mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 686 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 35  Następna strona
Autor Wiadomość
**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 10 cze 2011, 17:23 
Cytuj  
Odpowiadajac sam sobie (a moze tez komus sie przyda) to tak.... dziala ta paczka graficzna z wlasciwie kazdym innym modem. Zrobilem sobie "Ultimate Morrowind Experience" i folder z gra zajmuje 13GB. :o Dla porownania Vanilla to ~700MB a z dodatkami to ok. 1,5GB.

Oto spis all moich wrzuconych modow. Wszytko wczytuje sie z doslownie JEDNYM bledem (brak jakiegos topicu dialogowego ale juz teraz nie zlokalizuje z ktorego to moda) i dziala bez problemu (tylko trza mocnego kompa bo potrafi zamulic). Gra jest geograficznie rozszerzona o jakies 200%-300% (Tamriel Rebuilt i Wizards Island) i wlasciwie kazdy element gameplayu i grafiki zostal zmieniony.

Z gameplayu min. walka z combosami i finisherami (dla roznych broni inne kombinacje), skryptowane nowe spelle, zmiany systemu levelowania i trudnosci gry i doslownie setki innyc hmniejszych zmian. Doadnie kilkuset nowych mobkow i chyba kilklu tysiecy itemkow itp...

Z grafiki takie funkcje jak FSAA, Anizotropia, Zwiekszony (moooocnooo) Draw Distance, animowana trawa (z animacja poruszania sie gdy postac idzie przez nia), Podwodny Blur i inne bajery, odbicia w wodzie (woda jest bosko zrobiona - lepiej niz w Oblivionie), fale i water ripples przy plywaniu, HDR, Bloom, Sun god raysy, SSAO (poprawia grafike o jakies 100%), widok znad ramienia postaci jak w Gears Of War itd, zmienione wszystkie vanilla tekstury (z dodatkow tez) na ladniejsze, itd...

Do tego nowe frakcje, rozszerzenia juz istniejacych, nowe obszary, questy, itemki, wrogowie, czary, skladniki alchemiczne, domy do kupienia, overhaule: combatu, alchemii, enchantingu, systemu magii, rozbudowany system craftingu z chyba 17toma profesjami (od fishingu i cookingu po blacksmithing) i much more. :) (min. dwa mody dodajece kazdy po ponad 30h gameplayu i watki dluzsze niz main quest Morrowinda), ze 20 nowych znakow zodiaku i setki podobnych nowych pierdol.

Spis modow:

Cytuj:
_001_ Morrowind.esm
_002_ Tribunal.esm
_003_ Bloodmoon.esm
_004_ Morrowind Patch 1.6.5 Beta (BTB Edit).esm
_005_ Assassins Armory.esm
_006_ abotWaterLife.esm
_007_ Book Rotate.esm
_008_ Texture Fix - Bloodmoon 1.1.esm
_009_ Texture Fix 1.8.esm
_010_ THE Facepack Compilation.esm
_011_ GIANTS.esm
_012_ Rise of House Telvanni.esm
_013_ ADVANCED GUARDS.esm
_014_ Wizards Islands - Scourge of the Frost Bringer.esm
_015_ Aduls_Master_Mod.esm
_016_ The Wilderness Mod 2.0 T & B.esm
_017_ MCA.esm
_018_ TR_Data.esm
_019_ TR_Map1.esm
_020_ TR_Map2.esm
_021_ Balconyhouse.esp
_022_ House_spear.esp
_023_ MultiMark.esp
_024_ MultiMark_TribunalPlugin.esp
_025_ MultiMark_BloodmoonPlugin.esp
_026_ Daggerfall Collection Ver 1.1.esp
_027_ Suran_Underworld_2.5.esp
_028_ Wizards_Islands_SotFB_Patch.esp
_029_ Scripted_Spells.esp
_030_ LeveledMagicka.esp
_031_ Book Rotate - Tribunal v5.3.esp
_032_ Book Rotate - Bloodmoon v5.3.esp
_033_ P.R.E. v4.0.esp
_034_ Assassins Armory - Unofficial Patch 7.7.esp
_035_ Hill House v1.0.esp
_036_ Hill House Teleport.esp
_037_ Clean Abigail's Petshop_v5.5.esp
_038_ Syc_AtHomeAlchemy.esp
_039_ Statue Replacer - Normal.esp
_040_ MWE_Base.esp
_041_ Apprentice scrolls and mystical quills v1.4.esp
_042_ PSsorticon.esp
_043_ MWE_Combat.esp
_044_ werewolfrealism-moononly.esp
_045_ Shieldfx.esp
_046_ Annastia V3.3.esp
_047_ OR_Fang.esp
_048_ Book Jackets - Morrowind.esp
_049_ GIANTS_Ultimate_Official_Fixes.esp
_050_ Windows Glow.esp
_051_ MTT Vol III.esp
_052_ Book Jackets - Tribunal.esp
_053_ Book Jackets - Bloodmoon.esp
_054_ marcMoriEstate.esp
_055_ Barabus' fireplaces 2.esp
_056_ Expanded Sounds.esp
_057_ MWE_Writing.esp
_058_ MWE_Journal.esp
_059_ RKCriminals TR&BM.esp
_060_ bones.esp
_061_ indybank.esp
_062_ Vurt's Grazelands Trees.esp
_063_ Minerals.esp
_064_ abotTakeMyPlace.esp
_065_ Sris_Alchemy_BM.esp
_066_ Vampire Realism II.esp
_067_ abotGuars.esp
_068_ Vampire Realism II - TB Add-On.esp
_069_ abotWhereAreAllBirdsGoing.esp
_070_ Vampire Realism II - BM Add-On.esp
_071_ Morrowind Crafting 2-1.esp
_072_ Morrowind Crafting Equipment.esp
_073_ House of Spears3.0.esp
_074_ Better Clothes_v1.1.esp
_075_ abotWindowsGlow.esp
_076_ NewBlood_MwTbBm1.1.esp
_077_ Suran Archery Store_v3.0.esp
_078_ Neo's Unique Creatures.esp
_079_ Westly's Master Headpack X.esp
_080_ Fliggerty's Armor Project 2.esp
_081_ THE_UNDERGROUND_2.esp
_082_ correctUV Ore Replacer 1.0.esp
_083_ Bloated Caves.esp
_084_ Graphic Herbalism.esp
_085_ Graphic Herbalism Extra.esp
_086_ GH_ES1.3 Patch.esp
_087_ GH_Extra_ES1.3 Patch.esp
_088_ almalexia armor.esp
_089_ Consignment_chests.esp
_090_ MCA - Guards Patch.esp
_091_ MCA - Vampire Realism Patch.esp
_092_ WA_Signy_Signposts(!).ESP
_093_ MCA Names 5.2.esp
_094_ New Veloth's Judgement 2.esp
_095_ Better Skulls.ESP
_096_ Particle Arrow Replacer.esp
_097_ UAR_ChodalaBoots.esp
_098_ BetterClothesForTB.esp
_099_ Water Level Fix - Full.esp
_100_ Psy_IronMeshImprove_Uniques_BME.esp
_101_ Unique Tombs.esp
_102_ Ebonheart Fix.ESP
_103_ More Better Clothes.ESP
_104_ bcsounds.esp
_105_ Golden Gold.esp
_106_ GUARD- REMOVER.esp
_107_ Aduls_Arsenal.esp
_108_ GUARDS.esp
_109_ Amulets and Rings 2.1 Upgrade A.esp
_110_ Telvannis travel maps.esp
_111_ GIANTS Ultimate no monsters in cities TB.esp
_112_ Martial Code.esp
_113_ Gri_TR_M1_Signposts.esp
_114_ SirLuthor-Tools.esp
_115_ Books of Vvardenfell.esp
_116_ Unique Banners and Signs.esp
_117_ SNR_ThievesStep_Standart.esp
_118_ Minerals (Tribunal&Bloodmoon).esp
_119_ Key Replacer Trib & BM.esp
_120_ Texture Fix -TR -1.0.esp
_121_ Grass_Tamriel Rebuilt.esp
_122_ Assassins Armory - No Scripts.esp
_123_ Nevena's Twin Lamps & Slave Hunters 1.5.esp
_124_ ExcellentMagicSounds.esp
_125_ New Argonian Bodies - Mature.esp
_126_ New Khajiit Bodies - Mature.esp
_127_ BuyableGhorakManorF.esp
_128_ NG_New_Carnithus'_Armamentarium.esp
_129_ Windows Glow - Tribunal Eng.esp
_130_ Windows Glow - Bloodmoon Eng.esp
_131_ DA_Complete.esp
_132_ Animated Soulgems.esp
_133_ Pearls Enhanced - Colored Pearls Add-on.ESP
_134_ Unique Jewelry and Accessories.esp
_135_ Unofficial Morrowind Comes Alive - City Attack Patch 2.ESP
_136_ Secret Bridge V-2.esp
_137_ RoHT TLSH Patch.esp
_138_ Encumbrancemult10.esp
_139_ Windows Glow - Raven Rock Eng.esp
_140_ Illuminated Order v1.0.esp
_141_ Natural Magicka Regeneration v1.esp
_142_ Animated Morrowind.esp
_143_ New Voices.esp
_144_ ring_teleport cost_Tealpanda.esp
_145_ Vurt's Ashlands Overhaul.esp
_146_ Illuminated Order v1.0 - Bloodmoon Compatibility Extras.esp
_147_ Sleepers, Awake!.esp
_148_ Vurt's BC Tree Replacer II.esp
_149_ TLM - Ambient Light + Fog Update.esp
_150_ TLM - Light Sources (Clearer Lighting).esp
_151_ Birthsigns.esp
_152_ Balmora Un-Mod.esp
_153_ weight_fix_0607.esp
_154_ Inscription.esp
_155_ Vurt's Solstheim Trees & Bushes Replacer.esp
_156_ PotionSorter.esp
_157_ adventurers_v2.0.esp
_158_ Healers.esp
_159_ TLM - Light Sources (Lanterns).esp
_160_ guarskin_drum_replacer.esp
_161_ LeftGloves_Addon_v2.esp
_162_ UniqueFinery.esp
_163_ abotSiltStriders.esp
_164_ TLM - External Lights Ownership.esp
_165_ TR_Transport.ESP
_166_ Animal Behaviour.esp
_167_ TR Equipment in Vvardenfell.esp
_168_ Merged_Leveled_Lists.esp


Gra sie swietnie, wszytko dziala. Czasem mam crashe do pulpitu ale w niemodowanym Morku tez mam. :)
Z przyczyn oczywistych nie podam zbiorczego linka do takiej paki bo on nie istnieje. Zrobienie tego zajelo mi lacznie kilkanascie godzin. Natomiast moge powiedziec ze nakladka graficzna to ta do ktorej linka podal Katoneo i naprawde jest to POTEZNE narzedzie.

PS. Wiekszosc uzytych modow znajduje sie na Planet Elder Scrolls w dziale "Halls Of Fame", zostaly tez uzyte programy MLOX, MorrowindAnimKit, Morrowind Script Extender, Morrowind Graphics Extender, Morrowind Enchanced. TESTool i Leveled List Resequencer.

PS2. Zainstalowanie i zmergowanie tego wszytkiego zeby dzialalo i tak bylo latwiejsze i mniej problematyczne niz instalacja FCOMa do Obliviona (nie mowiac juz o pozniejszym wrzucaniu innych modow do Obka po FCOMie - to jest masakra).

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 10 cze 2011, 17:25 
Cytuj  
podziwiam :)
ale zrobilbys packa z tymi modami ;p

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 10 cze 2011, 17:29 
Cytuj  
Na moim necie 13gigabajtowa paczka modow uploadowala by sie pewnie z miesiac. :) Do tego to nie takie latwe bo samo wrzucenie tego to nie wszytko - trza robic rozne myki tymi programami, skonfigurowac, itp... Tak jak sobie przypomne wszytkie kombinacje, ile razy robilem i wczytywalem backup katalogu z gra bo sie np. gra sie nie chciala wlaczyc to instrukcja i readme miala by chyba z kilkadziasiat stron. :)

A polowy rzeczy juz nie pamietam jak co i kiedy i w jakiej kolejnosci. :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 10 cze 2011, 17:31 
Cytuj  
eh no wlasnie i to jest problem z tymi modami :/
mi by sie nie chcialo.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 10 cze 2011, 17:42 
Cytuj  
Postanowiłem odświeżyć sobie deusa jedynkę i iw, tylko przydały by się jakieś mody/texture packi, które poprawią grafę. Do iw coś znalazłem - http://www.john-p.com/textures/DX-IW/index.shtml , gorzej z częścią pierwszą.
any1?

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 10 cze 2011, 17:46 
Cytuj  
ja kilka razy probowalem jakis modow do morka, obliviona, fallouta i nigdy nie ogarnalem ;d


_________________
.

**

Posty: 275
Dołączył(a): 30.04.2008
Offline
PostNapisane: 10 cze 2011, 17:54 
Cytuj  
Atherius napisał(a):
Postanowiłem odświeżyć sobie deusa jedynkę i iw, tylko przydały by się jakieś mody/texture packi, które poprawią grafę. Do iw coś znalazłem - http://www.john-p.com/textures/DX-IW/index.shtml , gorzej z częścią pierwszą.
any1?


http://www.offtopicproductions.com/hdtp/
http://www.moddb.com/mods/deus-ex-new-vision

Tu masz moda do polepszonych modeli postaci i tekstur otoczenia.Niestety te mody są jeszcze w fazie beta.

http://www.kentie.net/article/dxguide/index.htm
Polecam tą stronkę,jest tam launcher do DE pozwalający bezproblemowo ustawić widescreen,fov i rodzaj directX.Dodatkowo są tam linki do high definition projektów i poradnik jak dodać tryb DX10 do Deus Ex

http://www.moddb.com/mods/shifter1
Od siebie polecam mod Shifter,dodaje naprawdę świetne poprawki do gameplaya i polepsza balans.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 10 cze 2011, 18:04 
Cytuj  
Mam antologie i obydwie wersje obsługują już panoramę. :]
A na mody zerknę, thx.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1438
Dołączył(a): 23.03.2007
Offline
PostNapisane: 10 cze 2011, 18:34 
Cytuj  
Kabraxis, wszystkie mody pobierales z Nexusa?

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 10 cze 2011, 18:55 
Cytuj  
starzejesz sie atherius ;p

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 10 cze 2011, 19:15 
Cytuj  
Sparth2 napisał(a):
Kabraxis, wszystkie mody pobierales z Nexusa?


NOPE. Rzadko korzystam z Nexusa.

90% pobrane jest z: http://planetelderscrolls.gamespy.com/V ... =Mods.List (glownie dzial Hall Of Fame = najlepsze mody)

Korzystalem takze z:
http://www.mwmythicmods.com/telesphoros.htm
http://www.mwmythicmods.com/kwshouses.htm
http://morrowindoverhaul.net/forum/inde ... 65.15.html

Z Nexusa moze bylo pobrane pare sztuk tylko.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 10 cze 2011, 19:19 
Cytuj  
Jakbys sie chcial pobawic to uczulam ze jedna z najwazniejszych rzeczy jest wlasciwy Load Order czyli kolejnosc ladowania modow przez gre (w tym pomoze progs MLOX zawarty w paczce graficznej) oraz dobre zmergowanie Leveled Lists (uzywac tylko i wylacznie TESTool + Leveled List Resequencer).

Do tego po zainstalowaniu paczki graficznej jesli wrzucisz jakiegokolwiek moda zawierajacego lub podmieniajacego textury i meshe otoczenia itp... musisz na nowo wygenerowac Distant Land w Morrowind Graphic Extenderze (raz sie to robi przy instalowaniu tej paczki graficznej). BTW. Radme i instrukcje jej instalacji nalezy przestrzegac w 100% inaczej na 100% cos ci sie popieprzy. : )

To plus czesty backup katalogu z gra (co pare wrzucanych modow) i czeste sprawdznanie czy gra sie wlacza i nie wrzucanie modow o roznej tematyce naraz i nie powinno byc trudno zrobic cos takiego. :)

PS. Polecam takze zainstalowac Morka na szybkiej partycji szybkiego dysku a po skonczeniu calosci jebniecie mocnej defragmentacji gdyz moj folder to ~82 000 plikow w 1180 katalogach i potrafi ostro przymulic a loading potrafi byc dlugi (Moj Win7 majacy ok. roku ma mniej plikow wewnatrz bo "tylko" ok. 78 tysiecy). :) Na Win7 i Vista nie zawadzi takze wlaczyc trybu kompatybilnosci z XPSP3 oraz zaznaczenie "wylacz kompozycje pulpitu" (w czasie gry) - u mnie poprawilo to stabilnosc. Gram takze w oknie (W Fullscreenie Alt+TAB = crash gry).

No to tyle juz was tym Morrowindem nie mecze. :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 10 cze 2011, 20:03 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
starzejesz sie atherius ;p


Nie ma co grać, w crapy typu dungeon siege III i dnf nie mam zamiaru grać. :]
A przypomnieć sobie deuska przed trzecią częścią to nie jest głupi pomysł. :]

No i faktycznie, z dx10 pierwszy deusek wygląda całkiem przyzwoicie. No i klimacik. :]

******

Posty: 4059
Dołączył(a): 5.01.2002
Offline
PostNapisane: 10 cze 2011, 20:07 
Cytuj  
Atherius napisał(a):
Mendol napisał(a):
starzejesz sie atherius ;p


Nie ma co grać, w crapy typu dungeon siege III i dnf nie mam zamiaru grać. :]
A przypomnieć sobie deuska przed trzecią częścią to nie jest głupi pomysł. :]

No i faktycznie, z dx10 pierwszy deusek wygląda całkiem przyzwoicie. No i klimacik. :]


+1. Wlasnie przechodze tutorial :>. Ten dx10 mod dziala z wersja Steam? Kupilem sobie ostatnio w przecenie ...

Edit: Literowka :< ...

T.


_________________
Templair_@PSN


Ostatnio edytowano 10 cze 2011, 20:39 przez Templair, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 10 cze 2011, 20:19 
Cytuj  
Powinien działać.. tam tylko wrzucasz kilka dll i odpalasz z tego launchera co wspominał Zaratul, tam wybierasz rodzaj renderowania na dx10.

***
Avatar użytkownika

Posty: 879
Dołączył(a): 2.09.2005
Offline
PostNapisane: 10 cze 2011, 20:55 
Cytuj  
Kabraxis napisał(a):
Jakbys sie chcial pobawic to uczulam ze jedna z najwazniejszych rzeczy jest wlasciwy Load Order czyli kolejnosc ladowania modow przez gre (w tym pomoze progs MLOX zawarty w paczce graficznej) oraz dobre zmergowanie Leveled Lists (uzywac tylko i wylacznie TESTool + Leveled List Resequencer).

Do tego po zainstalowaniu paczki graficznej jesli wrzucisz jakiegokolwiek moda zawierajacego lub podmieniajacego textury i meshe otoczenia itp... musisz na nowo wygenerowac Distant Land w Morrowind Graphic Extenderze (raz sie to robi przy instalowaniu tej paczki graficznej). BTW. Radme i instrukcje jej instalacji nalezy przestrzegac w 100% inaczej na 100% cos ci sie popieprzy. : )

To plus czesty backup katalogu z gra (co pare wrzucanych modow) i czeste sprawdznanie czy gra sie wlacza i nie wrzucanie modow o roznej tematyce naraz i nie powinno byc trudno zrobic cos takiego. :)

PS. Polecam takze zainstalowac Morka na szybkiej partycji szybkiego dysku a po skonczeniu calosci jebniecie mocnej defragmentacji gdyz moj folder to ~82 000 plikow w 1180 katalogach i potrafi ostro przymulic a loading potrafi byc dlugi (Moj Win7 majacy ok. roku ma mniej plikow wewnatrz bo "tylko" ok. 78 tysiecy). :) Na Win7 i Vista nie zawadzi takze wlaczyc trybu kompatybilnosci z XPSP3 oraz zaznaczenie "wylacz kompozycje pulpitu" (w czasie gry) - u mnie poprawilo to stabilnosc. Gram takze w oknie (W Fullscreenie Alt+TAB = crash gry).

No to tyle juz was tym Morrowindem nie mecze. :)

Ale żeś sobie kompilacje zrobił. Jak już przejdziesz to powiedz ile Ci to zajęło, bo coś czuje, że trochę Ci to czasu z życia wyrwie. :) Ja niestety tego typu zabiegi muszę sobie darować i to nie ze względu na ilość roboty przy tym, ale trochę już przestarzałą maszynę. Wystarczy, że powiem, że już nawet sam overhaul chodzi mi na "średnich". Możesz podać specyfikacje swojego komputera?

***

Posty: 13931
Dołączył(a): 28.08.2010
Offline
PostNapisane: 10 cze 2011, 21:03 
Cytuj  
to ja poproszę o wrzucenie gotowej wersji na fileserve :wink:


_________________
Zbanowany permanentnie, bez mozliwosci odwolania od bana.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 10 cze 2011, 21:05 
Cytuj  
fcom'a do oblivka probowalem chyba z 5 razy, ciekawe ilu z Was da rade, a i tak pewnie po wszystkim pogracie chwile i wywalicie ;d


_________________
.

******

Posty: 4059
Dołączył(a): 5.01.2002
Offline
PostNapisane: 11 cze 2011, 14:02 
Cytuj  
Wlasnie odpalilem Deux Ex na modzikach, ktore podal Kabraxis i musze przyznac, ze jest niezle. Nie spodziewajcie sie cudow ale jest na tyle niezle, ze chce mi sie przejsc deuska jeszcze raz \o/ ...

T.


_________________
Templair_@PSN

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 15 cze 2011, 09:12 
Cytuj  
http://www.youtube.com/watch?v=V7kI2pBBKrM

Obrazek

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 686 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 35  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.