MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Dark Souls
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=39681
Strona 224 z 224

Autor:  Daedrael [ 30 mar 2017, 16:37 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

Ja mam hype jak zwykle, ale dopiero w weekend usiądę, combo koniec kwartału w firmie + dziecko nie zostawia nawet pół godzinki na granie. :<

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 30 mar 2017, 19:39 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

Dodatek jest świetny, chociaż krótki. Lokacje, design mobków, bosowie, nowe bronie, wszystko bardzo dobrze wykonane. Ożyło pvp, po raz ostatni. Zakończenie fabuły w stylu całej serii, bez wątpienia jednej z najlepszych w historii gier.

Autor:  Kaban [ 30 mar 2017, 20:01 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

Obrazek

:lol:

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 30 mar 2017, 21:32 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

:)

A w kontekście gry jeszcze, w końcu możemy być bosem. ;)

Autor:  Mark24 [ 30 mar 2017, 22:08 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

uklon w strone prekursora? Old Monk w Demon Soul byl czesto kontrolowany przez innego gracza.

Autor:  zaboleq [ 27 kwi 2017, 19:59 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

Niestety po ostatniej reinstalce windy zginął mi save... Co za zjebana gra że nadal trzyma sejvy w appdata :/.
Muszę zacząć od nowa i zastanawiam się jaki jest obecnie easy & OP build do PvE. Poprzednio grałem Black Swordem i było spoko ale może jest coś bardziej easy? Mniej czasu mam a musze praktycznie całą grę od nowa przechodzić :F.

Autor:  Arturnik [ 28 kwi 2017, 03:36 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

Wszystko zalezy od tego czym lubisz grac tak naprawde :)

przez ostatnie kilka miesiecy zrobilem sobie maraton i przeszedlem wszystkie gry z serii:
Bloodborne -> Dark Souls 2 -> Dark Souls 3 -> Demon's Souls -> Dark Souls

i na poczatku tez szukalem easy build'u, zwlaszcza w Bloodborne i DS2, ale nauczylem sie po prostu sprawdzac po kolei bronie i grac tym czym mi bylo najwygodniej - godzinami siedzialem nad kilkoma poczatkujacymi bossami (nadal mam koszmary po Blood-Starved Beast z BB, czy Smelter Demon z DS2), a potem sie nauczylem :)

PS2: zeby nie bylo to str build + http://darksouls3.wiki.fextralife.com/I ... ight+Sword podobno daje rade przez wieksza czesc gry

Autor:  Zaratul [ 11 sty 2018, 23:44 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

https://www.rockpapershotgun.com/2018/0 ... ease-date/

Remaster pierwszego Dark Souls potwierdzony. :D
Data premiery to 25 maj 2018.Wyjdzie na PC,PS4,XBOX ONE i Switcha.
Ficzery to 60 fps i obsługa rozdzielczości 4K.

Autor:  TobiAlex [ 12 sty 2018, 00:10 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

Wątpię, aby na PC to wyglądało lepiej niż obecna wersja z modami (chyba, że takowych nie ma 8)

Autor:  zaboleq [ 13 sty 2018, 01:28 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

Dark Souls z Gedosato wyglądał okej ale podejrzewam, że dostaniemy coś więcej niż tylko zwykły remaster (czyli 60 fps + 1080p).
Np lepszymi cieniami/oświetleniem bym nie pogardził.

Autor:  Zaratul [ 13 sty 2018, 01:39 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

Xbox One (1080p, 60 fps)
PlayStation 4 (1080p, 60 fps)
Xbox One X (Upscaled 4K, 60 fps)
PlayStation 4 Pro (Upscaled 4K, 60 fps)
PC (Native 4K, all textures 2K unconverted, 60 fps)
Nintendo Switch (TV mode: 1080p, 30 fps; Handheld mode: 720p 30 fps)

Tekstury na PC w rozdzielczości 2K,nieźle.Do tego chodzą plotki że "There aren’t that many technical details available yet, either, but the report mentioned upgraded textures, and “rebuilt lighting and SFX”.

Zapowiada się dosyć porządny remaster. :)

Autor:  zaboleq [ 13 sty 2018, 12:24 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

Aż szkoda, że do maja trzeba czekać...

Autor:  Razoth [ 14 sty 2018, 20:44 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

Zaratul napisał(a):

Tekstury na PC w rozdzielczości 2K,nieźle.Do tego chodzą plotki że "There aren’t that many technical details available yet, either, but the report mentioned upgraded textures, and “rebuilt lighting and SFX”.

Zapowiada się dosyć porządny remaster. :)


Gra nie będzie się niczym różniła od oryginału poza podbitą rozdziałką i fps.

Nie mam żadnego źródła na potwierdzenie, ale znam Namco. Polecam się nie łudzić za mocno.


Jeżeli się mylę to możecie mnie zjechać, ale nie sądzę.

Autor:  EloNis [ 14 sty 2018, 22:39 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

Razoth napisał(a):
Zaratul napisał(a):

Tekstury na PC w rozdzielczości 2K,nieźle.Do tego chodzą plotki że "There aren’t that many technical details available yet, either, but the report mentioned upgraded textures, and “rebuilt lighting and SFX”.

Zapowiada się dosyć porządny remaster. :)


Gra nie będzie się niczym różniła od oryginału poza podbitą rozdziałką i fps.

Nie mam żadnego źródła na potwierdzenie, ale znam Namco. Polecam się nie łudzić za mocno.


Jeżeli się mylę to możecie mnie zjechać, ale nie sądzę.


Jak robili Scholar of the First Sin do DS2 to był spory upgrade graficzny więc można mieć spore nadzieję, że w przypadku DS1 remaster stanie się to samo. Ale bądźmy szczerzy, nie to się liczy. Multiplayer na dedykowanych serwerach, normalnie działające password matchmakingi czy jak to się tam zwie, to się liczy. Od siebie mam tylko nadzieję, że poprawią trochę UI i dodadzą parę quality of life zmian, jak możliwość konsumowania więcej niż 1 soul na raz czy rolle takie jak w DS3 a nie oktagonalne.

Autor:  zaboleq [ 14 sty 2018, 23:14 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

Poczekamy do maja i się okaże. Podejrzewam, że zrobią coś więcej niż lepsze tekstury na PC.
Akurat namówię ziomka żebyśmy razem pograli :D.

Autor:  TobiAlex [ 15 sty 2018, 23:36 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

A o tym słyszeli:

http://www.gram.pl/news/2018/01/15/rema ... qloc.shtml

Autor:  zaboleq [ 16 sty 2018, 12:54 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

Dlatego to jest dla mnie nadzieją bo póki co wszystkie ich porty działały bardzo ok. Dragon's Dogma: Dark Arisen działało zajebiście na PC.
Naprawione multi jest zajebiste. Co prawda DS nie jest grą idealną do grania we 2 lub 3 ale na pewno jest zabawniej ;).
Jestem jedynie ciekaw czy Blight Town naprawią :D

Kumpel nigdy nie grał i jestem ciekaw ile wytrzyma jak dojdziemy do Anor Londo :D.

Autor:  Razoth [ 16 sty 2018, 13:28 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

No to temat lepszej grafiki można imo spokojnie zamknać. :)

Strona 224 z 224 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team