MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

cRPG
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=33711
Strona 29 z 31

Autor:  Isengrim [ 18 lut 2018, 17:48 ]
Tytuł:  Re: cRPG

No scs dodawał mobki do encounterów, zmieniał też randomowe enc. na np. takie z kilkoma liszami. Za to chyba dalej można było po odpaleniu walki uciec i pospać do zejścia buffów, wyszukiwania ścieżki też chyba nie ruszał, a banda przywołańców zawsze działa. W bg2 dopakowanie i tak dopakowanych magów jest męczące.

W tym ee bgt jak działa przenoszenie drużyny między baldurami? W bg2 mają statsy z 1, znikają nieobecni w 2?
I wszystko PL, poza tym dodatkiem nowym?

Autor:  Goatus [ 19 lut 2018, 18:08 ]
Tytuł:  Re: cRPG

Isengrim napisał(a):
No scs dodawał mobki do encounterów, zmieniał też randomowe enc. na np. takie z kilkoma liszami. Za to chyba dalej można było po odpaleniu walki uciec i pospać do zejścia buffów, wyszukiwania ścieżki też chyba nie ruszał, a banda przywołańców zawsze działa. W bg2 dopakowanie i tak dopakowanych magów jest męczące.

W tym ee bgt jak działa przenoszenie drużyny między baldurami? W bg2 mają statsy z 1, znikają nieobecni w 2?
I wszystko PL, poza tym dodatkiem nowym?


Hmm nie przypominam sobie żeby scs dodawało mobki do encounterów, może inny mod? Chociaż 100% pewności nie mam.
Co do eet to sam jeszcze nie grałem czekam na patcha 2.5, ale z tego co się orientuje to importowane są wszystkie postacie które spotkałeś i żyją (czyli ich statystyki są brane z zapisanej gry) Postacie które zostały zabite w bg1/sod znikają z bg2. Tylko nie pamiętam czy wspominałem, ale eet wymaga Siege of Dragonspear właśnie m.in ze względu na zachowanie ciągłości postaci / gry.

Edit: Język zależy od tego co jest zainstalowane i modów. Z tego co wiem BG1/2 EE mają już w tej chwili oficjalne tekstowe spolszczenie (nie wiem jak jest z nowymi bohaterami) BG2 czeka na oficjalne dodanie polskiego dubbingu (bez nowych bohaterów ofc). Siege nie jest w ogóle spolszczone.

Autor:  sula [ 19 lut 2018, 19:16 ]
Tytuł:  Re: cRPG

Były inne mody do combatu i chyba najbardziej męczące/przegięte sytuacje wychodziły właśnie jak się SCS z innymi rzeczami połączyło, ale mogę coś źle pamiętać.

Defaultowy SCS dla mnie męczący nie był i czynił walkę ciekawszą jednak oczywiście jeżeli się samemu sobie trochę zasad narzuciło, bo jak w prawie każdej grze wiadomo, że można dalej exploitować i facerollować content.

Autor:  Isengrim [ 19 lut 2018, 22:14 ]
Tytuł:  Re: cRPG

Z BG2 EE PL to jakoś dziwnie jest. Na gogu dodają niby bg2 comlete pl, starą wersję z cd projektu (vo i tekst). Ja tego znaleźć nie mogłem, więc łyknąłem Polish language localization for BG2:EE v2.4 i wygląda to na vo stare i tekst nowy. Anyway - działa. A pacz beamdog już zapowiedział lokalizacyjny. Podejrzewam, że ten co go wgrałem.
Ten bgt ee też wgrałem, bez dodatku sod to nawet ruszyć instalka nie chciała :/ Działa.

Autor:  Isengrim [ 20 lut 2018, 02:40 ]
Tytuł:  Re: cRPG

Kek, dodali katany w bg1ee. Tylko w Candlekeep gość sprzedaje, za jakieś 500 golda. No genialny plan.
Chociaż jak się weźmie złodzieja, to backstaby takie kosmiczne wchodzą, katana ma 1k10.

Autor:  Gokulo [ 27 lut 2018, 18:17 ]
Tytuł:  Re: cRPG

To w zasadzie jRPG, ale nie widzę sensu tworzyć nowy temat - Chrono Trigger pojawiło się na Steamie :o

Autor:  Kaban [ 27 lut 2018, 18:20 ]
Tytuł:  Re: cRPG

Gokulo napisał(a):
To w zasadzie jRPG, ale nie widzę sensu tworzyć nowy temat - Chrono Trigger pojawiło się na Steamie :o


Supported resolutions: 800x600, 1024x768, 1280x960, 1280x720, 1360x768, 1600x900, 1920x1080


Tyle razy już ograłem ten tytuł, że mam zdecydowanie dosyć. Za to odnowiłbym sobie Chrono Cross, czyli jednego z najlepszych jrpg mojego dzieciństwa.

Autor:  TobiAlex [ 27 lut 2018, 19:47 ]
Tytuł:  Re: cRPG

Ładna ocena na Steam :lol: Zrobiło się aż czerwono :o

Autor:  italios [ 1 mar 2018, 14:54 ]
Tytuł:  Re: cRPG

MOżecie polecić gre niekoniecznie rpg, w której jest rozwój własnej "bazy"?
Coś w stylu zamku w pillars of eternity, DA: inquisition, Tyranny. Nawet podobne rozwiązania jak XCOM, Assassins Creed,

Autor:  Isengrim [ 1 mar 2018, 15:13 ]
Tytuł:  Re: cRPG

Fallout 4.

Autor:  Arturnik [ 1 mar 2018, 15:14 ]
Tytuł:  Re: cRPG

NWN2?

Autor:  italios [ 1 mar 2018, 15:24 ]
Tytuł:  Re: cRPG

ZApomniałem wspomnieć o fallout 4, że znam a NWN2 graficznie nie przetrwało próby czasu ;d

Autor:  Isengrim [ 1 mar 2018, 16:20 ]
Tytuł:  Re: cRPG

Mass Effect A. - tam chyba coś jak budowa bazy jest. Astroneer, NMS, Trove, Conan Ex., Rust - baza jak w minecrafcie.

Autor:  Junkier [ 1 mar 2018, 16:47 ]
Tytuł:  Re: cRPG

Skyrim ma w chuj modów od tego.
Ja ostatnio gram magiem Telvanni i właśnie hoduję grzyba w którym będę mieszkał:
https://staticdelivery.nexusmods.com/im ... 651322.jpg

Autor:  Isengrim [ 1 mar 2018, 18:15 ]
Tytuł:  Re: cRPG

Zapowiedziano Mutant:Year Zero

To jest na podstawie trpg pod tym samym tytułem. Tam jest właśnie budowanie bazy - Arki, w której przetrwali ludzie.

Autor:  Isengrim [ 20 mar 2018, 08:19 ]
Tytuł:  Re: cRPG

Pogrywam w Hard West i jest to całkiem dobra gra. Świetny, klimatyczny scenariusz; ładna grafika i muzyka. Trochę wrażenie psują budżetowe rozwiązania jak z jakiejś girki przeglądarkowej - zwiedzanie części lokacji to okienko dialogowe z paroma opcjami i tyle. Taktyczna walka pojawia się niezbyt często, a specjale ciężko zastosować.
Gra niewątpliwie powinna mieć 2 część - bardziej na bogato, bo warto. Weird West w takim wydaniu jest 10/10.

Autor:  Isengrim [ 10 cze 2018, 22:57 ]
Tytuł:  Re: cRPG

Gotowi, śmiecie?!

Autor:  tiomor [ 11 cze 2018, 06:42 ]
Tytuł:  Re: cRPG

Na 2030 się wyrobię z gotowością.

Jebac cyberpunka, Division 2 na początku 2019:>

Autor:  RufeN [ 11 cze 2018, 06:58 ]
Tytuł:  Re: cRPG

GTA w przyszłości? :/

Autor:  candidoser [ 11 cze 2018, 07:47 ]
Tytuł:  Re: cRPG

ejtisowe klimaty na plus. A tak to... trailer srailer, gameplay kurwa.

Strona 29 z 31 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team