MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

FPS'y
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=33061
Strona 153 z 162

Autor:  candidoser [ 27 kwi 2017, 16:47 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

to w ogole jakos dxiwnie dziala. Niby jest powyzej 50 klatek, a nie czuje plynnosci. Moze input z myszki jest jakis chujowy.

Autor:  Highlander [ 27 kwi 2017, 17:14 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

Ja mam slideshow. Ale jeszcze pokombinuje czy da sie cos zjechac z ustawieniami.

Arma 3 mi lepiej dziala ;d

50gb jest w wymaganiach. Ale zjadlo mi jakies 9gb.

Autor:  candidoser [ 27 kwi 2017, 17:25 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

kurwicy z ta rakietnica mozna dostac

Autor:  Highlander [ 27 kwi 2017, 17:49 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

W zasadzie to mniejszy dmg broni raczej sprawia, ze gra jest trudniejsza, co troche dziwi ;)

Autor:  ankuman [ 27 kwi 2017, 18:10 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

Na moim złomie (phenom II 955, 8gb ram i r9 270x 2gb), w 1080 ustawienia low i rozdziałka zeskalowana na 80%, QC wyciaga miedzy 50-70 fps.

Autor:  gosugamer1 [ 27 kwi 2017, 18:25 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

Ja mam co prawda dość mocny sprzęt (gtx 1070, i7 6700k), ale w tak płynną grę nie grałem od dawna... Feeling jest wykurwisty, wszystko na wysokich i gra po prostu pływa - dzięki Tobi za kluczyk. Jedyne co mnie wkurwia to konieczność instalacji kolejnego zjebanego launchera - ktoś się orientuje, czy będzie inna możliwość uruchomienia gry, np. przez steama bez dodatkowego lanuchera? Albo chociażby sama gra w osobnej aplikacji?

Jakby ktoś miał jeszcze jakieś wolne 2-3 klucze to chętnie przygarnę, mam kilku znajomych których chętnie bym przymusił do sprawdzenia. :]

Autor:  candidoser [ 27 kwi 2017, 19:09 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

Highlander napisał(a):
W zasadzie to mniejszy dmg broni raczej sprawia, ze gra jest trudniejsza, co troche dziwi ;)


jak ktos jest przyzwyczajony do CODa (zwlaszcza HC) to sie moze zdziwic:)

Autor:  Highlander [ 27 kwi 2017, 21:01 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

No ja bym raczej myslal, że chcą ułatwiać grę niż utrudnic ;)
Gra mi się trochę rozchulała, że byłem jakos w stanie pograć. Nie jest źle, ale ludziom co woleli klasyke... trochę ich będzie drażnić.

Zagrałem duela czy tego honeymoon. W cholere mi sie ten tryb nie podoba. Brak w tym dynamiki.
Pickujesz 3 championow, jak i wróg. Gramy dopoki nie wybijemy championow przeciwnika. Czyli do 3 fragow. 2 rundy tak gramy.
O dziwo wygralem przy moich fpsach, a przeciwnik chyba ogarnial red armor i mega health, wiec bylo dosc ciezko.
Inna sprawa, ze campgrounds nie nadaje sie do duela... za duze odleglosci.

Mam wrazenie, ze wygralem bo mialem 'tanka' - Scalebearer 150 hp, a przeciwnik nyxa i anarki co maja 75hp, wiec niekiedy mialem go na 1 strzala.
Granie tym tankiem za to strasznie ociążale...

Co prawda dalej jest fun i stresik. Ale wolalbym klasycznie 10 minut duel, bez zadnych klas.
Mam nadzieje, ze będzie 'klasyczny' tryb.

Wrażenie raczej pozytywne. Nie chce tez zle sie nastawiac. Chociaz wedlug mnie Zenimax olało QL, malo wkladala w niego kasy i nie promowala.
I glownie przez to QL ucierpial jesli chodzi o popularnosc. A nie, ze gra potrzebuje championow, udziwnien itp.

champions: https://www.pcgamesn.com/quake-champion ... -abilities

ps. no i 'force enemy model' by sie przydal ;)

Autor:  Highlander [ 27 kwi 2017, 21:52 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

I dzwiek chyba jest jakis z dupy bo ani razu nie pomogl mi zlokalizowac przeciwnika. No i jednak troche 'za malo widac'.

Przy takim formacie duela spawn jest mega wazny.
Jakis niefart i bardzo ciezko o come back.

Mogliby chociaz dac po prostu mozliwosc zmiany championa po smierci a reszta po staremu. I te rundy zabiaja troche itamz management.

Srsly championi moga sobie byc... Ale ten podzial na rundy... Chyba tylko po to by newbie nie dostal wpierdolu 60:0 w ciagu 10 minut...

W ogole w tym video zero4 na pewno sie podlozyl
https://www.youtube.com/watch?v=b6QNFTPj6C4

I na pewno gra wygladalaby inaczej gdyby grali szybszymi championami

Autor:  Sobtainer [ 27 kwi 2017, 23:39 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

Takiego hypea złapałem od tego COD-a że CoH2 zainstalowałem :)

Autor:  Szamotula [ 28 kwi 2017, 02:07 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

Dzwiek faktycznie jest dziwny w QC. Cos jakby brak przestrzeni - slychac po ktorej stronie jest przeciwnik, ale pietra to za cholere nie odgadniesz.
Reszta moim zdaniem jest spoko. Campgroundsy to normalna mapa turniejowa w QL byla, wiec nie widze w niej problemu. Tez mialem wrazenie, ze jest dosc duza do momentu kiedy nie trafilem na jakiegos fanatyka, ktory mi doslownie nie dal kroku zrobic na mapie(gdybym nie znal realiow na jakim poziomie w quake'a mozna grac to bym goscia zwyzywal od wallhacka :D).

Autor:  candidoser [ 28 kwi 2017, 07:42 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

Sobtainer napisał(a):
Takiego hypea złapałem od tego COD-a że CoH2 zainstalowałem :)


serio wystarczy wam WWII wsadzic w gre i juz sie jaracie?;) Przeciez wczesniej newsy o kolejnej czesci CODa byly komentowane raczej chlodno (mowiac delikatnie).

Autor:  Highlander [ 28 kwi 2017, 08:15 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

W QL chyba w zadnym turnieju nie widzialem campgrounds w duelu ;)

Mi najbardziej przeszkadza ten podzial na rundy.

Autor:  tiomor [ 28 kwi 2017, 08:24 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

candidoser napisał(a):
Sobtainer napisał(a):
Takiego hypea złapałem od tego COD-a że CoH2 zainstalowałem :)


serio wystarczy wam WWII wsadzic w gre i juz sie jaracie?;) Przeciez wczesniej newsy o kolejnej czesci CODa byly komentowane raczej chlodno (mowiac delikatnie).


Trailer ładny.

Z drugiej strony każdy trailer CoDa był ładny, nawet ten ostatnio w kosmosie. Nigdy nie ogarnąłem tego hejtu.

Autor:  raas [ 28 kwi 2017, 08:34 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

QC Sam w sobie nie jest zły ale zjebali kompletnie z ilością grania vs czekanie. Mam nadzieję że to poprawią. Nie miałem okazji testować duela(nie udało mi się zainstalować i crashowalo na 99%) jeszcze ale z tego co czytałem to zjebali mocno(no chyba że to tylko na betę do testowania balansu 1v1)

Co do cod, zawsze ceniłem go za sprawą sp(nigdy żadnego nie kupiłem na premierę i nie mam zamiaru) choć ostatnie części w jakie grałem to bo1 i MW3 bo jakoś futurystyczne klimaty mnie nie kręciły w tej grze, a www2 dawno nie było więc chętnie zagram.

Autor:  Sobtainer [ 28 kwi 2017, 09:15 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

Dziadki NDA jest. Dziwię się że o tym dyskutujecie.

Autor:  Highlander [ 28 kwi 2017, 09:19 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

Duel ssie z przyczyn, które opisalem.

Kto nie grał w CoD2 albo CoD4 w MP niech żałuje ;)

Autor:  candidoser [ 28 kwi 2017, 09:21 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

ludzie na grupach na fejsie gadaja, ale fakt - lamanie NDA na najwiekszym, globalnym forum mmo to jednak ryzyko.

serio :wtf:

Autor:  Highlander [ 28 kwi 2017, 09:30 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

codwwii multi

Multiplayer information is thin on the ground for now since Activision is saving a full reveal for E3, but we were able to tease a little information out as part of our session.

Boots on the Ground
It wouldn’t be a Call of Duty game without a good old fashioned multiplayer mode, and Boots on the Ground seems to be the new basic first port of call option – though given the very nature of WW2 it’s a much more pure experience than the double-jumping, exosuit-wearing, ability-slinging outings the series has featured of late.

“Fans have been very vocal about their excitement to return to a Call of Duty in that fast-paced action – the grounded action that made Call of Duty great,” Condrey notes. “It’s gritty, visceral and intense first-person combat.”

Divisions
Divisions are essentially a new way to enlist and grow your solider’s career that’s basically a new twist on create-a-class concept. It basically tries to recreate some of what the brave young lads signing up during the second world war faced. It contextualises the character creation, with the division you enlist in helping to determine your class, gear and multiplayer role.

War
War is an all-new game mode that seems to be most easily compared to Battlefield 1’s Operations (our comparison, not Sledgehammer’s). It’s part of your multiplayer character progression but offers a narrative-driven alternative to the more basic ‘kill the enemy’ multiplayer modes. Maps will be asymmetrical and each team will have unique objectives.

This is the mode I’m probably most excited about – if you imagine a level like Normandy in a multiplayer setting, the objectives for the Axis soldiers firing down on the landing troops are going to be very different to those for the Allies who are pushing up. When the allies make progress, axis players will be forced to fall back and reinforce a new area. This is fairly familiar for Battlefield, but quite new for Call of Duty – it’s exciting to think how this might turn out.

“To be able to put players in these really iconic battles for strategic objectives in this linear fashion is really interesting and fun for us,” Condrey beams.

Headquarters
Headquarters is an interesting new idea – a social space where players can hang out and interact in between matches. Sledgehammer experimented with this idea a little with their lobbies in Advanced Warfare, but this sounds like a step beyond. Judging by recent info it looks as though Headquarters will support up to 48 players.

“We really wanted to bring your character to life,” Condrey explains. “In Advanced Warfare you saw that with the virtual lobby – for the first time you had a character you were attached to meaningfully. This is the evolution of that into headquarters.”

Condrey says that you’ll have dozens of players in large-scale spaces for Headquarters. Here you can pick up rewards, connect with players, show off your character, or anything else you can think of.

“This is a game-changer for Call of Duty,” says Condrey. “We’ve never done anything like this before.”

https://www.vg247.com/2017/04/27/call-o ... es-actors/

Autor:  Sobtainer [ 28 kwi 2017, 10:09 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

W tym trailerze COD-a jest akcja jak Stukasy atakują kolumnę pancerną działkami o takiej szybkostrzelności, że chyba trochę popłynęli :-D

https://wiki.warthunder.com/index.php?title=Ju_87G-1
https://pl.wikipedia.org/wiki/Bordkanone_37

Strona 153 z 162 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team