MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

cRPG
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=33711
Strona 28 z 31

Autor:  zaboleq [ 23 sty 2018, 23:33 ]
Tytuł:  Re: cRPG

Ja się trochę martwię. Premiera została przełożona dość mocno (nadal nie ma dokładnej) a to studio nie ma za sobą jakiś dużych tytułów. Life is strange to nie duży eRpeg.

Autor:  Turbot [ 24 sty 2018, 17:26 ]
Tytuł:  Re: cRPG

Ale wampir bedzie raczej miksem przygodówki i rpg

Autor:  Lepudruk [ 26 sty 2018, 10:09 ]
Tytuł:  Re: cRPG

Jest data premiery Pillars of Eternity II - 3 kwietnia 2018.

https://eternity.obsidian.net/news/pill ... rders-open

Booyah! :D

Autor:  tiomor [ 26 sty 2018, 14:38 ]
Tytuł:  Re: cRPG

Plus za 125 można wyjąc na GMG https://www.greenmangaming.com/games/pi ... ampaign=cj

Autor:  Isengrim [ 9 lut 2018, 00:05 ]
Tytuł:  Re: cRPG

http://store.steampowered.com/app/779290/Stygian_Reign_of_the_Old_Ones/ Demko Stygian, można zobaczyć co i jak. Pełna na 20h, co raczej nie powala. Szkoda, bo klimat całkiem niezły.

Autor:  Senex [ 10 lut 2018, 17:17 ]
Tytuł:  Re: cRPG

Isengrim napisał(a):
http://store.steampowered.com/app/779290/Stygian_Reign_of_the_Old_Ones/ Demko Stygian, można zobaczyć co i jak. Pełna na 20h, co raczej nie powala. Szkoda, bo klimat całkiem niezły.

Fajne to. Czuć potencjał. Tylko walk średnio mi przypasowała. Jak szukasz czegoś w klimatach Lovecraftowski to sprawdź sobie The Shrouded Isle.

Autor:  Highlander [ 10 lut 2018, 20:25 ]
Tytuł:  Re: cRPG

crpg ebook https://crpgbook.files.wordpress.com/20 ... _1-0-2.pdf 500+ pages

Autor:  Isengrim [ 10 lut 2018, 21:51 ]
Tytuł:  Re: cRPG

Senex napisał(a):
Jak szukasz czegoś w klimatach Lovecraftowski to sprawdź sobie The Shrouded Isle.

Obadam, trochę chyba Majesty przypomina, nie?
Mało w sumie fajnych gier z Mitami

Autor:  Damien [ 10 lut 2018, 22:00 ]
Tytuł:  Re: cRPG

Highlander napisał(a):

Zajebiste zestawienie.

Autor:  Lepudruk [ 13 lut 2018, 18:34 ]
Tytuł:  Re: cRPG

Dzis premiera Kingdom Come: Deliverance czyli czeski symulator sredniowiecznego rebajly. Ktos, cos? Warto zakupic?

Autor:  zaboleq [ 13 lut 2018, 21:48 ]
Tytuł:  Re: cRPG

Ponoć Bugfest i mówią że w ciągu 2 tygodni naprawią.

Autor:  candidoser [ 13 lut 2018, 21:49 ]
Tytuł:  Re: cRPG

Ja się na to czaiłem, ale odrzucał mnie drewniany z wygladu kombat. Dzisiaj sciagnałem wersje beta z 2017 roku. I rzeczywiscie dziwny ten kombat. Chyba lepiej grać na padzie. A sama gra na razie ma ponoć problemy z bugami i wydajnością. Do tego porypany system save'ów.

Autor:  Kelebglin [ 13 lut 2018, 22:03 ]
Tytuł:  Re: cRPG

nie warto grać w betę, bo wyszeł patch tyle co gra waży, czyli ok, 20gb. Na razie jestem w drugiej lokacji i jest dużo gadania, ale fabuła ciekawie poprowadzona.

Grafa może nie najwyższych lotów, ale sama mechanika i pomysły gameplayowe wciągające. Zobaczymy dalej.

Ps. faktycznie trochę bugów jest, a i gra lubi się zaciąć

Autor:  zaboleq [ 13 lut 2018, 23:45 ]
Tytuł:  Re: cRPG

Czyli lepiej poczekać aż połatają :). Dwa tygodnie to prawie nic w sumie.

Autor:  Isengrim [ 17 lut 2018, 22:20 ]
Tytuł:  Re: cRPG

Ja pogrywam w Baldura 1 i jednak kiedyś to robili gry... Kilka wymian dialogowych, jeb jeb i następny quest. W nowych to jakieś ciężkie wybory i efekty po 20+ godzinach grania.
Jedynie system reputacji mnie wnerwia, za szybko leci w górę dla mojej drużyny marzeń.

Autor:  sula [ 18 lut 2018, 12:08 ]
Tytuł:  Re: cRPG

Dobrze jest sobie zainstalować moda na nowe AI w bitwach. Znacznie ciekawsza gra. Choć może to było dostępne tylko dla 2 części. Nie pamiętam.

Autor:  Isengrim [ 18 lut 2018, 14:00 ]
Tytuł:  Re: cRPG

Modów trochę jest. Scs jest dla 1 i 2, tactics tylko 2. Chyba że o jakiś inny chodzi. Ja ich nie lubię, takie dopakowywanie mobków, aż bierze chętka na exploity i trochę to traci sens.
Mi się bardzo podoba "życie" towarzyszy. Mają swoje teksty, sympatie, osobowość. W nowych rpg to często chodzące statystyki z obowiązkowym romansem. Choć to chyba właśnie od bg2 się zaczęło...

Autor:  Goatus [ 18 lut 2018, 14:07 ]
Tytuł:  Re: cRPG

Isengrim napisał(a):
Modów trochę jest. Scs jest dla 1 i 2, tactics tylko 2. Chyba że o jakiś inny chodzi. Ja ich nie lubię, takie dopakowywanie mobków, aż bierze chętka na exploity i trochę to traci sens.
Mi się bardzo podoba "życie" towarzyszy. Mają swoje teksty, sympatie, osobowość. W nowych rpg to często chodzące statystyki z obowiązkowym romansem. Choć to chyba właśnie od bg2 się zaczęło...


Jak jeszcze nie zaszedłeś daleko, i masz wersje EE + Dragonspear to proponuje ci spojrzeć na EET: edycje rozszerzone + Dregonspear połączone w spójną całość w jednej grze modem Enchanced Edition Trilogy, odpowiednik starego Baldur's Gate Trilogy
http://gibberlings3.net/forums/index.ph ... wforum=195

No i jakoś niedługo ma wyjść patch do EE który w końcu oficjalnie doda polski vo do BG2

Autor:  sula [ 18 lut 2018, 14:47 ]
Tytuł:  Re: cRPG

@Isengrim

O te chodzi właśnie, z tym, że o ile dobrze pamiętam to poprzestałem na SCS, a tactics olałem bo tu już właśnie by było przegięcie pały (potrzebne min-max rodem z excela i/lub exploity). Chyba tak to szło choć na pewno nie pamiętam było to już dłuższy czas temu, w każdym razie jakąś dużą paczkę zainstalowałem co by było trudniej, ale jakiejś drugiej i żadnych innych już nie bo z tego co poczytałem co ona robi to już efekt dla masochistów by był.

No i grałem na poziomie "trudności", który nie dopakowywał statystyk mobom sztucznie.

Dla mnie wyszło akurat, choć przyznam, że klasę zrobiłem jedną z najsilniejszych, a mimo to dupa skopana bywała nieraz.

Autor:  Goatus [ 18 lut 2018, 16:32 ]
Tytuł:  Re: cRPG

sula napisał(a):
@Isengrim

O te chodzi właśnie, z tym, że o ile dobrze pamiętam to poprzestałem na SCS, a tactics olałem bo tu już właśnie by było przegięcie pały (potrzebne min-max rodem z excela i/lub exploity). Chyba tak to szło choć na pewno nie pamiętam było to już dłuższy czas temu, w każdym razie jakąś dużą paczkę zainstalowałem co by było trudniej, ale jakiejś drugiej i żadnych innych już nie bo z tego co poczytałem co ona robi to już efekt dla masochistów by był.

No i grałem na poziomie "trudności", który nie dopakowywał statystyk mobom sztucznie.

Dla mnie wyszło akurat, choć przyznam, że klasę zrobiłem jedną z najsilniejszych, a mimo to dupa skopana bywała nieraz.


SCS imho właśnie eliminuje cześć sposobów na eksploitowanie mechaniki gry, a nie wymusza ich użycie. Przykładowo wcześniejsze przygotowanie się do walki które dawało ogromną przewagę graczowi, nie jest już jednostronne (bluffowanie całego party przed konwersacją / wejściem do pomieszczenia w którym wiemy, że będzie walka) bo wrogowie casterzy mają buffy na wyzwalaczach. Dodane jest też lepsze dobieranie celów przez przeciwników co sprawia, że nie wystarczy na samym początku walki zebrać aggro najmocniejsza postacią. Wrogowie wreszcie "rozumieją" też odporności czyli np mag nie będzie spamował magicznego pocisku w postać która ma ochronę przed pociskami. Lepsze wykorzystanie zasobów (poty / scrolle / czary / umiejętności), co czyni walkę bardziej urozmaiconą.

SCS z w większości przypadków nie zmienia niczego w przeciwnikach jeżeli chodzi o statystyki i ekwipunek (nie licząc potionów których w podstawce AI w zasadzie nie używało, więc nie miało ich w inwentory), zamiast tego poprawia zachowanie AI sprawiając że wrogowie nie są już tak bezdennie głupi. Dodatkowo z tego co pamiętam niektórzy bossowie mają indywidualne skrypty zachowań które czynią walki z nimi bardziej unikalnymi.

IMHO jeżeli ktoś już raz przeszedł BG i/lub ma jakieś doświadczenie z infinity engine / adnd to gra bez SCS kompletnie nie ma to sensu bo szybko robi się banalnie łatwo.

Strona 28 z 31 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team