MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Perpetuum Online
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=35964
Strona 11 z 13

Autor:  Teo [ 28 gru 2010, 14:32 ]
Tytuł: 

Sytuacja po pierwszym miesiącu jest dość pozytywnie wyglądająca, mimo że populacja spadła to jednak głownie dotknęło to górników i robiących misje na alpha, sojusze bawiące się w pvp na becie nie odczuły tak bardzo spadku.
Wygląda na to że gracze solo, którzy z nudów robili misje czy kopali wymiękli, dlatego zachęcam grających do szukania sobie miejsca w corpach bawiących się w pvp bo to ma sens w tej grze.
Dostępność robotów jest duża, tanio można zaopatrzyć się w assaulty, mechy jeszcze troszkę spadną ale tu trzyma cenę dostępność i cena surowców, jednak będąc w corpie pvp najczęściej ma się refundacje.


MILESTONE REACHED

The Perpetuum team is very glad to announce that in the short month since the game has officially launched, we've reached 15.000 months of sold game time. We're very happy with these results as they guarantee that the game we've worked so hard on will be around for a while.

Autor:  Teo [ 3 sty 2011, 16:49 ]
Tytuł: 

http://gremrod.wordpress.com/2010/12/27 ... tical-map/

aktualizowane mapy polityczne

Autor:  Asmax [ 28 kwi 2011, 19:23 ]
Tytuł: 

Gra ktos jeszcze? Ja pogralem 1 miesiac, padla mi karta i zapomnialem o tym...

Cos sie dzieje cos nowego czy padlo? Sukcesu EVE raczej nie powtorzylo.

Autor:  Isengrim [ 28 kwi 2011, 19:51 ]
Tytuł: 

Co rozumiesz przez sukces EvE?

Autor:  Morn [ 9 cze 2011, 13:34 ]
Tytuł: 

i jak tam dzieje się coś w perpetum ja po pierwszym miesiącu quitłem i zastanawiam się czy by nie zobaczyć co się pozmieniało

Autor:  Asmax [ 9 cze 2011, 16:15 ]
Tytuł: 

Isengrim napisał(a):
Co rozumiesz przez sukces EvE?


Playerbase.

Autor:  Isengrim [ 10 cze 2011, 08:29 ]
Tytuł: 

Morn napisał(a):
i jak tam dzieje się coś w perpetum ja po pierwszym miesiącu quitłem i zastanawiam się czy by nie zobaczyć co się pozmieniało

Dużych zmian nie ma. Nowe roboty, nowe wyspy. Ludzi mało. Jest darmowy trial, więc najprościej samemu obadać co i jak.

Autor:  Doktor Zoidberg [ 23 lis 2011, 23:02 ]
Tytuł:  wykop

Gra wyszla z fazy beta testow a wiec odswiezam temat :)
Perpetuum rozwija sie bardzo szybko i mozna w niej spotkac coraz wiecej graczy, przed nami wlasnie kolejny juz spory dodatek a wiec mysle ze bedzie sporo atrakcji dla osob ktore skonczyly granie jeszcze w wersji beta oraz dla tych ktorzy dopiero rozpoczna przygode z PO
Jak dotad w grze istnieje tylko jedna Polska korporacja (FusterCluck Team) starajaca sie stworzyc przyjazne srodowisko dla Polonii... ale zawsze to jakies wsparcie dla poczatkujacych ; )

"FUSTERCLUCK TEAM" FTW
kontakt ingame: Komandor Egnosia

Autor:  kapra L [ 28 lis 2012, 02:06 ]
Tytuł:  Re: Perpetuum Online

.......The temporary account reactivation option will revive an expired Perpetuum account for 24 hours, completely free of charge. Use that time to buy ICE, manage roles of dead corporations, check out new game features, or whatever else you can think of. Obviously we still have to pay our rent, so you can only do this once every 30 days......

Autor:  Isengrim [ 6 gru 2012, 22:24 ]
Tytuł:  Re: Perpetuum Online

No, Perpetuum stuknęły 2 latka. I nie był to czas zmarnowany na pierdzenie w stołek.
Ciekawe zmiany:
-I.C.E. - odpowiednik plexów z EvE. Chodzą po 100mln. Ciężki mech zwykły chodzi po 25mln.
- Nowe wyspy Gamma. Całkowita piaskownica - włącznie z terraformowaniem terenu. Budowanie murów i inne pierdoły są na też na beta, ale na Beta są sentry (na Beta 2 mniej ich jest). Alpha to oczywiście dalej kerbirnia, Alpha 2 ma mobki 4+
- System szybkiego transportu (moim zdaniem największa bolączka "EvE na ziemi") znacznie się rozwinął. Są autostrady (dupy nie urywa, +30km/h) ale i skakanie sparksami (to takie klony z EvE, choć nie do końca) między bazami. Oczywiście boty i mechy nie skaczą. Za to rozwinięto system transportowania kontenerów.
-Poprawili AI npc, jest jeszcze ciekawiej. Ale zdjęli agresora na Alpha.
W sumie, jak na indie gierkę, w porównaniu do innych tego typu tworów, Perpetuum wypada bardzo dobrze.
Stabilna w miarę, niewiele wymaga (mniej niż giga instalka - rekord chyba, bo grafika może nie jest super ładna, ale stanowi doskonały przykład, jaki powinien być poziom grafiki by było "ok")bardzo rozbudowana i dla wszystkich - EvE z WSAD + teren + ciekawsza produkcja. Dostała greenlighta, ludzi przybyło.
Zamiast kickować kolejne produkty mediaval mmorpg można dać chłopakom 10€, bo warto. Prawda, zżynają z EvE, ale robią to z głową i sensem. No i to miłe pogadać se czasem z devsem jak równy z równym, a nie śledzić blueposty i spijać info na kolanach, bo Pan przemówił.
Z tego co widzę, główne pryncypia się nie zmieniły - można sobie kerbirować na alpha w coopie i jest luz, ale pvp to sieriozny biznes. Małe gildie będą sfajczone. Miejsca jest mniej niz w EvE, nie ma WH, w 5 osób nie pociągniesz na beta, nie wspominając o gamma. I ci którzy tam siedzą, to poważni ludzie, nie ma mientkiej gry. A, dodali sondy informujące o ruchu w terenie okolicznym.
No i Perpetuum wciąż ma najbardziej zajebisty system kopania skałek ze wszystkich mmorpg.
Każde nowe konto dostaje 15 dni triala, klient jest darmowy, za miesiąc płaci się niecałe 10€. Jest możliwość grania za darmo dzięki ICE.
Instalka ma chyba 700mega, a graficznie jest bardzo interesująca. Pewnie i na pralce da się odpalić, a jednocześnie jest ładna. To sztuka, która żadnemu sandboxowi się nie udała.

Perpetuum pokazuje, że mając mało kasy (robią to Węgrzy,to indy of indy), zrzynając dobre pomysły i dodając coś od siebie można zrobić fajną grę.

Autor:  Mendol [ 6 gru 2012, 22:26 ]
Tytuł:  Re: Perpetuum Online

mnie graficznie zmasakrowalo dawno temu.

Autor:  Isengrim [ 6 gru 2012, 22:38 ]
Tytuł:  Re: Perpetuum Online

http://www.ihatemmorpgs.com/2011/07/graphics-dont-matter-unless-theyre.html
Nie chce mi się tłumaczyć dlaczego estetyka>polygony i innne takie.

Autor:  Mendol [ 6 gru 2012, 22:50 ]
Tytuł:  Re: Perpetuum Online

nie wymagam od dobrych gier zeby wygladaly jak crysis 3.
ale zeby w ogole jakos wygladaly. a perpetuum bylo jak kolorowe kwadraciki strzelajace liniami.
takze, tlumaczyc nie musisz, kazdy ma wlasny gust.

i chyba nie grales w dfo.

Autor:  Teo [ 6 gru 2012, 23:19 ]
Tytuł:  Re: Perpetuum Online

no nie wiem ale i dfo i perpetuum ma fajną grafikę, zaglądałem ostatnio do perpetuum, gra się ładnie rozwija, wprowadzili masę rozwiązań z eve online, jednak problem to ilość ludzi online :(

Autor:  Isengrim [ 6 gru 2012, 23:28 ]
Tytuł:  Re: Perpetuum Online

@Mendol
Grałem, ale się mi nie spodobało. Ładna gra z popieprzoną mechaniką. UW wygląda na na naprawę błędów. Może zagram.

Wracając do tematu - co ty za bzdury wypisujesz? Kwadraciki? Fakt, za wiele szczegółów nie ma, ale bez przesady. Devsi doskonale uchwycili klimat obcej, zindustrializowanej planety. Kimaty Lema i "Edenu".

Autor:  Mendol [ 6 gru 2012, 23:38 ]
Tytuł:  Re: Perpetuum Online

opisalem co widzialem jak gralem i co mnie zniechecilo do dalszej gry.
nie ma sensu wnikac i przekonywac kogokolwiek.

Autor:  Ravushimo [ 7 gru 2012, 01:29 ]
Tytuł:  Re: Perpetuum Online

Mendol napisał(a):
opisalem co widzialem jak gralem i co mnie zniechecilo do dalszej gry.
nie ma sensu wnikac i przekonywac kogokolwiek.

Na software odpaliles? :D grafika fakt ze nie kopie dupy, ale na prawde jest ok.

@Ise: jak gralem pamietam ze byly problemy z ekonomia w grze bo jedno z wiekszych corpow abusowalo systemu ubezpieczen, spadla wtedy dosyc mocno populacja, udalo im sie z tego wyjsc? :D

Autor:  Oyci3C [ 7 gru 2012, 02:14 ]
Tytuł:  Re: Perpetuum Online

Ja rozumiem, że grafika to nie wszystko ale nie taka sprzed 10 lat, pls.

Autor:  Ravushimo [ 7 gru 2012, 08:24 ]
Tytuł:  Re: Perpetuum Online

Nigga pls

Tu masz grafike z przed 10 lat:
Obrazek

Autor:  Isengrim [ 7 gru 2012, 22:32 ]
Tytuł:  Re: Perpetuum Online

Exploitowali M2S o ile pamiętam, ale z godnością przyjęli bany i funkcjonują do dziś. Szczerze to nie nie wiem jak wygląda sytuacja na PvP, kopie sobie skałki i się dystansuję.
PvP w Perpetuum ma jedną podstawową wadę/zaletę - nie da się go uniknąć od etapu Beta isle. Albo jesteś w bloku, albo blok cię zjada po wyskoczeniu z bazy. To nie jest low sec, to null w trakcie wojny. Nawet siku trzeba robić w plutonie. Pamiętam jak sobie spokojnie farmiłem, kilka kilometrów od sentry. Nagle bach,bach i 2 godziny prób odzyskania modolow ze złomu.
Madness.
Ludzi nie jest dużo, ale i samotny nie jesteś.

A co do grafiki...jak można tak nisko oceniać tę w Perpetuum? Dupy nie urywa, kilka lat ma. Ale jest bardzo funkcjonalna, czytelna - Estetyka na najwyższym poziomie. A że bocik ma miej polygonów niż jakieś Salem czy inna Tibia? Co mi po grafice, jak gra chujowa - patrz Mortal. W perpetuum są efekty biegu mecha i jak to słyszałem srałem po nogach (kilka godzin farmy w kosmos) jak słyszałem ten dźwięk, a Mechwarrorze to nic, ot cel. To klimat robi grę, nie grafika. A w Perpetuum nie ma wielkich głow, tylko fajne botki i mechy. I teren który można zmieniać - np. na Alpha drzewka da się rozwalić z działek, na Gamma da się wypiętrzać doliny i odwrotnie. Jaka mmorpg to oferuje?

Strona 11 z 13 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team