MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Battlerite
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=36159
Strona 23 z 23

Autor:  Ash'Veem [ 6 sty 2017, 22:50 ]
Tytuł:  Re: Battlerite

Ja mogę.

Autor:  Vences [ 11 kwi 2017, 17:02 ]
Tytuł:  Re: Battlerite

Od 19:00 tydzień za free, ale czy ta gra nie jest już prawie martwa?

Autor:  Farin666 [ 13 kwi 2017, 01:52 ]
Tytuł:  Re: Battlerite

Vences napisał(a):
Od 19:00 tydzień za free, ale czy ta gra nie jest już prawie martwa?

jest.

Autor:  Kaban [ 13 kwi 2017, 12:28 ]
Tytuł:  Re: Battlerite

Farin666 napisał(a):
Vences napisał(a):
Od 19:00 tydzień za free, ale czy ta gra nie jest już prawie martwa?

jest.


Dzisiaj trochę pograłem i gra się całkiem przyjemnie. Dynamiczna gierka i dosyć szybko znajdowało nowe gry. Dlaczego mówi się, że umiera?

Autor:  Ravushimo [ 13 kwi 2017, 14:44 ]
Tytuł:  Re: Battlerite

Bo nie gra w nia pol miliarda osob tak jak w najlepsze gry ever od Blizzarda... no i zaden elo ziomq streamer nie chce tego pokazywac. Ta gra jest za ciezka dla 99% ludzi, wiec nie oczekiwalbym mas ludzi w tym tytule.

Autor:  Quetzacotl [ 13 kwi 2017, 15:44 ]
Tytuł:  Re: Battlerite

Gra jeszcze nawet nie wyszła z EA. Jak będzie F2P to może sie bardzo rozwinąć community.

Autor:  Ravushimo [ 13 kwi 2017, 16:02 ]
Tytuł:  Re: Battlerite

Pepe napisał(a):
zamiast sie zaslaniac brakiem funduszy na reklame moze warto byloby popatrzec na to z innej perspektywy, np takiej ze ta gra nie ma zbyt wielu ciekawych mechanik, nie wspominajac juz o tym ze ogladanie tego jest nudne jak flaki.

Jesli wszystko co wyniosles z mojego posta to to ze firma nie ma kasy na reklame to jebnij sie w ten swoj glupi leb. :D Oglada sie to bardzo dobrze tylko ze trzeba miec jakies pojecie o grze, postaciach, tego co potrafia itp. jak pokazesz komus kto cale zycie gral tylko w fpsy i rpgi mecz Doty jak przez pierwsze 10 minut jakies wieksze stworki probuja dobiac mniejsze to tez ci powie ze jak to mozna w ogole ogladac.

Autor:  Ravushimo [ 13 kwi 2017, 16:58 ]
Tytuł:  Re: Battlerite

Nie klam, 322 osoby!!!111 HEXa oglada teraz 53. Gra juz pewnie 3 razy zdechla.

Autor:  Turbot [ 13 kwi 2017, 17:13 ]
Tytuł:  Re: Battlerite

Tak a BFa 1 - ogląda tylko 999 osób to znaczy że gra umiera ?

Gra Battlerite jest w EA, Ci co chcieli ją zobaczyć to kupili EA. Gra będzie niedługo darmowa. Wtedy ystarczy że zapłacą jakiemuś znanemu streamerowi co ma minimum 10k widzów.

Autor:  Farin666 [ 13 kwi 2017, 21:59 ]
Tytuł:  Re: Battlerite

Ravushimo napisał(a):
Nie klam, 322 osoby!!!111 HEXa oglada teraz 53. Gra juz pewnie 3 razy zdechla.


gra bardzo malo osob. Od Champion a nawet diamond grasz non stop z tymi samymi ludzmi- dochodziło do tego ze przez 4 godziny grałem z tym samym przeiwnym teamem.... W low bracketach moze tego tak nie widac ale tez szalu nie ma.
"Pro" też przenoszą się gdzie indziej.

Gra jest bardzo fajna ale niestety nie potrafia tego wykorzystać, i owszem jak gre esportowa nie ma widowni jest gra praktycznie martwa.

teraz darmowy weekend to gra zdecydowanie wiecej, ale watpie aby to znaczaco wplynelo na populacje po zakonczeniu darmowego weekendu.

Autor:  Kaban [ 13 kwi 2017, 22:27 ]
Tytuł:  Re: Battlerite

Ta gra jest w ogóle zbalansowana? Zauważyłem, że większość używa tych samych championów. Niektóre są OP bo mają i escape i CC, a niektóre to czyste gówno (przynajmniej na tym poziomie silver). Ogólnie matchmaking działa "wybornie" i grałem mecze 2x support vs 2x ADC jak i pojedynki 2x ranged vs Melee i support. Dobrze, że miałem okazję przetestować te gierkę i nie wydałem kasy. Nie wiem co mogłoby mnie tutaj przyciągnąć na dłużej niż kilkanaście godzin.

Autor:  Szamotula [ 14 kwi 2017, 12:57 ]
Tytuł:  Re: Battlerite

SLS przyzydzilo. Zamiast bawic sie w EA mogli zrobic 'bete' darmowa + sprzedawac founder's packi, ktore oferowaly by to co EA.
Paladins od Hi-Rez w tym temacie zniszczylo system - w momencie kiedy gre upublicznili to byla kupa jakich malo, ale ze byla za darmo to ludzie sobie pogrywali. W tym czasie grzebali przy grze i grzebali, czesto wywracajac wszystkie zalozenia do gory nogami i doskonalili projekt, a ludzie ciagle grali bo za darmo.
Ostatecznie w Paladins graczy przybywalo, a teraz jest to gra z top5 steam, w ktora gra 40-50k osob w peak time.
Z battlerite moglo byc bardzo podobnie. Przeciez jak gra wystartowala to mimo potrzeby zakupu EA przez pierwsze tygodnie bylo 10-15k osob online. Potem z czasem ilocs osob malala co jest normalne i stworzyla sie petla - ludzie widza, ze playerbase spada to nie sa chetni na zakup EA co powoduje, ze kolejni weterani przestaja grac bo nikt nowy nie dochodzi.

Druga sprawa to tez cholera wie co oni robia z kasa z EA. Przeciez 3 tygodnie po wystartowaniu early access Battlerite sprzedalo ponad 200k kopii. Od tego czasu oprocz dodania kilku nowych postaci/kosmetykow i balansow to bardzo malo sie zmienilo. Dziwi to tymbardziej, ze maja gotowe rozwiazania z Bloodline Champions, ktore wystarczylo tylko przeniesc. Dla przykladu menu i funkcjonalnosc w Battlerite to kupa jakich malo, kiedy BLC pod tym wzgledem mialo doslownie wszystko i do dzis chyba jedynie dota2 przebija BLC pod tym wzgledem - klany, chatroomy, in-game turnieje, live spec, ladder. Tymczasem w Battlerite niczym w OW mamy przycisk Play, otwieranie skrzyneczek i tyle.


Nie zmienia to faktu, ze gra jest unikalna i bardzo dobra. Jak juz ja wypuszcza na f2p to graczy przybedzie i to sporo.

Autor:  Farin666 [ 14 kwi 2017, 14:06 ]
Tytuł:  Re: Battlerite

Szamotula napisał(a):
SLS przyzydzilo. Zamiast bawic sie w EA mogli zrobic 'bete' darmowa + sprzedawac founder's packi, ktore oferowaly by to co EA.
Paladins od Hi-Rez w tym temacie zniszczylo system - w momencie kiedy gre upublicznili to byla kupa jakich malo, ale ze byla za darmo to ludzie sobie pogrywali. W tym czasie grzebali przy grze i grzebali, czesto wywracajac wszystkie zalozenia do gory nogami i doskonalili projekt, a ludzie ciagle grali bo za darmo.
Ostatecznie w Paladins graczy przybywalo, a teraz jest to gra z top5 steam, w ktora gra 40-50k osob w peak time.
Z battlerite moglo byc bardzo podobnie. Przeciez jak gra wystartowala to mimo potrzeby zakupu EA przez pierwsze tygodnie bylo 10-15k osob online. Potem z czasem ilocs osob malala co jest normalne i stworzyla sie petla - ludzie widza, ze playerbase spada to nie sa chetni na zakup EA co powoduje, ze kolejni weterani przestaja grac bo nikt nowy nie dochodzi.

Druga sprawa to tez cholera wie co oni robia z kasa z EA. Przeciez 3 tygodnie po wystartowaniu early access Battlerite sprzedalo ponad 200k kopii. Od tego czasu oprocz dodania kilku nowych postaci/kosmetykow i balansow to bardzo malo sie zmienilo. Dziwi to tymbardziej, ze maja gotowe rozwiazania z Bloodline Champions, ktore wystarczylo tylko przeniesc. Dla przykladu menu i funkcjonalnosc w Battlerite to kupa jakich malo, kiedy BLC pod tym wzgledem mialo doslownie wszystko i do dzis chyba jedynie dota2 przebija BLC pod tym wzgledem - klany, chatroomy, in-game turnieje, live spec, ladder. Tymczasem w Battlerite niczym w OW mamy przycisk Play, otwieranie skrzyneczek i tyle.


Nie zmienia to faktu, ze gra jest unikalna i bardzo dobra. Jak juz ja wypuszcza na f2p to graczy przybedzie i to sporo.



wlaśnie dlatego wydaje się zę battlerite to cash grab- nie widac aby cokolwiek robili od paru miechów.

Autor:  Arturnik [ 14 kwi 2017, 15:19 ]
Tytuł:  Re: Battlerite

tez sie zgodze - trzymanie tego pod platnym EA nie ma kompletnie sensu, pierwsze tygodnie/miesiac moze jeszcze, ale potem powinnno byc przejscie, naprawde nie zdziwilbym sie jakby kasa z mikrotranzakcji + f2p byla duzo wieksza niz to co dostali za ostatnie miesiace za wstep do early access, no ale coz...

Autor:  Ravushimo [ 14 kwi 2017, 15:49 ]
Tytuł:  Re: Battlerite

Szamotula napisał(a):
SLS przyzydzilo. Zamiast bawic sie w EA mogli zrobic 'bete' darmowa + sprzedawac founder's packi, ktore oferowaly by to co EA.

Yup, wstepnie EA tez mialo byc duzo krotsze, zjebali pod tym wzgledem mocno.

Cytuj:
Paladins od Hi-Rez w tym temacie zniszczylo system - w momencie kiedy gre upublicznili to byla kupa jakich malo, ale ze byla za darmo to ludzie sobie pogrywali. W tym czasie grzebali przy grze i grzebali, czesto wywracajac wszystkie zalozenia do gory nogami i doskonalili projekt, a ludzie ciagle grali bo za darmo. Ostatecznie w Paladins graczy przybywalo, a teraz jest to gra z top5 steam, w ktora gra 40-50k osob w peak time.

Hi-rez niestety teraz zydzi ostro, zmiany z kartami i goldem mocno na minus i sporo graczy zaczyna to odrzucac szczegolnie ze niektore zmiany nawet nie sa ujete w patch logach (np. zmniejszenie golda za daily jak dobrze pamietam).

Cytuj:
Druga sprawa to tez cholera wie co oni robia z kasa z EA. Przeciez 3 tygodnie po wystartowaniu early access Battlerite sprzedalo ponad 200k kopii. Od tego czasu oprocz dodania kilku nowych postaci/kosmetykow i balansow to bardzo malo sie zmienilo. Dziwi to tymbardziej, ze maja gotowe rozwiazania z Bloodline Champions, ktore wystarczylo tylko przeniesc. Dla przykladu menu i funkcjonalnosc w Battlerite to kupa jakich malo, kiedy BLC pod tym wzgledem mialo doslownie wszystko i do dzis chyba jedynie dota2 przebija BLC pod tym wzgledem - klany, chatroomy, in-game turnieje, live spec, ladder.

Te ingame turnieje w docie to sie do BLC nijak maja, licze na to ze ten ficzer zawita do obu gier bo to byl jeden z mocniejszych punktow Bloodline.

Autor:  Arturnik [ 21 wrz 2017, 08:37 ]
Tytuł:  Re: Battlerite

https://www.battlerite.com/newera/

Autor:  Turbot [ 8 lis 2017, 14:31 ]
Tytuł:  Re: Battlerite

Dzisiaj BR wychodzi z EA i wchodzi na ścieżkę kariery F2P.

Autor:  PiaskowyBrakHasła [ 10 lis 2017, 19:10 ]
Tytuł:  Re: Battlerite

Kurcze, jak ja tutaj dawno nei byłem :) z rok chyba :)

Strona 23 z 23 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team