mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1727 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 87  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 14 gru 2009, 22:11 
Cytuj  
Co do w/w wad to chyba nie macie racji bo jest to ekipa od lineage i widac podobienstwa, jesli ktos sugeruje sie przegietymi standartami wymiotno mdlacymi z aion lub chodzacymi workami ziemniakow z takich gier jak wow/war to juz kwestia gustu raczej.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 15 sty 2010, 16:41 
Cytuj  
up

chyba takiego engame w tej grze nikt sie nie spodziewal :)

Cytuj:
The heatedly-discussed lawsuit concerning Lineage 3's code disclosure issue has come to an end, which causes another stir. After proceedings at second instance, the Korean court has maintained the court decision made at first instance. That is, defendants were found guilty of disclosure of Lineage 3's technical secrets, and certain defendants' sentences were even enhanced.

The verdict of guilty reached at first instance was maintained.
Bluehole Studio

On Dec. 23, Seoul Central District Court handed down the same sentence pronounced at first instance on the vice development director of Bluehole Studio - Mr. Park who had tried to disclose Lineage 3's business secrets to a famous Japanese game company during his tenure in NCsoft. Specifically, Mr. Park was sentenced to a fixed-term imprisonment of one and a half years with a 2-year suspension of execution, and Mr. Bae was sentenced to an 8-month imprisonment with a 2-year suspension of execution. But Mr. Yo and Mr. Kang were punished more heavily with a fine of 10 million Wons instead of 7 million Wons decided at fist instance.

The judge at second instance expressed that Lineage 3 undergoing years of development was a valuable asset possessed by NCsoft, so the verdict of innocence was hard to be rendered. But in view of the defendants' repentance, the 2-year suspension of execution was maintained as well.

Whether TERA will be trapped in the lawsuit or not is still unknown, but it's certain that it'll be pushed into the market next year.


According to the judge, the issue that the defendants left NCsoft along with Lineage 3 related materials and established a new company for new game development could be brought to a civil court. Since the vice development director of Bluehole Studio, Mr. Park, was placed under two years' probation, TERA's operation schedule in the first half of 2010 will not be greatly affected.

http://news.mmosite.com/content/2009-12 ... nned.shtml


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

*

Posty: 96
Dołączył(a): 10.03.2003
Offline
PostNapisane: 15 sty 2010, 17:02 
Cytuj  
10000000 KRW (czyli 25070 zł) jest warte 8900.49 USD.



"Studio Bluehole, zespół tworzący nadchodzący Epicki MMORPG - TERA Online, otrzymało niedawno wielomilionowe inwestycje z 6 spółek w tym KNet Investment oraz Stonebridge Capital. Dowiedz się więcej...

Łączna kwota to około 18 mld Korean Won, co stanowi około 15,6 milionów USD. Studio Bluehole w swojej wypowiedzi twierdzi, że kwota ta zostanie wykorzystana wyłącznie na rozwój gry." http://www.tera-online.pl/


wiec o przyszłość gry możemy być spokojni :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 15 sty 2010, 18:08 
Cytuj  
Mialem raczej na mysli rozprawy sadowe i blokowanie przez ncsoft wejscia na rynek z ta gra.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 16 sty 2010, 22:05 
Cytuj  
http://www.youtube.com/watch?v=lpwLzxp9 ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=Ckeg5Pvs4h4
http://www.youtube.com/watch?v=wQWSzuBj ... re=related

Pomimo ze gra jest maksymalnie pedalska te gameplaye przekonuja mnie w 100% ;/.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*
Avatar użytkownika

Posty: 5772
Dołączył(a): 23.01.2008
Offline
PostNapisane: 16 sty 2010, 22:24 
Cytuj  
No tak to mozna grindowac;f


_________________
Vanilla Wow: Nyxs - Rogue Undead

****
Avatar użytkownika

Posty: 1713
Dołączył(a): 2.11.2009
Offline
PostNapisane: 17 sty 2010, 22:57 
Cytuj  
To mi sie tylko tak wydaje, czy ten caly nowy system combatu wyglada na gowniany i naciagany? Wyobrazam sobie tutaj combat, gdzie ludziki skaczac i biegajac na boki ciskaja w siebie kulkami i uderzaja gdzie sie da.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 17 sty 2010, 23:12 
Cytuj  
Szamotula napisał(a):
To mi sie tylko tak wydaje, czy ten caly nowy system combatu wyglada na gowniany i naciagany? Wyobrazam sobie tutaj combat, gdzie ludziki skaczac i biegajac na boki ciskaja w siebie kulkami i uderzaja gdzie sie da.

I to jest wlasnie zajebiste.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 17 sty 2010, 23:15 
Cytuj  
ale ta cukierkowatosc i anime jest nie do przejscia ;/

http://www.youtube.com/watch?v=kU8Q9_tb0Wc


_________________
.

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 18 sty 2010, 05:24 
Cytuj  
Gdyby nie dźwiedżie , pandy i borsuki czy też inny zwierzyniec jako grywalne rasy to by się za brdzo nie było o co czepiać.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 18 sty 2010, 11:50 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Szamotula napisał(a):
To mi sie tylko tak wydaje, czy ten caly nowy system combatu wyglada na gowniany i naciagany? Wyobrazam sobie tutaj combat, gdzie ludziki skaczac i biegajac na boki ciskaja w siebie kulkami i uderzaja gdzie sie da.

I to jest wlasnie zajebiste.


Dla przecietnego pietnastolatka napewno. Ja tam widze jedynie uzywanie jednego skilla pierdyliard razy, chaos i nasrane zupelnie niepotrzebnie efektow i wybuchow, ktore po 10 minutach "grindu" beda jedynie wkurwialy.

Nie dosc ze w skali gejostwa to gra ma mocne 9/10 to jeszce kombat wyglada jak uposledzone Devil May Cry w wersji HelloKitty.
No thx.

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 18 sty 2010, 13:13 
Cytuj  
Na tym filmie widac spory chaos, nikt nie atakuje tego healera ale ma to rece i nogi, to dziala poprawnie i plynnie, grafa dokladna i dobrze wykonana, animacje efekty to wszystko chodzi, a to ze opakowanie jest mdlaco cukierkowe i biega wszedzie zoo plus nieletnie pokazujace bielizne to juz inna sprawa :)
To takie nowe lineage jako odpowiedz na aion, jesli ich sadownie nie zablokuja to pewnie znajada wiele milionow graczy co to kupia.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

*

Posty: 166
Dołączył(a): 9.02.2007
Offline
PostNapisane: 18 sty 2010, 13:24 
Cytuj  
niee... nie wiem czmu wszyscy skazują tą gre na przegraną. Mnie zainteresowała i system walki i ilość i raczej innowacyjność ras i klas jest ciekawy. Czy ktoś wie jak tam postepy? w wersji EU/US? ile będzie trzeba jeszcze czekać na OB?


_________________
Obrazek

****

Posty: 1439
Dołączył(a): 7.09.2005
Offline
PostNapisane: 18 sty 2010, 13:28 
Cytuj  
embe: odskoczą znowu na chwilę od warcrafta ;)

deka: rozwiń myśl i opowiedz co to znaczy "system walki i ilość i raczej innowacyjność ras i klas jest ciekawy" bo nie nadążam w 1 zdaniu.

ps. czy to nie jest aby lineage 4: cut of the cookie ?


_________________
MO - the last hope of mmoRPG

****
Avatar użytkownika

Posty: 1713
Dołączył(a): 2.11.2009
Offline
PostNapisane: 18 sty 2010, 13:59 
Cytuj  
Ja tu widze 2 mankamenty

1. Mass pvp - nie wyobrazam sobie gry takim systemem przy zatloczonym niskofpsowym srodowisku + latency w grach mmo to jakies 150+ srednio a to juz sporo jak na celowanie(w takich fpsach ping powyzej 50 to juz zly ping).
2. Ogolem takie gowno ;<. Juz sobie wyobrazam boty stojace na spawnach mobow spamujace aoe, wielkie koreanskie cyferki iformujace nas o adanych obrazeniach i ogolem jak juz pisalem swiat skaczacych ludzikow na pvp. Takie hack nad slashowa sieka, gdzie nie wyobrazam sobie jakiegokolwiek aspektu statystyk postaci

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 18 sty 2010, 14:20 
Cytuj  
Szamotula napisał(a):
Ja tu widze 2 mankamenty

1. Mass pvp - nie wyobrazam sobie gry takim systemem przy zatloczonym niskofpsowym srodowisku + latency w grach mmo to jakies 150+ srednio a to juz sporo jak na celowanie(w takich fpsach ping powyzej 50 to juz zly ping).
2. Ogolem takie gowno ;<. Juz sobie wyobrazam boty stojace na spawnach mobow spamujace aoe, wielkie koreanskie cyferki iformujace nas o adanych obrazeniach i ogolem jak juz pisalem swiat skaczacych ludzikow na pvp. Takie hack nad slashowa sieka, gdzie nie wyobrazam sobie jakiegokolwiek aspektu statystyk postaci

1. Mass PvP nie jest potrzebne.128 graczy na jakiejs duzej mapce jest wystarczajace imo.
2. I bardzo dobrze. Statystyki powinny miec mały wpływ.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 13 mar 2010, 11:59 
Cytuj  
http://www.youtube.com/watch?v=VbTvgqKKuyo

Dalej wyglada to mega-pedalsko, ale to i tak imo najlepiej zapowiadajacy sie tytul ostatnich lat.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2223
Dołączył(a): 8.07.2005
Offline
PostNapisane: 13 mar 2010, 12:25 
Cytuj  
Niech jeszcze dadzą możliwość levelowania poprzez pvp i ciekawy crating. Wtedy mają hit murowany.


_________________
Obrazek
RETIRED [UO,SWG,L2,FFXI,FFXIV,WoW,RFO,GW,CoH,DDO,SB,TR,PS,EQ2,MxO,VG,AOC,WAR,DFO,AION,RIFT,LOTRO,SWTOR,EVE]
ATM [PONY CARS GARAGE HOBBY]

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 13 mar 2010, 12:30 
Cytuj  
Tu najwiekszym minusem nie jest wylewajacy sie z monitora lukier tylko klaustrofobiczna klatka w stylu aion, nie wiem dokladnie jak wyglada swiat ale do takieogo lineage2 im daleko, a to niby nastepca lineage bo robi ja ekipa od lineage3.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."


Ostatnio edytowano 13 mar 2010, 12:38 przez Teo, łącznie edytowano 1 raz
***

Posty: 787
Dołączył(a): 1.04.2005
Offline
PostNapisane: 13 mar 2010, 12:36 
Cytuj  
Masz na myśli że brak tam przestrzeni?

Ja grałem trochę w WoW'a, i otwarte przestrzenie mam powyżej uszu, tym bardziej że o wiele prościej takowe stworzyć.

Gra wygląda świetnie! Nie wiem jak PvP, ale PvE wygląda w miarę ciekawie, nie będzie stania w miejscu i klikania 1,1,1,1,2 next target, będzie trzeba się ruszać itp.

Co prawda nie miałem w ogóle ruszać gier MMO do następnej produkcji Blizzarda, ale temu tytułowi będę się uważnie przyglądać.

No może jeszcze Guild Wars'owi dwójce ;)


_________________
PoE RIP Retardoom
Dota2 wy**bana wpizdu

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1727 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 87  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.