mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3794 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 190  Następna strona

Kupujesz BF:BC2?
Tak, na PC 48%  48%  [ 95 ]
Tak, na PS3 6%  6%  [ 12 ]
Tak, na Xboxa 7%  7%  [ 13 ]
Nie 39%  39%  [ 78 ]
Liczba głosów : 198
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 6 sty 2010, 09:53 
Cytuj  
w sumie to delfinki/szczupaki w cod4/mw2 dalej tak to wyglada :p


_________________
.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5772
Dołączył(a): 23.01.2008
Offline
PostNapisane: 6 sty 2010, 10:01 
Cytuj  
Tu raczej chodzi o rozgrywke, ktora była by mniej dynamiczna z prone. To ze jest na konsole jest bez znaczenia


_________________
Vanilla Wow: Nyxs - Rogue Undead

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 6 sty 2010, 10:24 
Cytuj  
No Bf2 jest przykładem na to że prone zmniejsza dynamikę rozgrywki :(

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 6 sty 2010, 10:31 
Cytuj  
kurna gdyby w cod4 nie bylo lean, prone, i byl auto run i auto strzelanie to by bylo wreszcie dynamiczne.

Gry typu BF, CoD, co prawda nie są dynamiczne jak fast paced quaki, warsowy (ktore lean, prone czesto nie maja, chociaz warsow chyba ma), ale jak na takie militarne fpsy to są całkiem dynamiczne. malo dynamiczne to moze jest Americas Army.

A jak ktos bedzie chcial sie zakampic to i tak sie zakampi, w jakiejs budzie.

a to, że nie bedzie prone, to od konsol wyszlo.


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 6 sty 2010, 10:41 
Cytuj  
http://www.youtube.com/watch?v=lwSEVtYoVm8

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 6 sty 2010, 10:45 
Cytuj  
I dobrze ze nie jest za szybkie. Gry wojenne powinny byc wojenne, czyli powolne i slamazarne. A nie jebanie head rocket luncherem w czasie potrojnego skoku ..


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 6 sty 2010, 10:51 
Cytuj  
Nie no, najlepsze rozwiazanie to rozne rozwiazania w grach, typu: fast, middle, slow. Fast: quake, middle: bf, cod, slow: americas army. Mi najbardziej chyba pasuje po srodku, troche taktyki, troche dynamizmu, a nie przesada z czolganiem 20 minut jak w americas army :P


_________________
.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5772
Dołączył(a): 23.01.2008
Offline
PostNapisane: 6 sty 2010, 10:55 
Cytuj  
Mi tam najbardziej podoba się oglądać lecacy, opadajacy pocisk ze snajpy trafiajacy prosto w łeb snajpera na wzgórzu oddalonym o kilometr: d


_________________
Vanilla Wow: Nyxs - Rogue Undead

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 6 sty 2010, 11:30 
Cytuj  
w Americas Army wiele osób grało na słuch - czesto na meczu słychać było szelest opfora który 2 metry za ścianą stojąc bez ruchu położył się :wink:
położyć się czy nie to była decyzja ! :]
do tego zdrowie nie wracało samo wiec nie każdy przy spotkaniu miał tyle samo HP.
dynamiczna nie była ale zanim nie zjebali silnika i grafa się nie zestarzała AA:O była fenomenalną grą.

czekam na BF, mam nadzieje że nie będzie przeładowana maszynami, w sumie BF2 było znacznie lepsze od 21XX, przynajmniej dla mnie.
podobały mi się black hawki i rozgrywka jakoś bardziej taktyczna była - chyba mniej młucy.


_________________
psn

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 6 sty 2010, 11:40 
Cytuj  
Moim zdaniem sama gra bedzie miec potencjal, a jesli wyjdą odpowiednie mody (optymalizujące/dodające cokolwiek- tryby, nowe pojazdy, klasy/calkowicie zmieniajace gre), to może być zabawa na dłuuuuuugi czas.


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 6 sty 2010, 12:00 
Cytuj  
Highlander napisał(a):
Moim zdaniem sama gra bedzie miec potencjal, a jesli wyjdą odpowiednie mody (optymalizujące/dodające cokolwiek- tryby, nowe pojazdy, klasy/calkowicie zmieniajace gre), to może być zabawa na dłuuuuuugi czas.

To zalezy czy udostepnia kod, czy tylko edytor, czy cokolwiek wogole udostepnia ;p.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*
Avatar użytkownika

Posty: 5772
Dołączył(a): 23.01.2008
Offline
PostNapisane: 6 sty 2010, 12:20 
Cytuj  
Powiedziałbym, ze bc i bc2 jest mniej przeladowany pojazdami niz bf2


_________________
Vanilla Wow: Nyxs - Rogue Undead

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 6 sty 2010, 12:40 
Cytuj  
a mapy mniejsze niz w bf2?


_________________
.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5772
Dołączył(a): 23.01.2008
Offline
PostNapisane: 6 sty 2010, 12:45 
Cytuj  
mam wrazenie ze duzo wieksze, patrzac na skale mapy jakie byly przy 32 osobach w bf2 a jakie sa w bc2 dla 24 graczy(wrsja konsolowa)


_________________
Vanilla Wow: Nyxs - Rogue Undead

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2206
Dołączył(a): 27.03.2006
Offline
PostNapisane: 6 sty 2010, 13:34 
Cytuj  
kurwa, jak ja nienawidze pojazdów.


_________________
Walter Sobchak: Fuck it, Dude, let's go bowling.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 6 sty 2010, 13:36 
Cytuj  
Buffchef napisał(a):
kurwa, jak ja nienawidze pojazdów.

Przeciez duza ilosc pojazdow to najlepsza czesc BF -;-.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2206
Dołączył(a): 27.03.2006
Offline
PostNapisane: 6 sty 2010, 13:39 
Cytuj  
Dlatego jeszcze nie grałem w BF :)
Ale z powodu, że inne developery olewają PC to na BF BC2 się skuszę


_________________
Walter Sobchak: Fuck it, Dude, let's go bowling.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5772
Dołączył(a): 23.01.2008
Offline
PostNapisane: 6 sty 2010, 13:42 
Cytuj  
Buffchef napisał(a):
kurwa, jak ja nienawidze pojazdów.


idz do dzialu cod


_________________
Vanilla Wow: Nyxs - Rogue Undead

**
Avatar użytkownika

Posty: 470
Dołączył(a): 9.10.2005
Offline
PostNapisane: 6 sty 2010, 14:40 
Cytuj  
ej wlasnie, w bad company 2 beda samoloty?


_________________
forfiter

*
Avatar użytkownika

Posty: 5772
Dołączył(a): 23.01.2008
Offline
PostNapisane: 6 sty 2010, 14:43 
Cytuj  
nie, helikoptery


_________________
Vanilla Wow: Nyxs - Rogue Undead

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3794 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 190  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.