MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Pillars of Eternity
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=44181
Strona 48 z 57

Autor:  zaboleq [ 31 mar 2015, 14:43 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

Nie rozumiem czepiania się świata i osi fabularnej w PoE. Samo lore jest zajebiste w przeciwieńswie do tego w W2 który jak dla mnie jest mocno średni i był o wiele bardziej zabugowany a sama walka była mocno nieciekawa.

Oczywiście jeśli ktoś czyta opisy, zagląda do książek i wsłuchuje się w to co mówią niektóre postacie.

W klasyce RPG nasze czyny też nie miały zbytnio wpływu na to co działo się dalej w samej grze. W BG 2:ToB mieliśmy podsumowanie naszych czynów, że albo super dobry człowiek/bóg albo zły skurwysyn. Podobnie zresztą było w NWN2:MoTB chociaż tam towarzysze byli zdecydowanie bardziej rozbudowani ale też było produkcją o wiele droższą:).

Nie oszukujmy się, póki co to PoE to najlepsza gra z kicka i może jej sukces pozwoli Obsidianowi na rozwinięcie skrzydeł przy produkcji PoE 2 i dodatku do podstawki.

Autor:  tomugeen [ 31 mar 2015, 14:52 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

W żadnym wypadku nie narzekam na PoE pod tym względem. Dla mnie jest to dokładnie gra na którą czekałem. Gdybym miał sie cofnąć w czasie do K$a to wpłaciłbym 5 razy więcej ;]

Świat jednak i główna oś fabularna nie jest jednak tak zakręcona jak mogliby to zrobić. Imho jest to ciekawsze dla postaci niz dla gracza.

Autor:  warhameron [ 31 mar 2015, 14:59 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

Gdyby nie kick PoE Obsidian by upadł. Za kasę z PoE robią 3 gry i dodatek do PoE.(było w jakimś wywiadzie). Kończą coś ala world of tanks, niby dla Segi reaktywowali aliena rpg (są filmiki na yt) + coś jeszcze. Do tego będzie kick na PoE 2. Kasiora z kicka pomogła im przetrwać, a nawet rozwinąć skrzydła.

Autor:  tomugeen [ 31 mar 2015, 15:09 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

Dlatego rzucam kase na kicka w przypadkach gdy dany produkt inaczej by nie powstał. Jak ktoś szuka sobie kampanii marketingowej czy stosuje to jako preorder to olewam.

Autor:  warhameron [ 31 mar 2015, 15:36 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

http://aszdziennik.pl/114645,episkopat- ... ania-magii

Aż szkoda, że to zmyślone.

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 31 mar 2015, 15:41 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

tomugeen napisał(a):
Dlatego rzucam kase na kicka w przypadkach gdy dany produkt inaczej by nie powstał. Jak ktoś szuka sobie kampanii marketingowej czy stosuje to jako preorder to olewam.


Wesprzeć było warto, bo ciągle PoE to jedna z ciekawszych propozycji ostatnich lat. Ja developmentu nie śledzę, więc liczyłem, że zrobią grę lepszą od BG2, a wyszła trochę gorsza. Nie mówiąc już o Tormencie.

Autor:  Junkier [ 31 mar 2015, 16:01 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

Grze z pewnością sporo brakuje do rozmachu BG2, co nie zmienia faktu, że wciągnęła mnie jak kilkanaście lat temu produkcje Bioware i Black Isle. Zajebista przygoda w oldschoolowym stylu. Przy czym z rok temu robiłem podejście do IWD2 i odinstalowałem po paru godzinach.
Wasteland 2 nie przypadł mi do gustu i w końcu go nawet nie przeszedłem. Trochę się boję o tego nowego Tormenta.

Autor:  Mendol [ 31 mar 2015, 16:06 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

wasteland 2 mnie wciagnal, ale cos zjebalem i w koncu nie pogralem za dlugo.
ale po poe pewnie do niego wroce.


poe wciagnelo i gram, fun jest.
jedyne co wkurwia na maxa to fakt, ze czuje sie troche jakbym znowu w jakies mmo gral. tank, healer, dps.
w bg2 kensai, plaszcz przesuniecia i do przodu.

Autor:  zaboleq [ 31 mar 2015, 18:12 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

Tomu chyba z tym mieczem 2h (Tidefall) Ci się coś pomyliło.

Spoiler:

Autor:  Kaban [ 31 mar 2015, 18:17 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

zaboleq napisał(a):
Tomu chyba z tym mieczem 2h (Tidefall) Ci się coś pomyliło.

Spoiler:


Yep, dzisiaj zrobiłem tę lokację i też nie było mieczyka.

Autor:  tomugeen [ 31 mar 2015, 18:26 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

Ja się nie mylę. Odpaliłem save'a, zabiłem:

Spoiler:

Autor:  Mendol [ 31 mar 2015, 19:52 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

jak to jest z tymi factions w poe?
warto gdzies dolaczyc, dzieje sie to automatycznie czy jak?
z dwunastka mam bohatera, z tyglami i doemenelami sojusznika.
mozna do nich na stale dolaczyc i miec z tego jakies benefity?

Autor:  zaboleq [ 31 mar 2015, 20:44 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

tomugeen napisał(a):
Ja się nie mylę. Odpaliłem save'a, zabiłem:

Spoiler:


Ok dzięki Tomu, ja miałem 10 i mi tego nie wykrywało :F.

Autor:  Kelebglin [ 31 mar 2015, 21:03 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

pograli i już narzekają :d, a parę stron wcześniej sranie po gaciach...

Autor:  zaboleq [ 31 mar 2015, 23:01 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

Kelebglin napisał(a):
pograli i już narzekają :d, a parę stron wcześniej sranie po gaciach...


Kto narzeka :)?

Autor:  Farin [ 1 kwi 2015, 01:02 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

zaboleq napisał(a):
Kelebglin napisał(a):
pograli i już narzekają :d, a parę stron wcześniej sranie po gaciach...


Kto narzeka :)?

Ja ale na mnicha. Bo skubaniec nudny i mało efektywny jest :(

Autor:  WinterS [ 1 kwi 2015, 06:50 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

W którym miejscu się uaktywnia drugi side quest Alotha (kompana-maga)?

Skończyłem ten, który prowadził do Lecznicy Dusz. Pytam się, bo jest najmniej lubianym przeze mnie npcem i chciałbym go już mieć z głowy (choć podobno jest mocno związany z main questem)

Autor:  ShadorVD [ 1 kwi 2015, 07:28 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

Przygotowałem prosty pliczek który sprawdzi czy macie normalne staty w defence czy nie (w związku z bugami które dublowały glitchowały defence staty).

https://drive.google.com/open?id=0B_tiT ... authuser=0

Autor:  Pwael [ 1 kwi 2015, 08:24 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

Wow podobno w nowym patchu w naszej twierdzy ma sie pojawic Drizzt Do'Urden jako najemnik.

Autor:  Stobek [ 1 kwi 2015, 08:38 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

Farin napisał(a):
zaboleq napisał(a):
Kelebglin napisał(a):
pograli i już narzekają :d, a parę stron wcześniej sranie po gaciach...


Kto narzeka :)?

Ja ale na mnicha. Bo skubaniec nudny i mało efektywny jest :(


Nudny? Myślałem, że ciekawy.
Która postać poza magiem/priestem nie jest nudna jak tak:> ?

Narzekanie musi być! Widać, że mogli zrobić to lepiej. Bugów jest mało ale jak już są to niszczą grę (nie można opuścić lokacji, blokują postać, etc)
Zbieranie miliona dzid tarcz do nieskończonej skrzyni skarbów jest śmieszne.
Fine/superior itp wolałbym, żeby to nie był enchant tylko quality ogólnie, a sama magiczność była rzadka. Trochę mnie śmiech bierze jak biorę niby unikatowy item (czemu wszystkie magiczne mają ta samą obwódkę!) i dodaje sobie 2 enchanty do niego z miejsca.

Strona 48 z 57 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team