MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Stellaris https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=44891 |
Strona 4 z 9 |
Autor: | tiomor [ 13 maja 2016, 14:12 ] |
Tytuł: | Re: Stellaris |
Jest świetna. Widzę tylko dwie wady (które pewnie rozbudują znając pdox ;p) Dyplomacja i sposób prowadzenia, a raczej kończenia, wojny. Dyplomacja jest po prostu za skąpa. Sojusz, wojna, handel, wasalizacja i na tym koniec ;x Koniecznie wojny jest natomiast głupie, podbijam planety i w którym momencie się poddają i przekazują mi te które chciałem. Nie ma żadnych rozmów pokojowych, nie ma wzięcia więcej niż chciałem (za jakąś "karę"). W ogóle ja się tam mogę poddać? Czy muszę łaskawie czekać, aż mi wpierdoli do końca? Bo źle oceniłem siły przeciwnika, i mimo, że w dyplo relacjach były pokazane jako "równe" to okazało się, że jest ich 2x więcej ;x |
Autor: | Drusek [ 13 maja 2016, 16:23 ] |
Tytuł: | Re: Stellaris |
Gram 2gi dzień i na razie wszystko jest super. Podobno po większym rozrośnięciu się jest gorzej no ale to się zobaczy. |
Autor: | Stobek [ 14 maja 2016, 10:01 ] |
Tytuł: | Re: Stellaris |
https://cdp.pl/stellaris tutaj tylko 115. Polecam. |
Autor: | Junkier [ 14 maja 2016, 19:42 ] |
Tytuł: | Re: Stellaris |
Gram se bro-ludźmi i jest fajnie, niedługo pewnie będę miał wojnę z agresywnymi robalami, które mnożą się na potęgę i mają bardziej zaawansowaną technologię ode mnie. Pytanie: znalazłem planetę na której mieszkają jakieś inteligentne stworki, ale nie mam żadnej informacji o cywilizacji w ekranie planety (na innej planecie jest info, że mieszkańcy są na etapie wieku pary i wiem, że sami będą się rozwijać) - oni z biegiem czasu wskoczą na wyższy poziom, czy trzeba ich samemu pchnąć w rozwoju? |
Autor: | Deshroom [ 14 maja 2016, 20:36 ] |
Tytuł: | Re: Stellaris |
Arumba o UI https://www.youtube.com/watch?v=rGVkOppoeu4 Pewnie poprawią wszystko o czym mówi Arumba w paczu |
Autor: | Farin [ 14 maja 2016, 22:38 ] |
Tytuł: | Re: Stellaris |
Zagrałem jakimiś bryłkami co lubią pustynię - w sumie wciągająca gierka. Zagrałem trochę po omacku i na iron-man i w sumie nie licząc walk to spoko gra 4X. Znacznie łatwiej jest mi się wkrecić w tą niż w EU4. Trochę dziwnie zrobili combat bo na hasło odwrót skaczą moi do sąsiedniego systemu i trzeba zabawić się w małe mikro aby szybko ich stamtąd usunąć bo flota wygrywająca od razu w pościg rusza i chwila zwłoki i naszych doganiają. Junkier - dajesz stację obserwacyjną nad ich planetą i coś tam jakieś misje można robić |
Autor: | tiomor [ 15 maja 2016, 01:00 ] |
Tytuł: | Re: Stellaris |
No są spoko. Mój naukowiec samowolnie wylądował na tej planecie i ogłosił się bogiem. Biedne pajęczaki zaczęły mu stawiać piramidy. Dostałem event i wybrałem, że to zabawne i niech kontynuuje, po chwili na planecie wybuchła wojna religijna w imię boga-naukowca |
Autor: | Highlander [ 15 maja 2016, 07:15 ] |
Tytuł: | Re: Stellaris |
a da rade w to grac np. po 30 minut dziennie ? |
Autor: | Farin [ 15 maja 2016, 10:07 ] |
Tytuł: | Re: Stellaris |
Highlander napisał(a): a da rade w to grac np. po 30 minut dziennie ? Da radę jesli masz siłę woli równą Bogu Bo na bank jeśli lubisz 4X to zanim się obejrzysz miną 4 godziny zamiast 30 minut |
Autor: | Highlander [ 15 maja 2016, 10:08 ] |
Tytuł: | Re: Stellaris |
chcialbym, ale raczej zewnętrzne bodźce skutecznie zniweczą zasiedzenie się |
Autor: | Kelebglin [ 15 maja 2016, 10:40 ] |
Tytuł: | Re: Stellaris |
w pizdu z tą grą, jak zasiadłem wczoraj o 23, to skończyłem o 3... |
Autor: | tiomor [ 15 maja 2016, 12:07 ] |
Tytuł: | Re: Stellaris |
No siema, mi pykło 30h na steamie I dopiero zauważyłem, ze moje imperium jest bez iron mana, w pizdu acziwy poszły :/ |
Autor: | Junkier [ 15 maja 2016, 18:08 ] |
Tytuł: | Re: Stellaris |
Gra wciąga w chuj, nie miałem hypu, ale klimat eksplorowania kosmosu i final frontier zajebiście mi pasuje. Muzyczka miejscami faktycznie przypomina kawałki Zimmera, są nawet organki z Interstellar. Ciekawe, czy wypuszczą jakieś music packi bardziej pasujące do innych ras (z drugiej strony jaka muzyka może pasować do tczewskich stulejarzy?) jak np. w CK2. |
Autor: | Farin [ 15 maja 2016, 18:13 ] |
Tytuł: | Re: Stellaris |
Ja już 3 raz podchodzę na iron-man. Trudność zwykła - ogólnie to tak trochę dziwne są walki. Mikro w tej grze w późniejszym etapie wymaga niezłego ogarniania. |
Autor: | Highlander [ 15 maja 2016, 18:53 ] |
Tytuł: | Re: Stellaris |
Junkier napisał(a): z drugiej strony jaka muzyka może pasować do tczewskich stulejarzy? figo fagot |
Autor: | Highlander [ 15 maja 2016, 20:30 ] |
Tytuł: | Re: Stellaris |
http://www.pcgamer.com/stellaris-warham ... er_pcgamer Stellaris already has a Warhammer 40K mod |
Autor: | Junkier [ 15 maja 2016, 22:18 ] |
Tytuł: | Re: Stellaris |
Kurde AI mogłoby trochę agresywniej działać w stosunku do gracza. Gram na hardzie, dookoła same ekspansywne rasy i niby czasami tłuką się między sobą, ale mnie zostawiają w spokoju, mimo, że nie mam przepakowanej floty. Do tego opcje dyplomatyczne faktycznie trochę ubogie. |
Autor: | zaboleq [ 16 maja 2016, 09:43 ] |
Tytuł: | Re: Stellaris |
No ja czekam na mody tym bardziej, że zaraz Total War. Dyplomacja dość uboga i AI kuleje. Mody będą pewnie siłą tej gry. Pograłem parę h i w sumie tak nudnawo było. |
Autor: | tiomor [ 16 maja 2016, 10:28 ] |
Tytuł: | Re: Stellaris |
dlc będą siłą tej gry |
Autor: | Drusek [ 16 maja 2016, 11:31 ] |
Tytuł: | Re: Stellaris |
Corvety mogą osiągnąć 100% uników, dodajemy na taki statek jeszcze PD przeciw rakietom i mamy niezniszczalną flotę. |
Strona 4 z 9 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |