MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Heroes of the Storm
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=44157
Strona 33 z 39

Autor:  Ravushimo [ 12 cze 2015, 01:59 ]
Tytuł:  Re: Heroes of the Storm

Vences napisał(a):
Mnie najbardziej cieszy, że Blizz nie zwolnił tempa z rozwojem gry po premierze, tak jak zrobiło to Valve ze swoją mobą. 3-4 tyg. czekania na nowego Hero jest ok.
http://wiki.teamliquid.net/dota2/Patches Takiego czegoś najbardziej się obawiałem, czyli patchy typu only bugfix lub IS update.

No jak porównujesz hotfixy z releasem gry to gratuluję :D za półtora miesiąca jest TI, dopiero co skończyły się kwalifikacje. Valve nie ma na szczęście tendencji do wywracania balansu gry na moment przed największym turniejem esportowym roku. Jak chcesz do czegoś porównywać to sprawdź główne patche (6.82 / 6.83 / 6.84). Zobaczymy też te aktualizacje od blizza za trzy lata jak gra będzie miała tyle co dota teraz.

Autor:  Vences [ 12 cze 2015, 06:11 ]
Tytuł:  Re: Heroes of the Storm

Nie chodzi mi o to, tylko o częstotliwość wydawania nowego contentu w Dota2 po release - czyli po lipca 2013. Całych 9 Hero i porównując do bet, ostro wyhamowali.
Tego samego obawiałem się po Blizzardzie, ale na szczęście tak nie jest... przynajmniej na razie. Ich goal jest wydawanie Hero co 3-4 tygodnie + raz na jakiś czas nowe mapki oraz major balance/fix patch co 6 tyg. i to jest imo git.

Autor:  Nyx [ 12 cze 2015, 06:52 ]
Tytuł:  Re: Heroes of the Storm

Narazie hots cierpi na to co kazda nowa moba, wszystkiego jest za mało.

Autor:  Ravushimo [ 12 cze 2015, 15:09 ]
Tytuł:  Re: Heroes of the Storm

Vences napisał(a):
Nie chodzi mi o to, tylko o częstotliwość wydawania nowego contentu w Dota2 po release - czyli po lipca 2013. Całych 9 Hero i porównując do bet, ostro wyhamowali.
Tego samego obawiałem się po Blizzardzie, ale na szczęście tak nie jest... przynajmniej na razie. Ich goal jest wydawanie Hero co 3-4 tygodnie + raz na jakiś czas nowe mapki oraz major balance/fix patch co 6 tyg. i to jest imo git.

Jak w Hotsie bedzie 110 hero z tak roznorodnymi skillami to pogadamy o hero poolu i czestotliwosci wydawania nowych, kk? :D

btw zobacz sobie ile zmian jest w main patchach i porownaj to do patchy z hotsa: http://wiki.teamliquid.net/dota2/Version_6.84

Autor:  Arturnik [ 12 cze 2015, 15:25 ]
Tytuł:  Re: Heroes of the Storm

Ravushimo napisał(a):
Jak w Hotsie bedzie 110 hero z tak roznorodnymi skillami to pogadamy o hero poolu i czestotliwosci wydawania nowych, kk? :D



Nie wiem po co marnujesz klawiaturę, Vencesa do swoich racji nie przekonasz, choć na pewno zgodzę się z Tobą, to Vences trochę inaczej pewnie na to patrzy.
W sumie ciekaw jestem jak osoby, które np. zaczęły w MOBA grać od LoLa/HotSa, a potem całkowicie się przeniosły na Dotę, jaki mają pogląd na inne MOBA.
Mendol, chyba przez to przechodziłeś?

Autor:  Nyx [ 12 cze 2015, 15:40 ]
Tytuł:  Re: Heroes of the Storm

Zaczalem od lola, chcialem przerzucic sie na dote, ale nie dalem rady, zbyt dretwy gameplay. Hots jest ok jak sie wbije 30 lvl i zacznie w lidze grac gdzie ludzie przynajmniej cos robia.

Autor:  Mendol [ 12 cze 2015, 15:56 ]
Tytuł:  Re: Heroes of the Storm

artur: tak, lol, troche hon'a, potem znowu lol i teraz dota.
w hotsa probowalem grac ale zupelnie mnie nie wciagnal.
czasami mam ochote pograc w lol'a, ale jak ogladam streamy to jednak szkoda mi czasu.
nie da sie porownac hotsa i doty, wiec nie ma co nawet zaczynac dyskusji - bo dla mnie to inne gry, jedyne co je laczy to wybor bohatera.

co rozumiesz przez dretwy gameplay nyx? za malo kolorkow czy jak?

Autor:  Nyx [ 12 cze 2015, 16:04 ]
Tytuł:  Re: Heroes of the Storm

Combat jest dla mnie meczacy przez te animacje, lol ma wiekszy flow.

Autor:  Mendol [ 12 cze 2015, 16:11 ]
Tytuł:  Re: Heroes of the Storm

no w docie te animacje sa dosc wazne na pewnym poziomie, w lolu to nie ma zadnego znaczenia.
ale jak zawsze, najwazniejsze, ze kazdy ma w co grac :)

Autor:  Nyx [ 12 cze 2015, 16:30 ]
Tytuł:  Re: Heroes of the Storm

http://www.gram.pl/artykul/2015/06/11/r ... torm.shtml kogos chyba ponioslo, albo sypnal kasa.

Autor:  Ravushimo [ 12 cze 2015, 17:09 ]
Tytuł:  Re: Heroes of the Storm

Nyx napisał(a):
Combat jest dla mnie meczacy przez te animacje, lol ma wiekszy flow.

Zalezy w sumie od hero, jedni sa wolni i wydaja sie dretwi jak Tide, Necro czy CMka innymi gra od early jest zwawsza jak PA, Lancer itp. m.in. wg tego gra jest balansowana i jest to wazny punkt patch notesow ;)

Autor:  Postal [ 12 cze 2015, 20:46 ]
Tytuł:  Re: Heroes of the Storm

lol dla mnie jest za wolny i za nudny
20 min na lini zeby lasthitowac to nie dla mnie

dota2 jest zbyt skillowa dla mnie, mam dwie lewe wiec nie mam czego tam szukac

za to hots dla takiego inwalidy growego jak ja jest w sam raz. nie za trudny a jednoczesnie jak ktos sie che piac po szczeblach bycia pro to jest co do masterowania

Autor:  Szamotula [ 13 cze 2015, 20:31 ]
Tytuł:  Re: Heroes of the Storm

Pytanko mam.
Gramy w bete/alfe gry(w tym wypadku hotsa). Pomimo mocnej maszyny gra chodzi u nas jak gowno. Jest to problem, z ktorym boryka sie spora ilosc uzytkownikow i tech support Blizzarda stwierdza, ze faktycznie jest issue jesli chodzi o performance konkretnych mocnych maszyn i nad tym pracuja.
Gra wychodzi z bety, wiec staje sie pelnoprawnym produktem. Chodzi jednak nadal jak gowno i nic w tej kwestii nie zostalo zrobione, a tech support mimo licznych prosb nie odpowiada.
Czy w takim wypadku jesli wydalo sie na gre/na przedmioty w grze kase za czasow alfy/bety to mozna sie jakos ubiegac o refund ze wzgledu na niezadowolenie z finalnej uslugi?

Spodziewam sie, ze jest to niemozliwe aczkolwiek w przypadku D3 masowe refundy byly czyms normalnym i o dziwo bezproblemowym, stad pytanie.

Autor:  wodny [ 13 cze 2015, 20:35 ]
Tytuł:  Re: Heroes of the Storm

Uderz do Blizza, może się uda. Zawsze warto spróbować.

Ja mam coraz mniej problemów z lagami/wydajnością, ale czasami zdarzają się przycięcia na X sekund. Najgorzej jak takie przycięcie kończy się śmiercią. :-?

Gra mi się mimo to naprawdę przednio. Fajna i przyjemna gierka.

Autor:  Szamotula [ 13 cze 2015, 20:48 ]
Tytuł:  Re: Heroes of the Storm

No ja przy teamfightach MAX mam 60fps na wszystko low przy rozdzialce 1600x900 na maszynie 4770k, 8gigs ramu i r9 280x.

Tak czy siak jest to pretekst, bo chcialbym miec hearthstone'a jak i hotsa na innych kontach co by potem latwiej sprzedawac.

Autor:  wodny [ 13 cze 2015, 20:52 ]
Tytuł:  Re: Heroes of the Storm

Ale kombinator.

Serio tak chujowo Ci chodzi na takiej maszynie? Ja mam gorszy sprzęt i śmiga mi bardzo fajnie poza małymi wyjątkami.


Teraz leveluję by zdobyć master skin dla mojego cudownego byczka! :D

Autor:  Vences [ 13 cze 2015, 20:53 ]
Tytuł:  Re: Heroes of the Storm

Niestety, ten silniczek ma sporo wad. Dla mnie akurat największym utrapieniem są lipne reconnecty i to, że nawet jak dostaniesz dc chociaż na 1s na koniec meczu, to gra potrafi ci zaliczyć rozgrywkę jako opuszczoną:/

Ja gram już na bardzo archaicznym lapku (2008 rocznik) z C2D 2.0 GHz, GeForce 9600M GS, 1 GB VRAM, reszta nieistotna. Detale low z teksturami na high. FPSy w grze 30-70, z tym że na Lag Temple i Spider Queen potrafią spać do 24. Jeśli coś mi przytnie, to z powodu jakiejś aplikacji gdy chrupnie mi moim HDD. Nie wymagam za wiele od swojego tostera.
Do tej pory nie zaliczyłem ani jednego crasha. Na plus mogę doliczyć szybkość ładowania się mapek, które ładują mi się ok. 3-4x szybciej, niż w LoLu.

Autor:  wodny [ 13 cze 2015, 20:55 ]
Tytuł:  Re: Heroes of the Storm

Mi się znowu gry ładują masakrycznie długo. To nie jest tak, że mecz zaczyna się dopiero jak każdemu się wgra?

Autor:  Vences [ 13 cze 2015, 21:06 ]
Tytuł:  Re: Heroes of the Storm

Dokładnie tak jest. Czasem mam sytuacje, że jakiemuś ruskowi gra ładuje się nawet 7 minut i wszyscy czekają na niego. Zazwyczaj taki pacjent ma instant dc po starcie meczu.
Ale już w sytuacjach, gdzie wszyscy mają dobry sprzęt, to wszystko ładuje się w mgnieniu oka, nawet na mojej maszynie.

Natomiast w LoLu, gdzie prawie wszyscy mają 100% załadowanej gry, u mnie jest dopiero 5-10%:D

Autor:  wodny [ 13 cze 2015, 21:09 ]
Tytuł:  Re: Heroes of the Storm

U mnie szybko ładuje się Dota 2, Awesomenauts i Smite. LoL ładował się OK. HotS - masakra, czasami z 2 minuty się czeka, zgroza.

Strona 33 z 39 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team