MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

world of tanks MMo
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=35710
Strona 32 z 60

Autor:  Karol66 [ 22 wrz 2010, 11:09 ]
Tytuł: 

ja uzywałem obu i oba warto miec odblokowane
jak polujesz na mediumy typu pantera to 85mm lepsze - celniej strzela w ruchu, podstawowym problemem są rykoszety a nie grube armory więc lepiej strzelać częściej etc
niestety za słabą ma przebijalność Vs Tier 8-10 heavy więc tego z nim trzeba unikać
na 100mm przesiadłem się jak już załoga miała skila ~100% i nauczyłem się mniej więcej grać tym sprzętem (kiedy się można zatrzymać albo choć zwolnić do oddania strzału a kiedy nie da rady się ponownie rozpędzić przed tym jak Cię przeciwnik weźmie na cel)

EDIT: dokupiłem wreszcie tą lepszą 88mm do JagPantery i wreszcie czuję, że gram TD
rewelacyjny jest ten sprzęt :)

Autor:  Neonin [ 23 wrz 2010, 07:42 ]
Tytuł: 

No ta 88ka jest niewiarygodna hehe:) wraz z załogą na 100% potrafi sporo pozamiatać:) Polecam dla kontrastu zobaczyć tę armate 105 mm ... zupełnie inny styl gry + koszty amunicji ;)

btw ma ktoś linka do oficjalnego infa o patchu i dodaniu amerykańców?

Autor:  Dana [ 23 wrz 2010, 09:19 ]
Tytuł: 

http://forum.worldoftanks.com/index.php?/topic/10736-1st-championship-world-of-tanks-cbt-registration/

Team Mmorpg.pl hehe.

Autor:  Karol66 [ 23 wrz 2010, 09:28 ]
Tytuł: 

Nie wiem czy znajdziesz 14 graczy z IS-3 :)

Autor:  Mendol [ 23 wrz 2010, 09:29 ]
Tytuł: 

watpie czy w ogole znajdziemy 14 :)
no is3 to tylko karol jest w stanie zrobic w ciagu 2 dni :)

Autor:  InkubPendragon [ 23 wrz 2010, 09:40 ]
Tytuł: 

Jeden z JagdT jest chetny;) Isa 3 tez mam wyszkolonego (Isa 4 zdaje sie tez) ale kasy na niego juz nie mam. No i Leo do scoutowania.

Autor:  Mendol [ 23 wrz 2010, 09:47 ]
Tytuł: 

no my z kumplem mamy DB 'zrobione', Neon panthere td.
venari t44.

Karol czy jest duza roznica pomiedzy DB a Panthera?


artyleria powinna zostac wywalona z gry. strzela praktycznie wszedzie w tej chwili - niewiele jest map gdzie mozna sie przed nia ukryc.

Autor:  Blade [ 23 wrz 2010, 10:31 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
artyleria powinna zostac wywalona z gry. strzela praktycznie wszedzie w tej chwili - niewiele jest map gdzie mozna sie przed nia ukryc.


A tylko by spróbowali, ja mam świetną radochę grając artyleria. Szkoda jedynie, że ruskich niskie tiery mają tak słaby zasięg ale celowanie o wiele lepsze niż niemieckie. Ciekawe jak wygląda sprawa z tymi prawdziwymi armatami na kółkach.

Autor:  Mendol [ 23 wrz 2010, 10:42 ]
Tytuł: 

ty tak. ciekawe dlaczego w tournamencie nie ma artylerii?
pewnie dlatego, ze nie jest zbalansowana i moze robic za arty jak i td w bliskim starciu. nie wspominajac o zasiegu praktycznie wszedzie.

Autor:  Karol66 [ 23 wrz 2010, 11:14 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
Karol czy jest duza roznica pomiedzy DB a Panthera?


Spora - pantera może robić za ciężki czołg klasy IS'a/Tygrysa (jedynek) i wiele razy takie pojedynki face to face wygrywałem (choć nie jest to jej styl gry).
Do tego ma rewelacyjne działo z penetracja 200+ więc walenie do IS-3 i wyżej ma sens nawet na autoaim.
No i wreszcie do T8 możesz włożyć stabilizator strzelania w ruchu co znacznie poprawia celność (na małych dystansach praktycznie nie ma szans spudłować a często trafisz w cel z 300-400m będąc w ruchu).
Generalnie bardzo dobry czołg.
Nie ma takiego poweru jak T44 w walkach 1:1 ale jest bardziej uniwersalna - sprawdza się dobrze nawet na początku starcia (gdy jeszcze obie strony mają po max czołgów na mapie i ruszają się w duzych grupach) jako sniper (T44 musi w tym okresie bardzo uważać bo łatwo go zniszczyć jeśli nie jest w ruchu).

Autor:  Neonin [ 23 wrz 2010, 11:48 ]
Tytuł: 

Heh granie t43 jest już całkiem przyjemne - szczególnie przeciw tank destroyerom :) nie ma to jak znać daną klasę i wykorzystywać jej wady.

Powiedzcie mi tylko do kurwy nędzy jak manualnie (bez autoaima) strzelać do jadącego celu samemu będąc w ruchu?

Autor:  Viracept [ 23 wrz 2010, 11:57 ]
Tytuł: 

Neonin napisał(a):
Powiedzcie mi tylko do kurwy nędzy jak manualnie (bez autoaima) strzelać do jadącego celu samemu będąc w ruchu?


Legendary skill poparty naukami u Yody.

V.

Autor:  Mendol [ 23 wrz 2010, 12:07 ]
Tytuł: 

ok dzienx :) to jeszcze tylko 60k expa

Autor:  Neonin [ 23 wrz 2010, 13:12 ]
Tytuł: 

A co to za działo 122mm do t43?:) tylko na HE pociski...
Edit teraz zobaczyłem dopiero pytanie o upgr do JP.
Karol
Ja mam camo + ramer + wentylacja. Camo wiadomo, ramer imo jest must have dla TD - im szybciej strzelasz tym większa szansa że nikt sie do Ciebie nie zbliży, wentylator 5% skila do załogi zawsze przydatne ;)

Autor:  Karol66 [ 23 wrz 2010, 14:45 ]
Tytuł: 

Ta 122mm to gówno.
Ma ogólny dps dużo niższy od 100mm.
Generalnie ma być do takiej gry gdzie wyskakujesz nagle na czołg przeciwnika, oddajesz 1 strzał i znikasz.
Ale IMO do tego są za małe mapy a w czasie takiego "wypadu" jak opisałem powyżej ze 100mm oddasz 3 strzały.

Co do strzelania w ruchu w cel to się nie da (mi w każdym razie sie nie udawało). Ale np. stojąc panterą udawało mi się trafić w gąsiennicę T44 jadącego bokiem do mnie wiele razy.
Często też da się robic tak, że np. na IS-3 wypadasz i walisz z HE na autoaim w przoód/bok, mijasz go (w tym czasie Ci się ładuje AP), zatrzymujesz się na chwile widząc, że on musi obórcić wieżę o 180 stopni, walisz "manualnie" w tył jego hull'a i znikasz za rogiem budynku.
Ewentualnie jak Twój cel jest zajety strzelaniem do kogoś innego, nie grozi Ci arty - wtedy też możesz się spokojnie zatrzymać na ten moment potrzebny do oddania strzału.
Anyway - warto to robić gdy taka operacja nie będzie Cię kosztowała życia ;)

Autor:  Mendol [ 23 wrz 2010, 14:50 ]
Tytuł: 

mi wlasnie troche brakuje mozliwosci wyboru 'mapy' do gry.
w miescie - wiadomo wiekszy ale mniej celny kaliber (122mm) albo cos szybkostrzelnego
. w otwartych przestrzeniach - bardziej celne dziala.
a tak trzeba zakladac cos dobrego i kombinowac.

Autor:  Karol66 [ 23 wrz 2010, 15:37 ]
Tytuł: 

Dokładnie.
Poza tym generalnie istnieje coś takiego jak ślizganie się pocisków po pancerzach.
To powoduje że nawet z działem o super penetracji nie masz 100% szansy, że Twój strzał wejdzie w gościa (bywa że hetzer z 50mm pancerzem "wyślizga" pocisk mający MINIMALNĄ penetrację 200mm).
To powoduje, że wybierając działa trzeba iść na kompromis i brać takie, które maja dobry stosunek penetracji do szybkostrzelności.
IMO lepiej grać z działem które wali szybko i rozwalasz nim 90% celów niż pakować sie w 3x wolniejsze działo ale robiące kuku KAŻDEMU przeciwnikowi.

Autor:  Neonin [ 23 wrz 2010, 15:55 ]
Tytuł: 

I to właśnie dlatego tak bardzo uwielbiam 88ke w JP :) all around gun z amunicją która nie kosztuje krocie:)

BTW Karol celujesz w jagtigera czy JP jest docelowym TD ? (u mnie jest)

Autor:  Perrin [ 23 wrz 2010, 16:31 ]
Tytuł: 

Ale mialem bitwe przed chwila. Wycelowalem moim VK3001(P) tak z glupoty raczej, bo moge mu najwyzej co porysowac lakier na pancerzu, w poteznego VK4502(P) Ausf B i strzelilem pociskiem HE. Gosciu sie zapalil i po chwili wybuchnal :). Dostalem za to 1705 XP i 37k golda :).

Autor:  Dana [ 23 wrz 2010, 16:31 ]
Tytuł: 

Ja mam Jagdtigera i się właśnie wacham czy by go nie sprzedać w cholerę i kupić Panterę.

Ciężko się nim robi pieniążki. Żeby wyjść na przyzwioty plus to muszę wyciągnąć przynajmniej 50k w bitwie.
30k repair 40k ammo także meh.

Strona 32 z 60 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team