trzeba!

Autor:  Razoth [ 18 sie 2014, 19:49 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

Dzisiaj startuje (wystartowała już?) backer beta. :)

Autor:  warhameron [ 19 sie 2014, 14:42 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

Backer Beta Content
http://media.obsidian.net/eternity/medi ... ossing.jpg
The content of the Backer Beta encapsulates the village of Dyrford and surrounding wilderness and dungeon environments. You will begin by choosing basic difficulty settings (Easy, Normal, Hard, or Path of the Damned), optional modes (Expert and Trial or Iron), and building your character. In the Backer Beta, you have access to all character races and subraces, all classes, and all starting cultures and backgrounds.

You build a character at 1st level, but you will start the game with enough experience to advance to 5th. While we have very few Talents in the Backer Beta, you should be able to get a very good idea of the core functionality of all eleven classes. It is extremely important to us that the fundamentals of each class feel solid before we implement more Talents or move Abilities around.

In addition to the character you make, you will start with a list of four pre-made, intentionally (extremely) generic party members: BB Fighter, BB Rogue, BB Priest, and BB Wizard. The characters are lightly equipped with Fine (quality) gear and set to level 5. None of these characters are companions in the full game and they are under-equipped in terms of overall gear (rings, cloaks, booties, consumables, etc.).

The quests available in the Backer Beta have an artificially-inflated amount of experience points associated with them to ensure you can advance from 5th to 8th level assuming you do everything offered. We want you to advance your characters significantly within the Backer Beta so you get a sense of how the different classes change from level to level.

Other than exploration, conversation, combat, and loot-grabbing, there are other systems you can experiment with in the Backer Beta:

Crafting and Enchanting - Crafting allows you to make consumables (food, potions, and scrolls). Enchanting allows you to modify weapons, armor, and shields. Even unique items can have additional effects added.
Hiring Adventurers - If you speak with Dengler at the Dracogen Inn, you can ask to hire adventurers, allowing you to make additional party members.
Camping Supplies and Inns - Pillars of Eternity primarily uses a resource-based rest system. While "in the field", you can rest using a limited number of Camping Supplies (the number in the corner of the campfire icon near the center/bottom of the main HUD). The number of supplies you can carry is limited by your level of difficulty. However, you may also choose to rest at the Dracogen Inn. Resting in the stables is cheap but provides no additional benefit. The more expensive rooms provide the party with long-term benefits in the form of buffs.
http://media.obsidian.net/eternity/medi ... e-cave.jpg
What's Missing?
http://media.obsidian.net/eternity/medi ... rhemen.jpg
First, nothing in the Backer Beta has a direct connection to the critical path/main story of Pillars of Eternity. We have intentionally excluded any spoiler content so our backers can play the beta worry-free. None of the quests are connected to the crit path and none of the pre-made companions are going to be in the final game.

Second, the stronghold mechanics aren't in the Backer Beta. The stronghold includes a lot of additional maps, characters, and content, some of which are part of the critical path. Including them would have been difficult and the scope would have increased a great deal.

Finally, no content above 8th level is in the Backer Beta. If some bits and pieces wind up in the Backer Beta data, they have not been a focus for us at all. You may, through the magic of h4x, find a way to access them, but they are out of scope for these tests.
http://media.obsidian.net/eternity/medi ... lage02.jpg

https://www.youtube.com/watch?v=FoyrKRoknp4
https://www.youtube.com/channel/UCveZBt ... vCxTDJ4F3w
http://forums.obsidian.net/topic/66698- ... ivestream/

Teraz do bety mozna się dostać za 60$? (jeśli nie preorderowalo się wcześniej/nie dało kasy na kicku). Kickowcy i pre orderowcy mogą za dopłatą 25$ bawić się w becie.

Autor:  Bahamut [ 19 sie 2014, 21:59 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

A wogóle to podobno nie ma Expa za zabijanie mobów, tylko za questy. C H U J O W O.

Autor:  Goatus [ 19 sie 2014, 22:14 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

Bahamut napisał(a):
A wogóle to podobno nie ma Expa za zabijanie mobów, tylko za questy. C H U J O W O.


Nope, całkowicie zgadzam się z ich argumentacją: Exp za pokojowe rozwiązanie questa wraz z expem za pokonanie przeciwnika = abuse, wiem bo sam dokładnie tak robiłem w BG, pokusa szybszego wzmocnienia postaci była zbyt silna :P

Autor:  Drusek [ 20 sie 2014, 00:14 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

Również na podstawie niedawnego Divinity uważam, że to wcale nie jest takie złe rozwiązanie. Jeśli exp jest limitowany w grze (nie ma nieskończonej ilości wrogów, których można bić) to automatycznie jest presja aby zabijać wszystko co się napatoczy lub npc którzy nie są przydatni :D

Autor:  Atherius [ 26 sie 2014, 19:42 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

Nie wiem czy wiecie, ale od kilku dni jest dostępna public beta dla donatorów.
Lecimy z tematem. :>

Obrazek

Autor:  Trismus [ 26 sie 2014, 22:43 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

Ta beta jest już na torrentach.

Autor:  ShadorVD [ 27 sie 2014, 07:35 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

Trismus napisał(a):
Ta beta jest już na torrentach.


Nie próżnują, dzięki - przetestuję sobie.

Autor:  wodny [ 27 sie 2014, 07:50 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

Mesjasza chcecie piracić? Wstyd i hańba!

Autor:  Atherius [ 27 sie 2014, 07:59 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

Pograłem i jakoś czar dawnych lat nie powrócił. Kupić na pewno kupię, ale i tak n1 dla mnie z nadchodzących tytułów to wiesław, reszta jest tylko tłem.

Autor:  ShadorVD [ 27 sie 2014, 08:27 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

wodny napisał(a):
Mesjasza chcecie piracić? Wstyd i hańba!


A masz normalne demo?

Dla przykładu to samo zrobiłem z AC: Black Flag i po tym jak mi się spodobało - kupiłem. Tak zazwyczaj robię.

@Atherius
Aj... boli :( Mam nadzieję, że u mnie będzie inaczej.

Strona 4 z 57 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team