MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
MOBA https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=38950 |
Strona 50 z 52 |
Autor: | Arturnik [ 30 sty 2015, 09:19 ] |
Tytuł: | Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy |
nie pamietam dokladnie historii tez nie moge tego nigdzie wygooglowac, ale afair po becie gra byla podobnie jak HoN B2P...? Pamietam ze jakos pozniej wprowadzili rotacje F2P postaci, w dodatku darmowi gracze musieli jednorazowo chocby kupic osobno mozliwosc ogladania replay'ow - to pamietam na 100%, stad wydaje mi sie ze na pewno na poczatku gra cos kosztowala, bo byly to takie ficzery dodane do sklepu pozniej. W kazdym razie wlasnie po tej albo Funcomowej reaktywcji F2P, zrobilem sobie przerwe od LoLa, ktory byl juz bardzo popularny, kupilem champions ediiton na gamersgate - gralo duzo ludzi, spokojnie byli ludzie na turnieje codziennie, ale pewnie po pewnym czasie ludziom sie znudzilo. Najlepiej z gry pamietam system ingame turniejow, ktory byl mega |
Autor: | Szamotula [ 30 sty 2015, 20:32 ] |
Tytuł: | Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy |
BLC caly czas bylo f2p. Ja osobiscie zalu do BLC nie mam, bo wtedy e-sport taki jak dzis nie istnial jesli chodzi o mobe. To byl okres jak w Honie mielismy turnieje z pula 5k dolcow. Zreszta swego czasu BLC tez mialo profesjonalne druzyny i bylo obecne w jakis Vengence Cupach z malymi nagrodami. Ja to bym teraz widzial najchetniej jakis maly visual update, wyjebanie tych gemow i promo gry. |
Autor: | Quetzacotl [ 30 sty 2015, 23:20 ] |
Tytuł: | Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy |
Szamotula napisał(a): BLC caly czas bylo f2p. Ja osobiscie zalu do BLC nie mam, bo wtedy e-sport taki jak dzis nie istnial jesli chodzi o mobe. To byl okres jak w Honie mielismy turnieje z pula 5k dolcow. Zreszta swego czasu BLC tez mialo profesjonalne druzyny i bylo obecne w jakis Vengence Cupach z malymi nagrodami. Ja to bym teraz widzial najchetniej jakis maly visual update, wyjebanie tych gemow i promo gry. w BLC po prostu ratio [czas oczekiwania na gre]/[czas gry] był za duży i nie chodzi o ilosć graczy, bo tych zawsze na początku jest mało, a o długość gry. Jedna gra trwa tam 10 min, gdyby przedłużyli rozgrywke do przynajmniej 30 minut to już by było dużo lepiej. |
Autor: | Szamotula [ 31 sty 2015, 00:17 ] |
Tytuł: | Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy |
W WoWie(areny) to 'ratio' bylo jeszcze wieksze, a jednak sie gralo. Zreszta to nie jest tak, ze byli gracze i z jakiegos powodu odeszli. W tej grze zawsze bylo pusto, a oceny gra miala bardzo wysokie. |
Autor: | Arturnik [ 31 sty 2015, 11:01 ] |
Tytuł: | Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy |
Cytuj: Introducing: GEM STORM SATURDAY! We are Pleased to announce a new promotion debuting this Saturday 1/31. Players will receive 30 gems for completing each First-Win-of-the-Day. Complete all the First-Wins-of-the-Day and receive a bonus 100 gems. This gives each player a chance to take home a total of 280 gems at the end of the day! http://www.hirezstudios.com/smite/lates ... m-saturday w skrocie za wygrane first win of the day dostaje sie gemy (odpowiednik RP z LoLa, czy $$ z HotSa) |
Autor: | wodny [ 1 lut 2015, 20:35 ] |
Tytuł: | Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy |
"Gigantic" daje radę: http://youtu.be/am2ZCq0Zdxg |
Autor: | Vences [ 3 lut 2015, 20:23 ] |
Tytuł: | Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy |
http://promo.euw.leagueoflegends.com/en/dj-sona/ No i będziemy mieli już trzeci ultimate skin w LoLu. Tym razem dla Sony. |
Autor: | Szamotula [ 3 lut 2015, 20:50 ] |
Tytuł: | Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy |
Kolejny skin do kolekcji wymuszajacy wylaczenie dzwieku postaci ;< |
Autor: | Nyx [ 3 lut 2015, 22:09 ] |
Tytuł: | Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy |
insta buy |
Autor: | Nyx [ 6 lut 2015, 19:31 ] |
Tytuł: | Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy |
https://www.youtube.com/watch?v=74Exl5dNz2Q wszystkie ultimate skiny wygladaja jak zwykle przy tym. |
Autor: | Vences [ 15 lut 2015, 22:25 ] |
Tytuł: | Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy |
Ding! Docie2 właśnie stuknęła bańka grających w tym samym czasie, choć to jeszcze kropla w morzu przy ponad 7,5 mln w LoLu. |
Autor: | wenth1 [ 25 lut 2015, 20:32 ] |
Tytuł: | Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy |
Warhammer MOBA https://www.youtube.com/watch?v=KvdpEwovrsg |
Autor: | tomugeen [ 25 lut 2015, 22:47 ] |
Tytuł: | Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy |
Biedny warhammer, nie ma szczescia do gier. To wyglada na 2005 rok, jakies klikadełko na unity. Hmmm nadzieja w "pre alpha engine...", ale niewielka. |
Autor: | Highlander [ 27 lut 2015, 14:06 ] |
Tytuł: | Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy |
Supernova https://www.youtube.com/watch?v=ZuD6URImaYM ;p |
Autor: | Arturnik [ 5 mar 2015, 12:40 ] |
Tytuł: | Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy |
Cytuj: The gameplay mechanic of denying—killing your own minions to rob the enemy team of the experience and gold they’d earn by getting the kills—came up as an example of complexity that didn’t add much depth, which is why Riot removed denying from the game during its beta. Dota 2 players may disagree, but Scott had an argument for denial’s removal. “I think some explanation is important on that,” he said. “It’s kind of like, the analogy I would use is, you want to add skill to the game, you want to make sure skills will be tested. So think about last hitting. You’re trying to manage minions. That’s taking your focus, and while you’re doing that you have an enemy trying to disrupt you. Denying is actually the same skillset you're testing. [Killing] minions, being pressured by an opponent, watching your health, things like that. It double dips into the same skillset. http://www.pcgamer.com/lols-morello-des ... ity-later/ |
Autor: | Vences [ 7 mar 2015, 00:57 ] |
Tytuł: | Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy |
http://eune.leagueoflegends.com/pl/news ... -w-europie Huehuehue |
Autor: | wodny [ 7 mar 2015, 01:28 ] |
Tytuł: | Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy |
Vences napisał(a): http://eune.leagueoflegends.com/pl/news/riot-games/announcements/zmiana-cen-rp-w-europie Huehuehue Oni tak na serio? Dla mnie ceny niektórych kostiumów w "Dota 2" na przykład są chore. OK, wyglądają super, ale tak naprawdę w trakcie meczu słabo to widać. |
Autor: | Arturnik [ 7 mar 2015, 03:15 ] |
Tytuł: | Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy |
To samo w docie 2. Cytuj: Currency exchange rates have been updated. Seems like the prices of items in Euros has gone up slightly.
|
Autor: | Ruzycha [ 18 mar 2015, 00:52 ] |
Tytuł: | Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy |
wtf najlepsza gra mmoprg, czy tam moba na rynku a ma temat zbiorczy na tym forum nic dziwnego ze to umieralnia kiedys bylo inaczej zrobice odrebny dzial dla LOLA! |
Autor: | Rzeznik [ 18 mar 2015, 02:26 ] |
Tytuł: | Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy |
LOL śmierdzi |
Strona 50 z 52 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |