MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Stellaris
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=44891
Strona 5 z 9

Autor:  Farin [ 16 maja 2016, 11:59 ]
Tytuł:  Re: Stellaris

Ja się zastanawiam jak podnieść przychód punktów(tych do kupowania zarządców/Admirałów/naukowców). Bo od początku gry mam kilka punktów na miech, a po stworzeniu paru przyczółków granicznych mam +1 :[

Autor:  tiomor [ 16 maja 2016, 12:00 ]
Tytuł:  Re: Stellaris

Ustawiaj rywali.

Autor:  zaboleq [ 16 maja 2016, 12:29 ]
Tytuł:  Re: Stellaris

W sensie?

Autor:  tiomor [ 16 maja 2016, 12:33 ]
Tytuł:  Re: Stellaris

No dyplo>ustaw rywalizacje czy jak to się tam nazywa (pod ambasadą :P). O ile dobrze pamiętam każdy rywal daje +1

Autor:  Meta [ 16 maja 2016, 13:19 ]
Tytuł:  Re: Stellaris

Najłatwiej w tej kwestii grać rasą demokratyczną i spełniać obietnice wyborcze - od 80 do 160 punktów jednorazowo dostajesz wtedy.

Autor:  sula [ 16 maja 2016, 14:46 ]
Tytuł:  Re: Stellaris

Junkier napisał(a):
Kurde AI mogłoby trochę agresywniej działać w stosunku do gracza. Gram na hardzie, dookoła same ekspansywne rasy i niby czasami tłuką się między sobą, ale mnie zostawiają w spokoju

Bolączka większości X4 / grand strategy niestety. Zbyt pasywne AI, a jak już zaatakuje to tragiczne w ataku :|

Irytuje mnie to, że AI jest tak olewane w większości gier.

Autor:  tiomor [ 16 maja 2016, 15:35 ]
Tytuł:  Re: Stellaris

https://forum.paradoxplaza.com/forum/in ... .932668%2F

Dlatego strategie od paradoxu można zawsze brać w ciemno.

Autor:  Junkier [ 16 maja 2016, 20:32 ]
Tytuł:  Re: Stellaris

sula napisał(a):
Junkier napisał(a):
Kurde AI mogłoby trochę agresywniej działać w stosunku do gracza. Gram na hardzie, dookoła same ekspansywne rasy i niby czasami tłuką się między sobą, ale mnie zostawiają w spokoju

Bolączka większości X4 / grand strategy niestety. Zbyt pasywne AI, a jak już zaatakuje to tragiczne w ataku :|

No bolączka nie bolączka w EU AI potrafiła spuścić graczowi wpierdol, jak nie skillem to przynajmniej starym dobrym zergiem. Tutaj nawet nie ma sensu wchodzić w jakiekolwiek sojusze, bo zjadają 2pkt wpływów na miesiąc i do niczego się nie przydają. Może jak już wszyscy zajmą co się da to zacznie się jakaś konkretniejsza napierdalanka.

Autor:  sula [ 16 maja 2016, 21:00 ]
Tytuł:  Re: Stellaris

Junkier napisał(a):
sula napisał(a):
Junkier napisał(a):
Kurde AI mogłoby trochę agresywniej działać w stosunku do gracza. Gram na hardzie, dookoła same ekspansywne rasy i niby czasami tłuką się między sobą, ale mnie zostawiają w spokoju

Bolączka większości X4 / grand strategy niestety. Zbyt pasywne AI, a jak już zaatakuje to tragiczne w ataku :|

No bolączka nie bolączka w EU AI potrafiła spuścić graczowi wpierdol, jak nie skillem to przynajmniej starym dobrym zergiem. Tutaj nawet nie ma sensu wchodzić w jakiekolwiek sojusze, bo zjadają 2pkt wpływów na miesiąc i do niczego się nie przydają. Może jak już wszyscy zajmą co się da to zacznie się jakaś konkretniejsza napierdalanka.

AI w EU4 szczególnie jak się gra małym/średnim państwem to jedna z tych mniejszości, o których wspomniałem.

Autor:  Junkier [ 16 maja 2016, 22:27 ]
Tytuł:  Re: Stellaris

O, właśnie się okazało, że moi ateusze skolonizowali święte miejsce jakiś dewotów, którzy są milion lat do przodu w rozwoju.
Także chyba jednak będzie wpierdolik :(

Autor:  tiomor [ 16 maja 2016, 23:28 ]
Tytuł:  Re: Stellaris

To trochę głupie, ale z agresywnym upadłym imperium jest schemat. Groźby zlewasz>wojna>szybki pokój i likwidacja kilku kolonii.

Autor:  Junkier [ 16 maja 2016, 23:42 ]
Tytuł:  Re: Stellaris

Niech spierdalają, nawet nie wiesz jak się ucieszyłem jak po długim wyszukiwaniu świata nadającego się do kolonizacji trafiłem na Gaia world z 24 polami :(

Autor:  Junkier [ 17 maja 2016, 22:46 ]
Tytuł:  Re: Stellaris

agresywność AI można w prosty sposób podkręcić grzebiąc w plikach https://www.reddit.com/r/Stellaris/comm ... after_ive/

na tą chwilę obok bezużytecznej dyplomacji to największy problem gry, początek jest bardzo fajny, ale mid game to już kompletna stagnacja. Mam sąsiada z relacjami -300 (temu upadłemu imperium najwyraźniej nie przeszkadza, że zająłem jego holy world i nie lubi mnie tylko za mój materializm), który swoją flotą prawdopodobnie wjechałby we mnie jak motorem w kury i nic.


Z mniej istotnych ale irytujacych rzeczy: strasznie malo traitsow do wyboru przy tworzeniu rasy, jak sobie przypomne ile tego bylo w CK2...

Autor:  zaboleq [ 18 maja 2016, 07:42 ]
Tytuł:  Re: Stellaris

http://www.pcgamer.com/stellaris-direct ... er_pcgamer

Niby pierwszy duży patch co poprawi dyplomację pod koniec czerwca. Trza czekać.

Autor:  yabaddi [ 18 maja 2016, 07:49 ]
Tytuł:  Re: Stellaris

Junkier napisał(a):
O, właśnie się okazało, że moi ateusze skolonizowali święte miejsce jakiś dewotów, którzy są milion lat do przodu w rozwoju.


Lol, dewoci i do przodu w rozwoju? Czy to się aby wzajemnie nie wyklucza? :lol:

Autor:  Farin [ 18 maja 2016, 09:27 ]
Tytuł:  Re: Stellaris

Junkier napisał(a):
agresywność AI można w prosty sposób podkręcić grzebiąc w plikach https://www.reddit.com/r/Stellaris/comm ... after_ive/

na tą chwilę obok bezużytecznej dyplomacji to największy problem gry, początek jest bardzo fajny, ale mid game to już kompletna stagnacja. Mam sąsiada z relacjami -300 (temu upadłemu imperium najwyraźniej nie przeszkadza, że zająłem jego holy world i nie lubi mnie tylko za mój materializm), który swoją flotą prawdopodobnie wjechałby we mnie jak motorem w kury i nic.


Z mniej istotnych ale irytujacych rzeczy: strasznie malo traitsow do wyboru przy tworzeniu rasy, jak sobie przypomne ile tego bylo w CK2...

Dziwne, 3 gry do tej pory i za kazdym razem jakas ai zacza mnie nie lubić i przechodzi do działań wojennych.

Autor:  Farin [ 25 maja 2016, 14:27 ]
Tytuł:  Re: Stellaris

Wydaje mi się ? Czy oni czasem nie zablokowali mod-a, który podmieniał portrety u ludzi na samych białasów?

Autor:  shp [ 25 maja 2016, 14:30 ]
Tytuł:  Re: Stellaris

Zablokowali tego moda, bo był rasistowski i łamał regulamin Steama.

Autor:  Oyci3C [ 25 maja 2016, 16:51 ]
Tytuł:  Re: Stellaris

Nie dlatego, zablokowali za opis.

Autor:  Morgul [ 25 maja 2016, 17:19 ]
Tytuł:  Re: Stellaris

Finalna wersja wydarzeń, zbanowali mod za jakieś komentarze pod nim. Ogólnie fail. W opisie moda jedyne do czego mogli się przyczepić to "no multiculturalism here" http://www.twitlonger.com/show/n_1sonfn8

Sama gra 7/10 bug na bugu, pierwsze wrażenia 9/10, early game super, niestety w midgame jest lipa, a endgame to dramat. Nic tam chyba nie działa jak powinno o ile działa w ogóle, ui to koszmar. Więcej nerwów niż zabawy. Mam nadzieję, że za pół roku będzie juz git bo gra się fajnie, tylko jak ja mam grać wiedząc, że to nie działa tamto nie działa, męczyć się z tą mapą i ui to mi się odechciewa. Silnik też już powinni zmienić, albo przebudować bo nie daje rady.

Strona 5 z 9 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team