MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Call of Duty
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=26937
Strona 1 z 149

Autor:  Atherius [ 11 paź 2007, 20:28 ]
Tytuł:  Call of Duty

Cytuj:
Call of Duty 4: Modern Warfare to kolejna gra z gatunku FPS, należąca do bestsellerowego cyklu, kojarzonego pierwotnie wyłącznie z II Wojną Światową. W przypadku "czwórki" utalentowani developerzy z firmy Infinity Ward postanowili jednak zerwać z tradycją, serwując nam konflikt zbrojny z przełomu XX i XXI wieku. Za tą wojenną zawieruchą stoi rosyjski skrajny nacjonalista nazwiskiem Zakajew, inspirujący światowy terroryzm, celem odwrócenia uwagi mocarstw od swojej próby zagarnięcia władzy w ojczyźnie.

Przejmujemy oczywiście kontrolę nad postaciami rozmaitych żołnierzy, uczestniczącymi we wspomnianych działaniach militarnych. Hollywoodzki scenariusz w ramach trybu single player gwarantuje graczom emocjonującą i zróżnicowaną zabawę od początku do końca. Przygotowano dla nas m.in. desant z helikoptera UH-60 Black Hawk, działanie głęboko na terytorium wroga w pełnym kamuflażu typu Ghillie Suit i prowadzenie ognia z pokładu samolotu AC-130. Poszczególne misje bojowe zlokalizowano w rozmaitych zakątkach globu ziemskiego. Trafiamy m.in. na Bliski Wschód, gdzie jako żołnierz amerykańskiej piechoty morskiej walczymy z islamskimi terrorystami, a także operujemy na terytorium wschodnioeuropejskim, kierując żołdakiem rosyjskim w wojnie domowej.

Developerzy opracowali oprawę graficzną, kipiącą nowoczesnymi rozwiązaniami wizualnymi (głębia ostrości, realistyczne cieniowanie etc.), jak również naturalnie funkcjonujący system fizyczny (przykładowo od fali uderzeniowej, powstałej w wyniku wybuchu, przewracają się metalowe beczki i drewniane skrzynie, a nawet ceglane ściany). Nie zapomniano też o nastrojowych motywach muzycznych i sugestywnych efektach dźwiękowych. Tryb multiplayer pozwala na rozgrywkę w wielu trybach, m.in. Free for All, Team Deathmatch, Team Objective, czy Team Tactical. Specjalny system upgrade'owania broni oraz klasy postaci, a także mozliwość wezwania wsparcia z powietrza w postaci nalotu bombowego, czy śmigłowca, dopełniają obrazu gry idealnej do zabawy w sieci.


Demko wlasnie dzis sie ukazalo na yahoo games, jakas taka pol-oficjalna premiera, bo teoretycznie jutro bedzie na reszcie portali z grami.
Dla mnie killer bf2, interesuje mnie tylko infantry, podobnie jak w bf2 gralem tylko z 'buta'.

- ciezko sie dobic, szukajcie na innych stronkach/torrentach.

Autor:  Dana [ 11 paź 2007, 20:37 ]
Tytuł: 

CoD4 bliżej do GRAW2 niż BF2.

Autor:  Tidus [ 11 paź 2007, 20:39 ]
Tytuł: 

Nie wie ktoś może kiedy będzie full na X360?

Autor:  Atherius [ 11 paź 2007, 20:53 ]
Tytuł: 

Dana napisał(a):
CoD4 bliżej do GRAW2 niż BF2.


Ogolnie chodzi mi o klimat, czyli wspolczesnosc, bf2 duze mozliwosci, ale wykonanie gry tragedia...
http://youtube.com/watch?v=MPTwGSrjsgo

Z cod'a splywa sam miod, w jedynke + uo gram do dzisiaj, ale jednak 2WW mi sie juz przejadlo deko. ;]

Autor:  Tidus [ 11 paź 2007, 21:08 ]
Tytuł: 

@up racja, druga wojna to już nudny temat do gier. Za dużo ich, CoD4 jak dla mnie może być świetną grą

Autor:  Escobar [ 11 paź 2007, 21:45 ]
Tytuł: 

A później Giertych się dziwi ze agresja w szkole panuje... :P

BTW. Zagram...

Autor:  RufeN [ 11 paź 2007, 21:46 ]
Tytuł: 

ja czekam na Operation Flashpoint II :)

Autor:  SwenG [ 11 paź 2007, 22:00 ]
Tytuł: 

http://cod4.dundre.net/

Autor:  Sucre [ 11 paź 2007, 22:08 ]
Tytuł: 

Muszę przyznać, że silnik jest b. dobrze zoptymalizowany i nawet na moim złomie gra chodziła bez najmniejszego zacięcia :). Co do gry, po prostu stary, dobry CoD :).

Autor:  Atherius [ 11 paź 2007, 22:16 ]
Tytuł: 

Afaik to silnik z cod2, czyli doom3 engine (zmodyfikowany q3 jak sie nie myle). ;]

Autor:  Duven [ 11 paź 2007, 22:17 ]
Tytuł: 

engine z doom3 to modyfikacja silnika q3?, i lold

Autor:  konrador [ 11 paź 2007, 23:09 ]
Tytuł: 

COD2 to tez mocno zmodyfikowany engine Q3, przekonwertowany/pisany na DX - tak gdzies czytalem, ale nie wiem na ile reliable to info jest~ Wiec jesli to prawda to COD4 to tez w zasadzie ich engine z jakimis tam szczatkami silnika Q3.

Autor:  Sobtainer [ 12 paź 2007, 05:30 ]
Tytuł: 

dzisiaj odbieram core2 + 8800 ;p give unreal demo :lol: 8)

Autor:  konrador [ 12 paź 2007, 08:46 ]
Tytuł: 

A tak btw. Zaraz zaczyna mi sie sciagac UT3 demo z tego co fileplaneciany downloader mi powiedzial :E w3wt!
EDIT: Tia, preload tylko :\ Spory banner na fp.

Autor:  CheGee [ 12 paź 2007, 09:02 ]
Tytuł: 

Cytuj:
http://youtube.com/watch?v=MPTwGSrjsgo


Rofl... zajebisty gameplay....

Autor:  redruM [ 12 paź 2007, 13:01 ]
Tytuł: 

http://itavisen.no/demo/4448

preloadowane demo ut3

Autor:  Dana [ 12 paź 2007, 13:13 ]
Tytuł: 

UT3 przynajmniej ma mniejsze wymagania sprzętowe od Crysisa, ściągne z ciekawości :)

Autor:  Zychoo [ 12 paź 2007, 17:43 ]
Tytuł: 

Shaver napisał(a):
Cytuj:
http://youtube.com/watch?v=MPTwGSrjsgo


Rofl... zajebisty gameplay....

Kek, wiem dlaczego zawsze przegrywalem w BF2. Jutro instaluje znowu i sprawdze na wlasnej skorze czy bede ownowac ;]

Autor:  Dana [ 12 paź 2007, 17:56 ]
Tytuł: 

Ale dramę robicie.

A wystarczy w konsoli wklepać "SettingsManager.U32Set GsInterpolationtime 400" i po problemie.

Autor:  CheGee [ 12 paź 2007, 17:57 ]
Tytuł: 

Poprostu hitbox nie troche zostaje w tyle za postacia. Jak stoi w miejscu to jest cacy. Podobny problem byl i jest w q3 na modzie cpma gdzie po nabraniu predkosci postac sie pochylala a hitbox zostawal jak przy postaci stojacej. Trzeba to obczaic. Np w wsw nie da sie strzelic w głowe. Rail przechodzi na wylot. Za to po podkoku mozna spokojnie celowac nad glowe a w nogi nie trafisz.

Strona 1 z 149 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team