MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

DOTA 2
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=37597
Strona 2 z 314

Autor:  Dana [ 16 paź 2010, 03:35 ]
Tytuł: 

Guinsoo i Pendragon.

Autor:  Katoneo [ 16 paź 2010, 14:02 ]
Tytuł: 

Stobek napisał(a):
No tak i jeszcze jedno koles ktory stworzyl dote allstars, czyli najpopularniejsza wersje robi wlasnie lola, frog tylko przejal paleczke. taki szczegolik.

Grałeś w 6.01 lub wcześniejsze wersje od Guinsa? To co jest teraz to zupełnie inna gra. Prawda, stworzył fundament dla wersji Icefroga, ale to właśnie "Żaba" sprawił, że ta mapa stała się taka popularna, przez pracę, którą włożył w jej zrobienie.
Nie ma co nawet porównywać wersji Guinsa i Icefroga.

Autor:  Keii [ 20 lip 2011, 00:37 ]
Tytuł: 

TF2/Dota 2 voice actor: Valve wrapping up Dota 2 now for fall release.

Autor:  WithnesS [ 20 lip 2011, 02:35 ]
Tytuł: 

Najssssssss.

Autor:  Dana [ 20 lip 2011, 11:47 ]
Tytuł: 

Im not a crazed gunman dad, Im an assassin ! Well the difference being, one has a job and the other mental sickness !

Autor:  tomugeen [ 20 lip 2011, 12:55 ]
Tytuł: 

Nom, plota goni plote. Widac ze zaczynaja narazie wsrod zainteresowanych jakis hype rozkrecac.
Im blizej do bety tym wiecej bedzie informacji dla "normalnych".

Z tegp co przeciekalo o skillach, to imho robia DOTA2 (w sensie ze 100% dota) na nowym silniku, z dodatkami jak trainer, tv etc. Czyli te rzeczy ktore pomoga ogarnac trudna gre poczatkujacym.

W sumie pomysl ten sam co HON, ale trzymaja sie blizej hero z doty, lepsze zaplecze maja, wiecej graczy... no i VALVE.

Autor:  Mendol [ 20 lip 2011, 13:03 ]
Tytuł: 

najlepiej by bylo gdyby zrobili rozne rodzaje gry.
jakies casual (bez deny i tracenia golda) i ranked - gdzie beda te wszystkie pierdoly z hon'a.

Autor:  raggnarok [ 20 lip 2011, 13:06 ]
Tytuł: 

No to ma byc tak naprawde DOTA tylko na silniku Source + opcje spolecznosciowe i dla nowych graczy, wiec deny i inna mechanika bedzie na 99% :)

Ja sie boje troche jak to bedzie wygladac graficznie-designowo. Silnik W3 jest imho swietny, przejrzysty, nie wali brzydota po oczach. Oby Valve nie przesadzilo tutaj z nadmiarem tresci. Dziwne, ze zaden screen ingame nawet nie wyciekl...

Autor:  Mendol [ 20 lip 2011, 13:06 ]
Tytuł: 

o ta?
a to dodali jakos czy ja zawsze gralem normalnie? :P
dzieki za tipa :)

Autor:  tomugeen [ 20 lip 2011, 13:08 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
o ta?
a to dodali jakos czy ja zawsze gralem normalnie? :P
dzieki za tipa :)


Grales normalnie bo Casual Mode i LoL sa dla noobow.

Autor:  Mendol [ 20 lip 2011, 13:08 ]
Tytuł: 

oj tam.
ale w lol'a przynajmniej jest z kim grac :P

Autor:  tomugeen [ 20 lip 2011, 13:18 ]
Tytuł: 

Dobra dobra, nie robmy 4go tematu o tym.

Deny itd, lane control, wszystko bedzie w DOTA2 - przynajmniej w FAQ piszą o tym:

For example, if you want to practice your lane control, you could configure the bots to be stronger at denying, last hitting, and harassing. We’ll also have some specially crafted challenge scenarios, similar to things like Pudge Wars, which I’ll elaborate on in the future.

Itd itd, czyli nie dosc ze features beda, to mozliwosc robienia tony customowych gier i trenowania konkretnych zachowan z ludzmi i botami.


EDIT:

Cytuj:
Q: Will you keep loyal to casting times like Torrent and will it still be possible to do the advanced tricks, like animation canceling, fog of war tricks we’ve learned, etc? (by Lycan)
A: Yes, those mechanics are implemented. They are a very integral part of the game and it wouldn’t feel the same without them.


Czyli mechanix zostają.

Autor:  Mendol [ 20 lip 2011, 13:39 ]
Tytuł: 

mam nadzieje, ze casual nooby tez beda w stanie pograc w dote2

Autor:  Templair [ 20 lip 2011, 13:43 ]
Tytuł: 

To Valve. W ich gry kazdy casual noob pogra ;) ...

P.S. Tak wiem CS 1.6 gwalci casuali ...

T.

Autor:  Razoth [ 20 lip 2011, 13:45 ]
Tytuł: 

Wszystko zależy od dobrego matchmakingu, niczego więcej.

Bez względu na to jakie by tam mechaniki nie istniały.

Autor:  Arturnik [ 20 lip 2011, 14:14 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
mam nadzieje, ze casual nooby tez beda w stanie pograc w dote2

oczywiscie ze tak, w hona i w dote tez moga casual noobki sobie pograc caly czas, jesli chodzi o dote to sa nawet indoor gry i turnieje dla graczy czerpia przyjemnosc z gry

Co do dota2 mam nadzieje ze to bedzie wlasnie udoskonalona dota z platforma w ktorej mozna obserwowac gry czy turnieje, reconnectowac sie, sciagac repki, etc.

Autor:  Bloodleaf [ 20 lip 2011, 14:15 ]
Tytuł: 

Arturnik napisał(a):
w hona tez moga casual noobki sobie pograc caly czas,


Lies...... :<

Autor:  tomugeen [ 20 lip 2011, 14:22 ]
Tytuł: 

Arturnik napisał(a):
Mendol napisał(a):
mam nadzieje, ze casual nooby tez beda w stanie pograc w dote2

oczywiscie ze tak, w hona i w dote tez moga casual noobki sobie pograc caly czas, jesli chodzi o dote to sa nawet indoor gry i turnieje dla graczy czerpia przyjemnosc z gry

W HON tak samo, stosuja inhouse boty do ustalania lig/gier z doty;]
Tyle ze w HON czesc tak gra, wiekszosc MM automatem, byloby fajnie gdyby playerow bylo 3x wiecej - moze znalazlbym clan dla siebie.

Cytuj:
Co do dota2 mam nadzieje ze to bedzie wlasnie udoskonalona dota z platforma w ktorej mozna obserwowac gry czy turnieje, reconnectowac sie, sciagac repki, etc.


No to sa dokladnie ch zalozenia.

Autor:  Razoth [ 20 lip 2011, 14:31 ]
Tytuł: 

roball napisał(a):

bullshit


Mógłbyś rozwinąć swoją jakże elokwentną jednakże nie do końca wyczerpującą temat wypowiedź?

Autor:  Razoth [ 20 lip 2011, 14:39 ]
Tytuł: 

Chodzi mi o to, że Valve może napchać milion różnych mechanik które wykorzystają pro, ale matchmaking sprawi, że noobek wchodząc do gry trafi na równych sobie a nie na tych wyżej.

I dlatego zarówno casuale jak i bardziej hardkorowi gracze będą mogli czerpać przyjemność z gry.

W Lolu działa to całkiem/całkiem, chociaż zdarzają się kwiatki gdy natrafiam na kolesi mających po 1000 zwycięstw.

Strona 2 z 314 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team