mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2974 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 149  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 11 paź 2007, 20:28 
Cytuj  
Cytuj:
Call of Duty 4: Modern Warfare to kolejna gra z gatunku FPS, należąca do bestsellerowego cyklu, kojarzonego pierwotnie wyłącznie z II Wojną Światową. W przypadku "czwórki" utalentowani developerzy z firmy Infinity Ward postanowili jednak zerwać z tradycją, serwując nam konflikt zbrojny z przełomu XX i XXI wieku. Za tą wojenną zawieruchą stoi rosyjski skrajny nacjonalista nazwiskiem Zakajew, inspirujący światowy terroryzm, celem odwrócenia uwagi mocarstw od swojej próby zagarnięcia władzy w ojczyźnie.

Przejmujemy oczywiście kontrolę nad postaciami rozmaitych żołnierzy, uczestniczącymi we wspomnianych działaniach militarnych. Hollywoodzki scenariusz w ramach trybu single player gwarantuje graczom emocjonującą i zróżnicowaną zabawę od początku do końca. Przygotowano dla nas m.in. desant z helikoptera UH-60 Black Hawk, działanie głęboko na terytorium wroga w pełnym kamuflażu typu Ghillie Suit i prowadzenie ognia z pokładu samolotu AC-130. Poszczególne misje bojowe zlokalizowano w rozmaitych zakątkach globu ziemskiego. Trafiamy m.in. na Bliski Wschód, gdzie jako żołnierz amerykańskiej piechoty morskiej walczymy z islamskimi terrorystami, a także operujemy na terytorium wschodnioeuropejskim, kierując żołdakiem rosyjskim w wojnie domowej.

Developerzy opracowali oprawę graficzną, kipiącą nowoczesnymi rozwiązaniami wizualnymi (głębia ostrości, realistyczne cieniowanie etc.), jak również naturalnie funkcjonujący system fizyczny (przykładowo od fali uderzeniowej, powstałej w wyniku wybuchu, przewracają się metalowe beczki i drewniane skrzynie, a nawet ceglane ściany). Nie zapomniano też o nastrojowych motywach muzycznych i sugestywnych efektach dźwiękowych. Tryb multiplayer pozwala na rozgrywkę w wielu trybach, m.in. Free for All, Team Deathmatch, Team Objective, czy Team Tactical. Specjalny system upgrade'owania broni oraz klasy postaci, a także mozliwość wezwania wsparcia z powietrza w postaci nalotu bombowego, czy śmigłowca, dopełniają obrazu gry idealnej do zabawy w sieci.


Demko wlasnie dzis sie ukazalo na yahoo games, jakas taka pol-oficjalna premiera, bo teoretycznie jutro bedzie na reszcie portali z grami.
Dla mnie killer bf2, interesuje mnie tylko infantry, podobnie jak w bf2 gralem tylko z 'buta'.

- ciezko sie dobic, szukajcie na innych stronkach/torrentach.


Ostatnio edytowano 18 sie 2011, 12:05 przez Atherius, łącznie edytowano 2 razy
***
Avatar użytkownika

Posty: 13650
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 11 paź 2007, 20:37 
Cytuj  
CoD4 bliżej do GRAW2 niż BF2.

***

Posty: 820
Dołączył(a): 26.02.2006
Offline
PostNapisane: 11 paź 2007, 20:39 
Cytuj  
Nie wie ktoś może kiedy będzie full na X360?

***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 11 paź 2007, 20:53 
Cytuj  
Dana napisał(a):
CoD4 bliżej do GRAW2 niż BF2.


Ogolnie chodzi mi o klimat, czyli wspolczesnosc, bf2 duze mozliwosci, ale wykonanie gry tragedia...
http://youtube.com/watch?v=MPTwGSrjsgo

Z cod'a splywa sam miod, w jedynke + uo gram do dzisiaj, ale jednak 2WW mi sie juz przejadlo deko. ;]


_________________
@polygamia

***

Posty: 820
Dołączył(a): 26.02.2006
Offline
PostNapisane: 11 paź 2007, 21:08 
Cytuj  
@up racja, druga wojna to już nudny temat do gier. Za dużo ich, CoD4 jak dla mnie może być świetną grą

*

Posty: 184
Dołączył(a): 7.07.2007
Offline
PostNapisane: 11 paź 2007, 21:45 
Cytuj  
A później Giertych się dziwi ze agresja w szkole panuje... :P

BTW. Zagram...


_________________
Cytuj:
graj w elowyjebane dark gry i nie zasmiecaj forum....

**
Avatar użytkownika

Posty: 7069
Dołączył(a): 13.05.2005
Online
PostNapisane: 11 paź 2007, 21:46 
Cytuj  
ja czekam na Operation Flashpoint II :)


_________________
rufen.@steam
rufenn@psn
rufen@wot

******
Avatar użytkownika

Posty: 4474
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 11 paź 2007, 22:00 
Cytuj  
http://cod4.dundre.net/


_________________
ǝuʍɐqɐz ʇsǝظ ıɯɐbou ʎɹob op ǝıuɐsıd
¡ lɐʇod lɐʇod

***
Avatar użytkownika

Posty: 586
Dołączył(a): 25.03.2007
Offline
PostNapisane: 11 paź 2007, 22:08 
Cytuj  
Muszę przyznać, że silnik jest b. dobrze zoptymalizowany i nawet na moim złomie gra chodziła bez najmniejszego zacięcia :). Co do gry, po prostu stary, dobry CoD :).

***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 11 paź 2007, 22:16 
Cytuj  
Afaik to silnik z cod2, czyli doom3 engine (zmodyfikowany q3 jak sie nie myle). ;]


_________________
@polygamia

**

Posty: 381
Dołączył(a): 19.02.2007
Offline
PostNapisane: 11 paź 2007, 22:17 
Cytuj  
engine z doom3 to modyfikacja silnika q3?, i lold


_________________
FiRe-S4ndM4n napisał(a):
tak, wiem jestem paskudnym chujem, ale nic nowego nie wnosisz wiec ...

**

Posty: 7310
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 11 paź 2007, 23:09 
Cytuj  
COD2 to tez mocno zmodyfikowany engine Q3, przekonwertowany/pisany na DX - tak gdzies czytalem, ale nie wiem na ile reliable to info jest~ Wiec jesli to prawda to COD4 to tez w zasadzie ich engine z jakimis tam szczatkami silnika Q3.

***
Avatar użytkownika

Posty: 12768
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 12 paź 2007, 05:30 
Cytuj  
dzisiaj odbieram core2 + 8800 ;p give unreal demo :lol: 8)

**

Posty: 7310
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 12 paź 2007, 08:46 
Cytuj  
A tak btw. Zaraz zaczyna mi sie sciagac UT3 demo z tego co fileplaneciany downloader mi powiedzial :E w3wt!
EDIT: Tia, preload tylko :\ Spory banner na fp.

******

Posty: 3440
Dołączył(a): 18.02.2004
Offline
PostNapisane: 12 paź 2007, 09:02 
Cytuj  
Cytuj:
http://youtube.com/watch?v=MPTwGSrjsgo


Rofl... zajebisty gameplay....


_________________
oumn da lololegend


Ostatnio edytowano 12 paź 2007, 13:05 przez CheGee, łącznie edytowano 2 razy
****
Avatar użytkownika

Posty: 1901
Dołączył(a): 2.02.2003
Offline
PostNapisane: 12 paź 2007, 13:01 
Cytuj  
http://itavisen.no/demo/4448

preloadowane demo ut3


_________________
you are already dead

***
Avatar użytkownika

Posty: 13650
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 12 paź 2007, 13:13 
Cytuj  
UT3 przynajmniej ma mniejsze wymagania sprzętowe od Crysisa, ściągne z ciekawości :)

*

Posty: 6259
Dołączył(a): 30.07.2004
Offline
PostNapisane: 12 paź 2007, 17:43 
Cytuj  
Shaver napisał(a):
Cytuj:
http://youtube.com/watch?v=MPTwGSrjsgo


Rofl... zajebisty gameplay....

Kek, wiem dlaczego zawsze przegrywalem w BF2. Jutro instaluje znowu i sprawdze na wlasnej skorze czy bede ownowac ;]


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 13650
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 12 paź 2007, 17:56 
Cytuj  
Ale dramę robicie.

A wystarczy w konsoli wklepać "SettingsManager.U32Set GsInterpolationtime 400" i po problemie.

******

Posty: 3440
Dołączył(a): 18.02.2004
Offline
PostNapisane: 12 paź 2007, 17:57 
Cytuj  
Poprostu hitbox nie troche zostaje w tyle za postacia. Jak stoi w miejscu to jest cacy. Podobny problem byl i jest w q3 na modzie cpma gdzie po nabraniu predkosci postac sie pochylala a hitbox zostawal jak przy postaci stojacej. Trzeba to obczaic. Np w wsw nie da sie strzelic w głowe. Rail przechodzi na wylot. Za to po podkoku mozna spokojnie celowac nad glowe a w nogi nie trafisz.


_________________
oumn da lololegend

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2974 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 149  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.