mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 601 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31  Następna strona
Autor Wiadomość
**
Avatar użytkownika

Posty: 9585
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 13 lut 2018, 23:45 
Cytuj  
Czyli lepiej poczekać aż połatają :). Dwa tygodnie to prawie nic w sumie.


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

*
Avatar użytkownika

Posty: 6994
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 17 lut 2018, 22:20 
Cytuj  
Ja pogrywam w Baldura 1 i jednak kiedyś to robili gry... Kilka wymian dialogowych, jeb jeb i następny quest. W nowych to jakieś ciężkie wybory i efekty po 20+ godzinach grania.
Jedynie system reputacji mnie wnerwia, za szybko leci w górę dla mojej drużyny marzeń.

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 18 lut 2018, 12:08 
Cytuj  
Dobrze jest sobie zainstalować moda na nowe AI w bitwach. Znacznie ciekawsza gra. Choć może to było dostępne tylko dla 2 części. Nie pamiętam.

*
Avatar użytkownika

Posty: 6994
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 18 lut 2018, 14:00 
Cytuj  
Modów trochę jest. Scs jest dla 1 i 2, tactics tylko 2. Chyba że o jakiś inny chodzi. Ja ich nie lubię, takie dopakowywanie mobków, aż bierze chętka na exploity i trochę to traci sens.
Mi się bardzo podoba "życie" towarzyszy. Mają swoje teksty, sympatie, osobowość. W nowych rpg to często chodzące statystyki z obowiązkowym romansem. Choć to chyba właśnie od bg2 się zaczęło...

*****

Posty: 2872
Dołączył(a): 18.05.2004
Offline
PostNapisane: 18 lut 2018, 14:07 
Cytuj  
Isengrim napisał(a):
Modów trochę jest. Scs jest dla 1 i 2, tactics tylko 2. Chyba że o jakiś inny chodzi. Ja ich nie lubię, takie dopakowywanie mobków, aż bierze chętka na exploity i trochę to traci sens.
Mi się bardzo podoba "życie" towarzyszy. Mają swoje teksty, sympatie, osobowość. W nowych rpg to często chodzące statystyki z obowiązkowym romansem. Choć to chyba właśnie od bg2 się zaczęło...


Jak jeszcze nie zaszedłeś daleko, i masz wersje EE + Dragonspear to proponuje ci spojrzeć na EET: edycje rozszerzone + Dregonspear połączone w spójną całość w jednej grze modem Enchanced Edition Trilogy, odpowiednik starego Baldur's Gate Trilogy
http://gibberlings3.net/forums/index.ph ... wforum=195

No i jakoś niedługo ma wyjść patch do EE który w końcu oficjalnie doda polski vo do BG2

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 18 lut 2018, 14:47 
Cytuj  
@Isengrim

O te chodzi właśnie, z tym, że o ile dobrze pamiętam to poprzestałem na SCS, a tactics olałem bo tu już właśnie by było przegięcie pały (potrzebne min-max rodem z excela i/lub exploity). Chyba tak to szło choć na pewno nie pamiętam było to już dłuższy czas temu, w każdym razie jakąś dużą paczkę zainstalowałem co by było trudniej, ale jakiejś drugiej i żadnych innych już nie bo z tego co poczytałem co ona robi to już efekt dla masochistów by był.

No i grałem na poziomie "trudności", który nie dopakowywał statystyk mobom sztucznie.

Dla mnie wyszło akurat, choć przyznam, że klasę zrobiłem jedną z najsilniejszych, a mimo to dupa skopana bywała nieraz.

*****

Posty: 2872
Dołączył(a): 18.05.2004
Offline
PostNapisane: 18 lut 2018, 16:32 
Cytuj  
sula napisał(a):
@Isengrim

O te chodzi właśnie, z tym, że o ile dobrze pamiętam to poprzestałem na SCS, a tactics olałem bo tu już właśnie by było przegięcie pały (potrzebne min-max rodem z excela i/lub exploity). Chyba tak to szło choć na pewno nie pamiętam było to już dłuższy czas temu, w każdym razie jakąś dużą paczkę zainstalowałem co by było trudniej, ale jakiejś drugiej i żadnych innych już nie bo z tego co poczytałem co ona robi to już efekt dla masochistów by był.

No i grałem na poziomie "trudności", który nie dopakowywał statystyk mobom sztucznie.

Dla mnie wyszło akurat, choć przyznam, że klasę zrobiłem jedną z najsilniejszych, a mimo to dupa skopana bywała nieraz.


SCS imho właśnie eliminuje cześć sposobów na eksploitowanie mechaniki gry, a nie wymusza ich użycie. Przykładowo wcześniejsze przygotowanie się do walki które dawało ogromną przewagę graczowi, nie jest już jednostronne (bluffowanie całego party przed konwersacją / wejściem do pomieszczenia w którym wiemy, że będzie walka) bo wrogowie casterzy mają buffy na wyzwalaczach. Dodane jest też lepsze dobieranie celów przez przeciwników co sprawia, że nie wystarczy na samym początku walki zebrać aggro najmocniejsza postacią. Wrogowie wreszcie "rozumieją" też odporności czyli np mag nie będzie spamował magicznego pocisku w postać która ma ochronę przed pociskami. Lepsze wykorzystanie zasobów (poty / scrolle / czary / umiejętności), co czyni walkę bardziej urozmaiconą.

SCS z w większości przypadków nie zmienia niczego w przeciwnikach jeżeli chodzi o statystyki i ekwipunek (nie licząc potionów których w podstawce AI w zasadzie nie używało, więc nie miało ich w inwentory), zamiast tego poprawia zachowanie AI sprawiając że wrogowie nie są już tak bezdennie głupi. Dodatkowo z tego co pamiętam niektórzy bossowie mają indywidualne skrypty zachowań które czynią walki z nimi bardziej unikalnymi.

IMHO jeżeli ktoś już raz przeszedł BG i/lub ma jakieś doświadczenie z infinity engine / adnd to gra bez SCS kompletnie nie ma to sensu bo szybko robi się banalnie łatwo.

*
Avatar użytkownika

Posty: 6994
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 18 lut 2018, 17:48 
Cytuj  
No scs dodawał mobki do encounterów, zmieniał też randomowe enc. na np. takie z kilkoma liszami. Za to chyba dalej można było po odpaleniu walki uciec i pospać do zejścia buffów, wyszukiwania ścieżki też chyba nie ruszał, a banda przywołańców zawsze działa. W bg2 dopakowanie i tak dopakowanych magów jest męczące.

W tym ee bgt jak działa przenoszenie drużyny między baldurami? W bg2 mają statsy z 1, znikają nieobecni w 2?
I wszystko PL, poza tym dodatkiem nowym?

*****

Posty: 2872
Dołączył(a): 18.05.2004
Offline
PostNapisane: 19 lut 2018, 18:08 
Cytuj  
Isengrim napisał(a):
No scs dodawał mobki do encounterów, zmieniał też randomowe enc. na np. takie z kilkoma liszami. Za to chyba dalej można było po odpaleniu walki uciec i pospać do zejścia buffów, wyszukiwania ścieżki też chyba nie ruszał, a banda przywołańców zawsze działa. W bg2 dopakowanie i tak dopakowanych magów jest męczące.

W tym ee bgt jak działa przenoszenie drużyny między baldurami? W bg2 mają statsy z 1, znikają nieobecni w 2?
I wszystko PL, poza tym dodatkiem nowym?


Hmm nie przypominam sobie żeby scs dodawało mobki do encounterów, może inny mod? Chociaż 100% pewności nie mam.
Co do eet to sam jeszcze nie grałem czekam na patcha 2.5, ale z tego co się orientuje to importowane są wszystkie postacie które spotkałeś i żyją (czyli ich statystyki są brane z zapisanej gry) Postacie które zostały zabite w bg1/sod znikają z bg2. Tylko nie pamiętam czy wspominałem, ale eet wymaga Siege of Dragonspear właśnie m.in ze względu na zachowanie ciągłości postaci / gry.

Edit: Język zależy od tego co jest zainstalowane i modów. Z tego co wiem BG1/2 EE mają już w tej chwili oficjalne tekstowe spolszczenie (nie wiem jak jest z nowymi bohaterami) BG2 czeka na oficjalne dodanie polskiego dubbingu (bez nowych bohaterów ofc). Siege nie jest w ogóle spolszczone.

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 19 lut 2018, 19:16 
Cytuj  
Były inne mody do combatu i chyba najbardziej męczące/przegięte sytuacje wychodziły właśnie jak się SCS z innymi rzeczami połączyło, ale mogę coś źle pamiętać.

Defaultowy SCS dla mnie męczący nie był i czynił walkę ciekawszą jednak oczywiście jeżeli się samemu sobie trochę zasad narzuciło, bo jak w prawie każdej grze wiadomo, że można dalej exploitować i facerollować content.

*
Avatar użytkownika

Posty: 6994
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 19 lut 2018, 22:14 
Cytuj  
Z BG2 EE PL to jakoś dziwnie jest. Na gogu dodają niby bg2 comlete pl, starą wersję z cd projektu (vo i tekst). Ja tego znaleźć nie mogłem, więc łyknąłem Polish language localization for BG2:EE v2.4 i wygląda to na vo stare i tekst nowy. Anyway - działa. A pacz beamdog już zapowiedział lokalizacyjny. Podejrzewam, że ten co go wgrałem.
Ten bgt ee też wgrałem, bez dodatku sod to nawet ruszyć instalka nie chciała :/ Działa.

*
Avatar użytkownika

Posty: 6994
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 20 lut 2018, 02:40 
Cytuj  
Kek, dodali katany w bg1ee. Tylko w Candlekeep gość sprzedaje, za jakieś 500 golda. No genialny plan.
Chociaż jak się weźmie złodzieja, to backstaby takie kosmiczne wchodzą, katana ma 1k10.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7134
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 27 lut 2018, 18:17 
Cytuj  
To w zasadzie jRPG, ale nie widzę sensu tworzyć nowy temat - Chrono Trigger pojawiło się na Steamie :o

****
Avatar użytkownika

Posty: 1024
Dołączył(a): 10.06.2005
Offline
PostNapisane: 27 lut 2018, 18:20 
Cytuj  
Gokulo napisał(a):
To w zasadzie jRPG, ale nie widzę sensu tworzyć nowy temat - Chrono Trigger pojawiło się na Steamie :o


Supported resolutions: 800x600, 1024x768, 1280x960, 1280x720, 1360x768, 1600x900, 1920x1080


Tyle razy już ograłem ten tytuł, że mam zdecydowanie dosyć. Za to odnowiłbym sobie Chrono Cross, czyli jednego z najlepszych jrpg mojego dzieciństwa.

*

Posty: 6366
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 27 lut 2018, 19:47 
Cytuj  
Ładna ocena na Steam :lol: Zrobiło się aż czerwono :o


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

**

Posty: 386
Dołączył(a): 13.11.2005
Offline
PostNapisane: 1 mar 2018, 14:54 
Cytuj  
MOżecie polecić gre niekoniecznie rpg, w której jest rozwój własnej "bazy"?
Coś w stylu zamku w pillars of eternity, DA: inquisition, Tyranny. Nawet podobne rozwiązania jak XCOM, Assassins Creed,


_________________
Obrazek

*
Avatar użytkownika

Posty: 6994
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 1 mar 2018, 15:13 
Cytuj  
Fallout 4.

******
Avatar użytkownika

Posty: 4672
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 1 mar 2018, 15:14 
Cytuj  
NWN2?

**

Posty: 386
Dołączył(a): 13.11.2005
Offline
PostNapisane: 1 mar 2018, 15:24 
Cytuj  
ZApomniałem wspomnieć o fallout 4, że znam a NWN2 graficznie nie przetrwało próby czasu ;d


_________________
Obrazek

*
Avatar użytkownika

Posty: 6994
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 1 mar 2018, 16:20 
Cytuj  
Mass Effect A. - tam chyba coś jak budowa bazy jest. Astroneer, NMS, Trove, Conan Ex., Rust - baza jak w minecrafcie.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 601 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.