mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6263 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239 ... 314  Następna strona
Autor Wiadomość
******
Avatar użytkownika

Posty: 4672
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 27 sty 2014, 10:40 
Cytuj  
No najważniejszym powodem jest jednak to, że Chiny to największa część populacji doty

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 27 sty 2014, 10:47 
Cytuj  
A kiedy ja kiedyś pisałem, ze w moje gusta ta customizacja nie trafia, to mnie wszyscy zbluzgali ;) Ja dalej jestem jednak zwolennikiem piękna prostoty ;]

ale dzięki temu gra jest w pełni darmowa.


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 27 sty 2014, 10:51 
Cytuj  
Daliby opcję, żeby ładował tylko defaultowe skórki i po sprawie. ;) Mnie też się to nie podoba, no ale na czymś muszą zarabiać.


_________________
Χ Ξ Σ

******
Avatar użytkownika

Posty: 4672
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 27 sty 2014, 10:56 
Cytuj  
Mnie customizacja w ogólne nie przeszkadza, a takie eventy są całkiem spoko, choć jeśli trzeba będzie grindować jak we wraith night żeby coś zdobyć to podziękuję.

Jak ktoś naprawdę nie daje rady to też jest odpowiedź.

http://dota2nohats.neocities.org/

tylko trzeba sobie poszukać

Wczoraj zacząłem się bawić configami i całkiem fajne rzeczy można sobie ustawić,
tu przykład jednego execa na którym się wzorowałem:
Cytuj:
//////////////////////////
/// BASIC SETTINGS ///
//////////////////////////

// Deny allied units using right-click
dota_force_right_click_attack "1"

// Range indicator of active skill when you hover over the ground / opponent
dota_disable_range_finder "0"

// Change minimap colours.
dota_unit_use_player_color "1";
dota_friendly_color_b "0.8"; dota_friendly_color_g "0.7"; dota_friendly_color_r "0.3";
dota_enemy_color_b "0.4"; dota_enemy_color_g "0.4"; dota_enemy_color_r "0.8";

// Make results appear immediately after game ends
dota_sf_game_end_delay 0

// Enables information updon death (Default: 0)
dota_killcam_show 1

// Threshold delay to accept minimap clicks (default 0.2)
dota_minimap_misclick_time "0.2"


//////////////////////////
/// HEALTH BAR ///
//////////////////////////

// Health Bar, makes hp changes instantaneous if set to 0 without quotations
dota_health_hurt_decay_time_max "0" // Default is 0.8
dota_health_hurt_decay_time_min "0" // Default is 0.3
dota_health_hurt_delay "0" // Default is 0.1
dota_pain_decay "0" // Default is 0.8
dota_pain_factor "0" // Default is 3
dota_pain_multiplier "0" // Default is 0.8

// Health segmenting in the lifebar (default 250)
dota_health_per_vertical_marker "250"

// Opacity major healthbar divider (default 255, 0=invisible 255=opaque)
dota_health_marker_major_alpha "255"

// Opacity minor healthbar divider (default 128, 0=invisible 255=opaque)
dota_health_marker_minor_alpha "128"

// Health number above the lifebar on (default 1)
dota_hud_healthbar_number "1"


//////////////////////////
/// CAMERA ///
//////////////////////////


// Top Rune, Camera Bind
bind "z" "dota_camera_setpos -2273.898682 1232.745483 982.072876"
// Bot Rune, Camera Bind
bind "x" "dota_camera_setpos 3035.773438 -2972.680176 966.072937"


//////////////////////////
/// QUICK MESSAGES ///
//////////////////////////

bind "c" "chatwheel_say 57"


Ostatnio edytowano 27 sty 2014, 11:03 przez Arturnik, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 27 sty 2014, 11:02 
Cytuj  
O zajebiscie. A na pewno to jest legal?


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 27 sty 2014, 11:12 
Cytuj  
Legal, zbyt pomagające usuwają. Większośc to customizacja, nie jakies cheaty wielkie (poza wyświetlaczem range skilli imho).

No i ustawianie kamery na runke to podstawa, prosi uzywaja, bo sprawdzasz runke w 0,1sec i wracasz do hero dwoma kliknieciami.


Ja z modyfikacji zmienilem sobie teksty postaci na koreańskie (są dobrze nagrane, nie wiem co gadaja, a oryginalne mnie zmeczyly troche - szczególnie jeśli gra się tymi samymi hero ciągle). Fajne, ale juz mi sie przejada powoli.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

******
Avatar użytkownika

Posty: 4646
Dołączył(a): 31.01.2006
Offline
PostNapisane: 27 sty 2014, 18:08 
Cytuj  
Do run wole cos takiego:
Kod:
bind "z" "+show_runetop"
bind "c" "+show_runebottom"

alias "+show_runetop" "dota_camera_setpos -2296.339355 1085.593506 0.000000"
alias "-show_runetop" "+dota_camera_follow;+dota_camera_follow;-dota_camera_follow"
alias "+show_runebottom" "dota_camera_setpos 2874.552734 -3017.180664 0.000000"
alias "-show_runebottom" "+dota_camera_follow;+dota_camera_follow;-dota_camera_follow"

Poki trzymasz z lub c pokazuje ci odpowiedni spot z runa, puszczasz automatycznie wraca tam gdzie byla.


_________________
Once upon a time games was fun and too quickly became about winning, being the best or leveling up to get sick loot. Screw that... it is the time to have fun. - Day9

****
Avatar użytkownika

Posty: 1753
Dołączył(a): 13.04.2006
Offline
PostNapisane: 27 sty 2014, 21:36 
Cytuj  
http://www.dota2.com/newbloom/day2/?l=polish

Terror :D

***
Avatar użytkownika

Posty: 879
Dołączył(a): 2.09.2005
Offline
PostNapisane: 27 sty 2014, 22:48 
Cytuj  
Ciekawe zmiany, ale chyba najbardziej nie mogę się doczekać aż na pubach zacznę widywać combo magnus + lion. :D
Lion
Aghanim's Scepter now causes Finger of Death to hit units within a 200 AoE of the primary target

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 27 sty 2014, 23:43 
Cytuj  
Bardzo ladne zmiany. Ci ktorzy powinni dostali po dupie. Chociaz mialem nadzieje ze troche exorta invokera zmienia i wiecej ludzi pogra quas vex, albo jakies vex exort?

No i pubstar carry znow dostali buffa (AM, Void, morph, sniper etc.).

Aha, blink dagger no mana cost? OP!


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

*****

Posty: 2780
Dołączył(a): 16.08.2004
Offline
PostNapisane: 28 sty 2014, 00:14 
Cytuj  
kiedy to wchodzi? czy już jest?


_________________
Zaobserwowano niejednokrotnie, iż samice szympansów prowokują seksualnie samca tylko po to, by mu ukraść mięso.

******
Avatar użytkownika

Posty: 4672
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 28 sty 2014, 02:31 
Cytuj  
Mnie sie to podoba

You now lose one gold per second if you haven't picked a hero after the selection timer runs out in All Pick

W koncu na rankedach bedzie troche bolało za to ze nie pickuja, choc teraz pewnie po prostu beda pauzować

Fajny upgrade tinkera

*****

Posty: 2780
Dołączył(a): 16.08.2004
Offline
PostNapisane: 28 sty 2014, 02:50 
Cytuj  
    1. Ogre moze spamowac fireballa od poczatku gry.
    2. Blink bez many, w sumie dobrze, bo zadnego dodatkowego aspektu taktycznego to nie wnosilo, tylko inity czasem ktos pierdolil.
    3. Branch 50 gold - this is not dota anymore.
    4. random skillsy!
PS. pierwszy raz uzylem taga List


_________________
Zaobserwowano niejednokrotnie, iż samice szympansów prowokują seksualnie samca tylko po to, by mu ukraść mięso.

******
Avatar użytkownika

Posty: 4672
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 28 sty 2014, 03:44 
Cytuj  
Co do aspektu taktycznego blink daggera, to mozna spirit bearowi lone druida podrzucić. Pytanie tylko na ile ma to sens przy dosc sporym koszcie i zajetym slocie.

aha no i ogre magi moze spamowac do woli, ale tylko ze scepterem, bez sceptera nie ma tej umiejetnosci

@Rav

Zdecydowanie lepszy jest ten twój bind na runy, dzieki. Niestety nadal nie moge sie przestawić i ciagle zapominam o tych bindach i sam manualnie sprawdzam :/

******
Avatar użytkownika

Posty: 4646
Dołączył(a): 31.01.2006
Offline
PostNapisane: 28 sty 2014, 08:41 
Cytuj  
No wiadomo ze na poczatku nie bedziesz zawsze pamietal o nowych bindach, ale po kilkunastu meczach sie przestawisz. ;)


_________________
Once upon a time games was fun and too quickly became about winning, being the best or leveling up to get sick loot. Screw that... it is the time to have fun. - Day9

*
Avatar użytkownika

Posty: 5356
Dołączył(a): 6.10.2004
Offline
PostNapisane: 28 sty 2014, 09:13 
Cytuj  
ujebali earth spirita, mozna bedzie zaczac grac ap znowu


_________________
cypis#2942
Obrazek

****
Avatar użytkownika

Posty: 1753
Dołączył(a): 13.04.2006
Offline
PostNapisane: 28 sty 2014, 15:41 
Cytuj  
Tak wogole pytanie z innej beczki a propo steama. Jest mozliwosc placenia via tel albo jakis inny zwiazany z tym sposob (np tel->paypal->steam)? Czy tylko paypal wchodzi w gre

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 28 sty 2014, 15:56 
Cytuj  
koci napisał(a):
Tak wogole pytanie z innej beczki a propo steama. Jest mozliwosc placenia via tel albo jakis inny zwiazany z tym sposob (np tel->paypal->steam)? Czy tylko paypal wchodzi w gre


Nie wiem, ale na kanale "Polska" widziałem, ze dzieciaki oferują przedmioty za doładowanie telefonu ;]


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

****
Avatar użytkownika

Posty: 1753
Dołączył(a): 13.04.2006
Offline
PostNapisane: 28 sty 2014, 17:27 
Cytuj  
lol

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 28 sty 2014, 18:14 
Cytuj  
tomugeen napisał(a):
koci napisał(a):
Tak wogole pytanie z innej beczki a propo steama. Jest mozliwosc placenia via tel albo jakis inny zwiazany z tym sposob (np tel->paypal->steam)? Czy tylko paypal wchodzi w gre


Nie wiem, ale na kanale "Polska" widziałem, ze dzieciaki oferują przedmioty za doładowanie telefonu ;]


Widzę, ze Tomupeen zna się na tematach doładowań za takie tam różne.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6263 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239 ... 314  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.