MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Rust https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=43298 |
Strona 5 z 73 |
Autor: | gosugamer1 [ 19 lis 2013, 20:23 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Pograłem troszku, fajny opcja z tym brakiem celownika, przy broni palnej to nie robi problemu, ale strzelanie z łuku, który jest pokazany trochę tak w perspektywie to hard mode. Bardzo pozytywnie, bieganie z kamieniem za świniakiem rox. Chwile szukałem, ale się nie doszukałem - Jak zrobić ten campfire, przy którym będę mógł się spawnić? Próbowałem go zwyczajnie na ziemi postawić, a później wewnątrz mojego wooden shelter, ale niestety po śmierci rzuca mnie dalej random. |
Autor: | Highlander [ 19 lis 2013, 20:24 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Moze ktos wydzieli temat dla Rust? |
Autor: | wenth1 [ 19 lis 2013, 21:06 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
gosugamer1 - camp fire to tylko ognisko na którym możesz piec mięsko... do punktu respawnu potrzebny Ci sleeping bag taki spiworek (15 cloth) i wtedy normalnie go mozesz polozyć na trawie i tam sie bedziesz po smierci respił a w wooden shelter to sie nie zabardzo opłaca bawić bo to każdy gracz Ci może chociaż by tym pierwszym kamieniem rozwalić ^^ |
Autor: | Highlander [ 19 lis 2013, 21:42 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Return to merchant and try a different payment method Unfortunately, we are not able to process your payment using your PayPal account at this time. Please return to the merchant's website and try using a different payment method (if available). dziffki |
Autor: | gosugamer1 [ 19 lis 2013, 21:56 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
wenth1 napisał(a): gosugamer1 - camp fire to tylko ognisko na którym możesz piec mięsko... do punktu respawnu potrzebny Ci sleeping bag taki spiworek (15 cloth) i wtedy normalnie go mozesz polozyć na trawie i tam sie bedziesz po smierci respił a w wooden shelter to sie nie zabardzo opłaca bawić bo to każdy gracz Ci może chociaż by tym pierwszym kamieniem rozwalić ^^ Dzięki, domyślam się, że można mieć 1 sleeping bag, a jak się postawi następny to pierwszy znika? Moglibyśmy jakoś się forumowo ustawić na grę na jednym serwerze i zbudować wspólnie imperium, tylko plax bez pinga 100+, bo po co? jak obok są serwery na identycznych zasadach z pingiem 40 ;] Btw ja śmigam na "EU&Nordic (Active admins)" - czy jakoś tak, ping 50~ online 30-70... |
Autor: | wenth1 [ 19 lis 2013, 22:21 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Tak, jak postawisz drugi to ten pierwszy zniknie. Ja moge zaczac gre na nowym serrverze. wybierzcie jakis z Kolesiem i tyle ;p |
Autor: | Highlander [ 19 lis 2013, 23:01 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
to jaki tam server pvp polecacie? ;p |
Autor: | Xender [ 19 lis 2013, 23:06 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
ja póki co gram na BMRF.ME i nawet wysoki ping nie jest problemem |
Autor: | Highlander [ 19 lis 2013, 23:07 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
haha, eu nordic, lognalem sie i goly koles zaczal do mnie pizgac z luku, zajebalem mu z kamienia 3 razy, pozniej smieszna gonitwa, walnal mnie dwa razy toporem ale zajebalem w koncu! ;d moj loot gra smiga, ze japierdole. Na fantastisz grafice w alpha plynnie w uj. btw. samolot widzialem jak lecial, tez mozna crafcic? i chuj trudniej wilka zabic niz playera zginalem. |
Autor: | wenth1 [ 20 lis 2013, 08:16 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Samolotu póki co nie można crafcic Co jakis czas samolot przelatuje i zrzuca ładunki z zaopatrzeniem widziałem że można samochód zrobic xd a Wilka, Niedźwiedzia i Zombie ciężko jest zabić melee też gram na BMRF.ME ale skoro jest juz nas 3-4 osoby to możemy zaczać grać na jakimś nowym servie EU i szybko sie dorobimy. |
Autor: | gosugamer1 [ 20 lis 2013, 08:31 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Wczoraj też mi właśnie przeleciał samolot nad głową, mam nadzieje, że nie przegapiłem ładunku. High ja się docrafciłem do łuku i PvE - wilki, zombiaki i niedźwiadki można dość komfortowo karać. Ciekawe czy w PvP też robi konkretny dmg. Jaki jest najprostszy sposób na farmę metal fragments? Bo narazie znalazłem tylko w jakiejś opuszczonej rafinerii, ale to raczej skromne ilości. Na chwilę obecną moim największym nemezis jest radiacja. Chodźmy może już na ten eu nordic - niski ping, pvp chyba 24h/dobe, sporo ludzi albo zaproponujcie coś innego ale plax bez pinga 100+ (bo po co, jak można grać z niższym). |
Autor: | wenth1 [ 20 lis 2013, 08:45 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
z Łukiem na PVP to jak z motyką na słońce a Metal fragments najprościej uzyskać przez przetapianie Metal ore w piecyku. Na Eu Nordic jest teraz 0 players i 80 pingu mi pokazuje. To juz lepiej na Haven EU Server - PVP/Sleepers aktualnie 21 graczy i 35 ping |
Autor: | Highlander [ 20 lis 2013, 08:51 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
sleepers to ten mod co jak logout to idziemy spac i kazdy moze przyjsc nas wy**chac? ;d A gosc nie mogl mnie ani razu trafic tym lukiem. |
Autor: | gosugamer1 [ 20 lis 2013, 11:23 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Łuk so PRO ! Haven EU Server - PVP/Sleepers - spoko, jak wrócę z pracy to sprawdzę, mam nadzieję, że u mnie ping też będzie ok. Jest jakiś patent na to jak się znaleźć? Bo bez znajomości mapy i kompasu brzmi to jak wyzwanie. |
Autor: | Oyci3C [ 20 lis 2013, 11:24 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Survival newbs! |
Autor: | Highlander [ 20 lis 2013, 11:25 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
klikamy "spawn camp" do skutku ;d jestem bardzo pozytywnie zaskoczony, ale mam nadzieje, ze będzie kiedyś modyfikacja bardziej w stylu Dayz. Poki co mam swój szalas, drewniane drzwi, workbench, ognicho, łuk bez szczał ;d Przy jakiś bundynkach z zombialami. I trochę mało zombie ;p |
Autor: | Oyci3C [ 20 lis 2013, 11:27 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Chyba jednak przemogę się z paypalem i wpadnę nauczyć Was pokory. |
Autor: | Highlander [ 20 lis 2013, 11:27 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
normalnie płacisz karta przez paypala ;p |
Autor: | gosugamer1 [ 20 lis 2013, 11:42 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Highlander napisał(a): klikamy "spawn camp" do skutku ;d jestem bardzo pozytywnie zaskoczony, ale mam nadzieje, ze będzie kiedyś modyfikacja bardziej w stylu Dayz. Poki co mam swój szalas, drewniane drzwi, workbench, ognicho, łuk bez szczał ;d Przy jakiś bundynkach z zombialami. I trochę mało zombie ;p No możemy klikać, ale nie ma mapy, punkty charakterystyczne pewnie są, ale narazie ich nie znam. Ogólnie też mam takie wrażenie, że mapa powinna być trochę bardziej zróżnicowana/dopracowana, no ale to Alpha. |
Autor: | Highlander [ 20 lis 2013, 11:46 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
A ktoś się orientuje z modowalnoscia serwerow? bo jeśli sa duże możliwości, to czuje, ze bedzi esporo modyfikacji ;p jak na alpha stage to jest pro imo. |
Strona 5 z 73 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |