MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

DOTA 2
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=37597
Strona 312 z 314

Autor:  tomugeen [ 25 kwi 2016, 23:07 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2

Ostro pocisnął. Znow milion itemkow nowych i zmiana buildupów (przez pol roku ludzie beda nie to kupować), u hero zwykle balansowe rzeczy.


Ten scan to chyba kontra na vision > all w pro grach, ostatnio gry z beastmasterem 2 hawkami i nigstalkerem dewardujacym ci mape wygladały smutno dla teamu bez nich.

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 26 kwi 2016, 09:32 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2

Ten skan mi się nie podoba, a co do zmian to zobaczymy. Na nowe itemy jest miejsce, połączenie Orchida i Crystalisa całkiem fajne, także nowy Force Staff.

Autor:  Mendol [ 26 kwi 2016, 09:35 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2

no to juz wiem co bulet bedzie teraz na jugu robil.

Autor:  Mendol [ 29 kwi 2016, 22:21 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2

eh kurde, eg zupelnie nie ogarnia w nowym skladzie.

Autor:  tomugeen [ 30 kwi 2016, 12:41 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2

Sacrifice Cooldown increased from 44/36/28/20 to 60/50/40/30
Sacrifice Mana restore increased from 25/40/55/70% to 30/50/70/90%

;[[[ chujki

Autor:  tomugeen [ 16 maja 2016, 23:59 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2

No i jest, wyskakiwać z pieniędzy.

http://www.dota2.com/international/battlepass/

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 17 maja 2016, 08:12 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2

Połączyli z compendium dla Manila, dobry ruch. Będzie rekord w tym roku pewnie. :)

Koło fortuny z CM-ką!
Edit: koło ustawione. Gaben oddaj arcana. :<

Autor:  wodny [ 17 maja 2016, 15:39 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2

Kupię od razu na 50tym levelu, ale i tak według mnie poprzedni Battle Pass był o wiele lepszy. Znowu 5 milionów leveli i 10 tysięcy nagród. Masakra.

Autor:  Bullet [ 17 maja 2016, 16:38 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2

Wodny dobrze się zastanów bo dla spectruni seta brak :(

Autor:  wodny [ 17 maja 2016, 17:16 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2

Walić to. W Dotę przegrałem już ponad 1000 godzin także zawsze chętnie sypię kasą. Żadna gra mnie tak nie jara. :)

Autor:  sula [ 24 maja 2016, 10:38 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2

Dota 2 dostała patcha/free DLC z obsługą Vulkan API.

Chyba jakaś beta thou i tylko na AMD i NV narazie.

http://www.dota2.com/news/updates/22000/

PS. Trzeba to jakoś tam manualnie włączyć/pobrać.

Autor:  sula [ 24 maja 2016, 11:01 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2

W Dotę 2 to pewnie masa ludzi gra na integrach Intela :>
Vulkan tam może bardzo poprawić sytuację dla tych wszystkich co grają w Doto na swoich laptopach służbowych / do nauki.

Autor:  iniside [ 24 maja 2016, 11:14 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2

sula napisał(a):
W Dotę 2 to pewnie masa ludzi gra na integrach Intela :>
Vulkan tam może bardzo poprawić sytuację dla tych wszystkich co grają w Doto na swoich laptopach służbowych / do nauki.

Nic im nie poprawi. Jak ktos ma gownianie GPU to dalej ma gowniane GPU. Vulkan/DX12 rozwiazuja problem tego, ze high endowe CPU sa lata swietlne w tyle za high-endowymi GPU i nie nadazaja z przesyłaniem danych do GPU.

Autor:  sula [ 25 maja 2016, 05:53 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2

iniside napisał(a):
sula napisał(a):
W Dotę 2 to pewnie masa ludzi gra na integrach Intela :>
Vulkan tam może bardzo poprawić sytuację dla tych wszystkich co grają w Doto na swoich laptopach służbowych / do nauki.

Nic im nie poprawi. Jak ktos ma gownianie GPU to dalej ma gowniane GPU. Vulkan/DX12 rozwiazuja problem tego, ze high endowe CPU sa lata swietlne w tyle za high-endowymi GPU i nie nadazaja z przesyłaniem danych do GPU.

W niektórych user case to kto wie. Przecież np. w laptopach są często procesory niskonapięciowe i do tego mające mniejszą liczbę rdzeni niż desktopy (np. i5 z 2 rdzeniami i HT), które są nisko taktowane, a GPU ma pełną liczbę jednostek i w takich Haswellach i Skylakach to taki dwurdzeniowec może się krztusić, szczególnie jak ktoś ma syf na kompie i pełno procesow w tle.

Tu stara prezentacja:
https://www.youtube.com/watch?v=0Hth4u65zfc

Oczywiście prezentacja przygotowana pod to, żeby pokazać jacy są zajebiści, a nie realny scenariusz. Specjalnie wdupczyli olbrzymią ilość mobów, żeby było draw calls pełno, no i nie ma podane jakie konkretnie to Intel GPU jest (są przecież takie dość silne jak na integry z własnym eDRAM).

Autor:  raggnarok [ 6 cze 2016, 20:32 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2

Dzielilo mnie 1 pole w kole fortuny od Arcany. Ja pierdole.

Autor:  Bullet [ 6 cze 2016, 21:16 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2

raggnarok napisał(a):
Dzielilo mnie 1 pole w kole fortuny od Arcany. Ja pierdole.


jak każdego zapewne

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 6 cze 2016, 21:23 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2

Mnie trzy razy dzieliło jedno pole. Przypadek? Hehe

Autor:  tomugeen [ 6 cze 2016, 22:30 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2

To tak jak w lina fireballach ląduje się czesto obok nagrody głównej.
Nie chce obrażać niczyjej inteligencji wyjaśniając, ze takie rzeczy rollowane są przed rozpoczęciem animacji, która już tylko pokazuje wynik losowania w sposób mający nas podkręcić. To kręcenie czy lot piłeczki nie jest wykonywane na bieżąco fizyką po stronie serwera. A tym bardziej nie po stronie klienta ;]

Autor:  wodny [ 6 cze 2016, 22:49 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2

Czy ktoś rzucając tymi kulami ognia trafił te 20 leveli? :)

Ja próbuję robić questy, ale jakoś mi nie idzie. Nie mam zapału do grania ostatnio. Wszystko wina Overwatch.

Autor:  Arturnik [ 15 lip 2016, 18:03 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2

Battle Cup is out!

http://blog.dota2.com/2016/07/the-weekend-battle-cup/

Strona 312 z 314 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team