MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Strategie - 4X, TBS, RTS
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=44352
Strona 4 z 35

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 4 sty 2016, 10:52 ]
Tytuł:  Re: Strategie - 4X, TBS, RTS

Te zając, czemu te lole wpieprzasz wszędzie?

Autor:  Arturnik [ 4 sty 2016, 11:14 ]
Tytuł:  Re: Strategie - 4X, TBS, RTS

Na Steamie jest demo CIV:BE z dodatkiem... w sumie duzo widac nowosci wzgledem Civ5
- samo BE, bylo jak Civ5 bez dodatkow wlasnie - jak ktos kojarzy EVE i Perpetuum, to BE wygladalo wlasnie jak takie Perpetuum, a Civ5 jak EVE

ale meeeh, poczytalem opinie i jednak sie wstrzymam.

Autor:  Highlander [ 4 sty 2016, 11:36 ]
Tytuł:  Re: Strategie - 4X, TBS, RTS

Granie w demo skutecznie zniechęca. Rising Tide też ma demo.

Autor:  Arturnik [ 4 sty 2016, 12:20 ]
Tytuł:  Re: Strategie - 4X, TBS, RTS

No i w to demo wlasnie gralem, ale czy ja wiem czy zniecheca. Gra moze nadal nie oferowac tyle co Civ5, ale jest solidna. Problem w tym, ze z dodatkiem kosztuje $45, podczas gdy konkurencja oferuje swoje produkty ok. 2x taniej... no i Civ5 tez jest sporo tansze.



A jeszcze w temacie Stardocka - Ashes of Singularity - ktos juz gral/testowal/moze sie wypowiedziec?

Autor:  TobiAlex [ 4 sty 2016, 12:54 ]
Tytuł:  Re: Strategie - 4X, TBS, RTS

Na gram podstawka ~55 zł a dodatek ~60 zł. W czasie świąt było jeszcze taniej np. konsoleigry klucz do podstawki był po 50 zł.

Autor:  tiomor [ 5 sty 2016, 00:20 ]
Tytuł:  Re: Strategie - 4X, TBS, RTS

https://eufigames.com/stellaris-upadle-imperia/

Autor:  Morgul [ 5 sty 2016, 07:29 ]
Tytuł:  Re: Strategie - 4X, TBS, RTS

No ja się nie mogę doczekać stellaris, mam nadzieję że nie zawiedzie i sama podstawka będzie dobra. Swoją drogą w tym roku ma wyjść civ6 ale jeszcze jej nie zapowiedzieli, wcześniej chyba rok przed wydaniem zapowiadali gry, może teraz skrócą czas do pół roku (oby). Może być dobry rok, jeszcze jakby pierwszy duży dodatek zmienił pozytywnie galciv3 to byłoby piknie.

Autor:  tiomor [ 5 sty 2016, 09:48 ]
Tytuł:  Re: Strategie - 4X, TBS, RTS

Podobno na wczesną wiosnę ma być.

Jaram się strasznie, ale pewnie podstawka będzie stosunkowo prosta. Po XXXXXX dodatku zyska więcej głębi ;)
Aczkolwiek jak narazie wszystko co wrzucili w dev blogi brzmi świetnie. Ciekawe jak system walki będzie wyglądał.

Autor:  tiomor [ 18 sty 2016, 14:36 ]
Tytuł:  Re: Strategie - 4X, TBS, RTS

https://forum.paradoxplaza.com/forum/in ... .902967%2F
:>

Autor:  zaboleq [ 26 sty 2016, 10:48 ]
Tytuł:  Re: Strategie - 4X, TBS, RTS

W necie ukazał się film o meczy Idry z MMA na mistrzostwach z 2011:
https://www.youtube.com/watch?v=VM39WnIKVoA

Nadal nie do końca kumam czemu wyszedł. Miał słabą psychę czy co? Przecież rozjechał obronę MMA a tamten jeszcze zniszczył swoje CC. Idra myślał, że MMA ma tego więcej czy jak? Jest tam mowa, że psychika była zawsze jego słabą stroną ale wtf? Pamiętam, że Idra miał w zwyczaju wychodzić kiedy myślał, że to już po meczu ale kurwa on to wygrywał :D.

Czy może po prostu myślał, że MMA ma więcej expów (bo jego CC nie było w bazie bo przecież MMA sam je sobie zniszczył a pewnia Idra myślał, że expi golda gdzieś indziej?). Jak to kiedyś oglądałem to wydawało mi się, że posłał drony z expa do gazu a nie do minerałów i może myślał, że po prostu skończył mu się exp i przegra bo MMa szybko się odbuduje a on nie miał z czego?

Autor:  Ravushimo [ 26 sty 2016, 10:53 ]
Tytuł:  Re: Strategie - 4X, TBS, RTS

Idra nie wiedział że MMA zniszczył cc

Autor:  tiomor [ 10 mar 2016, 18:03 ]
Tytuł:  Re: Strategie - 4X, TBS, RTS

https://www.youtube.com/watch?v=_joorUf ... e=youtu.be

O boże, kozaki <3

To chyba pierwszy filmik z faktycznym gameplayem i jest zajebiście. Wszystko po staremu w nowej oprawie.

Autor:  ShadorVD [ 11 mar 2016, 15:27 ]
Tytuł:  Re: Strategie - 4X, TBS, RTS

W sumie od paru dni testuje master of orion i stwierdzam że jak na dzisiejsze czasy poziom early access jest bardzo wysoki. Na liczniku coś rzędu 10h, single sprawdza się wyśmienicie. Bugi oczywiście są, natomiast bez tragedii. Testowalismy też multi, jeden wieczór bez problemów a kolejne to jakoś disconnect wychodzenie, load i reconnect. Tutaj muszą dużo poprawić.

Sam feeling z moo jest :) muzyka mocno ok. Voice acting też. Rozwój technologiczny jak i upgrade statków mocno na propsie. Wprowadzili planety w galaktykach przez co IMO jest jeszcze więcej rzeczy do roboty.

Jak ktoś szuka czegoś fajnego to zdecydowanie polecam :) gdyby ktoś kupił, to dajcie znać pykniemy coś razem. Na allegro są teraz edycje które zawierają wszystkie części, łącznie z tymi starymi - do dodania na steam.

Autor:  Morgul [ 16 mar 2016, 18:18 ]
Tytuł:  Re: Strategie - 4X, TBS, RTS

Stellaris 9 maja

ingame trailer https://www.youtube.com/watch?v=HJYRLFvJVFg
Filmiki z rozgrywki, jeszcze nie oglądałem: https://www.youtube.com/watch?v=biS4AmnS1BY i https://www.youtube.com/watch?v=Go-WHiRqEMg

Oby gra nie zawiodła. Czekam z niecierpliwością.

6 czerwca HoI4

Autor:  ShadorVD [ 18 mar 2016, 13:27 ]
Tytuł:  Re: Strategie - 4X, TBS, RTS

To ja dorzucę coś takiego - filmik z dzisiaj :)

https://www.youtube.com/watch?v=shoiYDp7EEA

Autor:  tiomor [ 19 mar 2016, 13:37 ]
Tytuł:  Re: Strategie - 4X, TBS, RTS

Już nie mogę się doczekać pierwszych 20h grania w Stellaris i klikania z miną

Spoiler:

Autor:  raggnarok [ 19 mar 2016, 22:02 ]
Tytuł:  Re: Strategie - 4X, TBS, RTS

Gra ma byc bardziej przystepna niz ich poprzednie produkcje :) Generalnie jakos nigdy w ich gry nie moglem sie wbic, ale na Stellaris czekam :]

Autor:  tiomor [ 19 mar 2016, 23:04 ]
Tytuł:  Re: Strategie - 4X, TBS, RTS

No tak, tak samo jak EU czy HoI :>

Niby możesz grać po prostu klikając i pewnie coś ci z tego wyjdzie, ale dopiero po zagłębieniu się w mechanikę będziesz wiedział, dlaczego ten penis z drugiego końca wszechświata tak bardzo cie nienawidzi mimo, że nic mu nie zrobiłeś :P

Autor:  pooma [ 22 mar 2016, 16:21 ]
Tytuł:  Re: Strategie - 4X, TBS, RTS

Ciekaw jestem na ile wciągające będzie Stellaris. Jak dla mnie najlepszym aspektem EU jest duży stopień komplikacji, history fiction i ciekawe achievementy. Drugi argument można do kosza wyrzucić (albo podmienić na science fiction :P), tylko czy to wystarczy? Osobiście mam nadzieję że tak :)

Autor:  Farin [ 26 mar 2016, 09:41 ]
Tytuł:  Re: Strategie - 4X, TBS, RTS

Polskie wrażenia z Młotka:
http://totalwar.org.pl/index.php/entries/view/4969
Jeszcze do końca nie skończyłem ale szkoda, że latajki lądują aby coś zaatakować. W sumie chyba pierwsza część od wielu lat gdzie jestem pozytywnie nastawiony na premierę i zastanawiam się czy by nie zamówić przed premierowo.

Strona 4 z 35 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team