MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Rust
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=43298
Strona 5 z 73

Autor:  gosugamer1 [ 19 lis 2013, 20:23 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Pograłem troszku, fajny opcja z tym brakiem celownika, przy broni palnej to nie robi problemu, ale strzelanie z łuku, który jest pokazany trochę tak w perspektywie to hard mode. Bardzo pozytywnie, bieganie z kamieniem za świniakiem rox.

Chwile szukałem, ale się nie doszukałem - Jak zrobić ten campfire, przy którym będę mógł się spawnić? Próbowałem go zwyczajnie na ziemi postawić, a później wewnątrz mojego wooden shelter, ale niestety po śmierci rzuca mnie dalej random.

Autor:  Highlander [ 19 lis 2013, 20:24 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Moze ktos wydzieli temat dla Rust?

Autor:  wenth1 [ 19 lis 2013, 21:06 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

gosugamer1 - camp fire to tylko ognisko na którym możesz piec mięsko...

do punktu respawnu potrzebny Ci sleeping bag taki spiworek (15 cloth) i wtedy normalnie go mozesz polozyć na trawie i tam sie bedziesz po smierci respił

a w wooden shelter to sie nie zabardzo opłaca bawić bo to każdy gracz Ci może chociaż by tym pierwszym kamieniem rozwalić ^^

Autor:  Highlander [ 19 lis 2013, 21:42 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Return to merchant and try a different payment method
Unfortunately, we are not able to process your payment using your PayPal account at this time. Please return to the merchant's website and try using a different payment method (if available).

dziffki

Autor:  gosugamer1 [ 19 lis 2013, 21:56 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

wenth1 napisał(a):
gosugamer1 - camp fire to tylko ognisko na którym możesz piec mięsko...

do punktu respawnu potrzebny Ci sleeping bag taki spiworek (15 cloth) i wtedy normalnie go mozesz polozyć na trawie i tam sie bedziesz po smierci respił

a w wooden shelter to sie nie zabardzo opłaca bawić bo to każdy gracz Ci może chociaż by tym pierwszym kamieniem rozwalić ^^


Dzięki, domyślam się, że można mieć 1 sleeping bag, a jak się postawi następny to pierwszy znika?

Moglibyśmy jakoś się forumowo ustawić na grę na jednym serwerze i zbudować wspólnie imperium, tylko plax bez pinga 100+, bo po co? jak obok są serwery na identycznych zasadach z pingiem 40 ;]

Btw ja śmigam na "EU&Nordic (Active admins)" - czy jakoś tak, ping 50~ online 30-70...

Autor:  wenth1 [ 19 lis 2013, 22:21 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Tak, jak postawisz drugi to ten pierwszy zniknie.

Ja moge zaczac gre na nowym serrverze.
wybierzcie jakis z Kolesiem i tyle ;p

Autor:  Highlander [ 19 lis 2013, 23:01 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

to jaki tam server pvp polecacie? ;p

Autor:  Xender [ 19 lis 2013, 23:06 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

ja póki co gram na BMRF.ME i nawet wysoki ping nie jest problemem :P

Autor:  Highlander [ 19 lis 2013, 23:07 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

haha, eu nordic, lognalem sie i goly koles zaczal do mnie pizgac z luku, zajebalem mu z kamienia 3 razy, pozniej smieszna gonitwa, walnal mnie dwa razy toporem ale zajebalem w koncu! ;d
moj loot :D gra smiga, ze japierdole. Na fantastisz grafice w alpha plynnie w uj.

btw. samolot widzialem jak lecial, tez mozna crafcic?

i chuj trudniej wilka zabic niz playera :P zginalem.

Autor:  wenth1 [ 20 lis 2013, 08:16 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Samolotu póki co nie można crafcic :P Co jakis czas samolot przelatuje i zrzuca ładunki z zaopatrzeniem
widziałem że można samochód zrobic xd


a Wilka, Niedźwiedzia i Zombie ciężko jest zabić melee

też gram na BMRF.ME ale skoro jest juz nas 3-4 osoby to możemy zaczać grać na jakimś nowym servie EU i szybko sie dorobimy.

Autor:  gosugamer1 [ 20 lis 2013, 08:31 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Wczoraj też mi właśnie przeleciał samolot nad głową, mam nadzieje, że nie przegapiłem ładunku. :P

High ja się docrafciłem do łuku i PvE - wilki, zombiaki i niedźwiadki można dość komfortowo karać.
Ciekawe czy w PvP też robi konkretny dmg.

Jaki jest najprostszy sposób na farmę metal fragments? Bo narazie znalazłem tylko w jakiejś opuszczonej rafinerii, ale to raczej skromne ilości.

Na chwilę obecną moim największym nemezis jest radiacja. :p

Chodźmy może już na ten eu nordic - niski ping, pvp chyba 24h/dobe, sporo ludzi albo zaproponujcie coś innego ale plax bez pinga 100+ (bo po co, jak można grać z niższym).

Autor:  wenth1 [ 20 lis 2013, 08:45 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

z Łukiem na PVP to jak z motyką na słońce :P

a Metal fragments najprościej uzyskać przez przetapianie Metal ore w piecyku.

Na Eu Nordic jest teraz 0 players i 80 pingu mi pokazuje.
To juz lepiej na Haven EU Server - PVP/Sleepers aktualnie 21 graczy i 35 ping

Autor:  Highlander [ 20 lis 2013, 08:51 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

sleepers to ten mod co jak logout to idziemy spac i kazdy moze przyjsc nas wy**chac? ;d

A gosc nie mogl mnie ani razu trafic tym lukiem.

Autor:  gosugamer1 [ 20 lis 2013, 11:23 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Łuk so PRO !

Haven EU Server - PVP/Sleepers - spoko, jak wrócę z pracy to sprawdzę, mam nadzieję, że u mnie ping też będzie ok.

Jest jakiś patent na to jak się znaleźć? Bo bez znajomości mapy i kompasu brzmi to jak wyzwanie.

Autor:  Oyci3C [ 20 lis 2013, 11:24 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Survival newbs!

Autor:  Highlander [ 20 lis 2013, 11:25 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

klikamy "spawn camp" do skutku ;d

jestem bardzo pozytywnie zaskoczony, ale mam nadzieje, ze będzie kiedyś modyfikacja bardziej w stylu Dayz.

Poki co mam swój szalas, drewniane drzwi, workbench, ognicho, łuk bez szczał ;d
Przy jakiś bundynkach z zombialami.

I trochę mało zombie ;p

Autor:  Oyci3C [ 20 lis 2013, 11:27 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Chyba jednak przemogę się z paypalem i wpadnę nauczyć Was pokory.

Autor:  Highlander [ 20 lis 2013, 11:27 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

normalnie płacisz karta przez paypala ;p

Autor:  gosugamer1 [ 20 lis 2013, 11:42 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Highlander napisał(a):
klikamy "spawn camp" do skutku ;d

jestem bardzo pozytywnie zaskoczony, ale mam nadzieje, ze będzie kiedyś modyfikacja bardziej w stylu Dayz.

Poki co mam swój szalas, drewniane drzwi, workbench, ognicho, łuk bez szczał ;d
Przy jakiś bundynkach z zombialami.

I trochę mało zombie ;p


No możemy klikać, ale nie ma mapy, punkty charakterystyczne pewnie są, ale narazie ich nie znam.
Ogólnie też mam takie wrażenie, że mapa powinna być trochę bardziej zróżnicowana/dopracowana, no ale to Alpha.

Autor:  Highlander [ 20 lis 2013, 11:46 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

A ktoś się orientuje z modowalnoscia serwerow?

bo jeśli sa duże możliwości, to czuje, ze bedzi esporo modyfikacji ;p

jak na alpha stage to jest pro imo.

Strona 5 z 73 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team