MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
cRPG https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=33711 |
Strona 29 z 31 |
Autor: | Isengrim [ 18 lut 2018, 17:48 ] |
Tytuł: | Re: cRPG |
No scs dodawał mobki do encounterów, zmieniał też randomowe enc. na np. takie z kilkoma liszami. Za to chyba dalej można było po odpaleniu walki uciec i pospać do zejścia buffów, wyszukiwania ścieżki też chyba nie ruszał, a banda przywołańców zawsze działa. W bg2 dopakowanie i tak dopakowanych magów jest męczące. W tym ee bgt jak działa przenoszenie drużyny między baldurami? W bg2 mają statsy z 1, znikają nieobecni w 2? I wszystko PL, poza tym dodatkiem nowym? |
Autor: | Goatus [ 19 lut 2018, 18:08 ] |
Tytuł: | Re: cRPG |
Isengrim napisał(a): No scs dodawał mobki do encounterów, zmieniał też randomowe enc. na np. takie z kilkoma liszami. Za to chyba dalej można było po odpaleniu walki uciec i pospać do zejścia buffów, wyszukiwania ścieżki też chyba nie ruszał, a banda przywołańców zawsze działa. W bg2 dopakowanie i tak dopakowanych magów jest męczące. W tym ee bgt jak działa przenoszenie drużyny między baldurami? W bg2 mają statsy z 1, znikają nieobecni w 2? I wszystko PL, poza tym dodatkiem nowym? Hmm nie przypominam sobie żeby scs dodawało mobki do encounterów, może inny mod? Chociaż 100% pewności nie mam. Co do eet to sam jeszcze nie grałem czekam na patcha 2.5, ale z tego co się orientuje to importowane są wszystkie postacie które spotkałeś i żyją (czyli ich statystyki są brane z zapisanej gry) Postacie które zostały zabite w bg1/sod znikają z bg2. Tylko nie pamiętam czy wspominałem, ale eet wymaga Siege of Dragonspear właśnie m.in ze względu na zachowanie ciągłości postaci / gry. Edit: Język zależy od tego co jest zainstalowane i modów. Z tego co wiem BG1/2 EE mają już w tej chwili oficjalne tekstowe spolszczenie (nie wiem jak jest z nowymi bohaterami) BG2 czeka na oficjalne dodanie polskiego dubbingu (bez nowych bohaterów ofc). Siege nie jest w ogóle spolszczone. |
Autor: | sula [ 19 lut 2018, 19:16 ] |
Tytuł: | Re: cRPG |
Były inne mody do combatu i chyba najbardziej męczące/przegięte sytuacje wychodziły właśnie jak się SCS z innymi rzeczami połączyło, ale mogę coś źle pamiętać. Defaultowy SCS dla mnie męczący nie był i czynił walkę ciekawszą jednak oczywiście jeżeli się samemu sobie trochę zasad narzuciło, bo jak w prawie każdej grze wiadomo, że można dalej exploitować i facerollować content. |
Autor: | Isengrim [ 19 lut 2018, 22:14 ] |
Tytuł: | Re: cRPG |
Z BG2 EE PL to jakoś dziwnie jest. Na gogu dodają niby bg2 comlete pl, starą wersję z cd projektu (vo i tekst). Ja tego znaleźć nie mogłem, więc łyknąłem Polish language localization for BG2:EE v2.4 i wygląda to na vo stare i tekst nowy. Anyway - działa. A pacz beamdog już zapowiedział lokalizacyjny. Podejrzewam, że ten co go wgrałem. Ten bgt ee też wgrałem, bez dodatku sod to nawet ruszyć instalka nie chciała :/ Działa. |
Autor: | Isengrim [ 20 lut 2018, 02:40 ] |
Tytuł: | Re: cRPG |
Kek, dodali katany w bg1ee. Tylko w Candlekeep gość sprzedaje, za jakieś 500 golda. No genialny plan. Chociaż jak się weźmie złodzieja, to backstaby takie kosmiczne wchodzą, katana ma 1k10. |
Autor: | Gokulo [ 27 lut 2018, 18:17 ] |
Tytuł: | Re: cRPG |
To w zasadzie jRPG, ale nie widzę sensu tworzyć nowy temat - Chrono Trigger pojawiło się na Steamie |
Autor: | Kaban [ 27 lut 2018, 18:20 ] |
Tytuł: | Re: cRPG |
Gokulo napisał(a): To w zasadzie jRPG, ale nie widzę sensu tworzyć nowy temat - Chrono Trigger pojawiło się na Steamie Supported resolutions: 800x600, 1024x768, 1280x960, 1280x720, 1360x768, 1600x900, 1920x1080 Tyle razy już ograłem ten tytuł, że mam zdecydowanie dosyć. Za to odnowiłbym sobie Chrono Cross, czyli jednego z najlepszych jrpg mojego dzieciństwa. |
Autor: | TobiAlex [ 27 lut 2018, 19:47 ] |
Tytuł: | Re: cRPG |
Ładna ocena na Steam Zrobiło się aż czerwono |
Autor: | italios [ 1 mar 2018, 14:54 ] |
Tytuł: | Re: cRPG |
MOżecie polecić gre niekoniecznie rpg, w której jest rozwój własnej "bazy"? Coś w stylu zamku w pillars of eternity, DA: inquisition, Tyranny. Nawet podobne rozwiązania jak XCOM, Assassins Creed, |
Autor: | Isengrim [ 1 mar 2018, 15:13 ] |
Tytuł: | Re: cRPG |
Fallout 4. |
Autor: | Arturnik [ 1 mar 2018, 15:14 ] |
Tytuł: | Re: cRPG |
NWN2? |
Autor: | italios [ 1 mar 2018, 15:24 ] |
Tytuł: | Re: cRPG |
ZApomniałem wspomnieć o fallout 4, że znam a NWN2 graficznie nie przetrwało próby czasu ;d |
Autor: | Isengrim [ 1 mar 2018, 16:20 ] |
Tytuł: | Re: cRPG |
Mass Effect A. - tam chyba coś jak budowa bazy jest. Astroneer, NMS, Trove, Conan Ex., Rust - baza jak w minecrafcie. |
Autor: | Junkier [ 1 mar 2018, 16:47 ] |
Tytuł: | Re: cRPG |
Skyrim ma w chuj modów od tego. Ja ostatnio gram magiem Telvanni i właśnie hoduję grzyba w którym będę mieszkał: https://staticdelivery.nexusmods.com/im ... 651322.jpg |
Autor: | Isengrim [ 1 mar 2018, 18:15 ] |
Tytuł: | Re: cRPG |
Zapowiedziano Mutant:Year Zero To jest na podstawie trpg pod tym samym tytułem. Tam jest właśnie budowanie bazy - Arki, w której przetrwali ludzie. |
Autor: | Isengrim [ 20 mar 2018, 08:19 ] |
Tytuł: | Re: cRPG |
Pogrywam w Hard West i jest to całkiem dobra gra. Świetny, klimatyczny scenariusz; ładna grafika i muzyka. Trochę wrażenie psują budżetowe rozwiązania jak z jakiejś girki przeglądarkowej - zwiedzanie części lokacji to okienko dialogowe z paroma opcjami i tyle. Taktyczna walka pojawia się niezbyt często, a specjale ciężko zastosować. Gra niewątpliwie powinna mieć 2 część - bardziej na bogato, bo warto. Weird West w takim wydaniu jest 10/10. |
Autor: | Isengrim [ 10 cze 2018, 22:57 ] |
Tytuł: | Re: cRPG |
Gotowi, śmiecie?! |
Autor: | tiomor [ 11 cze 2018, 06:42 ] |
Tytuł: | Re: cRPG |
Na 2030 się wyrobię z gotowością. Jebac cyberpunka, Division 2 na początku 2019:> |
Autor: | RufeN [ 11 cze 2018, 06:58 ] |
Tytuł: | Re: cRPG |
GTA w przyszłości? :/ |
Autor: | candidoser [ 11 cze 2018, 07:47 ] |
Tytuł: | Re: cRPG |
ejtisowe klimaty na plus. A tak to... trailer srailer, gameplay kurwa. |
Strona 29 z 31 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |