mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 250 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 13  Następna strona
Autor Wiadomość
*
Avatar użytkownika

Posty: 5072
Dołączył(a): 22.07.2007
Offline
PostNapisane: 9 gru 2010, 09:02 
Cytuj  
Jezu, usiadlem wczoraj zawiany lekko do tej gierki i nic nie ogarnelem. Powybieralem wszystko troche na chama i stworzylem robota. Teoretycznie bralem frakcje/specjalizacje/szkole/korporacje pod walenie rakietami, ale to ma jakies znaczenia? Poza bonusowymi skillami czy czyms tam? Bo nie ogaraniam ;f.
A z tego co pogralem... jezu ile tu jest ikon, jako mam wrazenie ze w eve mialem mniejszy problem z ogarnieciem tego wszystkiego na dzien dobry. Ale sama gra wyglada fajnie, nawet bardzo. Tylko jak na moje zdolnosci ograniania nowych gierek potrzebuje z tygodnia zeby sie nauczyc w to jako tako grac:D.

I ponawiam pytanie, co cholera brac dla rakiet? Tak dokladnie. Bo nic nie rozumiem z tego co tu pisaliscie(zielonych? kto to kurwa sa zieloni?:D)

***
Avatar użytkownika

Posty: 10851
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 9 gru 2010, 09:18 
Cytuj  
tiomor napisał(a):
zielonych? kto to kurwa sa zieloni?:D)


Jest to kolor frakcji, jak rowniez kolor robotow :)
Sa trzy frakcje i trzy kolory: niebiescy, zieloni i żółci


_________________



*
Avatar użytkownika

Posty: 5072
Dołączył(a): 22.07.2007
Offline
PostNapisane: 9 gru 2010, 09:29 
Cytuj  
No tak, ale jak wybieralem frakcje to nie byly opisane kolorami tylko nazwami :P. Wzielem na pewno cos na missle. Warfare school, czerwona specjalizacje i cos z hameryka w nazwie w tym ostatnim. Jezu, nie ogarniam:D.
Bylbym widzeczny jakby mi ktos dokladnie napisal co brac zeby skupic sie na rakietach... :P.

***
Avatar użytkownika

Posty: 853
Dołączył(a): 8.05.2006
Offline
PostNapisane: 9 gru 2010, 10:55 
Cytuj  
uczono mnie tak
jesli robisz chara bojowego to:
pierwszy wybor to frakcja
nie pamietam kolejnosci:

TRUHOLD-MARKSON - rakiety - zieloni
ICS - INSTITUTE OF CORPORATE SECURITY - EM - niebiescy
ASINTEC - lasery - zolci

pozniej wybierasz kariere - prosta sprawa
przy trzech wyborach bierzemy zawsze lewa strone
a jak mamy kupe malych kwadracikow to lewy gorny rog

i tak mamy postac bojowa



tutaj skile ktore sa pod dane bronie:

MAGNETICS
Basic Magnetostatics +3% firepower Small Magnetics
Advanced Magnetostatics +3% firepower Medium Magnetics
Critical Hit +1% critical hit chance (1.75X damage)
General Firing +1% rate of fire
Rapid Firing +3% rate of fire
Precision Firing +3% improvement in hit dispersion
Target Analysis +1% damage
Sharpshooting +3% optimal range
Improved Falloff +3% falloff range

LASERS
Basic Optics +3% firepower Small Optics
Advanced Optics +3% firepower Medium Optics
Critical Hit +1% critical hit chance (1.75X damage)
General Firing +1% rate of fire
Rapid Firing +3% rate of fire
Precision Firing +3% improvement in hit dispersion
Target Analysis +1% damage
Sharpshooting +3% optimal range
Improved Falloff +3% falloff range

FIREARMS
Basic Kinematics +3% firepower Small Firearms
Advanced Kinematics +3% firepower Medium Firearms
Critical Hit +1% critical hit chance (1.75X damage)
General Firing +1% rate of fire
Rapid Firing +3% rate of fire
Precision Firing +3% improvement in hit dispersion
Target Analysis +1% damage
Sharpshooting +3% optimal range
Improved Falloff +3% falloff range

MISSILES
Basic Ballistics +3% firepower Small Missile Launchers
Advanced Ballistics +3% firepower Medium Missile Launchers
Complex Missile Launch -3% Missile Launcher Cycle time
Missile Launch -1% Missile Launcher Cycle time
Missile Guidance -1% chance of Missile Guidance failure
Propellant Mixing +3% range
Seismics -3% Explosion Size

*
Avatar użytkownika

Posty: 5072
Dołączył(a): 22.07.2007
Offline
PostNapisane: 9 gru 2010, 11:23 
Cytuj  
Ok, frakcje wzielem na bank na rakiety(to akurat proste;p). Szkole tez raczej, bo o ile pamietam dawala jakies bonusy od zasiegu itp? W kazdym razie, to ta z lewej Lessex? Czy jakos tak. Spec nie pamietam, albo ten z prawej albo z lewej. To cos przedostatnie, to wziele USDF? Nie pamietam nazwy, na pewno z to gwiazdka w logo. No i z tych masy znaczkow wzielem major military i minor indrustrial :p

EDIT: Jest jakos rozpisane co sie wybralo przy tworzeniu postaci? Czy tylko po skillach mozna sie domyslec? Bo nie wiem czy czegos nie spieprzylem nie robiac tego na trzezwo :P


Ostatnio edytowano 9 gru 2010, 11:33 przez tiomor, łącznie edytowano 1 raz
*

Posty: 6913
Dołączył(a): 26.01.2003
Offline
PostNapisane: 9 gru 2010, 11:26 
Cytuj  
Skillowanie jest offline??


_________________
Rzabolek

TYLKO ELMINISTER

*

Posty: 91
Dołączył(a): 17.08.2007
Offline
PostNapisane: 9 gru 2010, 11:34 
Cytuj  
Asmax napisał(a):
Skillowanie jest offline??


Waluta (EP) za którą między innymi kupujesz skille przyrasta także offline (dopóki masz opłacone konto) - w tempie 1ep/minutę.

*

Posty: 193
Dołączył(a): 22.10.2007
Offline
PostNapisane: 9 gru 2010, 12:24 
Cytuj  
https://spreadsheets.google.com/ccc?key ... tPEC#gid=0

moze sie komu przyda

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 9 gru 2010, 13:07 
Cytuj  
Asmax bedziesz pykal w to?

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 9 gru 2010, 13:31 
Cytuj  
Jeśli ktoś ma problem ze swoja pierwsza postacią, a nie wydal jeszcze EP to można zrobić druga i trzecia, korzyści spore bo wartość wszystkiego co się ma po tutku to jakiś milion kasy.
Punkty wydawać dopiero jak się już zdecydujemy po tym jak gramy light robotem, punkty i tak nam przyrastają od momentu zakupu gry, więc bez paniki.

Co do marketu, produkcji i całej ekonomii serwera, mimo ze to start gry to devsi trzymają skutecznie w ryzach inflacje i ceny surowców na tyle ze produkcja jest opłacalna i istotna w grze.
Można narazie zaobserwować jedynie dużą różnice miedzy cena skupu i sprzedaży ale myślę że to powoli się zmniejszy i podobnie jak w eve decydujące o wartości produktów będą ceny surowców i ilość "spalania" w pvp.
Masowa produkcja amunicji jest opłacalna ale trzeba mieć dobre skile by przebić cenowo "niedzielnych" producentów, podobnie z produkcją robotów.
Za to produkcja prototypów i modułów lepszych niż standard jest śladowa i tu można zarobić fortunę, jednak to wymaga dobrych skili i lepszego miejsca na produkcje niż stacje w alpha.

Minusy, zdecydowanie za mało ludzi by cała mechanika gry już teraz funkcjonowała dobrze, to będzie się poprawiać z czasem i wymaga cierpliwości.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

***
Avatar użytkownika

Posty: 853
Dołączył(a): 8.05.2006
Offline
PostNapisane: 9 gru 2010, 13:36 
Cytuj  
tiomor napisał(a):
EDIT: Jest jakos rozpisane co sie wybralo przy tworzeniu postaci? Czy tylko po skillach mozna sie domyslec? Bo nie wiem czy czegos nie spieprzylem nie robiac tego na trzezwo :P

nie wiem czy sie na w grze - a nie mam jak sprawdzic

ale sciagnij:
http://www.perpetuum-planner.com/
wybierz tak jak pisalem
i sprawdz czy masz takie same atrybuty

***
Avatar użytkownika

Posty: 10851
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 9 gru 2010, 13:55 
Cytuj  
A tak swoja droga mozecie zaglosowac na mmorpg.com na Perpetuum jako gre roku :)

http://www.mmorpg.com/showFeature.cfm/f ... -Year.html

Obrazek

Przyda sie chlopakom robiacym ta gre takie wsparcie, bo taka wygrana zaludnila by im server. Na razie leca bez zadnej reklamy.


_________________



*

Posty: 6913
Dołączył(a): 26.01.2003
Offline
PostNapisane: 9 gru 2010, 14:09 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
Asmax bedziesz pykal w to?


dzisiaj na wieczor kupuje. Nowa gra to mozna jeszcze cos osiagnac.

Moze ktos cos skrobnac o PK?


_________________
Rzabolek

TYLKO ELMINISTER

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 9 gru 2010, 14:11 
Cytuj  
no ja zakupie jutro rano, powinno byc ok do popykania w pracy

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 9 gru 2010, 14:26 
Cytuj  
Ciekawe jak będzie to wyglądało z dołączeniem np. za rok i przepaść pomiędzy starymi wyjadaczami i młodymi wilkami, czy się da bez problemu wtedy jeszcze zacząć.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10851
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 9 gru 2010, 14:30 
Cytuj  
Bloodleaf napisał(a):
Ciekawe jak będzie to wyglądało z dołączeniem np. za rok i przepaść pomiędzy starymi wyjadaczami i młodymi wilkami, czy się da bez problemu wtedy jeszcze zacząć.


Tak samo jak w Eve, jesli sie wyspecjalizujesz w danej dziedzinie to bedziesz w niej dobry i przydatny. Watpie by duze walki PvP byly prowadzone Mechami (zbyt duza strata). Na walkach PvP glownie ludzie uzywaja light botow, no czasami assaultow, ale Mechy wymagaja wsparcia i ich strata jest zbyt bolesna.


_________________



***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 9 gru 2010, 14:45 
Cytuj  
o czyli cos tracimy jak zginiemy?
te boty i mechy to rozumiem, ze jak w eve podzial na shipy?

***
Avatar użytkownika

Posty: 10851
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 9 gru 2010, 15:02 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
o czyli cos tracimy jak zginiemy?


Dokladnie tracisz wszystko, lącznie z robotem.. full loot :)

Mendol napisał(a):
te boty i mechy to rozumiem, ze jak w eve podzial na shipy?


tak


_________________



***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 9 gru 2010, 15:04 
Cytuj  
ok dzieki.
a w pvp po zabiciu przeciwnika cos dostajemy? jakis loocik?

***
Avatar użytkownika

Posty: 10851
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 9 gru 2010, 15:07 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
a w pvp po zabiciu przeciwnika cos dostajemy? jakis loocik?


Robot przeciwnika po zabiciu sie niszczy, oraz czesc tego co mial na sobie i w cargo tez sie niszczy. Zostaje na ziemi tlyko mala kupka po nim, ktora mozna zlootowac. W loocie jest czesc jego wyposazenia i czesc cargo. Reszta zniszczona definitywnie.


_________________



Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 250 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 13  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.