MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Star Citizen
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=41792
Strona 5 z 14

Autor:  iniside [ 2 wrz 2014, 11:12 ]
Tytuł:  Re: Star Citizen - SQUADRON 42

Osobiscie spodziewałem sie lepszej grafiki.

A przedewszystkim moglbym oczekiwać TPP widoku na statek ktory sie leci. Tzn. jest taki widok ale bez HUDa, wiec granie w nim troche mija sie z celem. Te setki tysiecy polygonow, silniki manewrowe etc. sie zdeka marnuja, bo i tak ich nie widać w czasie gry.

Statek ktory jest w becie, jest zdeka slaby. Mogliby jakiś myśliwiec dać, a nie, pol ciezarowke w dwoma laserami 0_o.

Z werdytkem musze wstrzymać, az bym miał możliwość polatania czymś innym.

Autor:  ankuman [ 2 wrz 2014, 16:06 ]
Tytuł:  Re: Star Citizen - SQUADRON 42

Widok TPP w space simie z multi to pomyłka. Mam nadzieję, że nie wpadną na tak durny pomysł. W Elite takiego widoku nie będzie na 100%, mają dodać jedynie zewnętrzne kamery do podziwianai statków, ale oczywiście bez HUDa

Autor:  Oyci3C [ 2 wrz 2014, 16:10 ]
Tytuł:  Re: Star Citizen - SQUADRON 42

W każdej grze pvp gdzie rolę odgrywa teren/przeszkody 3dpp to pomyłka :) Z dayz i rust na czele.

Autor:  iniside [ 2 wrz 2014, 17:09 ]
Tytuł:  Re: Star Citizen - SQUADRON 42

Glupoty. TPP to jedyna sluszna perspektywa.

Autor:  Atherius [ 2 wrz 2014, 17:11 ]
Tytuł:  Re: Star Citizen - SQUADRON 42

Ale nie w czymś co ma celować w realizm jeśli tak można to nazwać.

Autor:  Niah [ 2 wrz 2014, 17:13 ]
Tytuł:  Re: Star Citizen - SQUADRON 42

iniside napisał(a):
Glupoty. TPP to jedyna sluszna perspektywa.


Głupoty

Autor:  zaboleq [ 2 wrz 2014, 20:54 ]
Tytuł:  Re: Star Citizen - SQUADRON 42

iniside napisał(a):
Glupoty. TPP to jedyna sluszna perspektywa.


Ta a ruskich żołnierzy nie ma na ukrainie.

Autor:  gosugamer1 [ 13 wrz 2014, 13:50 ]
Tytuł:  Re: Star Citizen - SQUADRON 42

Lowell napisał(a):
Nie, aspekt sieciowy jest w powijakach. System jest można powiedzieć płynnie instancjonowany. O ile pamiętam można spotkać max 32 graczy i nawet tu występują błędy różnego typu jak np widzę gościa a on mnie nie :P Z tego co pamiętam ilość widocznych graczy ma rosnąc wraz z optymalizacją kodu sieciowego (jeszcze niedawno było max 16 osób). Wątpię jednak aby gra miała obsługiwać walki na skalę EVE.


Lowell, polecasz brać tę betę teraz? Można się już dobrze przy niej pobawić, czy lepiej sobie nie psuć doznań i poczekać?

Autor:  Razoth [ 1 lis 2014, 14:20 ]
Tytuł:  Re: Star Citizen - SQUADRON 42

https://www.youtube.com/watch?v=cir3w-wIx9U

Star Citizen - FPS Module PAX Demo.

Autor:  zaboleq [ 2 lis 2014, 13:16 ]
Tytuł:  Re: Star Citizen - SQUADRON 42

Hmm spoko że pokazali prace nad kolejny modułem. Oczywiście to jakaś alpha bo animacje i kilka rzeczy leży na tym filmiku ale na bank to poprawią. Do premiery jeszcze daleko... Widać, że mają mnóstwo kasy i to jest ich spora przewaga nad E:D. Podejrzewam, że w Elite nieprędko zobaczymy lądowanie na planetach czy moduł FPS - wszystko jest generowane proceduralnie.

Na pewno jak beta stanieje albo będzie bliżej release to będzie można się tym zainteresować. Latanie nadal jednak wypada dość słabo z tego co widziałem.

Autor:  Ravushimo [ 2 lis 2014, 16:05 ]
Tytuł:  Re: Star Citizen - SQUADRON 42

W Elite tryb fps w ogole ma byc? Troche inny target tbh.

Autor:  zaboleq [ 2 lis 2014, 16:37 ]
Tytuł:  Re: Star Citizen - SQUADRON 42

Według wiki tak, aczkolwiek to nie jest top feature raczej. Podejrzewam, że prędzej dadzą jakieś łażenie po stacjach etc:

http://elite-dangerous.wikia.com/wiki/E ... gerous_FAQ
Cytuj:
The game will be expanded with ambitious features such as seamless freeform (manual pitch/yaw/roll) atmospheric flight and landings and on-foot and out-of-ship activities (such as FPS combat, walking around and boarding ships, walking in stations and walking and driving vehicles on full 1:1 scale populated living planets), multi-player crew and player executive controlled capital ships.

Autor:  Xender [ 9 lis 2014, 02:42 ]
Tytuł:  Re: Star Citizen - SQUADRON 42

Co do tryby fps w Star Citizenie - zapowiada się dobrze.
Nie celne strzelanie z biodra, brak respów, wpływ trafień na ciało gracza.

Martwi mnie tylko jedno - że przejście między modułami nie będzie tak płynne jak zapowiadają. Czyli jakiś lobby style fps match making itp. A ja raczej oczekuję możliwości szturmowania statku wrogiego gracza, albo stacji wrogiego syndykatu :P. No ale może się mylę i gra będzie tak rewolucyjna jak mówią xD

Autor:  Highlander [ 20 gru 2014, 15:47 ]
Tytuł:  Re: Star Citizen - SQUADRON 42

https://robertsspaceindustries.com/funding-goals
65 mln $ , dodaja... pety.

Przy takiej kasie to powinno byc EvE na mega koksie... Ale jakos w to wątpie.

Autor:  iniside [ 20 gru 2014, 16:01 ]
Tytuł:  Re: Star Citizen - SQUADRON 42

Najlepiej to bedzie jak zgarna 100 mln i polecą na marsa z całą tą kasą :lol:

Autor:  Niah [ 20 gru 2014, 17:42 ]
Tytuł:  Re: Star Citizen - SQUADRON 42

Pojebało ludzi. Wydać tyle kasy na mrzonki.

Autor:  Mendol [ 20 gru 2014, 23:44 ]
Tytuł:  Re: Star Citizen - SQUADRON 42

heh sc nawet nikt nie streamuje bo ciagle nie dziala.
ed za to od uja ludzi na twitchu.

Autor:  Robo [ 29 gru 2014, 15:02 ]
Tytuł:  Re: Star Citizen - SQUADRON 42

Podsumowanie ponad 4-godzinnego livestreama:

https://docs.google.com/document/d/1x4t ... pCI90/edit

Autor:  Bahamut [ 30 gru 2014, 01:49 ]
Tytuł:  Re: Star Citizen - SQUADRON 42

Czytałem wasze recki Elite( i sobie odpuściłem narazie), czyli SC będzie takim lepszym Elite? Jest na co czekać? :]

Autor:  zaboleq [ 30 gru 2014, 09:35 ]
Tytuł:  Re: Star Citizen - SQUADRON 42

Bahamut żadna z tych gier nie jest dla Ciebie, sorry.

Po pierwsze SC to nie będzie żadne lepsze ED. To dwie zupełnie różne gry o zupełnie różnych założeniach. SC to póki jakieś co nieposkładane moduły gdzie jest jeszcze mniej do roboty niż w ED. W sumie to w SC nie ma nic do roboty na tą chwilę. Jak SC wyjdzie za rok to będzie dobrze. No i nie każdy komp udźwignie SC chyba, że coś poprawią nagle. Patrząc na to ile kasy zebrał Roberts to SC powinno wyglądać na 3x bardziej dokończoną grę a nie wygląda.

Strona 5 z 14 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team