mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 109 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
*****
Avatar użytkownika

Posty: 2223
Dołączył(a): 8.07.2005
Offline
PostNapisane: 1 sie 2008, 13:27 
Cytuj  
LINK DO VIDEO

NCsoft zaprezentowało pierwsze screeny i filmiki z przygotowywanego przez nich nowego mmo do tej pory znanego jako Project [M]. Gra ma się nazywać BLADE AND SOUL i jest co najmniej ciekawa. Ten kto lubi takie klimaty ma gwarantowany opad szczkęki, ale inni też powinni być mile zaskoczeni. Gra ma wyjść na PC i PS3 (Xbox raczej odpada bo NCSoft ma podpisaną umowę z SONY na bodajże dwa mmogi, z czego jednym jest Project [M] aka Blade and Soul). Tytuł jest oparty na UNREAL 3 ENGINE - widać u azjatów praktyczne myślenie - nie tracączasu na jakiś autorski silnik, który może i tak być chujnią (vide Vanguard, AoC, EQ2 itd.), tylko sięgają po coś co jest dobre i sprawdzone (pomijając powyższy tytuł, AION bazuje na CryEngine firmy CryTek).

Obrazek

Obrazek


_________________
Obrazek
RETIRED [UO,SWG,L2,FFXI,FFXIV,WoW,RFO,GW,CoH,DDO,SB,TR,PS,EQ2,MxO,VG,AOC,WAR,DFO,AION,RIFT,LOTRO,SWTOR,EVE]
ATM [PONY CARS GARAGE HOBBY]

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 1 sie 2008, 13:37 
Cytuj  
Bardzo ladnie to wyglada, mimo ze klimaty azjatyckie to nie bede pisal jak wiekszosc ze to "oczojebne gowno" tylko ze ma bardzo ladna grafike, wyglada na dosc dynamiczna gre, ja jednak czekam na ich przyszly flagowy produkt czyli Aion, ktory bedzie raczej dostosowany do gustow ludzi na calym swiecie. :)

To ma byc podobno gra z platnosciami jak GW, czyli kupujesz pudelko i grasz, wiec moze przyciagnac duzo ludzi, a Aion posiadajacy abonament bedzie sie musial wgryzac w rynek.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

**

Posty: 7310
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 1 sie 2008, 14:09 
Cytuj  
VG jest na engine Unreala.

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 1 sie 2008, 14:31 
Cytuj  
konrador napisał(a):
VG jest na engine Unreala.

Ale miedzy Unreal Engine 2, a wersja 3 jest spora roznica.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 1 sie 2008, 14:49 
Cytuj  
Wiedziałem, że pierwsze skojarzenie z Magna Carta nie było złe :D Hyung Tae Kim ;p
Anyway, wygląda ciekawie, ale jakoś nie chce mi się wierzyć, że cos więcej poza typowa nudna sieczke z tego będzie... ;(
Animacje ataków rewelacyjne, ale jak oni to wprowadzą w życie to nie wiem :D

***

Posty: 732
Dołączył(a): 23.06.2008
Offline
PostNapisane: 1 sie 2008, 14:54 
Cytuj  
Kanapa + pad + piwko + mmo - This is Living :D

**

Posty: 7310
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 1 sie 2008, 15:09 
Cytuj  
1. "nie tracączasu na jakiś autorski silnik, który może i tak być chujnią"

2. "VG jest na engine Unreala."

3. "Ale miedzy Unreal Engine 2, a wersja 3 jest spora roznica."

Nie ma znaczenia czy roznica jest, czy jej nie ma. Nie o tym byla mowa.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 1 sie 2008, 16:51 
Cytuj  
Vg jest na mocny zmodyfikowanym UE2.
Co widac i czuc, po to jak zostal zjebany -;-.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

****
Avatar użytkownika

Posty: 1139
Dołączył(a): 6.01.2002
Offline
PostNapisane: 1 sie 2008, 18:07 
Cytuj  
Kassei napisał(a):
UNREAL 3 ENGINE - widać u azjatów praktyczne myślenie - nie tracączasu na jakiś autorski silnik, który może i tak być chujnią (vide Vanguard, AoC, EQ2 itd.)


Taaaaa jak robia mmorpga na 16 osob to netcode UE3 styknie.
Imo za malo cyckow i za duzo ubran na postaciach.

edit: Pozatym jaki jest cel w graniu w mmo na konsoli. W koncu jak polaczymy klawiature (bo komunikacja jest dosc waznym elementem mmo) i myszke (bo jak trzymac pada i pisac na klawie) to wyjdzie na jedno.

***
Avatar użytkownika

Posty: 19064
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 1 sie 2008, 18:34 
Cytuj  
W FFXI wiekszosc gra padem (i na konsolach i na kompie) i jakos nkt nie ma problemow z komunikacja.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 1 sie 2008, 19:21 
Cytuj  
exodus napisał(a):
Kassei napisał(a):
UNREAL 3 ENGINE - widać u azjatów praktyczne myślenie - nie tracączasu na jakiś autorski silnik, który może i tak być chujnią (vide Vanguard, AoC, EQ2 itd.)


Taaaaa jak robia mmorpga na 16 osob to netcode UE3 styknie.
Imo za malo cyckow i za duzo ubran na postaciach.

edit: Pozatym jaki jest cel w graniu w mmo na konsoli. W koncu jak polaczymy klawiature (bo komunikacja jest dosc waznym elementem mmo) i myszke (bo jak trzymac pada i pisac na klawie) to wyjdzie na jedno.

Taaa, bys uruchomil komórki w mozgownicy to bys sie domyslil ze wykorzystaja tylko czesc silnika odpowiedzialna za grafike -;-.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*

Posty: 6460
Dołączył(a): 14.07.2002
Offline
PostNapisane: 1 sie 2008, 19:42 
Cytuj  
Sam silnik to za malo ;) ale faktem jest to ze jezeli chca wydac ta gre takze na konsole uengine jest najlepszym wyborem :)


Vanguard za wczesnie zostal wydany i ma teraz opinie bugfestu, ktorej zreszta nie latwo bedzie sie pozbyc ;p


Wykorzystanie samej grafiki z silnika uengine ? chyba zartujesz :) to by dopiero byla strata czasu i pienidzy :)

Raczej zmodyfikuja uengine na potrzeby mmo, tymbardziej ze l2 bazuje na silniku unreala wiec niepowinno im to sprawic problemu :)

uengine jest imo najlepsza baza dla gier ;)


Co do komunikacji, ludzie to nie czasy uo gdzie gralo sie na powolnych laczach gdzie kazdy kb transferu sie liczyl... Zapominacie chyba o komunikacji glosowej... gdybym mial grac na konsoli to bym predzej uzywal mikrofonu niz klawiatury ;p


_________________
Z racji swojej niestabilności emocjonalnej oraz rujnowania rozrywki innym na zawsze opuściłem to zacne forum z resztkami nasienia Oyci3C'a na okrężnicy po głębokim bansticku. :'(

****
Avatar użytkownika

Posty: 1139
Dołączył(a): 6.01.2002
Offline
PostNapisane: 1 sie 2008, 20:45 
Cytuj  
mrynar napisał(a):
W FFXI wiekszosc gra padem (i na konsolach i na kompie) i jakos nkt nie ma problemow z komunikacja.


Ja bym sobie rece polamal, nie mam pojecia jak wy te akrobacje robicie.

Aszton napisał(a):
Co do komunikacji, ludzie to nie czasy uo gdzie gralo sie na powolnych laczach gdzie kazdy kb transferu sie liczyl... Zapominacie chyba o komunikacji glosowej... gdybym mial grac na konsoli to bym predzej uzywal mikrofonu niz klawiatury ;p


Again, nie mowimy o mmogu na 16 osob. Komunikacja glosowa nadaje sie jedyne do uzytku w mocno ograniczonej grupie ludzi.

inside napisał(a):
Taaa, bys uruchomil komórki w mozgownicy to bys sie domyslil ze wykorzystaja tylko czesc silnika odpowiedzialna za grafike -;-.


Napisalem to samo tylko troche inaczej, przykro mi ze nie skumales.

Generalnie zadaje sobie pytanie czy to ze gierke trzeba bedzie zainstalowac na hdd, trzeba pewnie bedzie i tak grac z klawiatura, nie dorowna graficznie/performace wersji pc, czy to wszystko nie sprawia ze nie warto robic sobie klopotu.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2223
Dołączył(a): 8.07.2005
Offline
PostNapisane: 1 sie 2008, 23:01 
Cytuj  
konrador napisał(a):
VG jest na engine Unreala.
Powiem szczerze, że nie wiedziałem. Zresztą trudno uwierzyć, że tak im się go udało zjebać. Pewnie teraz jest znacznie lepiej, ale przez pierwsze miesiące to ta gra potrafiła się dławić nawet na kompach z 8800GTX w SLI co wtedy było tak wypasioną konfiguracją, że można było się obawiać, iż przejmie władzę na świecie i nas wszystkich wybije jak Skynet z terminatora ;)


_________________
Obrazek
RETIRED [UO,SWG,L2,FFXI,FFXIV,WoW,RFO,GW,CoH,DDO,SB,TR,PS,EQ2,MxO,VG,AOC,WAR,DFO,AION,RIFT,LOTRO,SWTOR,EVE]
ATM [PONY CARS GARAGE HOBBY]

*****

Posty: 2780
Dołączył(a): 16.08.2004
Offline
PostNapisane: 1 sie 2008, 23:07 
Cytuj  
ciekawe czy walka oparta na kombach i kolizjach (jak mordobicia) czy na target lock>f1>f2 itd.


_________________
Zaobserwowano niejednokrotnie, iż samice szympansów prowokują seksualnie samca tylko po to, by mu ukraść mięso.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 1 sie 2008, 23:48 
Cytuj  
Ashton napisał(a):
Raczej zmodyfikuja uengine na potrzeby mmo, tymbardziej ze l2 bazuje na silniku unreala wiec niepowinno im to sprawic problemu :)

nie zartuj.
Jest "drobna" roznica pomiedzy kodem sieciowy pod gre >>MMO<< a zwykly multiplayer.
Modyfikacja tego to jest proba, wywalanie pancernych drzwi. Szczegolnie ze maja juz gotowe technologie.
Im jest potrzeba tylko czesc graficzna co wcale mnie nie dziwi. Zes palnol teraz :P.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*

Posty: 6460
Dołączył(a): 14.07.2002
Offline
PostNapisane: 2 sie 2008, 03:10 
Cytuj  
jest "drobna" roznica pomiedzy unrealengine a innymi silnikami :)

wlasnie unreal engine sam w sobie jest na tyle zajebisty ze strata pieniedzy by bylo pisanie wszystkiego poza grafika od nowa :)


zanim zaczniesz pieprzyc doinformuj sie troche na temat tego silnika, bo widze ze dla ciebie nie robi roznicy czy to silnik unreala czy inny randomowy zlepek kodow :)

http://www.unrealtechnology.com/



Kolejna sprawa, ze jezeli chca robic na konsole to by znaczylo ze cala reszte silnika by musieli pisac takze pod konsole... wykorzystanie samej grafiki jest czystym idiotyzmem :)


tak swoja droga

Cytuj:
Please note that we don't provide a server or networking framework suitable for massively multiplayer games. Though such a task is a multi man-year engineering effort, several teams using the Unreal Engine have done so (including Sigil Games Online for Vanguard and NCSoft for Lineage II), demonstrating the feasibility of using the Unreal Engine as a MMORPG game client and tools pipeline, integrated with a proprietary server component.


ncsoft juz wie jak to zrobic :)


_________________
Z racji swojej niestabilności emocjonalnej oraz rujnowania rozrywki innym na zawsze opuściłem to zacne forum z resztkami nasienia Oyci3C'a na okrężnicy po głębokim bansticku. :'(

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 2 sie 2008, 09:33 
Cytuj  
Ja ciagle mowie o stronie serwerowej. I zadna czesc UE nie nada sie do ciagnie MMO od strony sieciowej.
To zupelnie inne zagadnienie. Po drugie maja gotowe technologie do tego, (Z Lineage 2, GuildWars, Aion). Wiec proba korzystania z UE3, kiedy ma sie juz przetestowane srodowisko do tego, jest poprostu debilizmem. W zadnej powaznej firmie sie tak nie robi zreszta... (czyt. nie marnuje czasu na testowanie czegos co na 99% i tak sie nie nada, kiedy ma sie juz to gotowe i kazdy wie ze dziala).
Strona klienca, ma sie tylko laczyc z serwerem ktory odwala wiekszosc roboty odpowiedzialanej za szeroko pojeta mechanike.

Klient w zasadzie tylko odbiera dane i je wyswietla.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*

Posty: 6460
Dołączył(a): 14.07.2002
Offline
PostNapisane: 2 sie 2008, 15:08 
Cytuj  
ile gier ncsoft wydal na konsole ? :)

ty dzielisz silnik na czesc graficzna i serwerowa ? no kurwa zajebisty jestes :)


_________________
Z racji swojej niestabilności emocjonalnej oraz rujnowania rozrywki innym na zawsze opuściłem to zacne forum z resztkami nasienia Oyci3C'a na okrężnicy po głębokim bansticku. :'(

****
Avatar użytkownika

Posty: 1139
Dołączył(a): 6.01.2002
Offline
PostNapisane: 3 sie 2008, 01:27 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Ja ciagle mowie o stronie serwerowej. I zadna czesc UE nie nada sie do ciagnie MMO od strony sieciowej.
To zupelnie inne zagadnienie. Po drugie maja gotowe technologie do tego, (Z Lineage 2, GuildWars, Aion). Wiec proba korzystania z UE3, kiedy ma sie juz przetestowane srodowisko do tego, jest poprostu debilizmem. W zadnej powaznej firmie sie tak nie robi zreszta... (czyt. nie marnuje czasu na testowanie czegos co na 99% i tak sie nie nada, kiedy ma sie juz to gotowe i kazdy wie ze dziala).
Strona klienca, ma sie tylko laczyc z serwerem ktory odwala wiekszosc roboty odpowiedzialanej za szeroko pojeta mechanike.

Klient w zasadzie tylko odbiera dane i je wyswietla.


Pieprzysz ze az glowa boli jak sie to czyta. Zacznijmy od faktu ze nie maja zadnych gotowych technologii na ps3 wiec silnik aiona moga sobie w tym projekcie w dupe wsadzic. A kupienie UE3 za grosze faktycznie jest debilizmem przy alternatywie drogi przez meke przy tworzeniu nowego silnika od zera z podnajmowaniem innych firm jak w innych projektach i bezsensownie wydanych milionach $.
To ze UE3 sie nie nada z czego wnioskujesz? Zapewne ze swojego wielkiego doswiadczenia w kodowaniu AAA mmorpgow. Fakt ze ten silnik jest raczej stworzony do renderowania scen ktore tworzy sie z mysla o mozliwosciach technicznych platformy a z mmogiem tak sie nie da, ale latwiej i taniej jest cos zrobic z tak solidna baza niz pisac od zera czy portowac jakis silnik z pc.
A o co ci chodzi ze strona serwerowa tez nie kumam. Maja w tym spore doswiadczenie, gotowe rozwiazania, soft, co moze pojsc nie tak?
Pozatym jest zupelnie odwrotnie niz piszesz. To serwer ma prostsze zadanie bo jedyne co robi to przetwarza proste informacje, klient ma natomiast trudny problem do rozwiazania bo musi z malej ilosci danych wygenerowac cala interakcje.

Cytuj:
Klient w zasadzie tylko odbiera dane i je wyswietla.


Taaaaaa, nawet w mudach nie ma tak prosto.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 109 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.