MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Rift trzyma poziom, SWTOR w Q4, Xsyon failuje?
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=38676
Strona 1 z 11

Autor:  Fenris [ 16 mar 2011, 08:26 ]
Tytuł:  Rift trzyma poziom, SWTOR w Q4, Xsyon failuje?

Przyzwyczailiśmy się już do tego że większość wypuszczanych ostatnio produkcji MMO otrzymuje ciężkie baty ze strony zainteresowanych użytkowników. Wygląda na to, że pozytywnie oceniany w pierwszych dniach Xsyon - podzieli los innych, potraktowanych w taki własnie sposób produkcji.

Po początkowym zauroczeniu, przybywa graczy, którzy negatywnie oceniają swoje doznania w tej grze. Na serwisie mmorpg.com oceniany jeszcze tydzień temu na poziomie 8.8 produkt, zalicza własnie gwałtowne pikowanie (ocena 7.6 i nadal spada). Towarzyszą temu komentarze graczy, którzy prawią, że Xsyon nie kwalifikuje sie nawet na closed betę a co dopiero na release z drogim jak na poziom samej gry abonamentem i boxem.

W przypadku Rifta sytuacja wygląda z goła inaczej. Pozycja - mimo krytyki w obszarze pvp - nadal utrzymuje się na 1 lokacie rankingu tworzonego przez graczy w kategorii wypuszczonych już gier z oceną 8.69 (wobec 7.78 zajmujących 2 miejsce Guild Wars i Atlantici). Z informacji podanych przez serwis vgchartz.com w 1 tygodniu po premierze Rift sprzedał sie na całym świecie w ilości 127,166 sztuk.

Z kolei EA, przyciskane wypowiedziami redaktorów niektórych serwisów przyznało, iż istnieje bardzo małe prawdopodobieństwo wypuszczenia SWTOR latem tego roku. Bardziej prawdopodobny termin to wrzesień+ .
W kuluarach Lazard Capital Markets Technology and Media Conference przewijał się komentarz, iż Bioware woli odczekać parę kolejnych miesięcy aniżeli wypuścić produkt, który mógłby zebrać cęgi.

Autor:  warhameron [ 16 mar 2011, 09:34 ]
Tytuł: 

Co do swotor a to może być tak jak z onanem. Testerzy stwierdzą ,że swotr to kupa i kiepskie mmo ( ten filmik walki w kosmoście to imo zrecznościówka i to dla paro latków, combat jest wolny i jakis taki...) Jesli tego nie zmienią ( zapewne są przekonani ,że zrobili zajebista grę) to padnie decyzja o wydaniu gry (bo sie nie oplacac będzie dalsza inwestycja) i zgarniecie kasy za boxy. Conan sie sprzedal w ponad 800 tys egzemplarzy jesli dobrze pamietam, a pozniej zostalo 60-70 tys aktywnych kont? Identyko bedzie ze swotorem wypuszcza faila zgarna kase (podawali ,ze musza sprzedac 500tys, zeby im sie zwocilo?) i będa mieć graczy w dupie. A sprzedadzą zapewne powyzej mln bo hype spory jest. A czy gra będzie poprawiana rozwijana to zalezec bedzie od ilosci wykupionych abo. Jak bedzie fail to po 2-3 miechach będzie podobnie jak z onanem. Pozatym było gdzies info, ze bedzie masa lokalizacji (next dowod na to ,ze wiedza ,ze gra bedzie failem) Zrobiebie dodatkowych wersji jezykowych to dla nich duzy zysk(w porównaniu do kosztów lokalizacji) bo kupia to ludzie , ktorzy nie able english( przyklad z onanam w polsce /rosji> 80% aktywnych kont w onanie ?). Imo swotr to będzie crap podany w ladnym pudelku, ktory mozliwe ,ze przykuje nasz czas na miech czy dwa. Chyba ,że w pół roku całkowicie zmienią mechanikę walki w co bardzo wątpię, ponieważ ich target to emo/wow dzieci , fani SW oraz uzaleznieni od nowych mmo (czyli my :D) Zarobić zarobią, a czy wyciągną wnioski(EA/Bioware) po failu Młotka i DA II to czas pokaże.

Autor:  Niah [ 16 mar 2011, 09:37 ]
Tytuł: 

masz bujną wyobraźnie

Autor:  ubeck [ 16 mar 2011, 10:06 ]
Tytuł: 

A ty kwiecisty styl wypowiedzi.

Autor:  Keii [ 16 mar 2011, 11:34 ]
Tytuł:  Re: Rift trzyma poziom, SWTOR w Q4, Xsyon failuje?

IcE napisał(a):
Z kolei EA, przyciskane wypowiedziami redaktorów niektórych serwisów przyznało, iż istnieje bardzo małe prawdopodobieństwo wypuszczenia SWTOR latem tego roku. Bardziej prawdopodobny termin to wrzesień+ .
W kuluarach Lazard Capital Markets Technology and Media Conference przewijał się komentarz, iż Bioware woli odczekać parę kolejnych miesięcy aniżeli wypuścić produkt, który mógłby zebrać cęgi.

Jakieś źródło?

Autor:  Huragan [ 16 mar 2011, 13:03 ]
Tytuł:  Re: Rift trzyma poziom, SWTOR w Q4, Xsyon failuje?

IcE napisał(a):
Z informacji podanych przez serwis vgchartz.com w 1 tygodniu po premierze Rift sprzedał sie na całym świecie w ilości 127,166 sztuk.


127 tysiecy ?? To ja sie kurwa pytam, gdzie te miliony ???? ROTFL... ale fail.
To juz Pokemon sie 5 razy lepiej sprzedal niz ten Rifcik, hehe

Autor:  Constantin [ 16 mar 2011, 13:12 ]
Tytuł: 

Pewnie tam, gdzie 3 miliony mieszkań od PiS.

Autor:  Kabraxis [ 16 mar 2011, 13:22 ]
Tytuł:  Re: Rift trzyma poziom, SWTOR w Q4, Xsyon failuje?

Huragan napisał(a):
IcE napisał(a):
Z informacji podanych przez serwis vgchartz.com w 1 tygodniu po premierze Rift sprzedał sie na całym świecie w ilości 127,166 sztuk.


127 tysiecy ?? To ja sie kurwa pytam, gdzie te miliony ???? ROTFL... ale fail.
To juz Pokemon sie 5 razy lepiej sprzedal niz ten Rifcik, hehe


Ale ty jestes glupi Huragan. Juz widze jak ci sie mordka przy kompie cieszy jak widzisz cos takiego i myslisz: "O kurwa!! Ale im dojebie!!" Tym czasem kolejny raz wychodzisz na kretyna.

Preorderow bylo ponad milion z tego co wiem.

Pozatym ile kopii sprzedaly twoje koreankie stateczki.... Oh Wait!

Ja pierdole jestes najglupszym userem tego forum. Srsly. Gratuluje.

Autor:  Huragan [ 16 mar 2011, 13:32 ]
Tytuł:  Re: Rift trzyma poziom, SWTOR w Q4, Xsyon failuje?

Kabraxis napisał(a):
Preorderow bylo ponad milion z tego co wiem.


akurat ty Kabracis, bez urazy, jestes mniej wiarygodny niz vgchartz :)

Autor:  Perrin [ 16 mar 2011, 13:33 ]
Tytuł: 

Na tydzien przed premiera sam tylko Amazon sprzedal ponad 300k preorderow.

Autor:  Huragan [ 16 mar 2011, 13:35 ]
Tytuł: 

Perrin napisał(a):
Na tydzien przed premiera sam tylko Amazon sprzedal ponad 300k preorderow.


Preordera nie zalicza sie do sprzedazy, bo mozesz go jeszcze cancelnac :)
Faktyczna sprzedaz to 127 tysiecy kopi... fail.

Autor:  Mendol [ 16 mar 2011, 13:41 ]
Tytuł: 

no nie sadze zeby tylko tyle sprzedali.
z osob, ktore graja w gildii wiekszosc miala preordery i z tego co kojarze to moze jedna osoba na 20 go cancelnela.
takze dopoki sam trion nie poda ile kopii sprzedali lacznie z preorderami to nie ma sie co rzucac huragan.
a jesli te 127k odnosi sie do sprzedazy po premierze 4 marca to jest calkiem niezle biorac pod uwage, ze wiekszosc, ktora chciala grac w rifta miala preorder. a jesli cie tak boli, ze wiekszosc osob ma fun w rifcie, a ty sam zapierdzielasz lodeczka, to coz, twoj wybor :)

Autor:  Fenris [ 16 mar 2011, 13:42 ]
Tytuł: 

Jeszcze co do Rifta

Rozbicie sprzedaży w I tygodniu:
w Ameryce sprzedano - 106,760 sztuk
w EMEAA (Europe-Mid East-Africa-Asia) - 20,406

Autor:  Mendol [ 16 mar 2011, 13:43 ]
Tytuł: 

ale w 1 tygodniu po premierze?

Autor:  Fenris [ 16 mar 2011, 13:48 ]
Tytuł: 

Tak - I tydzien po premierze.

Poniżej przedruk z vgchartz

RIFT Sales (PC) Sales History (Launches Aligned)

Summary of weekly unit sales from launch broken down by region (for first 10 weeks of sale)

Week I
Americas Japan EMEAA Worldwide Running Total
106,760 N/A 20,406 127,166 127,166

Tu macie wykres:
http://gamrreview.vgchartz.com/sales/49494/rift/

Autor:  Mendol [ 16 mar 2011, 13:51 ]
Tytuł: 

czyli ile preorderow sie faktycznie sprzedalo nie wiadomo na ta chwile.

Autor:  Kabraxis [ 16 mar 2011, 13:53 ]
Tytuł: 

A VGChartz bierze pod uwage dystrybucje elektroniczna czy tylko pudelka?

Autor:  Fenris [ 16 mar 2011, 14:03 ]
Tytuł: 

Zazwyczaj preordery gier wliczano w I tydzien lub miesiąc od premiery (zależnie od szybkości spływu informacji od sprzedawców). Faktyczna sprzedaż następuje dopiero po niej. TRON póki co nie podał oficjalnie cyfr na swojej www tłumacząc to dużą ilością małych retailerów.

Autor:  Huragan [ 16 mar 2011, 14:35 ]
Tytuł: 

IcE napisał(a):
Jeszcze co do Rifta

Rozbicie sprzedaży w I tygodniu:
w Ameryce sprzedano - 106,760 sztuk
w EMEAA (Europe-Mid East-Africa-Asia) - 20,406


kurcze, sporo tych retardow w Europie :( Swiat sie konczy.. ehhhhhhhh

Autor:  Teo [ 17 mar 2011, 16:59 ]
Tytuł: 

fail to sugerowanie się rankingami wyklikanymi na portalach gier, drugi fail to sugerowanie się tygodniową sprzedażą gry, a nie faktyczna ilością opłacanych subskrypcji co jest istotne w przypadku gier mmo.
Amazon podawał że sprzedał 250k preorderów, a gdzie d2d, steam i wszelkie inne sklepy plus pudełeczka.

Rift trzyma poziom od strony jakości, ilości contentu, dbania o graczy, tu nie ma się co martwić, w przypadku Xsyon to gra niszowa, aktualnie zalogowany serwer w godzinach szczytu i to faktycznie jest fail.

Strona 1 z 11 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team