mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 220 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 11  Następna strona
Autor Wiadomość
******
Avatar użytkownika

Posty: 3944
Dołączył(a): 18.07.2006
Offline
PostNapisane: 22 lip 2014, 10:57 
Cytuj  
Mam wnętrza w stylu Doom3/DeadSpace, chce je trochę rozjaśnić i nadać niebieskawo-zieloną poświatę. Przy okazji nie chce lokacji na zewnątrz.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 22 lip 2014, 11:31 
Cytuj  
W tym przypadku zostaje tylko uzywanie reflection probe, walenie sie z Post Process Volume, zeby w odpowiednich pomieszczeniach dodać odpowiednia cubemape.

Jak chcesz miec odpowiednie cubemapy to:
1. Poszukaj Scene Capture Cube w All Calses
2. Wstaw to w miejsce z ktorego potrzbujesz cubemape.
3. W content browser dodaj Cube Render Target, i potem dodaj to do SCC, ktore dodales do sceny.

To o co pytasz to IBL (Image Based Lighting), i jak rozumiem chcesz wstawić proba ktory automatycznie zrobi capture cubemapy, i bedzie wpływał na diffuse i specular w ustalonym obszarze. Tak jak w CryEngine3 sa lighting proby ktore to robia.

Prosiłem o te funkcjonalnosc juz od około 1.5 roku, i dalej nie ma. A na programowaniu grafiki, to ja sie nie znam na tyle, zeby samemu cos takiego zrobić ;s.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

******
Avatar użytkownika

Posty: 3944
Dołączył(a): 18.07.2006
Offline
PostNapisane: 22 lip 2014, 14:01 
Cytuj  
Dzięki za pomoc!
Biorę się za tutoriale związane z oświetleniem bo na razie potrafię postawić spot lighta i PostProcessVolume :P

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 23 lip 2014, 22:00 
Cytuj  
https://answers.unrealengine.com/questi ... -help.html

hehe. Zeby tak kazda firma podchodziła do swojego potencjalnego klienta 0_o.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 23 lip 2014, 22:49 
Cytuj  
iniside napisał(a):
https://answers.unrealengine.com/questions/73398/i-was-banned-from-the-forums-help.html

hehe. Zeby tak kazda firma podchodziła do swojego potencjalnego klienta 0_o.


Hmm jeden wielki szacun:).


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

***

Posty: 13931
Dołączył(a): 28.08.2010
Offline
PostNapisane: 27 lip 2014, 18:27 
Cytuj  
Żeby zainstalować ue4 trzeba na ten jeden miesiąc zakupić abonament?


_________________
Zbanowany permanentnie, bez mozliwosci odwolania od bana.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 27 lip 2014, 18:53 
Cytuj  
Niah napisał(a):
Żeby zainstalować ue4 trzeba na ten jeden miesiąc zakupić abonament?


Tak. Potem możesz olać.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 20 sie 2014, 17:00 
Cytuj  
http://www.gamersbook.com/News/Article/ ... l-Engine-4
This is Not Real Life, This is Unreal Engine 4


_________________
.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1741
Dołączył(a): 16.03.2009
Offline
PostNapisane: 20 sie 2014, 17:05 
Cytuj  
Highlander napisał(a):
http://www.gamersbook.com/News/Article/ID/1348/This-is-Not-Real-Life-This-is-Unreal-Engine-4
This is Not Real Life, This is Unreal Engine 4

To tak naprawde bardziej zasługa firmy Enlighten i ich systemu oświetlenia niż Epic.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 20 sie 2014, 17:06 
Cytuj  
O kurwa.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 20 sie 2014, 17:19 
Cytuj  
Bahamut napisał(a):
Highlander napisał(a):
http://www.gamersbook.com/News/Article/ID/1348/This-is-Not-Real-Life-This-is-Unreal-Engine-4
This is Not Real Life, This is Unreal Engine 4

To tak naprawde bardziej zasługa firmy Enlighten i ich systemu oświetlenia niż Epic.

???
Enligthen nie jest wbudowany w silnik.
Geomerics za swoj "wspanialy" tech zyczy sobie 6+ cyfrowe sumy (o ile wogole zgodza ci sie to udostepnic, bardzo sie cenia).

A z tego co czytałem i sie pytałem, to uzywanie Enligthen nie nalezy do najprzyjemniejszych i trzeba bardzo duzo czasu poswiecic zeby doprowadzic content do stanu uzywalnosci z tym middleware.

Te wszystkie filmy z linka sa na tym co mozna z Githuba sciagnac ;p.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

****
Avatar użytkownika

Posty: 1741
Dołączył(a): 16.03.2009
Offline
PostNapisane: 20 sie 2014, 17:25 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Bahamut napisał(a):
Highlander napisał(a):
http://www.gamersbook.com/News/Article/ID/1348/This-is-Not-Real-Life-This-is-Unreal-Engine-4
This is Not Real Life, This is Unreal Engine 4

To tak naprawde bardziej zasługa firmy Enlighten i ich systemu oświetlenia niż Epic.

???
Enligthen nie jest wbudowany w silnik.
Geomerics za swoj "wspanialy" tech zyczy sobie 6+ cyfrowe sumy (o ile wogole zgodza ci sie to udostepnic, bardzo sie cenia).

A z tego co czytałem i sie pytałem, to uzywanie Enligthen nie nalezy do najprzyjemniejszych i trzeba bardzo duzo czasu poswiecic zeby doprowadzic content do stanu uzywalnosci z tym middleware.

Te wszystkie filmy z linka sa na tym co mozna z Githuba sciagnac ;p.

To czyje jest to oświetlenie w takim razie? :) Autodesk Beast? :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 20 sie 2014, 17:37 
Cytuj  
Bahamut napisał(a):
To czyje jest to oświetlenie w takim razie? :) Autodesk Beast? :)

UE4 + Lightmass + LPV, jakbys wszedl do tematu na unrealengine.com, do ktorego link jest pod filmikami na youtube to bys sie dowiedzial ;p.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

****
Avatar użytkownika

Posty: 1741
Dołączył(a): 16.03.2009
Offline
PostNapisane: 20 sie 2014, 18:14 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Bahamut napisał(a):
To czyje jest to oświetlenie w takim razie? :) Autodesk Beast? :)

UE4 + Lightmass + LPV, jakbys wszedl do tematu na unrealengine.com, do ktorego link jest pod filmikami na youtube to bys sie dowiedzial ;p.

O kurwa, rzeczywiście!

******
Avatar użytkownika

Posty: 3944
Dołączył(a): 18.07.2006
Offline
PostNapisane: 20 sie 2014, 21:07 
Cytuj  
Mapka zbudowana jedynie w oparciu o assety dostarczone przez Epica. Brakuje jeszcze 90% w tym oświetlenia :P
http://imgur.com/a/5jLwx#0

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 20 sie 2014, 21:18 
Cytuj  
Tzn. przez ciebie? PMuj highlandera, pomożesz mu w pewnym projekcie.

A ontopic tego real time z oświetleniem. Nowe Unityczasem nie ma mieć jakiegoś okrojonego enlighten zawartego?


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

****
Avatar użytkownika

Posty: 1741
Dołączył(a): 16.03.2009
Offline
PostNapisane: 20 sie 2014, 21:45 
Cytuj  
tomugeen napisał(a):
Tzn. przez ciebie? PMuj highlandera, pomożesz mu w pewnym projekcie.

A ontopic tego real time z oświetleniem. Nowe Unityczasem nie ma mieć jakiegoś okrojonego enlighten zawartego?

Ja się tym interesuje i nic mi nie wiadomo o żadnym downgradzie - z tego co wiem to ma być pełna wersja w unity 5.0, oczywiście we free wersji to okroją, ale wersja pro ma być pełna.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 26 sie 2014, 17:45 
Cytuj  
https://www.youtube.com/watch?v=67NToSk ... e=youtu.be
Creating a quick Unreal Engine 4 Cave Entrance Scene


https://www.youtube.com/watch?v=MlgvfEi ... AqNMMpwmLg
Creating a quick Unreal Engine 4 desert scene


_________________
.

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 3 wrz 2014, 17:42 
Cytuj  
Ktoś się orientuje, co to za cudo:

http://www.gram.pl/news/2014/09/03/sony ... itor.shtml

?


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

****

Posty: 1106
Dołączył(a): 5.03.2005
Offline
PostNapisane: 4 wrz 2014, 00:35 
Cytuj  
w temacie ja sie bawie ogre3d, ale pewnie zaraz zostane zjechany ze nie fajne.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 220 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 11  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.