mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2961 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 149  Następna strona
Autor Wiadomość
****

Posty: 1391
Dołączył(a): 23.02.2006
Offline
PostNapisane: 15 kwi 2008, 12:11 
Cytuj  
ale zaprosisz nas na parapetkowe ; < ?

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 15 kwi 2008, 12:17 
Cytuj  
pewnie Icol ;p upijemy sie jak takie swinki lol ;)

Deshroom, ja Ciebie rozumiem, grasz malo w cod4, wiecej wowa, na GROMie jest fajna atmosfera, na TSie fajny klimat. Ale sa ludzie, ktorzy nie lubia w ogole czekac. A na grom kiedys czekalem chyba z 10 minut heh.

Wiem, ze GROM zamierza ruszyc z nowym serwerem zmodowanym wlasnie. Myslalem nawet by stworzyc moze jakis serw w kooperacji z nimi, ale to tylko taki sobie pomysl ;)


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 15 kwi 2008, 12:26 
Cytuj  
wiesz wydaje mi sie że lepiej się z nimi zrzucic na drugi, wspólnie go modowac i grać na nim swoje mecze niż stawiać własny. imho lepiej wyjdzie finansowo bo dobry serwer to kupa kasy ale wasza kasa nie moja sprawa w sumie

liste banów byście sobie zsynchronizowali to by było mniej roboty


_________________
psn

****

Posty: 1391
Dołączył(a): 23.02.2006
Offline
PostNapisane: 15 kwi 2008, 12:54 
Cytuj  
Desh moze miec racje, modyfikacja z gromami moglaby osiagnac siakis sqces...
Chociaz dla mnie to przydalby sie server pro's only : <
czyli - bez noob tubow, bez claymorow, bez p90, bez celownika laserowego, bez ogluszajacych nadow, bez barrety, bez nalotow, uav, koptera.
Z dziwiekiem przy plancie podczas rozbrajania i podkladania, krotkie rundy jak na publica czyli max 3 minuty jezeli to jest SnD, z -5 sekund przy odrodzeniu na kazdy tryb ktory jest teraz na gromie, no i normal ; D


no ale wiem wiem.. takie rzeczy to tylko w erze ; <

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 15 kwi 2008, 13:13 
Cytuj  
Wszystko jest w kwestii rozwazania.

Ja myslalem o czyms takim tylko o czyms bardziej posrednim. Bo bez perkow ok, ale fajnie sie czasem pobawic z martwa cisza np.

Sam normal na pam4 bez perkow jest nudny:
Jedyne bronie które jest sens uzywac to ak47 i ak74u (na HC zabijesz kazda bronia:P ). Tlumik jest bezsensu to powoduje mniej obrazen. Na HC uav moim zdaniem moze byc. Na normalu juz bym sobie odpuscil. Lubie czasem pograc na takich hmm "pro". Ogolnie gram HC/normal, ale normal tylko na pam4 i z moca obalajaca inaczej to troche syfne.

Ogolnie chcialem zachowac to co fajne, wylaczajac to co przesadne. Lubie granaty dymne a natakich "pro" nie ma. Automatycznie wtedy polowa ludzi gra snajperkami (szczescie, ze chociaz 1 strzalowe). Przy takim ustawieniu jak ja mam teraz na serwie imo bardziej decyduje skill niz fuks. Fun jest zachowany.

PS. Icekk juz Ci dalem znac na PMa coś ;)


_________________
.

*

Posty: 172
Dołączył(a): 23.12.2005
Offline
PostNapisane: 15 kwi 2008, 14:14 
Cytuj  
Od długiego czasu już nosimy się z zamiarem postawienia drugiego serwera.... Wreszcie zaczyna się coś klarować. Przy pomyślnych wiatrach serwer stałby jeszcze w tym tygodniu. :)
Oczywiście główna kwestia to gotówka. Miesięcznie schodzi nam kilka setek na utrzymanie, więc drugi serwer to dodatkowy balast. Ale mam nadzieję, że razem ze wsparciem naszych sponsorów damy radę. :)

Serwer liczyć będzie prawdopodobnie ok 20 slotów i postawimy na nim moda z gatunku 'realism'. Żadnych PAMów - sorry.
W realizm głęboko pchać się nie zamierzamy, bo gra straci na przyjemności rozgrywki, ale usunięcie poniższych rzeczy, napewno pomoże:
- wywalenie 'hit icon', czyli krzyżyka oznaczającego trafienie kogoś (byebye skanerzy ścian)
- wywalenie nalotów, helikopterów i prawdopodobnie UAV
- wyłączenie regeneracji HP, dostępne apteczki polowe
- zmniejszenie przebijalności ścian (Desert Eagle penetrujący 0,5m betonową zaporę :x )
- spowolnienie biegu/sprintu (mapy i tak są małe, a chciałbym zobaczyć żołnierza z 25kg sprzętu na sobie, który pomyka jak sarenka)

Reszta to kwestia do omówienia.
No i przede wszystkim....nowe mapy!! :D Niektóre z custom map znacznie przewyższają mapy zrobione przez IW. Niestety ważą po 30-50MB i więcej.... :(


_________________
Mark24 napisał(a):
(...)ja nie lubię komuś lizać tyłka, nie lubię też jak ktoś mi próbuje pomachać w tej okolicy jęzorkiem - zdaje sobie sprawę, że zaraz będzie chciał bym ja ze swojej strony się zrewanżował 8)

******

Posty: 4759
Dołączył(a): 28.01.2004
Offline
PostNapisane: 15 kwi 2008, 14:41 
Cytuj  
PsyborgMJ napisał(a):
- wywalenie 'hit icon', czyli krzyżyka oznaczającego trafienie kogoś (byebye skanerzy ścian)
- wywalenie nalotów, helikopterów i prawdopodobnie UAV
- wyłączenie regeneracji HP, dostępne apteczki polowe
- zmniejszenie przebijalności ścian (Desert Eagle penetrujący 0,5m betonową zaporę :x )


Highlander to jest must have :wink: (i część perków ofc wywalić)

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 15 kwi 2008, 14:46 
Cytuj  
moznaby tego awe4 stestować ;)

hit icon nie problem wywalic, ale chce by chociaz po killu bylo widac ze sie zabilo czyli, ze pokaze ile pkt sie dostalo za killa, czyli 5, mimo to skanowac sie za bardzo nie bedzie dalo.

Brak regeneracji zdrowia wylaczyc, nei problem.

apteczki polowe, chyba na old schoolu jest ale watpie by sie po prostu dalo wgrac. Z tym, ze to troche takie quakowate imo ;) tak jak w ET bylo to bylo fajnie ;)

naloty uav moge wylaczyc i zmniejszyc sprint bez problemu, ale to troche smaczku dodaje ;)

a przebijalnosc scian to nei wiem...

193.47.83.233:28934 - to serw z nowymi mapami i awe4, krzyki zabitych i takie tam ;)


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 15 kwi 2008, 15:24 
Cytuj  
Highlander napisał(a):
Tlumik jest bezsensu to powoduje mniej obrazen.
to nie zupełnie prawda, tłumik na HC jest useless ale na normalu to potęga i to nawet nie chodzi o to że cie nie widać jak strzelasz. ja wiele razy strzeliłem i przeniosłem się w inne miejsce żeby zdjąć kolesia który przychodzi po kampera.

IMHO brak minimapy zmniejsza znacznie atrakcyjność i to dlatego zainteresowany jestem normalem :wink:


_________________
psn

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 15 kwi 2008, 16:17 
Cytuj  
ogolnie na normalu starczy health graczy zmienic na 30 i beda takie same obrazenia jak na HC. Zreszta w sumie chyba nie problem mini mapy wlaczyc na HC.

Desh troszke sie mylisz, na normalu tlumik jest do niczego ;) takie m4 z tlumikiem to bys musial z 2 magazynki wladowac by koles padl. Tlumik jest dobry przede wszystkim dlatego bo maly odrzut. Na meczach na normalu nikt nie uzywa tlumika bo to mija sie z celem. Strzelajac na wprost siebie, koles bez tlumika zabije Cie bez problemu ;)

hit icony juz zniknely ;)


_________________
.


Ostatnio edytowano 15 kwi 2008, 16:18 przez Highlander, łącznie edytowano 1 raz
*

Posty: 172
Dołączył(a): 23.12.2005
Offline
PostNapisane: 15 kwi 2008, 16:18 
Cytuj  
Osobiście (jak wielu ludzi) gram na słuch, więc tłumik dla mnie to podstawa, bez względu na to, czy jest minimapa/UAV czy nie :)

W CoD4 niestety nie ma przestrzennego dźwięku (jak to było w CoD2), tylko zwykłe stereo, ale i tak dźwięk jest bardziej niż przydatny. :)


_________________
Mark24 napisał(a):
(...)ja nie lubię komuś lizać tyłka, nie lubię też jak ktoś mi próbuje pomachać w tej okolicy jęzorkiem - zdaje sobie sprawę, że zaraz będzie chciał bym ja ze swojej strony się zrewanżował 8)

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 15 kwi 2008, 19:18 
Cytuj  
Highlander napisał(a):
Desh troszke sie mylisz, na normalu tlumik jest do niczego ;) takie m4 z tlumikiem to bys musial z 2 magazynki wladowac by koles padl.
grałem bardzo dużo na normalu z m4 z tłumikiem i szło mi rewelacyjnie, przynajmniej celowanie w głowe ma sens
co do dzwieku dla mnie HIFI słuchawy to podstawa, słuchanie daje wielka przewagę

uav blocker nie obejmuje strzelania wiec tłumik to MUST HAVE

z pełnym szacunkiem mam kompletnie odmienne zdanie na temat M4 z tłumikiem na normalu, dla mnie to najlepszy wybór na normalu.

ogólnie na normalu lubiłem że jak któś nie umiał celować to przegrywał 1vs1 z powodu braku ammo w magazynku


_________________
psn

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 15 kwi 2008, 19:57 
Cytuj  
z calym szacunkiem m4 raczej nie ma wielkich szans w konfrontacji z ak47 tym bardziej z tlumikiem.

sprobuj tu ;)

80.239.200.196:32960 - Game-Hosting.com: fnatic TDM Server : #fnatic Normal/Arcade - pro hax itp serw ;) prawie zawsze full - z m4 i tlumikiem baaardzo ciezko. PAM4

84.244.171.39:28960 - Gameart.nl S&D PAM4 Public - normal/arcade

92.60.65.162:28961 - SD - normal włoski :P PAM4

na normalu najlepsze to co zadaje najwyzsze obrazenia, mp44 niby takie same jak ak47 ale jest zbyt wolne. A nawet z ak47 ludzie snajpe zrobia heh


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 2 cze 2008, 11:11 
Cytuj  
Przedstawiciele firmy Infinity Ward poinformowali, iż znany w Xboxa 360 (i kosztujący posiadaczy konsoli Microsoft 800 punktów) Variety Map Pack, PeCetowi gracze otrzymają całkowicie za darmo. Za inicjatywą tą stoi firma NVIDIA (nie ma to jak dobra promocja), która dodatkowo obiecuje kilka niespodzianek po wydaniu wspomnianego pakietu map.

W skład Variety Map Pack wchodzą 4 mapy przeznaczone dla rozgrywek wieloosobowych: Broadcast, Chinatown, Killhouse oraz Creek. Wydanie pakietu zaplanowano na 5 czerwca, a wraz z nim gracze otrzymają patch Call of Duty 4: Modern Warfare, oznaczony numerem 1.6, dodający oczywiście obsługę wcześniej wymienionych map, łatający wykrytego niedawno "exploita" oraz kilka zauważonych niedociągnięć i bugów.



Przypominam, ze chainatown to remake carrentana, oj bedzie sie dzialo. :D


_________________
@polygamia

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 2 cze 2008, 11:18 
Cytuj  
ma byc w piątek :wink:


_________________
psn

***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 4 cze 2008, 19:33 
Cytuj  
Juz jest ;>

http://www.gamershell.com/download_27186.shtml


_________________
@polygamia

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 4 cze 2008, 20:45 
Cytuj  
mniam :P


_________________
psn

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 10 cze 2008, 13:54 
Cytuj  
http://www.gram.pl/news_6gPeGO2_Call_of ... macje.html


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 17 cze 2008, 00:53 
Cytuj  
Serdecznie zapraszamy na nasz serwer ACE Realism. Rozgrywka może trochę przypominać tą CoD2. Adminem jest Psyborg i muszę przyznać, że odwalił kawał dobrej roboty i ciągle, gdy jest coś nie tak serwer jest dopracowywany. W serwer włożono bardzo dużo pracy.

-|GROM|- ACE Realism - Custom Maps! - RANKED
/connect 195.4.104.39:28960
Obrazek

Nasza strona: http://gromklan.pl/
Mapki do ściągnięcia tutaj: http://gromklan.pl/cod4/

Cechy:
-Mod: ACE
-Serwer posiada własny system rankingowy (od nowa zbieramy doświadczenie i levelujemy).
-Serwer hardcore, ale z oryginału niewiele zostało.
-Obecnie na serwerze wrzucone są mapki z patcha 1.6. oraz mapki customowe.
-Nowe tryby gry: Capture the flag, Hold the flag.
-Penetracja ścian została bardzo zredukowana.
-Wyłączono hiticony - pojawiający się krzyżyk przy trafieniu.
-Wprowadzono system krwawienia oraz apteczek polowych. (użycie apteczek - przytrzymać F)
-można przeszukiwać ciała. - przytrzymując klawisz V- nóż.
-Wstawiono nowe mundury dla Arabów.
-Przywrócono G3 możliwość strzelania jak z automatu (single player), ale spowolniono trochę by nie było za mocne.
-Sprint został ograniczony.
-Krzyki konania.
-Zmodyfikowano minimape, jest włączona cały czas, ale przeciwników na niej nie widać.
-Uav po 5 zabójstwach, Airstike po 10 zabójstwach, a Heli po 25 zabójstwach (pod rząd)
-Tuba zadaje 1hp obrażeń (została uznana, za denerwującą)
-System anty-bunnyhooperski, nie można strzelać podczas skoku.
-GROMowe Menu i różne akcenty klanu -|GROM|- .
-Nowe wstawki muzyczne
-Od graczy wymagamy pewną dozę kultury, nie przeklinamy.
-Serwery klanu -|GROM|- charakteryzują się super atmosferą.
-Serwery monitorowane, cheater'zy niech drżą :)
Z pewnością o czymś zapomniałem :)

Wkrótce:
-Zmiany w rotacji map.
-Tryb nocny.
-Nowy Tryb VIP - jedna drużyna ma komendanta, z pistolem o wyróżniającym wyglądzie i ma go bronić. A druga drużyna ma za zadanie go zabić.

Obrazek

Naprawdę polecam, chcemy rozkręcić ten serwer, bo to naprawdę lepsza opcja niż zwykły CoD4. O wiele przyjemniejsza gra.

Zapraszamy!


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 13 lut 2009, 07:36 
Cytuj  
Call of Duty: Modern Warfare 2 This Holiday
Activision Blizzard reveals next COD game coming near end of year.

http://pc.ign.com/articles/953/953538p1.html


_________________
psn

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2961 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 149  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.