mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2174 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 105, 106, 107, 108, 109  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 12 lip 2014, 19:09 
Cytuj  
https://www.youtube.com/watch?v=ZqYlTuptbxE
http://tesalliance.org/forums/index.php ... ns-combat/

chyba jakis nowy Duke Patrick combat mod, chyba musze po raz kolejny zrobic podejscie ;]

http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/53745/?
to tez fajne poza fast travel disabled ;p


_________________
.

******
Avatar użytkownika

Posty: 3944
Dołączył(a): 18.07.2006
Offline
PostNapisane: 14 sie 2014, 15:11 
Cytuj  
Wersja Eastern europe na steam będzie mi robiła jakieś cyrki z modami?

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 3 gru 2014, 21:43 
Cytuj  
http://www.pcgamer.com/skyrim-mod-ender ... y-trailer/
Enderal


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 811
Dołączył(a): 29.05.2006
Offline
PostNapisane: 3 gru 2014, 22:32 
Cytuj  
Highlander napisał(a):
http://www.pcgamer.com/skyrim-mod-enderal-gets-atmospheric-undercity-trailer/
Enderal

Ehhh, szkoda ze jeszcze pewnie z pare lat trzeba bedzie poczekac.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 3 gru 2014, 22:53 
Cytuj  
W przyszłym roku powinien wyjść z tego co pamiętam kiedyś wspominali.


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

***

Posty: 820
Dołączył(a): 26.02.2006
Offline
PostNapisane: 13 kwi 2015, 17:30 
Cytuj  
Przeszedłem Skyrima dawno temu, jeszcze bez DLC, nadeszła chęć by przejść go jeszcze raz ;) Jest jakiś konkretny mod pack z dużą ilością modyfikacji bądź nawet lista tych które należy zainstalować, by urozmaicić głównie samą rozgrywkę, grafika jest mniej istotna, ale nie pogardzę jak będzie lepsza niż oryginalna. A może jakieś dwie paczki, oddzielnie do rozgrywki, oddzielnie do grafiki?

***

Posty: 594
Dołączył(a): 6.08.2005
Offline
PostNapisane: 13 kwi 2015, 20:05 
Cytuj  
Nie używam mod packów, ale tak z top modów ogólnie:

Falskaar - najlepszy, największy, najpopularniejszy mod typu nowe zony/questy: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/37994/?

T3nd0's Perkus Maximus - overhaul combatu, perków, broni i ogólnie mechaniki: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/59849/?

Reszta to już kwestia gustu, np. najlepsza moim zdaniem kontrola followersów (z nowymi elementami UI, przepisane AI, nowe komendy itp): http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/12933/?

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 13 kwi 2015, 20:38 
Cytuj  
T3nd0's Perkus Maximus - w koncu sie ktos fixnal combat w Skyrim? co to dokladnie robi?


_________________
.

***

Posty: 594
Dołączył(a): 6.08.2005
Offline
PostNapisane: 14 kwi 2015, 16:59 
Cytuj  
Highlander napisał(a):
T3nd0's Perkus Maximus - w koncu sie ktos fixnal combat w Skyrim? co to dokladnie robi?

Jest tego zbyt dużo żeby opisywać, polecam przeczytanie overview tutaj: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/59849/?, ale generalnie chodzi o zmiany w mechanice combatu i balansie, a nie np. overhaul sterowania.

Przykład:
Cytuj:
Light Weaponry (was One-Handed)

Use Longswords, Shortswords, Katanas, Tantos, Hatchets, Hammers, Mauls and more to bash heads in and slice enemies up.
Turn the tide of battle by utilizing well-timed attacks, and gain advantages from good positioning.
Enter a battle frenzy by landing multiple hits in quick succession, or strike anyone without protective headgear down.

Heavy Weaponry (was Two-Handed)

Use power attacks to shatter shields and execute weakened enemies right away.
Pierce all forms of defense and attack your foe's maximum health directly.
Slow time during forward power attacks to snipe with full precision, and scar enemies for everyone to exploit their weakness.

Ranged Weaponry (was Marksman)

Invest in Shortbows to stay agile, reward flanking and short-range attacks.
Specialize in Longbows to make every hit count - the most difficult shots are the deadliest.
Master crossbows to enhance them with additional functionality at the forge. Make them silent, allow them to pierce past shields, or optimize them for minimum weight and raw damage.


To samo zrobione jest z każdym drzewkiem. Alteration daje m.in. Shadowstep i teleporty. Illusion cały nowy system Phantomów, coś ala Mesmer z GW2. Generalnie setki zmian na plus.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 29 cze 2015, 17:25 
Cytuj  
http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/67038/?
Tamriel Online - Skyrim LAN Multiplayer

coop


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 29 cze 2015, 17:34 
Cytuj  
W koncu :)

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2624
Dołączył(a): 25.08.2010
Offline
PostNapisane: 30 cze 2015, 10:08 
Cytuj  
O kurwa.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5072
Dołączył(a): 22.07.2007
Offline
PostNapisane: 30 cze 2015, 10:15 
Cytuj  
Łooo kurwa.

Jak ktoś będzie szukał chętnych to się zgłaszam :D

Walę z axa jakby co.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1803
Dołączył(a): 30.05.2008
Offline
PostNapisane: 6 lip 2015, 01:00 
Cytuj  
Skyrim meets Dark Souls
https://youtu.be/krYIW6t9xzE

Lookin' good


_________________
- Do you have a flag …?
- No flag, No Country, You can't have one! Those are the rules...

*
Avatar użytkownika

Posty: 5072
Dołączył(a): 22.07.2007
Offline
PostNapisane: 12 lip 2015, 17:37 
Cytuj  
Dobra, odpalam znowu Skyrima.

Poinstalowałem trochę gówna z workshopu (muzyka, UI, ładna woda etc, nic specjalnego, no może z wyjątkiem tego moda na podświetlanie nieprzeczytanych książek :p) i się zastanawiam nad dwoma rzeczami.
1) Jakie mody są "must have"?
2) Czym grać? Ciągle tłukłałem jakąś mieszanką light armora + łuk, ale przeszedłem na tej kombinacji Morrowinda, Obliviona i Skyrima. Potrzebuje jakiejś zmiany :p

**
Avatar użytkownika

Posty: 222
Dołączył(a): 13.12.2007
Offline
PostNapisane: 12 lip 2015, 21:18 
Cytuj  
tiomor napisał(a):
2) Czym grać? Ciągle tłukłałem jakąś mieszanką light armora + łuk, ale przeszedłem na tej kombinacji Morrowinda, Obliviona i Skyrima. Potrzebuje jakiejś zmiany :p


Czyms czym bedzie sie bardzo ciezko gralo, dzieki temu na poczatku bedzie ostre kombinowanie by przetrwac a pozniej znosnie. Do tego jakies mody utrudniajace rozgrywke i walke.

Skyrim niestety jest gra gdzie latwo zrobisz overpower postac i wtedy przychodzi nuda i quit, lepiej wiec utrudnic co sie da.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 13 lip 2015, 10:58 
Cytuj  
Skyrime Redone i wszystko jasne. Must have mod.


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 13 lip 2015, 12:21 
Cytuj  
Ogólnie dobre mody to były na Skyrim Nexus, za pomocą ich menadżera + BOSS.

Mody z Steam Workshop były biedne bo dużo rzeczy się za pomocą Workshop nie da zrobić.

Z tym, że to bylo dawno lata temu nie wiem czy się nie pozmieniało w międzyczasie.

**
Avatar użytkownika

Posty: 222
Dołączył(a): 13.12.2007
Offline
PostNapisane: 13 lip 2015, 13:56 
Cytuj  
Why You Should Still Play Morrowind in 2014

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 17 sie 2015, 17:25 
Cytuj  
http://www.pcgamer.com/skyrim-enderal-v ... -gameplay/
Skyrim Enderal video shows off nearly three minutes of gameplay


_________________
.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2174 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 105, 106, 107, 108, 109  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.