MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Wildstar
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=39431
Strona 3 z 5

Autor:  Lorath [ 10 sie 2013, 10:06 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

Zapowiada sie fajnie. Nie biegnie slepo w kierunku casuali. Nie wywala trinity 'bo taka teraz moda'. Walka oparta o skillshoty. Ogolnie gra z jajem i charakterem.

Autor:  Highlander [ 10 sie 2013, 12:29 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

Gdzie te jaja i charakter, przeciez to dymiaca kupa jakas.

predzej bede nolifem na priw vanilla wow servie niz w to zagram ;<

"100 godzin dobrej zabawy w mmo" niesamowite oczekiwania.

Autor:  Lorath [ 10 sie 2013, 12:34 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

/shrug

Opinions are like assholes, everyone has one.

Ale radze poczytac o grze a nie tylko sugerowac sie grafa. W epoce casuali podejscie 'wolimy zeby gra byla za trudna niz za latwa' to rzadkosc wsrod developerow.

Autor:  TobiAlex [ 10 sie 2013, 12:59 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

Jak będzie za trudna to będzie mało graczy (vide TSW). Proste.

Autor:  Lorath [ 10 sie 2013, 13:27 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

I dobrze. Moze nadszedl czas zeby developerzy MMO celowali w jakas konkretna target audience a nie probowali zrobic gre dla wszystkich (co w praktyce oznacza jakies mdle g...) marzac o sukcesie ala WoW. A co do TSW to podejrzewam ze polowa ludzi ktorzy zrezygnowali, odpadla juz na etapie dretwej walki i animacji.

Autor:  gosugamer1 [ 10 sie 2013, 14:43 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

Tylko, że jest taka sprawa, że Wildstar z założenia właśnie ma być miałkim F2P mdłym gównem dla każdego.

Autor:  sula [ 10 sie 2013, 14:52 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

Lore / artstyle jest wyraźnie targetowany na dzieci i młodych nastolatków. Dodatkowo patrząc po filmikach z gameplay i tego co mówią, to wygląda na standardowy łatwy open world dla wszystkich z bardzo wyraźnym i dosłownym telergraphing i parę trudnych end-game instancji i rajdów dla hardore rajderów. Czyli szybki wyścig do max level, stanie w miastach i kolejkowanie się do 'trudnych instancji i rajdów'. /ziew

Autor:  gosugamer1 [ 10 sie 2013, 15:11 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

Cytuj:
Lore / artstyle jest wyraźnie targetowany na dzieci i młodych nastolatków. Dodatkowo patrząc po filmikach z gameplay i tego co mówią, to wygląda na standardowy łatwy open world dla wszystkich z bardzo wyraźnym i dosłownym telergraphing i parę trudnych end-game instancji i rajdów dla hardore rajderów. Czyli szybki wyścig do max level, stanie w miastach i kolejkowanie się do 'trudnych instancji i rajdów'. /ziew



+ mało znaczące "elementy sandboxowe", bo to teraz dobre hasło marketingowe i dodatkowo poszerza i tak już szeroki potencjalny target.

Autor:  TobiAlex [ 10 sie 2013, 15:16 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

Lorath napisał(a):
I dobrze. Moze nadszedl czas zeby developerzy MMO celowali w jakas konkretna target audience a nie probowali zrobic gre dla wszystkich (co w praktyce oznacza jakies mdle g...) marzac o sukcesie ala WoW. A co do TSW to podejrzewam ze polowa ludzi ktorzy zrezygnowali, odpadla juz na etapie dretwej walki i animacji.


Skoro ludzie grają nadal w Ultime, EverQuesty, DAoC i inne stare tytuły to na pewno "drętwa" (kwestia gustu) walka i animacja im by nie przeszkadzała.

Autor:  Zavisza [ 10 sie 2013, 15:38 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

No nie wiem czy telergraphing będzie taki łatwy do opanowania, że dzieci bedą grać w WildStara:
http://www.youtube.com/watch?v=ovWB71RTVXc

A tutaj macie o dostępnych ścieżka. Każdy może sobie wybrać sposób w jaki będzie levelować.

Autor:  sula [ 10 sie 2013, 15:49 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

Młodzi ludzie szczególnie po 10 roku życia mają lepszy refleks i / lub w razie potrzeby poprawiają go dużo szybciej niż starzy 'veci'.

Autor:  Lorath [ 10 sie 2013, 16:06 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

sula napisał(a):
Czyli szybki wyścig do max level, stanie w miastach i kolejkowanie się do 'trudnych instancji i rajdów'. /ziew


E tam. Nie chce mi sie przepisywac tego co developerzy opisywali juz w blogach/wywiadach, jak ktos chce to niech sobie poczyta/pooglada. Podam jeden przyklad tego co mozna w Wildstarze robic - war plots.

Mozesz z gildia skonstruowac gigantyczna latajaca fortece (zniszczalna) i ruszyc nia na inna fortece - takie guild vs guild pvp (40vs40). Oczywiscie takie pole bitwy kosztuje - mozna tam wybudowac rozne rzeczy lub umiescic bajery zdobyte w swiece gry. Mozesz np. postawic raid bossa ktorego pochwyciles na tych 'trudnych instancjach i rajdach' czy wybudowac fabryke mechow jesli gildia ma kilku dobrych settlerow. Jesli wrogowie ci to rozwala... no to tego juz nie masz :P

Czy bedzie to gra na cale lata? Nie wiem. Szczerze watpie. GW2 znudzilem sie po 2 miesiacach ale mysle ze WS spokojnie wystarczy mi na tyle a moze dluzej zakladajac dobry, trudny gated content.

Autor:  Highlander [ 10 sie 2013, 16:27 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

wildstar, gra dla specyficznego targetu :lol: Nadszedl czas? pff, zadne duze studio tego nie zrobi.

o specyficznym targecie to mozna mowic przy dfo, eve, wurm... ale nie tutaj.

Autor:  Lorath [ 10 sie 2013, 16:32 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

Highlander napisał(a):
wildstar, gra dla specyficznego targetu :lol: Nadszedl czas? pff, zadne duze studio tego nie zrobi.

o specyficznym targecie to mozna mowic przy dfo, eve, wurm... ale nie tutaj.


No nie wiem czy 40 osobowe pve rajdy nie sa dla specyficznego targetu :P

Autor:  Zavisza [ 13 sie 2013, 18:18 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

Tutaj macie zbiór podstawowych informacji o WildStar:
http://wildstar.mmoinfo.pl/12-ogolna-dy ... r-faq.html

Autor:  tomugeen [ 14 sie 2013, 07:22 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

Tak, zorientowaliśmy sie juz, ze masz stronke o tej gre...

Autor:  ShadorVD [ 14 sie 2013, 08:24 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

tomugeen napisał(a):
Tak, zorientowaliśmy sie juz, ze masz stronke o tej gre...


I masz ból dupy z tego powodu, ze reklamuje swoją stronkę w temacie tej gry? Bo nie kumam.

Odpowiedni temat, odpowiedni link - jeśli zawartość będzie ok. to trzymaj zwieracze na wodzy.

Autor:  Zavisza [ 17 sie 2013, 20:23 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

tomugeen napisał(a):
Tak, zorientowaliśmy sie juz, ze masz stronke o tej gre...


Fajnie, że się zorientowałeś, to teraz zapraszam do poczytania o Arenkach, albo wywiad na temat PvP

Autor:  Mendol [ 18 sie 2013, 07:44 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

a kogo interesuja arenki?

Autor:  Huragan [ 18 sie 2013, 08:22 ]
Tytuł:  Re: Odp: Wildstar

Ix Kohorta - gildia graczy opoznionych w rozwoju

Strona 3 z 5 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team