MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Strategie - 4X, TBS, RTS https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=44352 |
Strona 5 z 35 |
Autor: | Turbot [ 26 mar 2016, 10:21 ] |
Tytuł: | Re: Strategie - 4X, TBS, RTS |
Farin napisał(a): Polskie wrażenia z Młotka: http://totalwar.org.pl/index.php/entries/view/4969 Jeszcze do końca nie skończyłem ale szkoda, że latajki lądują aby coś zaatakować. W sumie chyba pierwsza część od wielu lat gdzie jestem pozytywnie nastawiony na premierę i zastanawiam się czy by nie zamówić przed premierowo. Też mam filmik z wczoraj ale nie godzinny tylko pokazujący wygląd wampirów https://www.youtube.com/watch?v=9SFM6-LC6io |
Autor: | Farin [ 26 mar 2016, 11:21 ] |
Tytuł: | Re: Strategie - 4X, TBS, RTS |
pieniek82 - tylko to cy ty dałeś to zwykła reklama - która może być nieźle podkręcona aby pokazać to co najlepsze i ukryć to co nie działa Ja dałem wrażenia z gry ludzi z serwisu TotalWar.org.pl - im bardziej ufam niż twórcom, którzy przy kazdym tytule obiecali nie wiadomo co, a później to już każdy wie jak to wyglądało |
Autor: | Mendol [ 26 mar 2016, 11:23 ] |
Tytuł: | Re: Strategie - 4X, TBS, RTS |
Farin, a mozesz w skrocie napisac jak wrazenia kolesi z tego filmiku? |
Autor: | tiomor [ 26 mar 2016, 12:14 ] |
Tytuł: | Re: Strategie - 4X, TBS, RTS |
Fajnie, ale lajtowo. Gra podobno nie stanowi wyzwania :< |
Autor: | Farin [ 26 mar 2016, 12:31 ] |
Tytuł: | Re: Strategie - 4X, TBS, RTS |
Mendol napisał(a): Farin, a mozesz w skrocie napisac jak wrazenia kolesi z tego filmiku? W skrócie: Piękny wodotrysk w bitwach - klimat jest, modele lepiej zrobione od poprzednich części. Magia może mieć spory wpływ na bitwę ale też da się grać bez niej(jeden zauważył, że tak się wgryzł w bitwę, że zapomniał o czarach) UI bardzo dobrze dopracowane jak i sterowanie. Kuleje natomiast AI w tym buildzie co mieli - choć tutaj nie rozgadali się mocno bo i ciężko stwierdzić po tak krótkim graniu(plus ze dwie bitwy mieli historyczne, a te zapewne są mocno oskryptowane) W trybie kampanii jeden zauważył, że jak zaatakował małe miasto(nie pamiętam czy bez murów czy z małymi murami na mapie kampanii) bitwa stoczyła się na polach przed zabudowaniami, a te były tylko tłem w oddali. Choć jak zaznaczył może to być spowodowane nieskończonymi miastami dla umarlaków(bo tą tylko frakcją mieli okazję pograć). Jesli chodzi o mapę strategiczną to grafika i ui na wysokim poziomie, zachwalali możliwości rozwoju bohatera - co dodaje niezłego smaku grze. Zwrócili też uwagę na parę ciekawych rozwiązań w mechanice gry(rekrutacja jednostek itp rzeczy). Mają pewne obawy co do podziału na prowincje z poprzednich części. AI natomiast było całkowicie bierne na mapie kampanii. KAMPANIA Multi - dużo obiecanek ale na razie nic konkretnego nie wiadomo - są tylko nadzieje, że na premierę będzie działałać jako tako - pamiętać należy, że to tylko dla dwóch osób. |
Autor: | Mendol [ 26 mar 2016, 12:33 ] |
Tytuł: | Re: Strategie - 4X, TBS, RTS |
dzieki. poczekam w takim badz razie, az pogracie |
Autor: | Farin [ 26 mar 2016, 14:30 ] |
Tytuł: | Re: Strategie - 4X, TBS, RTS |
Tak w sumie to ten tytuł zapowiada się ciekawiej mimo, że preferuję fantasy nad 40K(plus nie przepadam za 2D w kosmosie): https://www.youtube.com/watch?v=T6ydG4YS7MI |
Autor: | ShadorVD [ 26 mar 2016, 15:07 ] |
Tytuł: | Re: Strategie - 4X, TBS, RTS |
Nowy paczysław do Master of Orion https://masteroforion.eu/pl/news/early-access-2-features trzy nowe rasy: Klackon, Meklar oraz Chanat Terrański; nowy warunek zwycięstwa – technologiczne; nowa funkcja – wybór charakterystyk rasy; wersja na platformę Mac OS X 10.6–10.11 (Snow Leopard – El Capitan) tekstowe wersje językowe (polska, niemiecka, francuska, czeska, turecka, portugalska, hiszpańska, chińska i japońska). ZMIANY Wraz z dodaniem nowej zawartości i funkcji zrównoważone i ulepszone zostały: bitwy taktyczne; sztuczna inteligencja; rasy z etapu 1 (Alkari, Bulrathi, Ludzie, Mrrshan, Psilon oraz Sakkra); wygląd statków kosmicznych. |
Autor: | Oyci3C [ 26 mar 2016, 15:21 ] |
Tytuł: | Re: Strategie - 4X, TBS, RTS |
Można jakoś kupić MoO? |
Autor: | ShadorVD [ 26 mar 2016, 15:47 ] |
Tytuł: | Re: Strategie - 4X, TBS, RTS |
@up W sumie to najlepiej chyba na allegro - najtaniej wychodzi. Ewentualnie jakies g2a, kinguiny czy inne cosie. edit: No ewentualnie prosto na steamie... ale to chyba nigdy nie jest dobry pomysł |
Autor: | Oyci3C [ 26 mar 2016, 21:44 ] |
Tytuł: | Re: Strategie - 4X, TBS, RTS |
Niestety z lenistwa zawsze klikam Steam. |
Autor: | raggnarok [ 27 mar 2016, 20:36 ] |
Tytuł: | Re: Strategie - 4X, TBS, RTS |
Mnie te nowe w MoO w ogole nie przekonalo. Strasznie bezplciowe, niczym sie nie wyroznia, nudne. Watpie zeby zmiany cos daly A nazywanie bitew "taktyczymi" to kurwa smiech na sali. |
Autor: | sula [ 27 mar 2016, 21:25 ] |
Tytuł: | Re: Strategie - 4X, TBS, RTS |
Jak AI vs MoO2? Tzn. poza bitwami bo widzę, że te bitwy to raczej takie auto-bitwy z animacjami. |
Autor: | ShadorVD [ 28 mar 2016, 11:35 ] |
Tytuł: | Re: Strategie - 4X, TBS, RTS |
Bitwy zostały zmienione, nie testowałem jeszcze a ai zostało poprawione - dodali różne poziomy trudności. Niestety święta i nie pogralem jeszcze |
Autor: | Arturnik [ 28 mar 2016, 11:44 ] |
Tytuł: | Re: Strategie - 4X, TBS, RTS |
jak sie do tego podchodzi jak do nastepcy MoO2 to mozna odpuscic od razu, ale jako jakis spinoff 4x na poziomie Endless Space, to wtedy mozna podejsc dopiero hehe. AI atm. jest dosc slabe z tego co wiem jak ktos szuka gre 4x z niezlym AI to polecam AI War: Fleet Command. |
Autor: | ShadorVD [ 28 mar 2016, 13:46 ] |
Tytuł: | Re: Strategie - 4X, TBS, RTS |
IMO jest ok. Tym bardziej że się gra po multi zacnie. Wydaje mi się jednak że Stellaris zamiecie moo |
Autor: | Arturnik [ 28 mar 2016, 14:31 ] |
Tytuł: | Re: Strategie - 4X, TBS, RTS |
Ja mam mieszane uczucie do Stellaris - odnosze wrazenie ze jest za duzy hype na to (podobnie jak z Cities Skylines), a moze wyjsc inaczej. MoO jest spoko, ale mowie, jak sula porownal do MoO2 to nie mozna miec zludzen, MoO wypada blado |
Autor: | Oyci3C [ 28 mar 2016, 14:54 ] |
Tytuł: | Re: Strategie - 4X, TBS, RTS |
Nie można mieć mieszanych uczuc do gry tego typu zrobionej przez Paradox. Crusader Kings i Eu4 mówią same przez siebie. |
Autor: | tiomor [ 1 kwi 2016, 09:27 ] |
Tytuł: | Re: Strategie - 4X, TBS, RTS |
Nie wiem, może dawno nie grałem w żadne Men of Warsy, ale call to arms rucha mnie, aż miło. Człowiek zdobywa spokojnie ulice po ulicy i kieruje się w stronę celu misji, a tu raptem ruszą kontra jakiś dwóch BWP/BMP/innego arabskiego gówna i rozpierdala :[ |
Autor: | warhameron [ 1 kwi 2016, 14:44 ] |
Tytuł: | Re: Strategie - 4X, TBS, RTS |
Shallow Space http://store.steampowered.com/app/305840/ Zapowiada się ciekawa gra (dziś do wyrwania za grosze) Ta gra będzie w dzisiejszym bundlu od grupsów (pre order 2$, później 3-5$) https://groupees.com/bm24 |
Strona 5 z 35 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |