MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Najlepsze MODY do gier. https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=35238 |
Strona 5 z 35 |
Autor: | Kabraxis [ 10 cze 2011, 17:23 ] |
Tytuł: | |
Odpowiadajac sam sobie (a moze tez komus sie przyda) to tak.... dziala ta paczka graficzna z wlasciwie kazdym innym modem. Zrobilem sobie "Ultimate Morrowind Experience" i folder z gra zajmuje 13GB. Dla porownania Vanilla to ~700MB a z dodatkami to ok. 1,5GB. Oto spis all moich wrzuconych modow. Wszytko wczytuje sie z doslownie JEDNYM bledem (brak jakiegos topicu dialogowego ale juz teraz nie zlokalizuje z ktorego to moda) i dziala bez problemu (tylko trza mocnego kompa bo potrafi zamulic). Gra jest geograficznie rozszerzona o jakies 200%-300% (Tamriel Rebuilt i Wizards Island) i wlasciwie kazdy element gameplayu i grafiki zostal zmieniony. Z gameplayu min. walka z combosami i finisherami (dla roznych broni inne kombinacje), skryptowane nowe spelle, zmiany systemu levelowania i trudnosci gry i doslownie setki innyc hmniejszych zmian. Doadnie kilkuset nowych mobkow i chyba kilklu tysiecy itemkow itp... Z grafiki takie funkcje jak FSAA, Anizotropia, Zwiekszony (moooocnooo) Draw Distance, animowana trawa (z animacja poruszania sie gdy postac idzie przez nia), Podwodny Blur i inne bajery, odbicia w wodzie (woda jest bosko zrobiona - lepiej niz w Oblivionie), fale i water ripples przy plywaniu, HDR, Bloom, Sun god raysy, SSAO (poprawia grafike o jakies 100%), widok znad ramienia postaci jak w Gears Of War itd, zmienione wszystkie vanilla tekstury (z dodatkow tez) na ladniejsze, itd... Do tego nowe frakcje, rozszerzenia juz istniejacych, nowe obszary, questy, itemki, wrogowie, czary, skladniki alchemiczne, domy do kupienia, overhaule: combatu, alchemii, enchantingu, systemu magii, rozbudowany system craftingu z chyba 17toma profesjami (od fishingu i cookingu po blacksmithing) i much more. (min. dwa mody dodajece kazdy po ponad 30h gameplayu i watki dluzsze niz main quest Morrowinda), ze 20 nowych znakow zodiaku i setki podobnych nowych pierdol. Spis modow: Cytuj: _001_ Morrowind.esm
_002_ Tribunal.esm _003_ Bloodmoon.esm _004_ Morrowind Patch 1.6.5 Beta (BTB Edit).esm _005_ Assassins Armory.esm _006_ abotWaterLife.esm _007_ Book Rotate.esm _008_ Texture Fix - Bloodmoon 1.1.esm _009_ Texture Fix 1.8.esm _010_ THE Facepack Compilation.esm _011_ GIANTS.esm _012_ Rise of House Telvanni.esm _013_ ADVANCED GUARDS.esm _014_ Wizards Islands - Scourge of the Frost Bringer.esm _015_ Aduls_Master_Mod.esm _016_ The Wilderness Mod 2.0 T & B.esm _017_ MCA.esm _018_ TR_Data.esm _019_ TR_Map1.esm _020_ TR_Map2.esm _021_ Balconyhouse.esp _022_ House_spear.esp _023_ MultiMark.esp _024_ MultiMark_TribunalPlugin.esp _025_ MultiMark_BloodmoonPlugin.esp _026_ Daggerfall Collection Ver 1.1.esp _027_ Suran_Underworld_2.5.esp _028_ Wizards_Islands_SotFB_Patch.esp _029_ Scripted_Spells.esp _030_ LeveledMagicka.esp _031_ Book Rotate - Tribunal v5.3.esp _032_ Book Rotate - Bloodmoon v5.3.esp _033_ P.R.E. v4.0.esp _034_ Assassins Armory - Unofficial Patch 7.7.esp _035_ Hill House v1.0.esp _036_ Hill House Teleport.esp _037_ Clean Abigail's Petshop_v5.5.esp _038_ Syc_AtHomeAlchemy.esp _039_ Statue Replacer - Normal.esp _040_ MWE_Base.esp _041_ Apprentice scrolls and mystical quills v1.4.esp _042_ PSsorticon.esp _043_ MWE_Combat.esp _044_ werewolfrealism-moononly.esp _045_ Shieldfx.esp _046_ Annastia V3.3.esp _047_ OR_Fang.esp _048_ Book Jackets - Morrowind.esp _049_ GIANTS_Ultimate_Official_Fixes.esp _050_ Windows Glow.esp _051_ MTT Vol III.esp _052_ Book Jackets - Tribunal.esp _053_ Book Jackets - Bloodmoon.esp _054_ marcMoriEstate.esp _055_ Barabus' fireplaces 2.esp _056_ Expanded Sounds.esp _057_ MWE_Writing.esp _058_ MWE_Journal.esp _059_ RKCriminals TR&BM.esp _060_ bones.esp _061_ indybank.esp _062_ Vurt's Grazelands Trees.esp _063_ Minerals.esp _064_ abotTakeMyPlace.esp _065_ Sris_Alchemy_BM.esp _066_ Vampire Realism II.esp _067_ abotGuars.esp _068_ Vampire Realism II - TB Add-On.esp _069_ abotWhereAreAllBirdsGoing.esp _070_ Vampire Realism II - BM Add-On.esp _071_ Morrowind Crafting 2-1.esp _072_ Morrowind Crafting Equipment.esp _073_ House of Spears3.0.esp _074_ Better Clothes_v1.1.esp _075_ abotWindowsGlow.esp _076_ NewBlood_MwTbBm1.1.esp _077_ Suran Archery Store_v3.0.esp _078_ Neo's Unique Creatures.esp _079_ Westly's Master Headpack X.esp _080_ Fliggerty's Armor Project 2.esp _081_ THE_UNDERGROUND_2.esp _082_ correctUV Ore Replacer 1.0.esp _083_ Bloated Caves.esp _084_ Graphic Herbalism.esp _085_ Graphic Herbalism Extra.esp _086_ GH_ES1.3 Patch.esp _087_ GH_Extra_ES1.3 Patch.esp _088_ almalexia armor.esp _089_ Consignment_chests.esp _090_ MCA - Guards Patch.esp _091_ MCA - Vampire Realism Patch.esp _092_ WA_Signy_Signposts(!).ESP _093_ MCA Names 5.2.esp _094_ New Veloth's Judgement 2.esp _095_ Better Skulls.ESP _096_ Particle Arrow Replacer.esp _097_ UAR_ChodalaBoots.esp _098_ BetterClothesForTB.esp _099_ Water Level Fix - Full.esp _100_ Psy_IronMeshImprove_Uniques_BME.esp _101_ Unique Tombs.esp _102_ Ebonheart Fix.ESP _103_ More Better Clothes.ESP _104_ bcsounds.esp _105_ Golden Gold.esp _106_ GUARD- REMOVER.esp _107_ Aduls_Arsenal.esp _108_ GUARDS.esp _109_ Amulets and Rings 2.1 Upgrade A.esp _110_ Telvannis travel maps.esp _111_ GIANTS Ultimate no monsters in cities TB.esp _112_ Martial Code.esp _113_ Gri_TR_M1_Signposts.esp _114_ SirLuthor-Tools.esp _115_ Books of Vvardenfell.esp _116_ Unique Banners and Signs.esp _117_ SNR_ThievesStep_Standart.esp _118_ Minerals (Tribunal&Bloodmoon).esp _119_ Key Replacer Trib & BM.esp _120_ Texture Fix -TR -1.0.esp _121_ Grass_Tamriel Rebuilt.esp _122_ Assassins Armory - No Scripts.esp _123_ Nevena's Twin Lamps & Slave Hunters 1.5.esp _124_ ExcellentMagicSounds.esp _125_ New Argonian Bodies - Mature.esp _126_ New Khajiit Bodies - Mature.esp _127_ BuyableGhorakManorF.esp _128_ NG_New_Carnithus'_Armamentarium.esp _129_ Windows Glow - Tribunal Eng.esp _130_ Windows Glow - Bloodmoon Eng.esp _131_ DA_Complete.esp _132_ Animated Soulgems.esp _133_ Pearls Enhanced - Colored Pearls Add-on.ESP _134_ Unique Jewelry and Accessories.esp _135_ Unofficial Morrowind Comes Alive - City Attack Patch 2.ESP _136_ Secret Bridge V-2.esp _137_ RoHT TLSH Patch.esp _138_ Encumbrancemult10.esp _139_ Windows Glow - Raven Rock Eng.esp _140_ Illuminated Order v1.0.esp _141_ Natural Magicka Regeneration v1.esp _142_ Animated Morrowind.esp _143_ New Voices.esp _144_ ring_teleport cost_Tealpanda.esp _145_ Vurt's Ashlands Overhaul.esp _146_ Illuminated Order v1.0 - Bloodmoon Compatibility Extras.esp _147_ Sleepers, Awake!.esp _148_ Vurt's BC Tree Replacer II.esp _149_ TLM - Ambient Light + Fog Update.esp _150_ TLM - Light Sources (Clearer Lighting).esp _151_ Birthsigns.esp _152_ Balmora Un-Mod.esp _153_ weight_fix_0607.esp _154_ Inscription.esp _155_ Vurt's Solstheim Trees & Bushes Replacer.esp _156_ PotionSorter.esp _157_ adventurers_v2.0.esp _158_ Healers.esp _159_ TLM - Light Sources (Lanterns).esp _160_ guarskin_drum_replacer.esp _161_ LeftGloves_Addon_v2.esp _162_ UniqueFinery.esp _163_ abotSiltStriders.esp _164_ TLM - External Lights Ownership.esp _165_ TR_Transport.ESP _166_ Animal Behaviour.esp _167_ TR Equipment in Vvardenfell.esp _168_ Merged_Leveled_Lists.esp Gra sie swietnie, wszytko dziala. Czasem mam crashe do pulpitu ale w niemodowanym Morku tez mam. Z przyczyn oczywistych nie podam zbiorczego linka do takiej paki bo on nie istnieje. Zrobienie tego zajelo mi lacznie kilkanascie godzin. Natomiast moge powiedziec ze nakladka graficzna to ta do ktorej linka podal Katoneo i naprawde jest to POTEZNE narzedzie. PS. Wiekszosc uzytych modow znajduje sie na Planet Elder Scrolls w dziale "Halls Of Fame", zostaly tez uzyte programy MLOX, MorrowindAnimKit, Morrowind Script Extender, Morrowind Graphics Extender, Morrowind Enchanced. TESTool i Leveled List Resequencer. PS2. Zainstalowanie i zmergowanie tego wszytkiego zeby dzialalo i tak bylo latwiejsze i mniej problematyczne niz instalacja FCOMa do Obliviona (nie mowiac juz o pozniejszym wrzucaniu innych modow do Obka po FCOMie - to jest masakra). |
Autor: | Mendol [ 10 cze 2011, 17:25 ] |
Tytuł: | |
podziwiam ale zrobilbys packa z tymi modami ;p |
Autor: | Kabraxis [ 10 cze 2011, 17:29 ] |
Tytuł: | |
Na moim necie 13gigabajtowa paczka modow uploadowala by sie pewnie z miesiac. Do tego to nie takie latwe bo samo wrzucenie tego to nie wszytko - trza robic rozne myki tymi programami, skonfigurowac, itp... Tak jak sobie przypomne wszytkie kombinacje, ile razy robilem i wczytywalem backup katalogu z gra bo sie np. gra sie nie chciala wlaczyc to instrukcja i readme miala by chyba z kilkadziasiat stron. A polowy rzeczy juz nie pamietam jak co i kiedy i w jakiej kolejnosci. |
Autor: | Mendol [ 10 cze 2011, 17:31 ] |
Tytuł: | |
eh no wlasnie i to jest problem z tymi modami :/ mi by sie nie chcialo. |
Autor: | Atherius [ 10 cze 2011, 17:42 ] |
Tytuł: | |
Postanowiłem odświeżyć sobie deusa jedynkę i iw, tylko przydały by się jakieś mody/texture packi, które poprawią grafę. Do iw coś znalazłem - http://www.john-p.com/textures/DX-IW/index.shtml , gorzej z częścią pierwszą. any1? |
Autor: | Highlander [ 10 cze 2011, 17:46 ] |
Tytuł: | |
ja kilka razy probowalem jakis modow do morka, obliviona, fallouta i nigdy nie ogarnalem ;d |
Autor: | Zaratul [ 10 cze 2011, 17:54 ] |
Tytuł: | |
Atherius napisał(a): Postanowiłem odświeżyć sobie deusa jedynkę i iw, tylko przydały by się jakieś mody/texture packi, które poprawią grafę. Do iw coś znalazłem - http://www.john-p.com/textures/DX-IW/index.shtml , gorzej z częścią pierwszą.
any1? http://www.offtopicproductions.com/hdtp/ http://www.moddb.com/mods/deus-ex-new-vision Tu masz moda do polepszonych modeli postaci i tekstur otoczenia.Niestety te mody są jeszcze w fazie beta. http://www.kentie.net/article/dxguide/index.htm Polecam tą stronkę,jest tam launcher do DE pozwalający bezproblemowo ustawić widescreen,fov i rodzaj directX.Dodatkowo są tam linki do high definition projektów i poradnik jak dodać tryb DX10 do Deus Ex http://www.moddb.com/mods/shifter1 Od siebie polecam mod Shifter,dodaje naprawdę świetne poprawki do gameplaya i polepsza balans. |
Autor: | Atherius [ 10 cze 2011, 18:04 ] |
Tytuł: | |
Mam antologie i obydwie wersje obsługują już panoramę. :] A na mody zerknę, thx. |
Autor: | Sparth2 [ 10 cze 2011, 18:34 ] |
Tytuł: | |
Kabraxis, wszystkie mody pobierales z Nexusa? |
Autor: | Mendol [ 10 cze 2011, 18:55 ] |
Tytuł: | |
starzejesz sie atherius ;p |
Autor: | Kabraxis [ 10 cze 2011, 19:15 ] |
Tytuł: | |
Sparth2 napisał(a): Kabraxis, wszystkie mody pobierales z Nexusa?
NOPE. Rzadko korzystam z Nexusa. 90% pobrane jest z: http://planetelderscrolls.gamespy.com/V ... =Mods.List (glownie dzial Hall Of Fame = najlepsze mody) Korzystalem takze z: http://www.mwmythicmods.com/telesphoros.htm http://www.mwmythicmods.com/kwshouses.htm http://morrowindoverhaul.net/forum/inde ... 65.15.html Z Nexusa moze bylo pobrane pare sztuk tylko. |
Autor: | Kabraxis [ 10 cze 2011, 19:19 ] |
Tytuł: | |
Jakbys sie chcial pobawic to uczulam ze jedna z najwazniejszych rzeczy jest wlasciwy Load Order czyli kolejnosc ladowania modow przez gre (w tym pomoze progs MLOX zawarty w paczce graficznej) oraz dobre zmergowanie Leveled Lists (uzywac tylko i wylacznie TESTool + Leveled List Resequencer). Do tego po zainstalowaniu paczki graficznej jesli wrzucisz jakiegokolwiek moda zawierajacego lub podmieniajacego textury i meshe otoczenia itp... musisz na nowo wygenerowac Distant Land w Morrowind Graphic Extenderze (raz sie to robi przy instalowaniu tej paczki graficznej). BTW. Radme i instrukcje jej instalacji nalezy przestrzegac w 100% inaczej na 100% cos ci sie popieprzy. : ) To plus czesty backup katalogu z gra (co pare wrzucanych modow) i czeste sprawdznanie czy gra sie wlacza i nie wrzucanie modow o roznej tematyce naraz i nie powinno byc trudno zrobic cos takiego. PS. Polecam takze zainstalowac Morka na szybkiej partycji szybkiego dysku a po skonczeniu calosci jebniecie mocnej defragmentacji gdyz moj folder to ~82 000 plikow w 1180 katalogach i potrafi ostro przymulic a loading potrafi byc dlugi (Moj Win7 majacy ok. roku ma mniej plikow wewnatrz bo "tylko" ok. 78 tysiecy). Na Win7 i Vista nie zawadzi takze wlaczyc trybu kompatybilnosci z XPSP3 oraz zaznaczenie "wylacz kompozycje pulpitu" (w czasie gry) - u mnie poprawilo to stabilnosc. Gram takze w oknie (W Fullscreenie Alt+TAB = crash gry). No to tyle juz was tym Morrowindem nie mecze. |
Autor: | Atherius [ 10 cze 2011, 20:03 ] |
Tytuł: | |
Mendol napisał(a): starzejesz sie atherius ;p
Nie ma co grać, w crapy typu dungeon siege III i dnf nie mam zamiaru grać. :] A przypomnieć sobie deuska przed trzecią częścią to nie jest głupi pomysł. :] No i faktycznie, z dx10 pierwszy deusek wygląda całkiem przyzwoicie. No i klimacik. :] |
Autor: | Templair [ 10 cze 2011, 20:07 ] |
Tytuł: | |
Atherius napisał(a): Mendol napisał(a): starzejesz sie atherius ;p Nie ma co grać, w crapy typu dungeon siege III i dnf nie mam zamiaru grać. A przypomnieć sobie deuska przed trzecią częścią to nie jest głupi pomysł. No i faktycznie, z dx10 pierwszy deusek wygląda całkiem przyzwoicie. No i klimacik. +1. Wlasnie przechodze tutorial :>. Ten dx10 mod dziala z wersja Steam? Kupilem sobie ostatnio w przecenie ... Edit: Literowka :< ... T. |
Autor: | Atherius [ 10 cze 2011, 20:19 ] |
Tytuł: | |
Powinien działać.. tam tylko wrzucasz kilka dll i odpalasz z tego launchera co wspominał Zaratul, tam wybierasz rodzaj renderowania na dx10. |
Autor: | Katoneo [ 10 cze 2011, 20:55 ] |
Tytuł: | |
Kabraxis napisał(a): Jakbys sie chcial pobawic to uczulam ze jedna z najwazniejszych rzeczy jest wlasciwy Load Order czyli kolejnosc ladowania modow przez gre (w tym pomoze progs MLOX zawarty w paczce graficznej) oraz dobre zmergowanie Leveled Lists (uzywac tylko i wylacznie TESTool + Leveled List Resequencer).
Do tego po zainstalowaniu paczki graficznej jesli wrzucisz jakiegokolwiek moda zawierajacego lub podmieniajacego textury i meshe otoczenia itp... musisz na nowo wygenerowac Distant Land w Morrowind Graphic Extenderze (raz sie to robi przy instalowaniu tej paczki graficznej). BTW. Radme i instrukcje jej instalacji nalezy przestrzegac w 100% inaczej na 100% cos ci sie popieprzy. : ) To plus czesty backup katalogu z gra (co pare wrzucanych modow) i czeste sprawdznanie czy gra sie wlacza i nie wrzucanie modow o roznej tematyce naraz i nie powinno byc trudno zrobic cos takiego. PS. Polecam takze zainstalowac Morka na szybkiej partycji szybkiego dysku a po skonczeniu calosci jebniecie mocnej defragmentacji gdyz moj folder to ~82 000 plikow w 1180 katalogach i potrafi ostro przymulic a loading potrafi byc dlugi (Moj Win7 majacy ok. roku ma mniej plikow wewnatrz bo "tylko" ok. 78 tysiecy). Na Win7 i Vista nie zawadzi takze wlaczyc trybu kompatybilnosci z XPSP3 oraz zaznaczenie "wylacz kompozycje pulpitu" (w czasie gry) - u mnie poprawilo to stabilnosc. Gram takze w oknie (W Fullscreenie Alt+TAB = crash gry). No to tyle juz was tym Morrowindem nie mecze. Ale żeś sobie kompilacje zrobił. Jak już przejdziesz to powiedz ile Ci to zajęło, bo coś czuje, że trochę Ci to czasu z życia wyrwie. Ja niestety tego typu zabiegi muszę sobie darować i to nie ze względu na ilość roboty przy tym, ale trochę już przestarzałą maszynę. Wystarczy, że powiem, że już nawet sam overhaul chodzi mi na "średnich". Możesz podać specyfikacje swojego komputera? |
Autor: | Niah [ 10 cze 2011, 21:03 ] |
Tytuł: | |
to ja poproszę o wrzucenie gotowej wersji na fileserve |
Autor: | Highlander [ 10 cze 2011, 21:05 ] |
Tytuł: | |
fcom'a do oblivka probowalem chyba z 5 razy, ciekawe ilu z Was da rade, a i tak pewnie po wszystkim pogracie chwile i wywalicie ;d |
Autor: | Templair [ 11 cze 2011, 14:02 ] |
Tytuł: | |
Wlasnie odpalilem Deux Ex na modzikach, ktore podal Kabraxis i musze przyznac, ze jest niezle. Nie spodziewajcie sie cudow ale jest na tyle niezle, ze chce mi sie przejsc deuska jeszcze raz \o/ ... T. |
Autor: | Dana [ 15 cze 2011, 09:12 ] |
Tytuł: | |
http://www.youtube.com/watch?v=V7kI2pBBKrM |
Strona 5 z 35 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |