mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 64 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
**

Posty: 277
Dołączył(a): 4.02.2009
Offline
PostNapisane: 9 lis 2012, 23:42 
Cytuj  
Tak swoja droga to wiadomo jak oni planuja przygotowac caly swiat? Beda uzywac jakichs generatorow czy moze wszystko chca zrobic recznie? 44.000km2 to przeciez cholernie duzo. Taka Estonia czy Dania albo kilka polskich wojewodztw. Nie ukrywam ze brzmi zajebiscie. Szczegolnie, ze w planach jest jeden serwer ale poprzeczka jest bardzo wysoko. Oby nie za wysoko bo wzieli sie za to ludzie z wizja i upodobaniami jakich od lat nie mial nikt kto ruszyl z pracami nad gra (moze poza MO) i szkoda gdyby nie wyszlo.

******

Posty: 3429
Dołączył(a): 25.10.2010
Offline
PostNapisane: 10 lis 2012, 00:48 
Cytuj  
Wszystko jest ręcznie robione. Jedynie DET może coś zmienić, w ramach większego eventu.


_________________
Obrazek

******

Posty: 3429
Dołączył(a): 25.10.2010
Offline
PostNapisane: 1 gru 2012, 18:43 
Cytuj  
http://www.embersofcaerus.com/forum/sho ... Community-)


_________________
Obrazek

**

Posty: 277
Dołączył(a): 4.02.2009
Offline
PostNapisane: 2 gru 2012, 23:29 
Cytuj  
Jesli ten projekt z takim dev teamem, wizja i fundamentami nie wypali po znalezieniu inwestora to bedzie bardzo zle.. W tym momencie najwazniejsze jest aby skonczyli prototyp i znalezli finansowanie. Poswiecilem juz dobre kilka godzin na zapoznanie sie z wizja oraz postepami i smialo stwierdzam, ze jest to najpowazniejszy projekt hardkorowego sandbox fantasy obecnej ( 'trojwymiarowej' ) generacji, ktory przy tej grupie tworcow ma spore szanse sie udac i stanowic dobra baze dla tego gatunku na przyszle lata.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 2 gru 2012, 23:32 
Cytuj  
Wszystko fajnie, jak mają 100+ osób w dev team powinno im się udać! ~

**

Posty: 277
Dołączył(a): 4.02.2009
Offline
PostNapisane: 2 gru 2012, 23:37 
Cytuj  
Teraz maja 50+ ale wiadomo ze wiekszosc robi za darmo i po godzinach. Czy bedzie wiecej po znalezieniu inwestora? Pewnie podobnie ale juz na etatach i w jednym miejscu.

inb4 nie zauwazylem ironii

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 2 gru 2012, 23:44 
Cytuj  
Takie założenia są wałkowane w MMO od 10 lat. Naprawdę. Nic nowego.

**

Posty: 277
Dołączył(a): 4.02.2009
Offline
PostNapisane: 2 gru 2012, 23:50 
Cytuj  
Wiele z tych rzeczy jeszcze kilka lat temu nie mialo prawa bytu w grze mmo od strony technicznej, bo wygladalyby komicznie. Czas leci, mozliwosci rosna, nisza ciagle jest do wypelnienia i przypuszczam ze sie powieksza. Co jakis czas ktos zapowiada cos podobnego ale do tej pory mielismy specyficznego DF, ktorego mozna ale nie trzeba lubic oraz amatorskiego Mortala, ktory jakis potencjal ma ale przy tym dev teamie i bez grubszego zainwestowania nie ma szans stac sie porzadna gra. Przyznam ze nie sledze wszystkiego dokladnie. Jestes w stanie wymienic jakies inne pozycje z ostatnich paru lat, ktore mialy podobne zalozenia (albo chociaz czesc z nich, te najwazniejsze) a byly chocby w podbnej fazie produkcji jak EoC? Wazne tez kto za nimi stal ale to inna para butow.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 3 gru 2012, 00:55 
Cytuj  
Ale to wszystko praktycznie już było 15 lat temu ;)

+/- ofc

Nie sprawdziło się, ludzie nie chcą grać w coś takiego a bynajmniej ilościowo nie zadowala to potencjalnych inwestorów.
Takie życie - dobrej open pvp gry z ww. stuffem nie uświadczysz a jeśli to takie kalectwa jak MO lub DFO gdzie z obiecanych features jest może 25%.

**

Posty: 277
Dołączył(a): 4.02.2009
Offline
PostNapisane: 3 gru 2012, 01:30 
Cytuj  
Bylo ale wiadomo, ze mowimy o dzisiejszym silniku i przyzwoitej oprawie audiowizualnej. Gdyby nie to, to pewnie tematy o DFO czy MO bylbyby martwe a wszyscy gralibysmy dalej w regularnie patchowana UO z dodatkowymi featuresami. :)

Co do inwestorow, pelna zgoda.

Jesli chodzi o ilosc graczy to rowniez wiadomo, ze zawsze bedzie to nisza. Pytanie jak waska i czy zawsze bedzie zbyt mala zeby udalo sie zainteresowac inwestora, ktory bedzie w stanie wylozyc wystarczajaca ilosc pieniedzy zeby efekt na dzien premiery byl chocby przyzwoity.
Wiadomo ze ogolna liczba wszystkich graczy ciagle rosnie, wiec jest szansa, ze ilosc potencjalnych graczy takiej gry tez.

Inna sprawa, ze w ciagu ostatnich lat nie mielismy prawdziwego, chocby niezlego produktu z tej kategorii. Ciezko ocenic jaka jest potencjalna baza graczy. Wiekszosc ludzi musi dostac gotowa gre przed nos zeby sie nia zainteresowac. Nie mowiac o tym jak wielu graczy mmo nie zdaje sobie sprawy, ze moze istniec gra majaca inny ksztalt niz to co dostaja na biezaco.

Ogolnie jestem troche wiekszym optymista w tej sprawie, glownie ze wzgledu na rozwoj technologii. Mam nadzieje ze im wiecej czasu minie, tym latwiej bedzie programowac mechanizmy do tego typu gier. Dodatkowo licze ze beda jakies zmiany na rynku. Kolejny EQ ma byc sanboxem. Nowy DF to niewiadoma ale pewniwe przyciagnie wiecej ludzi niz pierwsze wydanie. Mam nadzieje ze z czasem coraz wiecej mmo pojdzie bardziej lub mniej w ta strone.

******

Posty: 3429
Dołączył(a): 25.10.2010
Offline
PostNapisane: 22 gru 2012, 20:19 
Cytuj  
http://www.embersofcaerus.com/forum/sho ... #post44945


_________________
Obrazek

******

Posty: 3429
Dołączył(a): 25.10.2010
Offline
PostNapisane: 28 gru 2012, 21:25 
Cytuj  
Oyci3C napisał(a):
Ale to wszystko praktycznie już było 15 lat temu ;)

+/- ofc

Nie sprawdziło się, ludzie nie chcą grać w coś takiego a bynajmniej ilościowo nie zadowala to potencjalnych inwestorów.
Takie życie - dobrej open pvp gry z ww. stuffem nie uświadczysz a jeśli to takie kalectwa jak MO lub DFO gdzie z obiecanych features jest może 25%.


Themepark MMOs powoli umierają i ogólny trend jest w kierunku sandbox. Oczywiście, ta zmiana jest tylko częściowa. Gracze po prostu chcą więcej freedom w grach typu WoW i EQ. Dlatego właśnie Blizzard's Titan (rumor) kieruje sie w takim kierunku, i tak samo jest z EQ Next.

Jednocześnie, jest to nie prawdą ze bardziej "realny" sandbox nie ma powiedzenia i nikt w takie MMO nie chce grac. Wręcz przeciwnie, masy ex UO, SWG, SB, etc graczy jest znużona tym co było i ma się pojawić na rynku, i chce powrotu do oryginalnej idea.

Prawda jest taka ze większość fanów takiego sandboxu jest wyjątkowo negatywnie nastawiona na tytuły jak EoC, bo od lat tylko widzą klapy potencjalnych gier ktore ich zainteresowały ideą, i to nie ma nic wspólnego z popularnością tego genre.

Nie mam zamiaru tu fanbojowac, ale od prawie 15 lat tylko i jedynie gram w "PvP open world" i tego typu MMOs, i EoC ma masywny potencjał być tym MMO co będzie miało dobrą równoważność miedzy PvP i PvE, i jednocześnie być prawdziwym sandbox.


_________________
Obrazek

******

Posty: 3429
Dołączył(a): 25.10.2010
Offline
PostNapisane: 31 gru 2012, 18:24 
Cytuj  
http://www.embersofcaerus.com/blog/entr ... dium=email

Cytuj:
The last six months since our Kickstarter campaign have been nothing short of a rollercoaster ride. From the highs of testing out exciting new middleware options and seeing our world starting to take shape, to the lows of health and personal issues, and challenges relating to middleware integration, it has been a crazy ride. It would be a lie to say we have made as much progress as we would have liked in the last six months, but while it has truly been a trial by fire, we are still as committed as ever to bring the world the greatest open-world medieval life-simulation game it has ever seen!

This is all very fluffy information though, and I am sure you all want to know what this means in terms of the actual progress with the game’s development. I will preface this with a reminder that we are still over a year away from our Alpha goal, and much of the development at this stage is merely prototyping systems, working on architectural designs, and laying the game’s foundations.

With all that in mind however, things are progressing well, so here’s a quick update:

The World

The continent of Aaldnarech is roughly completed. Ongoing work will be carried out finishing the hand-sculpting of the terrain, adding detail as well as rivers and streams etc. The bulk of the work is being carried out on Thaal and its surrounding area, which will be the focus of our prototype. The area is shaping up really well, but there is still plenty of work to do! Here is a screenshot showing the current state of the area:

Click image for larger version. Name: thaal.jpg Views: 345 Size: 97.3 KB ID: 425
(click to enlarge)

Middleware

We are just working through our final issues with integrating SpeedTree 6, and Havok are being very helpful working with us to resolve our issues. The trees really are starting to look great though, and we are starting to look into some of the more interesting things we can do with the technology to really bring our game to life.

We have been testing out two options for weather simulation middleware: Truesky and Silverlining. Truesky has slightly better-looking clouds, but is much more expensive. Silverlining has much more detailed cloud simulations (with various cloud types), but seems limited in other areas. We are not sure at this time which we will use (if any), but both provide some exciting options for our weather simulation.

Art

The art team has been super busy, and we can honestly say our concept art team is now world-class. As you will have seen with our recent concept releases (and leaks... *looks at Lee*), the quality of the concept art they are currently churning out is amazing. All of the creatures we will be putting into the prototype are concepted, and the team is moving to work on structures and POI’s next. The modelling team is working to an equally high standard, with some really great models being created, and with some real magic being added by our animation team. We can’t wait until we get to the stage where we can show you it all come to life properly!

Click image for larger version. Name: Ethren_Concept.jpg Views: 831 Size: 100.5 KB ID: 426
(click to enlarge)

Programming

The programming team has been equally busy, working through engine updates, integrating new middleware, and prototyping critical systems. The foundations are almost complete for the client code, and the basic server. Once complete, there is a huge block of work relating to fleshing out the basic game server, and refining the game client. Right now though, you can’t imagine the excitement we felt when finally we had a couple of clients logged in and running around together on our test island (ok... sliding; we will hook up those animations soon ).

Sound

The sound team. They aren’t as in your face as the art team, nor as big a target as the programming team, but without them the game just wouldn’t feel right at all. We are blessed to have some simply astounding talent on that team. From the voice talents of Gabriel Wolf, to the composition magic of Miles Hancock, they are creating everything from beautiful music to terrifying creature sounds. Right now they are getting to grips with fmod, so we can start getting all of their fantastic work into the game.

Writing

As you will have seen in the recently-released lore pieces, the writing team is top of the game. They have been hard at work fleshing out the lore and backstory of the game, writing out descriptions for everything and anything that needs creating by the artists, editing documents and writing tasty little morsels to release to our ravenous fans. There are some really exciting things coming out of the writing team, and we can’t wait to share more with you over the coming months.


_________________
Obrazek

******

Posty: 3429
Dołączył(a): 25.10.2010
Offline
PostNapisane: 8 sty 2013, 00:57 
Cytuj  
Aktualny link do update

http://www.embersofcaerus.com/blog/entr ... ember-2012


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 5 mar 2013, 20:03 
Cytuj  
http://youtu.be/vlgn1q-irwY


_________________
.

******

Posty: 3429
Dołączył(a): 25.10.2010
Offline
PostNapisane: 8 mar 2013, 11:25 
Cytuj  
Highlander napisał(a):
http://youtu.be/vlgn1q-irwY


Nuda.


_________________
Obrazek

******

Posty: 3429
Dołączył(a): 25.10.2010
Offline
PostNapisane: 2 maja 2013, 15:25 
Cytuj  
Obrazek

http://www.embersofcaerus.com/forum/sho ... e-need-YOU


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 21 lip 2013, 16:27 
Cytuj  
przynajmniej stronke zmienili http://www.embersofcaerus.com


_________________
.

******

Posty: 3429
Dołączył(a): 25.10.2010
Offline
PostNapisane: 25 paź 2013, 00:06 
Cytuj  
Exploration Module ma być publicznie dostępny w ciągu następnych dwóch tygodni.

Cos w stylu Star Citizen demo module, wiec będzie można trochę pozwiedzać okolice.


_________________
Obrazek

******

Posty: 3429
Dołączył(a): 25.10.2010
Offline
PostNapisane: 29 paź 2013, 19:25 
Cytuj  
Exploration Module (na razie na bazie Unity) będzie publicznie dostępny za tydzień.

Obrazek


_________________
Obrazek

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 64 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.