MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

[CB]Dawn of Fantasy
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=38243
Strona 1 z 1

Autor:  Piaskowy [ 19 sty 2011, 10:34 ]
Tytuł:  [CB]Dawn of Fantasy

Jednym słowem MMORTS, dziś znalazłem gdzieś notkę, żeby do 25 Stycznia się zarejestrować i mieć szansę na CBT4.

Strona: http://dof.reverieworld.com/index.php

Video Trailer: http://dof.reverieworld.com/videos.php

Cytuj:
Innovative MMORTS Approach

Wage war with neighboring regions or complete countless hours of quests as you unveil the dark secrets of Mythador while managing a persistent kingdom and economy with thousands of other players. Socialize, trade, forge alliances and - best of all - battle against other players worldwclasse, defeat their armies, and burn their towns!

Multiple Games Modes

Two additional singleplayer modes - including open-ended World Conquest mode - Kingdom Wars, and content-packed single-player Skirmish mode with both Lay Siege and Castle Defense maps - guaranteed to satisfy players of various tastes and gameplay styles.

Three Distinct Races & Styles of Gameplay

Dawn of Fantasy features three distinct civilizations: Elves, Orcs and Men, presenting a unique approach to these iconic races with three distinct styles of gameplay. Each race is complete with its own lore, language, world region and terrain, dozens of distinct units and buildings, hundreds of unique technologies, and each even has a different approach to RTS economy and building style.

Fully 3D Dynamic World Map

Travel the MMORTS world using a beautifully-designed 3D World Map featuring scale replicas of all the NPC strongholds, quest areas, and the player's homeland.

Original Base Building Approach


Each player’s Stronghold features hundreds of buildings that look and behave like a City-Simulation game, but without any micro-management, giving the player more time to spend on the battlefield. In addition each race offers a different approach to building strongholds - the Elves build high up in their great trees, Men build on organized plots, and Orcs build anywhere within their homeland region.


Obrazek
Obrazek
Obrazek

Autor:  tiomor [ 19 sty 2011, 11:52 ]
Tytuł: 

A obserwuje to do jakis dwoch lat. Z tego kupa a mnie mmorts bedzie. Poczatkowe zalozenia mieli genialne ale z czasem sporo im sie zmienilo. Gierka sama w sobie pewnie bedzie calkiem niezla, ale nie bedzie to mmorts taki jak sobie to wyobrazalem.

Autor:  Pocieszny [ 2 lut 2011, 23:37 ]
Tytuł: 

ja o tej grze przeczytalem 4lata temu w cd action i do dzisaj 0 informacji w internecie , to juz wychodzi czy jak ? myslalem ze juz rzucili ten projekt , a zapowiadal sie dosc fajnie

Autor:  Piaskowy [ 3 lut 2011, 09:47 ]
Tytuł: 

Open Beta startuje 28 Lutego, w ten weekend startuje 5 faza Closed Bety, na szczęście się dostałem i przetestuje.

Do Open bety też trzeba mieć klucz, ale wystarczy się zarejestrować do daty 28 Lutego ;)

Autor:  Piaskowy [ 26 mar 2011, 20:39 ]
Tytuł: 

Dziś startuje Open Beta...klucze lada chwila będą wysyłane do zarejestrowanych z minimum jednym postem na ichnim forum. Miesiąc opóźnienia ale zawsze.

Autor:  lordyp [ 27 mar 2011, 10:43 ]
Tytuł: 

heh- prędkość ściagania masakryczna: 8-12kb/s downloadera, a teraz update chyba tak samo- z 10 godzin ściągania jak nic :(

Autor:  Piaskowy [ 27 mar 2011, 12:06 ]
Tytuł: 

Ja mam to samo, jak reszta. Po restarcie launchera może się zdarzyć że ściąganie będzie od zera plików ;) Poczekam i na noc zapuszczę.

Autor:  lordyp [ 27 mar 2011, 12:33 ]
Tytuł: 

no niestety zrobiłem restart bo wiał w miejscu przez 2 godz i ściąga od 0 :(

Autor:  iniside [ 28 mar 2011, 07:36 ]
Tytuł: 

Moje wrazenia z gry sa takie:
1) skonczyl sie download
2) odpalam i crash
3) włączam jeszczem raz weryfikacja plikow i sciaga od nowa 8k plikow..
4) włączam jeszcze raz i znowu crash
5) i znowu chce sciagac 8k plikow
GG.

Autor:  Piaskowy [ 28 mar 2011, 10:41 ]
Tytuł: 

Mam to samo, cały dzień wczorajszy ściągałem. Uruchomiłem, stworzyłem "postać" i crash. Poradzili usunąć plik version i teraz mam 13000plików a dalej chce ściągać mi 8000 :-/. Czekam na fixa ;)

Autor:  Dana [ 28 mar 2011, 15:10 ]
Tytuł: 

Mi się podobają te "chmurki" które ktoś jebnął w paintshopie na każdy screen.

Autor:  lordyp [ 30 mar 2011, 12:33 ]
Tytuł: 

gra ma potencjał , wreszcie można budować całe osady, wygląd osad/miast zmienia się także na mapie świata, można tworzyć armie i wszystko fajnie gdyby nie to , że sporo rzeczy nie działa

chłopi mają wyznaczone zadanie, zbieranie określonego surowca, ale niestety często chodzą z jednego miejsca w drugie z np 3 szt kamienia, zamiast dozbierać 10/10 i zanieść do magazynu i tak naprawdę trzeba ręcznie sprawdzać każdą grupę co robi i jak chodzi- czasami nawet z 8 szt surowca chodzi od kopalni do flagi , która nie wiadomo dlaczego jest w połowie drogi do magazynu- dochodzą do flagi , wracają się do kopalni i tak non stop- w niby pracują , ale matsów nie przybywa
zdaraz się też , że z grupy wieśniaków 1 lub 2 zawieszą się gdzieś przy skałach, drzewach , stoją i nie mogą dołączyć do pozostałej grupy
w sumie gospodarką , która jest podstawą w tej grze ma tyle bugów, że przy tej becie trzyma mnie tylko ciekawość jak będzie wyglądała osada przy kolejnych rozbudowach

do koniec weekendu mają wreszcie naprawić to ściąganie 8k plików przy każdym uruchomieniu gry, choć śmieszne jest jak piszą , że dotyczy to odosobnionych przypadków :D

potencjał ogromny , ale bugi powodują , że nie bardzo chce się grać i ot ma być wersja OB, cos nie widzę ,żeby to poprawili do startu

heh naprawdę OB czy nawet już CB AION-a i RIFT-a to majstersztyk w porównaniu do innych gier

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team