mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 686 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 35  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 20 lip 2013, 20:24 
Cytuj  
imo jakis combat mod to must have

duke patrick
combat mod z redone
duel
deadly combat

takie do wyboru. ponoc duke patrick najlepszy ale chyba trzeba umiec go ustawic...


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 811
Dołączył(a): 29.05.2006
Offline
PostNapisane: 21 lip 2013, 10:09 
Cytuj  
Jest jakis mod do Skyrim utrudniajacy gre pod wzgledem loot/barter? Chodzi mi o to by kazdy kupiec nie sprzedawal zajebistych rzeczy tylko dlatego ze masz wysoki lvl a kazdy mob czy skrzynia nie spawnowaly super broni/orezy.

Najlepiej jakby kupcy w wiochach mieli podstawowe rzeczy typu steel/iron a np ebon etc moglbys kupic u 1-2 kupcow w calej krainie za kosmiczna kase i bez wzgledu na lvl.

Ogolnie planuje powrocic do Skyrim z modami utrudniajacymi walke, survival, zmniejszajacymi loot etc.
Kiedys na jakims blogu o grze widzialem ze gosc gral hunterem z modem od glodu i modem dla hunterow. Jest ci zimno - upoluj zwierzaka i ze skor zrob panerz/odzienie. Jestes glodny - j.w. i upiecz cos na ogniu/zbierz owoce. Spragniony - nabierz wody z rzeki. Nie zapolujesz, nie ubierzesz sie - glodujesz i marzniesz. Moze przegial w druga strone ale chodzi mi o ogolny sens.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1203
Dołączył(a): 24.09.2004
Offline
PostNapisane: 21 lip 2013, 12:28 
Cytuj  
Economics of Skyrim reguluje ceny i co vendorzy mają
Skyrim Redone i Requiem zmieniają trudność barteru. Requiem też zmienia ekwipunek vendorów oraz loot - znacznie trudniej znaleźć dobry sprzęt.

Do survivalu to poszukaj w GEMS

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 21 lip 2013, 12:55 
Cytuj  
survival to raczej to http://www.skyrim.nexusmods.com/mods/11163


_________________
.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 22 lip 2013, 15:21 
Cytuj  
Damien napisał(a):
Jest jakis mod do Skyrim utrudniajacy gre pod wzgledem loot/barter? Chodzi mi o to by kazdy kupiec nie sprzedawal zajebistych rzeczy tylko dlatego ze masz wysoki lvl a kazdy mob czy skrzynia nie spawnowaly super broni/orezy.

Najlepiej jakby kupcy w wiochach mieli podstawowe rzeczy typu steel/iron a np ebon etc moglbys kupic u 1-2 kupcow w calej krainie za kosmiczna kase i bez wzgledu na lvl.

Ogolnie planuje powrocic do Skyrim z modami utrudniajacymi walke, survival, zmniejszajacymi loot etc.
Kiedys na jakims blogu o grze widzialem ze gosc gral hunterem z modem od glodu i modem dla hunterow. Jest ci zimno - upoluj zwierzaka i ze skor zrob panerz/odzienie. Jestes glodny - j.w. i upiecz cos na ogniu/zbierz owoce. Spragniony - nabierz wody z rzeki. Nie zapolujesz, nie ubierzesz sie - glodujesz i marzniesz. Moze przegial w druga strone ale chodzi mi o ogolny sens.


Kabra coś linkował stronę temu.


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 23 lip 2013, 01:06 
Cytuj  
http://www.rtsguru.com/article/6253/Fiv ... aming.html
Five Mods to Spice Up Your Strategy Gaming

Hyrule: Total War
EVE-RTS
Warcraft III – A New Dawn - O, juz mozna obadac.
Crusader Kings II – A Game of Thrones Mod
CivCraft

Cytuj:
What is CivCraft?

At its core, CivCraft is a multiplayer, server-side modification to Minecraft that allows individuals to band together to build towns and civilizations. Building a town allows you to protect an area giving you the freedom to build creatively and protect your belongings in a survival based world. You can either join an existing town and buy land, join an existing civilization and start your own town, or start your own civilization which comes with a capital town. Civilizations can research technology which give the towns underneath them access to powerful structures such as the Trommel, Blacksmith, and powerful defensive and offensive structures which can be used in War.

pomysl, niczego sobie.


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 879
Dołączył(a): 2.09.2005
Offline
PostNapisane: 23 lip 2013, 09:08 
Cytuj  
Hyrule: Total War to bardzo fajny modzik, inny od tego co do tej pory było serwowane przez scenę MTW2. Chociaż nie jestem fanem świata Legends of Zelda to w samego moda całkiem się wkręciłem.

Z pozostałych modów z listy gram w CK II: AGoT i z czystym sumieniem mogę polecić. Strasznie dynamicznie się rozwija i choć jest to dopiero beta to ilość wprowadzonych usprawnień jest przeogromna. Teraz trwają pracę nad stworzeniem Essos (http://citadel.prophpbb.com/topic2800.html).

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 23 lip 2013, 21:29 
Cytuj  
Fallout 2 Restoration Project 2.2 Released

Thought some of you people might be interested that a truly massive version of the Fallout 2 Restoration Project has been released over at NMA. This is the first new version of the RP is quite a few years I believe, and all credit goes to Killap and the other awesome modders on NMA.

For those not aware of the project, the RP was an attempt to Fallout 2 modders to "restore" all the cut content from Fallout 2. F2 was released only a year after Fallout 1, and had an extremely rushed development cycle, the game was simply huge but was extremely buggy. Since then Killap's unofficial patch has fixed over a thousand bugs (!) and the RP has restored all the cut areas, dialogue nodes and quests. The RP project also contains a myriad of fan-made content which you can choose to install (or not) when installing the RP.

http://www.nma-fallout.com/forum/viewto ... ?p=1022731

No to chyba warto zagrać znowu:P

*
Avatar użytkownika

Posty: 5159
Dołączył(a): 10.02.2009
Offline
PostNapisane: 24 lip 2013, 21:58 
Cytuj  
Katoneo napisał(a):
Hyrule: Total War to bardzo fajny modzik, inny od tego co do tej pory było serwowane przez scenę MTW2. Chociaż nie jestem fanem świata Legends of Zelda to w samego moda całkiem się wkręciłem.

Ja tam nie wiem, może fajny, ale jak popatrzyłem na jednostki w filmiku to uznałem, że musiałoby mnie zdrowo pojebać, żeby w to grać.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 25 lip 2013, 09:38 
Cytuj  
warhameron napisał(a):
Fallout 2 Restoration Project 2.2 Released

Thought some of you people might be interested that a truly massive version of the Fallout 2 Restoration Project has been released over at NMA. This is the first new version of the RP is quite a few years I believe, and all credit goes to Killap and the other awesome modders on NMA.

For those not aware of the project, the RP was an attempt to Fallout 2 modders to "restore" all the cut content from Fallout 2. F2 was released only a year after Fallout 1, and had an extremely rushed development cycle, the game was simply huge but was extremely buggy. Since then Killap's unofficial patch has fixed over a thousand bugs (!) and the RP has restored all the cut areas, dialogue nodes and quests. The RP project also contains a myriad of fan-made content which you can choose to install (or not) when installing the RP.

http://www.nma-fallout.com/forum/viewto ... ?p=1022731

No to chyba warto zagrać znowu:P


Tylko jak to jest teraz z odpalenie F2 na nowych kompach w jakiejś sensownej rozdziałce?? Można kupić gdzieś jakąś już "zrobioną" wersję czy trzeba kombinować??


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 25 lip 2013, 11:25 
Cytuj  
zaboleq napisał(a):
warhameron napisał(a):
Fallout 2 Restoration Project 2.2 Released

Thought some of you people might be interested that a truly massive version of the Fallout 2 Restoration Project has been released over at NMA. This is the first new version of the RP is quite a few years I believe, and all credit goes to Killap and the other awesome modders on NMA.

For those not aware of the project, the RP was an attempt to Fallout 2 modders to "restore" all the cut content from Fallout 2. F2 was released only a year after Fallout 1, and had an extremely rushed development cycle, the game was simply huge but was extremely buggy. Since then Killap's unofficial patch has fixed over a thousand bugs (!) and the RP has restored all the cut areas, dialogue nodes and quests. The RP project also contains a myriad of fan-made content which you can choose to install (or not) when installing the RP.

http://www.nma-fallout.com/forum/viewto ... ?p=1022731

No to chyba warto zagrać znowu:P


Tylko jak to jest teraz z odpalenie F2 na nowych kompach w jakiejś sensownej rozdziałce?? Można kupić gdzieś jakąś już "zrobioną" wersję czy trzeba kombinować??



Jest mod do rozdziałki (ten sam chyba co do baldura i planescape a), ale nie testowałem. Na viście nie miałem problemów z grą. U mnie normalnie działało (poprzednia wersja).

Co do wersji gry o jaka pytasz to nie da się takowej kupić, ale może coś leży podobnego w zatoce (ale, mało prawdopodobne). Zapewne jest strona wiki z instrukcja i opisem co i jak zrobić.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1438
Dołączył(a): 23.03.2007
Offline
PostNapisane: 27 lip 2013, 09:36 
Cytuj  
1. Restoration Project dziala bez problemow z wersja F2 z GoGa. Testowalem na Win7.
2. W ten mod wbudowany jest juz program do zmiany rozdzialki w F2.

**

Posty: 275
Dołączył(a): 30.04.2008
Offline
PostNapisane: 28 lip 2013, 15:57 
Cytuj  
Czy do tego Restoration Project jest może polska wersja językowa?

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 28 lip 2013, 16:01 
Cytuj  
ale nie do najnowszej wersji
http://trzynasty-schron.net/forum/index ... pic=4515.0


_________________
.

**

Posty: 275
Dołączył(a): 30.04.2008
Offline
PostNapisane: 28 lip 2013, 16:05 
Cytuj  
Dzięki.No cóż,poczekam.Może kiedyś zrobią. :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 30 lip 2013, 12:29 
Cytuj  
Project Reality 1.0 10/10 Sciągam bf2. Żeby tylko ludzi było na serwerach.

http://www.realitymod.com/forum/f380-pr ... ailer.html

****
Avatar użytkownika

Posty: 1203
Dołączył(a): 24.09.2004
Offline
PostNapisane: 30 lip 2013, 14:41 
Cytuj  
Jak już wyjdzie to polecam podpiąć BF2 i PR pod Desure - PR tam jest więc będzie można prosto i szybko ściągać aktualizacje

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 30 lip 2013, 14:56 
Cytuj  
Nie trzeba, sam PR ma teraz launcher i updater.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 1 sie 2013, 08:40 
Cytuj  
Z Misery 2.0 można póki co dać sobie spokój dopóki jakiegoś porządnego patcha nie wypuszczą - bug na bugu a gra na dx10 i dx11 ma CTD co chwilę. Mi działa nie najgorzej, ale np nie mogę wejść do konfiguracji bo mam info, że xray stopped working + nieodplające się misje... Ogólnie to ludzie zgłaszają całą masę błędów :/. Nie dość, że przekładali premierę to wychodzi że i tak nie ma sensu grać w to póki co.


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 1 sie 2013, 09:03 
Cytuj  
Słabo, myślałem że w weekend coś pogram. Jeśli rzeczywiście jest masa bugów, to pewnie jeszcze parę miechów trzeba im dać. Plus taki, że mają feedback z community.


_________________
Χ Ξ Σ

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 686 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 35  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.