mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3225 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 162  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 31561
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 24 mar 2009, 12:03 
Cytuj  
Chodzi mi o fps' pokroju Quake 3, w którego można pograć za free na http://www.quakelive.com . Oczywiście Unreal Tournament również do tego typu gier nalezy. Z tego co wiem polecacie też http://www.warsow.net/ , http://cvr.pl/gry/warsow.php , chociaz az tak duzo ludzi w to nie gra to pogralem troche, calkiem niezle, chociaz noob ze mnie straszny ;) A czy są gierki jeszcze bardziej dynamiczne niż warsow? Słyszalem cos o painkillerze (grałem w single tylko) w ogóle ktos gra w to po multi? warto? Jesli znacie podobne gierki, co preferujecie, darmowe i nie darmowe, ip serwerów, chętnie zagram ;)


_________________
EvE Online - Highlander Northcourt.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 24 mar 2009, 12:08 
Cytuj  
Niestety sytuacja jest podobna jak do gier mmo z openpvp+fullloot itd.

Nie ma takich gier.

Wszystkie sa dla uposledzonych ruchowo retardow dla ktorych zrobienie rocket jumpa graniczy z cudem, a co dopiero poruszanie sie po mapie 10x szybciej.

Jest Q3 - CPMA: dead, graja w to tylko zapalency niestety.
Warsow - w to sie gra chyba tylko instagib i race. Inne tryby tracaja kupa.
Painkiller - nie wiem czy ktos w to jeszcze gra.
QW - tak graja jeszcze ale to margines.

Quakelive jest wolny jak VQ3 stad sam jak juz gram to tylko instagib.

****

Posty: 1061
Dołączył(a): 26.08.2005
Offline
PostNapisane: 24 mar 2009, 12:23 
Cytuj  
emmm ja cioram ostro w battlefield 2 (demo)
i jesli sa w miare wyrownane szanse to moze niezle adrenalina podskoczyc
serv chat multidat

gierke mozna sciagnac z http://www.ea.com/games

rejestrujesz sie online , i grasz

serwer na ktorym gram jest rankingowy ,zeby za wczasu sobie statow nie napsuc ,polecam tryb single player z botami,aby obeznac sie dzialaniem kazdej broni jak i nauka poruszania sie pojazdami naziemnymi oraz samolotami (omijanie rakiet ziemia-powietrze ,powietrze-powietrze ) to nauka na kilka dlugich wieczorow :)


Ostatnio edytowano 24 mar 2009, 12:26 przez Marti, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 24 mar 2009, 12:24 
Cytuj  
Ale my tu rozmawiamy o dynamicznych FPS.

******

Posty: 3440
Dołączył(a): 18.02.2004
Offline
PostNapisane: 24 mar 2009, 12:26 
Cytuj  
jezeli o wsw chodzi ludzie graja race, dm, ca, ica, i troche ludzi gra duelki. Reszta trybow jakos sie nie przyjela.

W q3 z tego co sie orientuje zostalo tylko cpma i defrag bo 90% fanow vq3 siedi na qlive.


_________________
oumn da lololegend

****

Posty: 1061
Dołączył(a): 26.08.2005
Offline
PostNapisane: 24 mar 2009, 12:27 
Cytuj  
Ojciec ,kur wa prosze :)
dla mnie bf2 jest dynamiczny,udzielilem tylko odpowiedzi :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 31561
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 24 mar 2009, 12:32 
Cytuj  
Marti, ale nie o takie fpsy mi chodzi. Podalem tytuly podobne do BF'a ? nie, i BF do tego typu gier jak Quake, nie jest dynamiczny :P BF2 sie nie kwalifukuje, nie mialem zbytniej stycznosci, ale slyszalem, ze tam jest im wyzszy lvl tym wiecej hp i dmg, mam nadzieje, ze to nie prawda bo to idiotyzm ;p

Chodzi mi stricte dynamiczne fpsy, gdzie masz bardziej zlozony movement, rocket jumpy, i predkosc poruszania jest no 1000x szybsza niz we wszystkich battlefieldach, codach razem wzietych, wiec to nie temat dla bardiej taktycznych shooterow.

A wlasnie obejrzalem sobie Painkillera Multi, a calkiem fajnie to wygladalo ;)
http://www.youtube.com/watch?v=c77MsG6fNcU

Troche szkoda, liczylem, ze moze cos nowego sie zapowiada. Ktos gdzies pisal o dynamice UT, ze w ktorejs czesci jest wyzsza niz w Quake'u. Ile w tym prawdy? ;)


_________________
EvE Online - Highlander Northcourt.


Ostatnio edytowano 24 mar 2009, 12:34 przez Highlander, łącznie edytowano 2 razy
*

Posty: 6460
Dołączył(a): 14.07.2002
Offline
PostNapisane: 24 mar 2009, 12:33 
Cytuj  
Marti: czytales ten fragment wypowiedzi ojca ? :

Oyci3c napisał(a):
Wszystkie sa dla uposledzonych ruchowo retardow dla ktorych zrobienie rocket jumpa graniczy z cudem, a co dopiero poruszanie sie po mapie 10x szybciej.




Highlander: wybadaj tribes 2 / 3 ale dunno czy ktokolwiek jeszcze w to gra, fajne gry, chociaz tribes 3 to dla wielu bardziej wygladal jak kontynuacja ut niz tribes ;) szkoda ze producent dal ciala i gra przeszla mocno niezauwazona.

anyway... warsow, tf2 chcoiaz tutaj glosy moga byc podzielone.... w kazdym badz razie dobra gra.


_________________
Z racji swojej niestabilności emocjonalnej oraz rujnowania rozrywki innym na zawsze opuściłem to zacne forum z resztkami nasienia Oyci3C'a na okrężnicy po głębokim bansticku. :'(


Ostatnio edytowano 24 mar 2009, 12:46 przez Ashton, łącznie edytowano 1 raz
****

Posty: 1061
Dołączył(a): 26.08.2005
Offline
PostNapisane: 24 mar 2009, 12:45 
Cytuj  
dobra my bad

Góralu nie ma w bf2 z "wyzszym lvl" wiecej hp i dmg

***
Avatar użytkownika

Posty: 31561
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 24 mar 2009, 12:48 
Cytuj  
hmm czyli mam rozumiec, ze najnowszym dynamicznym fpsem, ktory w miare mozna podpiac jest team fortess 2? Poobczajam ;)

A no wlasnie widze, ze troche bieda odnosnie ilosci graczy, nie zebym byl zagorzalym fanem tego typu gier, ale odmiana zawsze sie przyda.

PS. Marti, no to cale szczescie ;)


_________________
EvE Online - Highlander Northcourt.

*

Posty: 6460
Dołączył(a): 14.07.2002
Offline
PostNapisane: 24 mar 2009, 12:53 
Cytuj  
w tym rzecz ze tf2 nie jest az tak dynamiczny jak dajmy na to warsow...


swoja droga jak zapowiadali tribes 3 wyszedl calkiem fajny trailer ktory zrobil na mnie niezle wrazenie ;)

http://www.gametrailers.com/player/4098.html?type=mov


edit: imo tf2 jest czyms pomiedzy... nie jest tak dynamiczny jak warsow, ale nie jest tak ograniczony jak cod ;)

edit2: zreszta mozesz obadac unreale, mnie jakos kontynuacje nie przyciagaly tak jak pierwszy ut.. nowszych nawet nie gralem wiec nie wiem jak sie prezentuja


_________________
Z racji swojej niestabilności emocjonalnej oraz rujnowania rozrywki innym na zawsze opuściłem to zacne forum z resztkami nasienia Oyci3C'a na okrężnicy po głębokim bansticku. :'(

***

Posty: 502
Dołączył(a): 13.02.2004
Offline
PostNapisane: 24 mar 2009, 13:15 
Cytuj  
Ashton napisał(a):
w tym rzecz ze tf2 nie jest az tak dynamiczny jak dajmy na to warsow...

/Fanboi mode on
Fakt, nie jest. Co nie zmienia faktu że jest najlepszym multiplayerowym fps'em od dwoch lat.
Co do dynamiki w tf2 to gra scoutem rozwiazuje problem.
/Fanboi mode off


_________________
A man who knows he is a fool is not a great fool.

******

Posty: 3440
Dołączył(a): 18.02.2004
Offline
PostNapisane: 24 mar 2009, 13:20 
Cytuj  
KamilCPN napisał(a):
jest najlepszym multiplayerowym fps'em od dwoch lat.


co kto lubi :<


_________________
oumn da lololegend

***
Avatar użytkownika

Posty: 13650
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 24 mar 2009, 13:39 
Cytuj  
Cytuj:
Wszystkie sa dla uposledzonych ruchowo retardow


Twój nadmuchany do granic możliwości l33tyzm jest naprawdę zabawny. Keep it up :) ! *thumbs up*

Cytuj:
wybadaj tribes 2 / 3 ale dunno czy ktokolwiek jeszcze w to gra


Gdzieś czytałem że mają reaktywować Tribes w podobny sposób jak Quake Live, czyli stworzyć wersje odpalającą się przez przeglądarke.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31561
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 24 mar 2009, 14:02 
Cytuj  
A wlasnie, nie ma wiecej takich pomyslow jak Quake Live? typu Unreal itp? przez przegladarke?


_________________
EvE Online - Highlander Northcourt.

*

Posty: 6460
Dołączył(a): 14.07.2002
Offline
PostNapisane: 24 mar 2009, 14:05 
Cytuj  
battlefield heroes ? ;)


_________________
Z racji swojej niestabilności emocjonalnej oraz rujnowania rozrywki innym na zawsze opuściłem to zacne forum z resztkami nasienia Oyci3C'a na okrężnicy po głębokim bansticku. :'(

**

Posty: 7310
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 24 mar 2009, 14:09 
Cytuj  
*thumbs up*

EGD.

Tribes przez przegladarke to Fallen Empires: Legion. Chyba srednio sobie radzi.

TF2 nie ma nic wspolnego z dynamika. Fortress Forever (mod na Source) jest nieporownywalnie szybszy od TF2 i chyba bardziej ma przypominac pierwsze TF (czy tak jest to nie wiem, bo nie gralem w stare TF), ale niestety prawie ze nikt w to nie gra.

Warsow wydawal mi sie malo dynamiczny ze wzgledu na dmg broni (chociaz movement - poza paroma roznicami / dodatkami - jest prawie jak ten CPMowy). Najszybciej jest w w QW, PK i Q3CPM - raczej ciezko zaczynac w to teraz grac, w PK juz raczej nikt nie gra. Przy Quake Live tez raczej nie powinienes zasnac, nie przesadzajmy... vQ3 a szutery taktyczne to dwa zupelnie rozne swiaty.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31561
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 24 mar 2009, 14:48 
Cytuj  
Ashton napisał(a):
battlefield heroes ? ;)

z tego co widzialem to Battlefield heroes sie wydaje mniej dynamiczne niz cod'y, bf'y. http://www.youtube.com/watch?v=EKQLJePHKns

no to z nowosci to chyba Quake Wars i jakos nie zapowiada sie na jakies nowe tytuly z tego co piszecie.

No, ale w sumie az takiej biedy nie ma chyba, ale troche starociami zalatuje ;)


_________________
EvE Online - Highlander Northcourt.

*

Posty: 6460
Dołączył(a): 14.07.2002
Offline
PostNapisane: 24 mar 2009, 14:56 
Cytuj  
gralem kiedys sporo w tfc... jak kupilem hl+cs jak byl popularny.... koniec koncow wiecej czasu poswiecalem tfc ktory byl dodatkiem niz cs ;)


TFC byl w cholere bardziej dynamiczny niz tf2
Pamietam jak zdobywalem flagi latajac medykiem i pwnujac wszystkich po drodze apteczka :)
Zreszta granaty ktore potrafily spwnowac cale pomieszczenie jezeli nie zdazyles sie ewakuowac etc.

imho znacznie wiekszy fun z gry bylby gdyby jednak trzymali sie starych rozwiazan. Dodajac jedynie troche funkcji i odnawiajac grafike.


anyway.. tf2 dynamiczny nie jest, ale i tak jest znacznie lepszy of cod, cs czy innego crapu.


@highlander: quake wars to taki battlefield ze stroggami ;)


_________________
Z racji swojej niestabilności emocjonalnej oraz rujnowania rozrywki innym na zawsze opuściłem to zacne forum z resztkami nasienia Oyci3C'a na okrężnicy po głębokim bansticku. :'(


Ostatnio edytowano 24 mar 2009, 14:57 przez Ashton, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 13650
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 24 mar 2009, 14:56 
Cytuj  
Quake Wars ani dynamiczne (w takim sensie w jakim rozumieją to zebrani tutaj) ani tym bardziej nowe.

Kolega Ojciec przez QW miał na myśli Quake World.

Jak chcesz kłejka to QL będzie dla ciebie najlepszym rozwiązaniem.

http://www.quakelive.com/

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3225 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 162  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.