mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ] 
Autor Wiadomość

Posty: 3
Dołączył(a): 5.11.2007
Offline
PostNapisane: 5 lis 2007, 16:09 
Cytuj  
Witam!
Przedstawiam wam mój projekt gry MMORPG(ŚródziemieOnline), który aktualnie tworzę. Gra będzie opierała się na podstawie twórczości J.R.R Tolkiena(WP-Trylogia, Hobbit).
Nazwa:
ŚródziemieOnline
Grafa i silnik gry:
2d - vbGORE
Forum Projektu:
http://projektmmorpg.mojeforum.net/
Przykładowy Screenshot(standardowy):
Obrazek
Coś o projekcie:
Zainspirowany książkami i filmami o WP postanowiłem stworzyć grę MMORPG, ponieważ nie znałem żadnego z języków C++ / Delphi, zrezygnowałem.....
Na wakacjach trafiłem na stronkę o robieniu gier 2d w maker'ach, i w takim prostym silniku powstało kilka map,stworków,itemków itd. - To było beta gry, ale to było i minęło. Znalazłem dużo lepszy silnik gry: vbgore, niestety dopiero go rozgryzam:/ Celem tego MMORPG będzie odwzorowanie fantastycznego świata, stworzonego przez J.R.R. Tolkiena, nie koniecznie trzymanie sie fabuły, ale mapy będą odzwierciedlać Śródziemie jak najlepiej - Atlas Śródziemia - mam takie cacko:)
Postępy:
-zbieranie grafik do gry(później będą "własnoręcznie" stworzone)
-testowanie silnika gry;/
Rekrutacja do Teamu gry:
-Grafik - na pewno sie przyda, ponieważ ja nie jestem za dobry
-Developer
-Programista - ktoś znający się na vb6 (5) - bo ja dopiero się uczę....


Wszystkich chętnych do pomocy zapraszam na forum! Rejestracja... jest taki przycisk na górze forum:)
Nie podoba Ci się projekt?? nie lubisz gier 2d, to nie "gra" dla Ciebie!
Wiem, że zostanę skrytykowany przez graczy WOWa itd. i stałych bywalców forum, ale pozytywne komentarze mile widziane!



Posty: 10
Dołączył(a): 25.07.2005
Offline
PostNapisane: 5 lis 2007, 16:45 
Cytuj  
Na początek: fajnie, że ogólnie coś próbujesz, ale:
a) Lepiej na początek rób coś nie-online bo gotowego kodu sieciowego pewnie ten engine nie posiada.
b) Radzę tworzyć to nie w VB (bo VB ssie itp. - wiem, takiego wyjaśnienia oczekiwałeś), chyba że masz ~14 lat i nie widzi ci się nic innego
c) Jest już nowszy VB więc nie musisz sobie zawężać kręgu poszukiwań na vb6 :)

Po rozwinięcie i uzasadnienie ww. myśli kieruj się do Nestora :P


Posty: 3
Dołączył(a): 5.11.2007
Offline
PostNapisane: 5 lis 2007, 17:05 
Cytuj  
vbgore bazuje na MySQL i można "wszystko" zrobić za pomocą SQLyog:)
ale jakieś nowe elementy(edycja silnika odbywa sie w vb)

*

Posty: 128
Dołączył(a): 18.04.2007
Offline
PostNapisane: 12 lis 2007, 16:16 
Cytuj  
Mogę wspomóc od strony graficznej, jak tylko odrobię się ze swoimi sprawami

Podoba mi się wasza inicjatywa. Fajnie, że jest sporo ludzi, którzy poświęcają swój czas i wbrew trudnością starają się coś samemu stworzyć.

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 12 lis 2007, 17:19 
Cytuj  
Gilrad napisał(a):
Mogę wspomóc od strony graficznej, jak tylko odrobię się ze swoimi sprawami

Podoba mi się wasza inicjatywa. Fajnie, że jest sporo ludzi, którzy poświęcają swój czas i wbrew trudnością starają się coś samemu stworzyć.


To moze lepiej zostac wolontariuszem i pomagac glodujacym w afryce ?


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 12 lis 2007, 17:35 
Cytuj  
embe napisał(a):
Gilrad napisał(a):
Mogę wspomóc od strony graficznej, jak tylko odrobię się ze swoimi sprawami

Podoba mi się wasza inicjatywa. Fajnie, że jest sporo ludzi, którzy poświęcają swój czas i wbrew trudnością starają się coś samemu stworzyć.


To moze lepiej zostac wolontariuszem i pomagac glodujacym w afryce ?

Unixa i Linuxa też tworzyli z nudów po godzinach :P


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*

Posty: 128
Dołączył(a): 18.04.2007
Offline
PostNapisane: 12 lis 2007, 17:42 
Cytuj  
embe napisał(a):
To moze lepiej zostac wolontariuszem i pomagac glodujacym w afryce ?


A czy o forum poświęcone jest głodującym w afryce?

Nie bardzo rozumiem twoją sugestię

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 12 lis 2007, 17:49 
Cytuj  
Gilrad napisał(a):
embe napisał(a):
To moze lepiej zostac wolontariuszem i pomagac glodujacym w afryce ?


A czy o forum poświęcone jest głodującym w afryce?

Nie bardzo rozumiem twoją sugestię

To była delikatna sugestia ze tylko frajer by nad czyms pracowal za darmo :P


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*

Posty: 128
Dołączył(a): 18.04.2007
Offline
PostNapisane: 12 lis 2007, 18:28 
Cytuj  
Bez obrazy ale nie mam mentalności chłopo-robotnika żeby ruszać ręką tylko jak płacą.

Naprawdę nie czujesz satysfakcji z robienia czegoś dla czystej przyjemności?

***

Posty: 620
Dołączył(a): 20.11.2005
Offline
PostNapisane: 12 lis 2007, 19:05 
Cytuj  
civi napisał(a):
Na początek: fajnie, że ogólnie coś próbujesz, ale:
a) Lepiej na początek rób coś nie-online bo gotowego kodu sieciowego pewnie ten engine nie posiada.
b) Radzę tworzyć to nie w VB (bo VB ssie itp. - wiem, takiego wyjaśnienia oczekiwałeś), chyba że masz ~14 lat i nie widzi ci się nic innego
c) Jest już nowszy VB więc nie musisz sobie zawężać kręgu poszukiwań na vb6 :)

Po rozwinięcie i uzasadnienie ww. myśli kieruj się do Nestora :P


VB ssie, care to elaborate?
Jezeli chodzi o mmo to silnik nie ma zadnego znaczenia. Content ma, i jezeli autor tego cudownego projektu ma pomysl w jaki sposob go stworzyc i dostarczyc w odpowiedniej ilosci to bedzie mial gre. W co oczywyscie watpie.

Najbardziej rozsmieszyl mnie fakt ze Nestor ma sie tlumaczyc z twoich wypocin. Upadles na glowe panie ekspercie?

Cytuj:
To była delikatna sugestia ze tylko frajer by nad czyms pracowal za darmo :P


I wlasnie z tego powodu grasz w wowa? Nie czekaj, ty im jeszcze placisz...


_________________
[GM]Dave>> Hail, Adventurer.
[GM]Dave>> What begins with B and rhymes with Ban?
Player>> Umm...
Player>> Ban?
[GM]Dave>> If you insist.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 12 lis 2007, 22:14 
Cytuj  
Cytuj:
I wlasnie z tego powodu grasz w wowa? Nie czekaj, ty im jeszcze placisz...

kkk. Co ma granie w wowa do pracy za frajer ?


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

****

Posty: 1093
Dołączył(a): 15.10.2006
Offline
PostNapisane: 13 lis 2007, 14:54 
Cytuj  
Ja uważam że najważniejsze że tworzy grę. W jakim języku czy na jakim silniku ; jeśli to pierwsza gra to nie ma to znaczenia. trzeba pamiętać że nie zawsze wielki projekt staje, się wielki a mały pozostaje mały. Jeśli będzie miała to coś , to na pewno przyciągnie większe grono ludzi.
pozdrawiam wszystkich

**
Avatar użytkownika

Posty: 9369
Dołączył(a): 18.07.2002
Offline
PostNapisane: 13 lis 2007, 15:13 
Cytuj  
gry nie zrobicie


_________________
Choices always were a problem for you
What you need is someone strong to guide you
Deaf and blind and dumb and born to follow
What you need is someone strong to guide you...
Like me

**
Avatar użytkownika

Posty: 7080
Dołączył(a): 13.05.2005
Offline
PostNapisane: 13 lis 2007, 15:25 
Cytuj  
imho od Tibii dzieciakow i wiesniakow nie odciagniecie, a innej grupy graczy MMO potencjalnie zainteresowanej czyms takim raczej nie widze.


_________________
rufen.@steam
rufenn@psn
rufen@wot

****

Posty: 1085
Dołączył(a): 12.08.2005
Offline
PostNapisane: 14 sty 2008, 21:23 
Cytuj  
Jak wynika ze strony wczoraj ukazala sie VBgore wersja 1.0.14.

Zycze powodzenia ;)


_________________
Free your brain of your mind

***

Posty: 696
Dołączył(a): 18.06.2005
Offline
PostNapisane: 14 sty 2008, 21:36 
Cytuj  
A ikonki z ragnaroka czemu zajebaliscie?

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 15 sty 2008, 00:55 
Cytuj  
niech probują, imho dobra zabawa i można się czegoś nauczyć. Nie zrażać się tekstami forumowych miszczów programowania dla których praktycznie każdy język ssie - to zwykły lans. Na pewno to lepsze niż lanie mobów w MU Online czy przełączanie skilli w Eve Online. A MMORPGów mamy tyle, że z nudów każdy z nas powinien zacząć pisać swojego, choćby i w Basicu, bo od roku nie ma kompletnie w co grać :/

******
Avatar użytkownika

Posty: 3592
Dołączył(a): 30.07.2005
Offline
PostNapisane: 15 sty 2008, 00:58 
Cytuj  
Mark24 napisał(a):
(...)od roku nie ma kompletnie w co grać :/

dokładnie, posucha... :(


_________________
Obrazek

****

Posty: 1085
Dołączył(a): 12.08.2005
Offline
PostNapisane: 15 sty 2008, 10:54 
Cytuj  
Mark24 napisał(a):
Nie zrażać się tekstami forumowych miszczów programowania dla których praktycznie każdy język ssie - to zwykły lans.


100% agree :o Niech zrobia cos wlasnego zamiast narzekac :o

Aenima napisał(a):
gry nie zrobicie


Jak nie skoncza im sie ambicje to zrobia na pewno i chetnie sobie w takie cos zagram, chocby zeby zobaczyc czy takie gry na enginach darmowych warto jest robic chocby dla funu.

Projekt popierraaamm


_________________
Free your brain of your mind

**

Posty: 296
Dołączył(a): 9.03.2004
Offline
PostNapisane: 17 sty 2008, 13:07 
Cytuj  
Fajnie, to kiedy mozna zacząć w to grać??

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.