mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1448 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51 ... 73  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 17 lut 2014, 10:51 
Cytuj  
Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia.
Dobrze, że takie grupy bawią się w własnym gównie ;-)

*

Posty: 78
Dołączył(a): 21.02.2011
Offline
PostNapisane: 17 lut 2014, 11:41 
Cytuj  
Oyci3C, przeczytałem ostatnie trzy strony tematu gry w którą grasz. :)
Samej gry nie widziałem, ale już czuje że musi być zajebista i oczywiście niezwykle estetyczna... :lol:

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 17 lut 2014, 11:43 
Cytuj  
Jest chujowa jeszcze ale pvp dobre :)

****

Posty: 1671
Dołączył(a): 10.07.2010
Offline
PostNapisane: 17 lut 2014, 11:50 
Cytuj  
Oyci3C napisał(a):
Jest chujowa jeszcze ale pvp dobre :)


Skąd wiesz, grałeś już pvp? :p

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 17 lut 2014, 12:53 
Cytuj  
Jeszcze jak w pieluchy srales :)

Masz, Inside ładnie Ciebie i Tobie podobnych ładnie opisał w innym topicu:

Wszystko sprowadza sie do oplacalnosci. 95% graczy wybierze sciezke najmniejszego oporu/najwiekszych rewardow. I to jest jedyna w która powinno sie walić każdy nowy pomysł i mechanike.
Nawet jak tworzysz harcorowy ruleset, musisz to brac pod uwage.


****

Posty: 1671
Dołączył(a): 10.07.2010
Offline
PostNapisane: 17 lut 2014, 13:52 
Cytuj  
Podpieranie się insajdem, dla którego najbardziej hardcore'owym doświadczeniem z pvp był guild wars jest już chyba jakąś desperacją.

Już to raz pisałem, ale co tam...
Jak najłatwiej min-maxować w Ruście -> poprzez SKUTECZNE PvP (rajdy, pk, grief, wybuchanie, wszystko co złe)
Kto ma największą szansę na sukces w PvP -> duże grupy

Jak ograniczać min-maxowanie w Ruście? ograniczając PvP (co Ty robisz) :]


A twój "ruleset" jest oparty na 10 godzinnym doświadczeniu w grze, jak trochę zmądrzałeś i chciałeś dać craftowalne c4 - to Cie carebeary (które stanowią pewnie 80% servera) zbojkotowały - także nie mów tu o wielkim rozplanowaniu co i jak, bo twój ruleset to tylko wypadkowa małego doświaczenia i twojego "widzimisie".

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 17 lut 2014, 14:00 
Cytuj  
Dokładnie.
Nie ograniczam PvP, zrobiłem sobie swoj ruleset, ktory bardzo fajnie dziala.
Jeszcze po patchu wprowadze zakaz stawiania budynkow wyzszych niz X pieter i bedzie gitarka.
Dla mnie to mozesz grac nawet na starter kit M4 + 100 C4 i nazywac to min-maxowaniem, nie interesuje mnie to.
A PK i grief to sie skonczyl w czasach UO, bo wielki mi grief, ze zasrasz caly serwer swoimi drzwiami, przyrost struktur bedzie 10krotny a world save bedzie trwal kilka sekund udupiajac kazdy serwer.
Rust do tego sie nie nadaje i serio podziwiam Was, ze w takim trybie jeszcze jestescie w stanie odpalac Rust.
Ja bym sie porzygal z nudow.

Edit more newb: a co ja mialem niby przemyslec? Po 2 tyg ladnie widac, ze na serwerze non stop sa akcje, nie pustoszeje tylko sukcesywnie wzrasta liczba graczy. Dalem ankiete, wyszlo 50/50, C4 zostalo poza craftem, proste. Jebiesz granaty i sie wbijasz. No tak, zapomnialem, ze Tobie sie Rust z Battlefield popieprzyl.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1015
Dołączył(a): 30.09.2004
Offline
PostNapisane: 17 lut 2014, 14:15 
Cytuj  
Oyci3C napisał(a):
Jeszcze po patchu wprowadze zakaz stawiania budynkow wyzszych niz X pieter i bedzie gitarka.


+1. A ile pieter? Dobrze byłoby w prowadzić wtedy ograniczenie na ilość fundamentów pod dom, żeby na polu nikt nie budował 20x20 bunkrów.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 17 lut 2014, 14:19 
Cytuj  
Rozmiaru plotów raczej nie zmienie, one same w koncu klekna i sie nie polacza (Rust jest dosc "nierowny").
Z iloscia pieter jeszcze nie wiem.


Ostatnio edytowano 17 lut 2014, 14:21 przez Oyci3C, łącznie edytowano 1 raz
****

Posty: 1671
Dołączył(a): 10.07.2010
Offline
PostNapisane: 17 lut 2014, 14:20 
Cytuj  
Oyci3C napisał(a):
Dokładnie.
Jeszcze po patchu wprowadze zakaz stawiania budynkow wyzszych niz X pieter i bedzie gitarka.


To jest akurat jedyna myśl na tej stronie z twoich wypowiedzi, która idzie w stronę logicznego myślenia. Z tymże nadal to jest głupie i łatwe do exploitowania, ale chociaż sprawiasz pozory myślącego bytu.

Wyrzucenie craftowalnego C4 niszczy zwyczajnie balans, który wygląda mniej więcej tak:
- większa grupa jest w stanie wycraftować z 10-15 C4 dziennie
- jednocześnie większa grupa jest w stanie wybudować 8 piętrowy domek w 2-3 dni

Żeby brak craftowalnego C4, nie robił z serwera galerii nierajdowalnych (z perspektywy tego serwera) fortec, wystarczy dać 3-4x krotnie bardziej surowcożerny craft konstrukcji zarówno metalowych, jak i drewnianych. Wtedy balans dalej istnieje i można bawić się w rajdowanie.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 17 lut 2014, 14:29 
Cytuj  
Lel, psychoanalityk.
Dlatego kolejnym krokiem jest Veingar i ResourceManager.
Jedno identyfikuje ownera domu a drugie zmienia wartosci potrzebnych resources na serwerze.
Teraz idz do kata bo naprawde nie chce mi sie tutaj plodzic jakie mamy plany, krok po kroku widze co dziala a co nie i odpowiednio modyfikuje.
Exploitowanie bylo, jest i bedzie, w kazdej tego typu grze chyba, ze zostanie obsluzone po stronie serwera/engine.
Limit domkow per steam id? No to grupa sobie ich postawi 15 z czego 10 to decoys.
Kwestia odpowiedniego regulaminu i egzekwowania.
Nie bardzo mi sie powyzszego równiez chce pilnowac i sprawdzac wiec czekam az sie ladnie pluginy porozwijaja.

Jeszcze co do exploitowania. Ja jestem w stanie postawic chate do ktorej nikt nie wejdzie majac nawet 5.000 C4. A bedzie ona miala podstawe 1x3 a wysokosc 6-9 pieter.

****

Posty: 1671
Dołączył(a): 10.07.2010
Offline
PostNapisane: 17 lut 2014, 14:46 
Cytuj  
Cytuj:
Dlatego kolejnym krokiem jest Veingar i ResourceManager.


Dlatego może w przyszłości twój ruleset nie będzie skrajnie głupi, a narazie masz PvE serwer dla carebearów z wyłączoną możliwością rajdowania osób myślących.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2387
Dołączył(a): 18.11.2001
Offline
PostNapisane: 17 lut 2014, 15:30 
Cytuj  
Słaby timing z tymi banami, wygląda to w chuj słabo - zabili was, wy im bany za czity, później zmiana za całokształt (bo jednak nie czity). Rozumiem, że grabili sobie długo i wasza piaskownica ale timing słaby, do tego roball "adminem" - przecież on na forum jak wchodził w pyskówki z ludzmi to mu psychika siadała i kasował posty. Kiepska reklama ;)

btw. nie gram, z nudów sobie czytałem.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 17 lut 2014, 15:55 
Cytuj  
PR-owo zawsze coś takiego słabo wygląda, bo nie wiesz jako zewnętrzny obserwator jak było na prawdę. Każdy ma swoją rację, ale jak to się mówi niesmak pozostaje. ;)


_________________
Χ Ξ Σ

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 17 lut 2014, 16:18 
Cytuj  
Timing zawsze bedzie slaby, tylko mnie to przestalo interesowac.
Sa ludzie, ktorzy graja gorzej lub lepiej, giniemy non stop nawet czesciej niz inni bo asami Rusta nie jestesmy.
Jakos nikt inny jeszcze nie polecial.
Ba w porownaniu z takimi starsami to byly grupy o wiele wieksze i silniejsze (8 os. a teraz biega grupa 14 os. z KOS).
Anyway zarzuce swoim uubionym klasykiem: bo mi sie tak podobalo i chuj.
Normalni ludzie grali i graja, debile nie, proste jak jebanie.
Jak komus sie nie podoba sa tysiace innych serwerow a nawet moze sobie "kupic serwera" i krecic wlasne kretowisko.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 17 lut 2014, 16:27 
Cytuj  
Oyci3C napisał(a):
Anyway zarzuce swoim uubionym klasykiem: bo mi sie tak podobalo i chuj.


Jak chcesz serwer gdzie grają sensowni ludzie to nie z takim podejściem, chyba że masz tylu kolegów, ze nie obchodzi cię kilku randomów co się przewija. Jak coś robisz publiczne to ci co grają są zainteresowani działaniami adminów, w końcu wkładają swój czas, żeby ten serwer żył.


_________________
Χ Ξ Σ

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 17 lut 2014, 16:34 
Cytuj  
No moze wywodze sie z innego pokolenia gdzie pewnych standardow tlumaczyc nie trzeba.
Swoj punkt widzenia i powody tlumaczylem wielokrotnie wiec suchy tekst dziewicy w okresie "nie i chuj" to tak na zakonczenie.
Jestes normalny, grasz normalnie, jest ok. Na szczescie takich ludzi jest wiekszosc.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 17 lut 2014, 16:43 
Cytuj  
Cos takiego jak common sense przestało istnieć od czasów, kiedy nie można obcego dzieciaka za zachowanie na ulicy opierdolić, bo pojdzie do matki, a ta cie pozwie (zamiast opierdolić po raz drugi).


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 17 lut 2014, 16:44 
Cytuj  
@Oyciec Nie w tym rzecz, mówię jak to na zewnątrz wygląda, gdy taką sytuację próbujesz wyjaśniać. Odnosiłem się ogólnie, nie konkretnie do tej sytuacji. Jeden rzeczowy post imho powinie zamknąć sprawę, wdawanie się w przepychanki jest bez sensu i raczej podkopuje zaufanie do admina. A na tym się to opiera.


_________________
Χ Ξ Σ

***
Avatar użytkownika

Posty: 10851
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 17 lut 2014, 17:06 
Cytuj  
Fajna gra musi to byc skoro takie dramy :) Musze looknąć :)


_________________



Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1448 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51 ... 73  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.