MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Neverwinter online
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=37195
Strona 9 z 11

Autor:  Xender [ 20 maja 2013, 19:20 ]
Tytuł:  Re: Neverwinter online

To pisz, ja straciłem 100k AD. Pewnie nie zwrócą ale z tego co czytałem zeny mają zwracać.

Autor:  gosugamer1 [ 20 maja 2013, 19:21 ]
Tytuł:  Re: Neverwinter online

Pograłem chwilę, pierwsze wrażenia mam takie: ładna, bardzo dobra audiowizualnie ogólnie, prosta jak budowa cepa(można się poczuć jak rasowy idiota grając), zrobiona według tego samego schematu co pierdylion innych mmo.

Ogólnie liczyłem bardzo, że będzie trochę Baldurowych klimatów, ale narazie czegoś takiego nie stwierdziłem.
Przez całą grę jest tak, że - idziesz za magicznym proszkiem i napierdalasz moby, idziesz za magicznym proszkiem i napierdalasz moby? - jeżeli tak, to next-gen pełną gembą. :D

Autor:  ShadorVD [ 20 maja 2013, 19:36 ]
Tytuł:  Re: Neverwinter online

gosugamer1 napisał(a):
Pograłem chwilę, pierwsze wrażenia mam takie: ładna, bardzo dobra audiowizualnie ogólnie, prosta jak budowa cepa(można się poczuć jak rasowy idiota grając), zrobiona według tego samego schematu co pierdylion innych mmo.

Ogólnie liczyłem bardzo, że będzie trochę Baldurowych klimatów, ale narazie czegoś takiego nie stwierdziłem.
Przez całą grę jest tak, że - idziesz za magicznym proszkiem i napierdalasz moby, idziesz za magicznym proszkiem i napierdalasz moby? - jeżeli tak, to next-gen pełną gembą. :D


Samo aD&D jest postrzegane jako jeden z "gimbusowych" systemów.

Autor:  sula [ 20 maja 2013, 20:09 ]
Tytuł:  Re: Neverwinter online

gosugamer1 napisał(a):
Przez całą grę jest tak, że - idziesz za magicznym proszkiem i napierdalasz moby, idziesz za magicznym proszkiem i napierdalasz moby? - jeżeli tak, to next-gen pełną gembą. :D

Heh. Od wielu lat mmorpg-i (z wyjątkiem paru niszowymi pvp tytułami) tak wyglądają - idziesz za strzałką, proszkiem lub znaczkiem na mapie i klikasz w podświetlone przedmioty lub napierdalasz grzecznie składające się mobki. W niektórych tytułach masz pomiędzy tym cutscenki. Anty-gry.

@SvD - coś tam słyszałem narzekania, że 7-godzinny rollback mało da, bo explotity były duzo dłużej.

Autor:  iniside [ 20 maja 2013, 20:12 ]
Tytuł:  Re: Neverwinter online

Shador von Dal napisał(a):
gosugamer1 napisał(a):
Pograłem chwilę, pierwsze wrażenia mam takie: ładna, bardzo dobra audiowizualnie ogólnie, prosta jak budowa cepa(można się poczuć jak rasowy idiota grając), zrobiona według tego samego schematu co pierdylion innych mmo.

Ogólnie liczyłem bardzo, że będzie trochę Baldurowych klimatów, ale narazie czegoś takiego nie stwierdziłem.
Przez całą grę jest tak, że - idziesz za magicznym proszkiem i napierdalasz moby, idziesz za magicznym proszkiem i napierdalasz moby? - jeżeli tak, to next-gen pełną gembą. :D


Samo aD&D jest postrzegane jako jeden z "gimbusowych" systemów.

Ta. A NWN to uproszczona wersja dla kompletnych idiotow.
DDO dalej krolem DnD na PC.

A failem jest, to ze Cryptic dal bany na 72h (lol wut ? powiny leciec perma bany na konta na ktore exploitowaly, bez ostrzezenia, zeby co sprytniejsi nie roztransferowali tego co mieli po innych kontach). A tak ? Gowno im to da.

Autor:  ShadorVD [ 20 maja 2013, 20:15 ]
Tytuł:  Re: Neverwinter online

@up

Ale nie rozumiem? No nie powiesz mi, ze w pen and paper ten system jest inaczej postrzegany?

Autor:  iniside [ 20 maja 2013, 20:24 ]
Tytuł:  Re: Neverwinter online

Shador von Dal napisał(a):
@up

Ale nie rozumiem? No nie powiesz mi, ze w pen and paper ten system jest inaczej postrzegany?

To zalezy kogo pytasz.
Czesc mechaniki nie jest moze tak skomplikowana jak np. w Rolemaster ale... DnD3.5 przez lata obrosło w setki dodatkow i ilosc mozliwych kombinacji budowy postaci jest poprostu ogromna.

DnD4.0 troche to uprosciło pod wieloma wzgledami, pod innymi zrobiło to ciekawszym (moce dla wszystkich klas!), ale dalej jest to całkiem zaawansowany system.

Wiekszosc narzekań w PnP nie bierze sie z narzekań na poziom skomplikowania systemu tylko na to ze DnD to system nastawiony na walke, gwałt i liczenie, a role play to dodatek do rzucania kostkami.

PRoblem polega na tym, ze NWN z DnD nie ma praktycznie NIC wspolnego. Takich rzeczy jak nazwy mocy czy specjalizacji klas postaci nie uwazam za wspolne.
Cryptic wyjebał w zasadzie wszystko co sprawiało, że DnD4.0 jest całkiem fajnym systemem i zastąpił to generic generated mmo mechanics.
Taka mechanike jak ma NWN to nawet ja bym potrafił zaprojektować, poprostu rżnąc z innych generic mmo.

Autor:  gosugamer1 [ 20 maja 2013, 20:30 ]
Tytuł:  Re: Neverwinter online

sula napisał(a):
gosugamer1 napisał(a):
Przez całą grę jest tak, że - idziesz za magicznym proszkiem i napierdalasz moby, idziesz za magicznym proszkiem i napierdalasz moby? - jeżeli tak, to next-gen pełną gembą. :D

Heh. Od wielu lat mmorpg-i (z wyjątkiem paru niszowymi pvp tytułami) tak wyglądają - idziesz za strzałką, proszkiem lub znaczkiem na mapie i klikasz w podświetlone przedmioty lub napierdalasz grzecznie składające się mobki. W niektórych tytułach masz pomiędzy tym cutscenki. Anty-gry.

@SvD - coś tam słyszałem narzekania, że 7-godzinny rollback mało da, bo explotity były duzo dłużej.



No, ale o tym gównie tak głośno wszędzie było, ludzi zatrzęsienie - więc spodziewałem się jednak czegoś więcej...
Może ktoś tam doświadczony się wypowie czy gra w ogóle przed 60 lvl stawia jakiś opór ? Czy to takie beztresowe klikadło, że właściwie się nie da paść w pve?

Od, którego lvla jakieś pvp?

Autor:  Tankoviec [ 21 maja 2013, 02:32 ]
Tytuł:  Re: Neverwinter online

Aspekt levelowania w tej grze jest przyjemny. Dwie ostatnie zony z drowami są świetne(być może za dużo czytałem książek salvatore ;) ).
Po wbiciu 60 lvl i po dziesiątkach runów w dungeonach t1 oraz t2 gra staje się nudna. Mam wrażenie, że ekipa szybciej wypuszcza itemki do swojego sklepiku niż samego contentu, którego jest po prostu niewiele.

Pvp nie istnieje w tej grze. Jest coś takiego jak domination(5v5), ale to syf. Zresztą ta gra i tak nie jest nastawiona na pvp.

Klasy widać, że są jeszcze nie dopracowane bo każda klasa ma do wyboru tylko jedną ścieżkę rozwoju np. taki wojownik, walczy tylko dwuręcznym mieczem no i ma perki tylko pod to.
Brakuje na przykład toporów, młotów.

Animacje to kolejna irytująca rzecz. Nie można biegać i walczyć jednocześnie. Dla mnie to jest słabe. A poza tym jakość animacji jest jeszcze nie dopracowana np. podstawowy atak wojownika jest podzielony na 3 albo 4 mini animacje które z kolei nie są płynnie ze sobą połączone. Czyli animacja, chwila przerwy i znowu animacja.

Mnie ta gra przypomina gw2. Fajnie było na początku za sprawą levelowania, a potem szybko się nudzi farmą dungeon'ów.
No i trzeba wspomnieć o wydajności tej gry. Jest chujowa. Kolesie nawet z najmocniejszymi maszynami zgłaszają masę problemów na forum. Nawet jak się robi dungeony w 5 to podczas walki gra potrafi się zaciąć.
Nie wiem czy ten silnik gdzieś jeszcze został wykorzystany, ale jeśli w takiej postaci pójdzie live to słabo to widzę.

Autor:  Arturnik [ 21 maja 2013, 02:45 ]
Tytuł:  Re: Neverwinter online

sula napisał(a):
Heh. Od wielu lat mmorpg-i tak wyglądają - idziesz za strzałką, proszkiem lub znaczkiem na mapie i klikasz w podświetlone przedmioty lub napierdalasz grzecznie składające się mobki. W niektórych tytułach masz pomiędzy tym cutscenki. Anty-gry.


Tu się zgodzę to + obowiązkowo zamkniete dla party dungeonki w ktorych mobki sa silniejsze a na koncu wypada najladniejszy loot i mamy 90% obecnych "MMORPG".

Autor:  Aldatha [ 25 maja 2013, 11:06 ]
Tytuł:  Re: Neverwinter online

czasem to włączę jak mam chwilę czasu i takie pykanie po godzince na tydzień sprawia sporo fun :)
nie jest wcale tak źle , można się pobawić , o ile nie jest się inside i nie patrzy na zabawę tylko podnieca cyferkami :)

Autor:  mr.Henky [ 26 maja 2013, 15:17 ]
Tytuł:  Re: Neverwinter online

Cytuj:
Nie wiem czy ten silnik gdzieś jeszcze został wykorzystany, ale jeśli w takiej postaci pójdzie live to słabo to widzę.


Ten sam silnik był uzywany przy Champions Online.. lekko go podrasowali do Star Trek online . Teraz używany do Neverwintera . Od 4 lat nie potrafią zoptymalizować tego silnika - więc wątpliwe żeby kiedykolwiek to się zmieniło.

Swoją drogą ciekawa historia jest o graczu który wydał ponad 2890$ , i został zbanowany.
PWE nie chce mu odpisać ani wyjaśnić sprawy zbanowania.

http://www.reddit.com/r/Neverwinter/com ... _be_exact/

Autor:  wodny [ 26 maja 2013, 21:31 ]
Tytuł:  Re: Neverwinter online

mr.Henky napisał(a):
Swoją drogą ciekawa historia jest o graczu który wydał ponad 2890$ , i został zbanowany.
PWE nie chce mu odpisać ani wyjaśnić sprawy zbanowania.

http://www.reddit.com/r/Neverwinter/com ... _be_exact/

3 tysie im dał i go zbanowali - niezłe barany.

Autor:  Tankoviec [ 27 maja 2013, 01:21 ]
Tytuł:  Re: Neverwinter online

Może dostał bana za tym bugiem na ah z astral diamonds. Teraz pierdoli farmazony jaki poszkodowany...

Autor:  Piszpan [ 27 maja 2013, 08:55 ]
Tytuł:  Re: Neverwinter online

Tankoviec napisał(a):
Może dostał bana za tym bugiem na ah z astral diamonds. Teraz pierdoli farmazony jaki poszkodowany...


toz wydal 3 kafle zeby kupowac za pkt ad po kij mial bugowac?:) jakby chcial bugowac to by nie wydawal 3k amerikan dolars.

Autor:  Tankoviec [ 27 maja 2013, 10:29 ]
Tytuł:  Re: Neverwinter online

A chuj go wie. Kto tam wie co siedzi we łbie kolesiowi, który sra kasą i płaci 3k dolców za gre.

Autor:  Turbot [ 28 maja 2013, 09:50 ]
Tytuł:  Re: Neverwinter online

Może zapłacił kradzioną kartą, albo kartą swoich rodziców i bank cofnął tranzakcje

Autor:  goompas [ 28 maja 2013, 16:40 ]
Tytuł:  Re: Neverwinter online

760+ pln chcą za najlepszą paczkę. Ja bym nie kupił tak zbugowanego syfu nawet za 10
http://nw.pl.perfectworld.eu/founderspack

Autor:  goompas [ 28 maja 2013, 21:57 ]
Tytuł:  Re: Neverwinter online

Albo jestem taki zaspany albo nie widzę edita...nvm
z ciekawości zajrzałem trochę tu, trochę tam i okazuje się, że minęły 2 tygodnie a oni jeszcze nie naprawili exploita na obrażenia :D

Autor:  Tankoviec [ 28 maja 2013, 23:35 ]
Tytuł:  Re: Neverwinter online

I wiele innych rzeczy nie naprawili. Natomiast nowe itemki w zen market pojawiają się dosyć szybko.

Strona 9 z 11 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team