MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Gran Turismo 5
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=37598
Strona 1 z 36

Autor:  Oyci3C [ 12 cze 2010, 17:22 ]
Tytuł: 

GT5 Trailer

Autor:  redruM [ 12 cze 2010, 17:54 ]
Tytuł: 

Oyci3C napisał(a):


no najwyższy czas, ile (lat) można negocjować nowe licencje, ciekawi mnie jakimi ficzerami zachęcą do kupna, bo np grafa imo niespecjalnie się zmieniła od Prologue, także no...liczę na coś ekstra poza whoopass numerkami samochodów/tras/badziewia dla motogeeków

Autor:  Mark24 [ 12 cze 2010, 18:43 ]
Tytuł: 

Oyci3C napisał(a):


ciekawi mnie data premiery, jak to będzie zaraz po E3 (lipiec-sierpień) to się nie zdziwię. Hype na GT5 jest taki, że podaniem daty premiery tej gry Sony rozkłada na łopatki całe konferencje konkurencji ;)

Autor:  lamoon [ 12 cze 2010, 18:55 ]
Tytuł: 

GT5 czyli kolejne ładnie wyglądające wyścigi pozbawione realizmu prowadzenia samochodu.

Czy oni nie mogą zrobić czegoś takiego że jak będziesz miał dzwona 200km/h z drzewem to zostanie z Ciebie to co powinno zostać czyli znaczek. Byłoby trudno ale przynajmniej realistycznie.

A tak później jeden z drugim pogra, wsiądzie napalony do swojego "wiejskostuningowanego" Seicento z wlotami na masce gdzie powietrze wpada i chłodzi silnik o pojemności 1.3 i z wydechem tak przeogromniastym jakby w tym samochodzie tkwiła większa moc niż w Luku Skywalkerze i będzie myślał że jest nieśmiertelny.

Autor:  Oyci3C [ 12 cze 2010, 19:01 ]
Tytuł: 

Lamoon, GT to GT i koniec. To jedna z gier dla której kupiłem PS3.

Autor:  redruM [ 12 cze 2010, 19:01 ]
Tytuł: 

Nie mogą zrobić burnoutowej skali rozpiździelu samochodów z powodów czysto technicznych :

- w samochodach są modele kierowców, rating podskoczyłby do AO :) w Burnoucie są puste auta (i jakieś wymyślone bez licencji)

- mówili czesto w wywiadach że np takie Ferrari nie chce realistycznych kolizji, ich brand ma lśnić i błyszczeć, także ten GT5owy model stłuczek raczej będzie lipny, bo tak naciskają ich szychy

Autor:  lamoon [ 12 cze 2010, 19:08 ]
Tytuł: 

Wszystko się zgadza dlatego nie gram w takie takie :)

Autor:  egroM [ 12 cze 2010, 19:13 ]
Tytuł: 

Cytuj:
bo np grafa imo niespecjalnie się zmieniła od Prologue
- zmieniła się


Cytuj:
wyścigi pozbawione realizmu prowadzenia samochodu.
- akurat realizm prowadzenia samochodu jest bardzo duży

Cytuj:
Czy oni nie mogą zrobić czegoś takiego że jak będziesz miał dzwona...
- no właśnie nie mogą

Cytuj:
A tak później jeden z drugim pogra, wsiądzie napalony do swojego "wiejskostuningowanego" Seicento
- akurat o takie coś bardziej bym posądzał fanów Forzy :D ^^

Cytuj:
nie gram w takie takie
- takie takie...praktycznie najwierniej oddane wyścigi samochodowe na PC/Konsole ?

Autor:  Oyci3C [ 12 cze 2010, 19:17 ]
Tytuł: 

Jeśli w GT nie grasz to nie zagrasz w lepsze wyścigi z wierniej oddaną fizyką jazdy.

Autor:  Mark24 [ 12 cze 2010, 20:04 ]
Tytuł: 

no lamoon - GT to nigdy nie była arcadówka, dla mnie osobiście (no-skill totalny w tego typu grach) ten typ jest zupełnie niegrywalny. Jak chcesz liznać na jakim poziomie będzie symulacja w GT to zaopatrz się w Ferrari Challenge: Trofeo Pirelli, czy SuperCar Challenge. Z tym, że obie gry to przeciętniaki pod innym względem - a GT to klasa sama w sobie.

Autor:  Oyci3C [ 12 cze 2010, 20:13 ]
Tytuł: 

Tak, ale warto, grałem miesiąc.

Acha, GT5 Prologue nie można używac na shared acc więc jak kupujesz to tylko sobie.

Autor:  egroM [ 12 cze 2010, 20:13 ]
Tytuł: 

Zależy co nazwać demem - 70 samochodów, 5-6 tras (+ reversy), online, mini tunning, jakiś tam mini tryb kariery, tt, drift contest itp itd. Także jak na grę, którą można kupić za 40-60zł to raczej nieźle.

Autor:  RufeN [ 12 cze 2010, 20:35 ]
Tytuł: 

hmm dla takiego Gran Turismo moze bym pomyslal o ponownej inwestycji w kierownice :)

Autor:  egroM [ 12 cze 2010, 20:37 ]
Tytuł: 

Nawet na średniej jakości kółku będziesz trzaskał lepsze wyniki niż na padzie. Szczególnie w przypadku mocniejszych furek gdzie precyzja kontroli nad gazem/hamulcem jest kluczowa.

Autor:  RufeN [ 12 cze 2010, 20:40 ]
Tytuł: 

egroM napisał(a):
Nawet na średniej jakości kółku będziesz trzaskał lepsze wyniki niż na padzie. Szczególnie w przypadku mocniejszych furek gdzie precyzja kontroli nad gazem/hamulcem jest kluczowa.

chodzi o to,ze fun na pewno jest o WIELE wiekszy :)

Autor:  egroM [ 12 cze 2010, 20:42 ]
Tytuł: 

A no to nie ulega żadnej wątpliwości :D

Autor:  egroM [ 17 cze 2010, 21:18 ]
Tytuł: 

Cytuj:
big reveal
- heheh od jakiegoś czasu było wiadomo :D. Rozkmina jest inna teraz z GT5 - czy wszystkie samochody będą miały widok z wnętrza - bo wszędzie inne newsy a wywiad z KY też nie wiele dał.

Autor:  Yog-Sothoth [ 18 cze 2010, 20:17 ]
Tytuł: 

Odnośnie Gran Turismo 5, z tego co wyczytałem na PS forum wszystkie samochody będą miały widok zza kierownicy, klasa Premium to całkowicie wymodelowany środek samochodu łącznie z silnikiem + deformacje, odpadanie części i włączanie świateł długich/krótkich. Warto obejrzeć porównania z linka to będzie wiadomo o co chodzi, generalnie wygląda to nieźle ;)

http://eu.gran-turismo.com/gb/news/d13413.html

Autor:  Mark24 [ 18 cze 2010, 20:19 ]
Tytuł: 

przeglądając te screeny i patrząc na jakość modelingu i textur zastanawiam się na ilu BD wyjdzie ta gra... :o

Autor:  egroM [ 18 cze 2010, 20:26 ]
Tytuł: 

"Tylko" ponad 200 samochodów będzie miało wnętrza (potwierdzone - poklepane itp itd). Reszta samochodów - 800 sztuk - wnętrza ani podwozia mieć nie będzie. To info straszny płacz wywołało ogólnie :D Oba rodzaje modeli będą mieć zniszczeni (w STD modelach nie będą odpadać elementy), mijania i długie tylko w PRE - STD tylko światła mijania.

Strona 1 z 36 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team