mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 925 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47  Następna strona
Autor Wiadomość
***

Posty: 13931
Dołączył(a): 28.08.2010
Offline
PostNapisane: 26 mar 2015, 10:49 
Cytuj  
Udało się komuś zalogować na roota?


_________________
Zbanowany permanentnie, bez mozliwosci odwolania od bana.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 23 kwi 2015, 19:18 
Cytuj  
No to płatne mody wskoczyły na steam ;-)

http://steamcommunity.com/workshop/brow ... =paiditems

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 23 kwi 2015, 19:23 
Cytuj  
I dobrze. Kasa zawsze motywuje zeby, zrobić coś lepszego.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 23 kwi 2015, 19:26 
Cytuj  
Nie dobrze. Community to community a tak będzie zalew "bende bogaty", sam zobaczysz.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 23 kwi 2015, 19:48 
Cytuj  
Wolny rynek zweryfikuje kto przetrwa a kto nie.

Wychodze z zalozenia, ze jesli ktos jest na tym w stanie dostatecznie zarobić, to poswieci na to wiecej czasu i beda lepsze efekty. Co innego jak pracujesz nad czyms po 1-2h dziennie, bo masz inna robote, a co innego jak jestes na to w stanie poswiecic caly dzien, bo masz z tego kase.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

****

Posty: 1671
Dołączył(a): 10.07.2010
Offline
PostNapisane: 23 kwi 2015, 19:59 
Cytuj  
Dziwne, że to w ogóle legalne - bo jednak mody, to mody i na ogół potężnie bazują na komercyjnym produkcie, developerzy poszczególnych gier nie muszą wyrażać zgody na tego typu mody?

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 23 kwi 2015, 20:20 
Cytuj  
Zaczynaja od skyrima, we wspolpracy z bethesda.


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 23 kwi 2015, 20:44 
Cytuj  
Na pewno developer musi wyrazić zgodę, ew. masz jasno napisane w EULA danego mod tool do gry czy możesz czerpać z tego korzyści czy nie.

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 23 kwi 2015, 20:59 
Cytuj  
Jakbym miał za każdy mod w Skyrimie czy F3 płacić choćby symboliczne 1-2e to bym musiał za każda z tych gier setki euro zapłacić. Shit you not, w Skyrmie miałem chyba ze 200 modów.

A jakbym miał płacić za każdy mod w każdej grze, ktorą używałem to bym pewnie za mody więcej zapłacił niz za same gry.


tzn. ja się nie dziwię, że twórcy modów chca / będą chcieli zarobić na tym co robia, co jednak nie zmienia, że z mojego punktu widzenia gracza to kiepska sprawa.

Nie mówiac o tym, że Steam Workshop Steama jest biednym i ograniczonym narzędziem.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 24 kwi 2015, 06:11 
Cytuj  
Z tego co ja zrozumiałem, to placisz "co łaska".


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 24 kwi 2015, 11:49 
Cytuj  
Nie, nie płacisz co łaska.

http://www.pcgamer.com/paid-for-skyrim- ... -of-hours/

Poof.
Poza tym podzielam zdanie:

Obrazek

Pomijam fakt, że modderzy dostają tylko 25% a to jest po prostu napychanie hajsu dla Volvo :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 24 kwi 2015, 11:51 
Cytuj  
Właśnie ciekawy byłem, jak czerpanie korzyści z modów ma się do licencji.


_________________
Χ Ξ Σ

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 28 kwi 2015, 11:46 
Cytuj  
http://www.pcgamer.com/valve-has-remove ... -workshop/

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 28 kwi 2015, 13:13 
Cytuj  
Czasowo tylko. Temat wróci prędzej czy później przy okazji jakiejś modowalnej produkcji. Czy to jakiejś dużej nowej, czy bardziej po cichu stopniowo w jakiś na początku indykach.

W tym jest za duża potencjalna kasa, przecież taki mods marketplace to z punktu widzenia firmy tworzącej grę i Steama to coś pomiędzy Cash Shop-em, a AppStore.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5072
Dołączył(a): 22.07.2007
Offline
PostNapisane: 2 wrz 2015, 20:29 
Cytuj  
Da się coś zrobić z chujowym transferem na steamie? np. teraz pobiera mi z predkością 120KB/s zamiast 10mb ;x

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 2 wrz 2015, 20:46 
Cytuj  
Kiedyś gdzieś tam w opcjach się dało serwer zmienić.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5072
Dołączył(a): 22.07.2007
Offline
PostNapisane: 3 wrz 2015, 07:58 
Cytuj  
Polski serwer taki mocny :x

Dzięki! Na UK London śmiga jak powinno.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9516
Dołączył(a): 5.08.2004
Offline
PostNapisane: 3 wrz 2015, 08:31 
Cytuj  
o wlasnie jak to jest z tymi grami aktywowaynimi przez ruskie vpn ban?


_________________
Obrazek
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/611443

***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 3 wrz 2015, 08:34 
Cytuj  
Jeśli gra wymaga tylko aktywacji z takiego regionu to nie, ale są klucz, które można tylko aktywować i odpalać na terenie ru i już sobie nie pograsz. Za te pierwsze banów nie dają a za drugie to nie wiem, bo nie próbowałem.


_________________
@polygamia

***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 11 wrz 2015, 21:23 
Cytuj  
Da się w jakiś sposób sortować gry ze swojej biblioteki po rodzaju, opcji multiplayera i innych aspektach? Przy kilkuset grach w kolekcji ciężko się połapać np. ile rts'ów mamy do wyboru itp.


_________________
@polygamia

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 925 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.