MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

STEAM
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=34397
Strona 43 z 47

Autor:  Niah [ 26 mar 2015, 10:49 ]
Tytuł:  Re: STEAM

Udało się komuś zalogować na roota?

Autor:  Oyci3C [ 23 kwi 2015, 19:18 ]
Tytuł:  Re: STEAM

No to płatne mody wskoczyły na steam ;-)

http://steamcommunity.com/workshop/brow ... =paiditems

Autor:  iniside [ 23 kwi 2015, 19:23 ]
Tytuł:  Re: STEAM

I dobrze. Kasa zawsze motywuje zeby, zrobić coś lepszego.

Autor:  Oyci3C [ 23 kwi 2015, 19:26 ]
Tytuł:  Re: STEAM

Nie dobrze. Community to community a tak będzie zalew "bende bogaty", sam zobaczysz.

Autor:  iniside [ 23 kwi 2015, 19:48 ]
Tytuł:  Re: STEAM

Wolny rynek zweryfikuje kto przetrwa a kto nie.

Wychodze z zalozenia, ze jesli ktos jest na tym w stanie dostatecznie zarobić, to poswieci na to wiecej czasu i beda lepsze efekty. Co innego jak pracujesz nad czyms po 1-2h dziennie, bo masz inna robote, a co innego jak jestes na to w stanie poswiecic caly dzien, bo masz z tego kase.

Autor:  gosugamer1 [ 23 kwi 2015, 19:59 ]
Tytuł:  Re: STEAM

Dziwne, że to w ogóle legalne - bo jednak mody, to mody i na ogół potężnie bazują na komercyjnym produkcie, developerzy poszczególnych gier nie muszą wyrażać zgody na tego typu mody?

Autor:  candidoser [ 23 kwi 2015, 20:20 ]
Tytuł:  Re: STEAM

Zaczynaja od skyrima, we wspolpracy z bethesda.

Autor:  Oyci3C [ 23 kwi 2015, 20:44 ]
Tytuł:  Re: STEAM

Na pewno developer musi wyrazić zgodę, ew. masz jasno napisane w EULA danego mod tool do gry czy możesz czerpać z tego korzyści czy nie.

Autor:  sula [ 23 kwi 2015, 20:59 ]
Tytuł:  Re: STEAM

Jakbym miał za każdy mod w Skyrimie czy F3 płacić choćby symboliczne 1-2e to bym musiał za każda z tych gier setki euro zapłacić. Shit you not, w Skyrmie miałem chyba ze 200 modów.

A jakbym miał płacić za każdy mod w każdej grze, ktorą używałem to bym pewnie za mody więcej zapłacił niz za same gry.


tzn. ja się nie dziwię, że twórcy modów chca / będą chcieli zarobić na tym co robia, co jednak nie zmienia, że z mojego punktu widzenia gracza to kiepska sprawa.

Nie mówiac o tym, że Steam Workshop Steama jest biednym i ograniczonym narzędziem.

Autor:  candidoser [ 24 kwi 2015, 06:11 ]
Tytuł:  Re: STEAM

Z tego co ja zrozumiałem, to placisz "co łaska".

Autor:  Oyci3C [ 24 kwi 2015, 11:49 ]
Tytuł:  Re: STEAM

Nie, nie płacisz co łaska.

http://www.pcgamer.com/paid-for-skyrim- ... -of-hours/

Poof.
Poza tym podzielam zdanie:

Obrazek

Pomijam fakt, że modderzy dostają tylko 25% a to jest po prostu napychanie hajsu dla Volvo :)

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 24 kwi 2015, 11:51 ]
Tytuł:  Re: STEAM

Właśnie ciekawy byłem, jak czerpanie korzyści z modów ma się do licencji.

Autor:  Oyci3C [ 28 kwi 2015, 11:46 ]
Tytuł:  Re: STEAM

http://www.pcgamer.com/valve-has-remove ... -workshop/

Autor:  sula [ 28 kwi 2015, 13:13 ]
Tytuł:  Re: STEAM

Czasowo tylko. Temat wróci prędzej czy później przy okazji jakiejś modowalnej produkcji. Czy to jakiejś dużej nowej, czy bardziej po cichu stopniowo w jakiś na początku indykach.

W tym jest za duża potencjalna kasa, przecież taki mods marketplace to z punktu widzenia firmy tworzącej grę i Steama to coś pomiędzy Cash Shop-em, a AppStore.

Autor:  tiomor [ 2 wrz 2015, 20:29 ]
Tytuł:  Re: STEAM

Da się coś zrobić z chujowym transferem na steamie? np. teraz pobiera mi z predkością 120KB/s zamiast 10mb ;x

Autor:  sula [ 2 wrz 2015, 20:46 ]
Tytuł:  Re: STEAM

Kiedyś gdzieś tam w opcjach się dało serwer zmienić.

Autor:  tiomor [ 3 wrz 2015, 07:58 ]
Tytuł:  Re: STEAM

Polski serwer taki mocny :x

Dzięki! Na UK London śmiga jak powinno.

Autor:  Piszpan [ 3 wrz 2015, 08:31 ]
Tytuł:  Re: STEAM

o wlasnie jak to jest z tymi grami aktywowaynimi przez ruskie vpn ban?

Autor:  Atherius [ 3 wrz 2015, 08:34 ]
Tytuł:  Re: STEAM

Jeśli gra wymaga tylko aktywacji z takiego regionu to nie, ale są klucz, które można tylko aktywować i odpalać na terenie ru i już sobie nie pograsz. Za te pierwsze banów nie dają a za drugie to nie wiem, bo nie próbowałem.

Autor:  Atherius [ 11 wrz 2015, 21:23 ]
Tytuł:  Re: STEAM

Da się w jakiś sposób sortować gry ze swojej biblioteki po rodzaju, opcji multiplayera i innych aspektach? Przy kilkuset grach w kolekcji ciężko się połapać np. ile rts'ów mamy do wyboru itp.

Strona 43 z 47 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team