mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1967 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97 ... 99  Następna strona
Autor Wiadomość

Posty: 4
Dołączył(a): 14.03.2015
Offline
PostNapisane: 14 mar 2015, 19:03 
Cytuj  
mhm kolejnego hasla juz nie "zgadniecie":
"Fixed: Glitch cauing havens to loose their code and reset to 0000 sometimes. "

******
Avatar użytkownika

Posty: 3944
Dołączył(a): 18.07.2006
Offline
PostNapisane: 14 mar 2015, 19:05 
Cytuj  
A na Bornhol też są takie budynki?


Posty: 4
Dołączył(a): 14.03.2015
Offline
PostNapisane: 14 mar 2015, 19:22 
Cytuj  
ta, na kazdej mapie sa.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 14 mar 2015, 21:47 
Cytuj  
Szkoda, że zabili Bornholm debile.
No ale im na playerbase nie zależy bo chcą to po prostu pchać do przodu.

******
Avatar użytkownika

Posty: 3944
Dołączył(a): 18.07.2006
Offline
PostNapisane: 14 mar 2015, 22:05 
Cytuj  
Czemu zabili Bromhole?

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 14 mar 2015, 22:07 
Cytuj  
1. Wszyscy grają hunterami ergo spawn w tym samym miejscu obok Kirby.
2. Patrz wyżej - wszyscy lecą do Kirby zlewając 90% mapy bo w Kirby debile dali 4x rangers z fat loot.
3. Powyższe owocuje DM W Kirby, leżeniem na dachach 90% czasu.

Z nudów zanim wypłynąłem zrobiłem coś takiego:

https://www.youtube.com/watch?v=vfVb3sa ... e=youtu.be

Po prostu się odechciewało.
Na fajnej, dużej mapie kompletnie nic się nie działo bo ze 100 os jednocześnie na serweze 80 siedziało właśnie tam.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5772
Dołączył(a): 23.01.2008
Offline
PostNapisane: 15 mar 2015, 00:27 
Cytuj  
Na altis jest to samo na centralu, tylko tam debile nawet nie leca na lotnisko z fat lootem, ktore jest naprawde z blisko.


_________________
Vanilla Wow: Nyxs - Rogue Undead

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 15 mar 2015, 00:55 
Cytuj  
Zgadza się ale na Altis masz na tyle otwartą mapę i przestrzeń, że da się to znieść.
Na Bornholm jest to niewykonalne.
Poza tym na Altis wybierasz miejsce spawnu.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5772
Dołączył(a): 23.01.2008
Offline
PostNapisane: 15 mar 2015, 01:05 
Cytuj  
Wywalilbym ten caly central i moze by sie zrobil wiekszy ruch na calej mapie


_________________
Vanilla Wow: Nyxs - Rogue Undead

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 15 mar 2015, 12:22 
Cytuj  
A jak Wam mówiłem, że to całe wybieranie klas/profesji na starcie jest zjebane bo kazdy bierze huntera i dzieje się to co się dzieje to napierdalaliście, że herezje plotę. Macie co macie.

Proste rozwiązanie IMO to wypierdolić Huntera, zostawić start klasowy w różnych częściach mapy najlepiej po przeciwnych stronach i sprawa IMO się rozwiąże.


_________________
Obrazek

*
Avatar użytkownika

Posty: 5072
Dołączył(a): 22.07.2007
Offline
PostNapisane: 1 kwi 2015, 23:18 
Cytuj  
Ok, ok, ok!

DayZ ma Persistance! Zupełnie inna gra lol. I chyba nowy render dostało, bo na full detalach w czerno mialem jakieś 50fpsów, ale to nie jest podobno ostateczna wersja. Czy cos, ważne, że pojawił się persistance!

Pograłem godzinkę i już mnie ruskie zdążyły związać, zgwałcić, zabrać jedzenie i zostawić w lesie :[

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 9 kwi 2015, 13:05 
Cytuj  
Pls elaborate.
Tzn że są tenty/storage i nie znikają?
Nie ma restartów serwera?

*
Avatar użytkownika

Posty: 5072
Dołączył(a): 22.07.2007
Offline
PostNapisane: 11 kwi 2015, 23:08 
Cytuj  
Yup, nie znikają.

Jest również mniej lootu, trzeba bardziej "crafcić" po żarcie. Nie ma już tak jak wcześniej, że skacze się po lokalizacjach tylko bo "tam coś leży", teraz trzepie się wszystko ;).

Nowe zombiaki są takie jak na filmiku kilka postów wyżej. W chuj trudniej przeżyć na początku, a strzał sam w sobie ściąga ich więcej. Camo wpływa na wykrywanie ciebie przez Zedów ;)

Generalnie jest mega (chodzi też dużo wydajniej), ale tabela lootu troche jeszcze daje ciała, na kolejny patch (1-2 tygodnia) ma być już gotowa.

****

Posty: 1671
Dołączył(a): 10.07.2010
Offline
PostNapisane: 12 kwi 2015, 18:08 
Cytuj  
Bardzo mi przykro, ale RUST dalej najlepszy. :D

Obrazek

Wyjebali możliwość grania z widokiem z trzeciej osoby.

Było ostatnio sporo patchy, zmieniło się budowanie/rajdowanie jest 5 tierów materiałów budowlanych. Blueprinty na C4/explosivy o wiele łatwiej znaleźć, ale sama produkcja wymaga około 5 razy więcej surowców niż w legacy - bardzo pozytywnie. Zostało to wszystko ciekawie zbalansowane, bo teraz można nawet metalową ścianę zniszczyć steel hatchetem, jednak wymaga to 55~ hatchetów i mnóstwa czasu. Obecnie najrzadszym stuffem są blueprinty na broń i amunicje, w wyniku czego często zdarzają się typowo średniowieczne potyczki z łukami i broniami typu meele.

Proceduralnie generowana mapa rozpierdala mózg, gra potrafi wygenerować na prawdę zajebiste krajobrazy, z rzeczkami, mostami, wodospadami, ścieżkami, radtownami, etc - i odziwo jest to na ogół bardzo dobrze wkomponowane w otaczające obiekty, teren. Co ważniejsze teraz teren pozwala na ciekawe pomysły dotyczące budowania baz - można schować się w górach albo całkowicie zbudować, np. w naturalnej jaskini. Performence serwerów poprawiony o 100%, nadal pozostaje problem często dziwnie biegających/zbugowanych zwierzaków, ale skoro naprawili desync na graczach to z tym też sobie poradzą.

Dodali też popierdółki dodające nieco typowego RUSTowego klimatu, gitary, an których można coś tam nawet brzdąkać, drewniane znaki, na których możemy zostawiać różne wiadomości/ostrzeżenia oraz pułapki na niedźwiedzie, barykady, granaty, etc...

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 12 kwi 2015, 22:06 
Cytuj  
O to jak z krypy wroce to trzeba obadac.

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 13 kwi 2015, 09:08 
Cytuj  
W moim przypadku spadek performance OGROMNY :( @Rust


_________________
Obrazek

******
Avatar użytkownika

Posty: 3944
Dołączył(a): 18.07.2006
Offline
PostNapisane: 13 kwi 2015, 09:14 
Cytuj  
Rzeczywiście proceduralna generacja w Rustci jest teraz na najwyższym poziomie ale ogólnie grafika ma trochę platikowow komiksowy feeling. Jak kiedyś czytało się wczesne zapowiedzi twórców na temat Rusta w stylu połączenie DayZ ze Stalkerem to naprawdę nie ma z tym konceptem nic wspólnego.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 13 kwi 2015, 09:33 
Cytuj  
a mowiliscie, ze reign of kings najlepszejsze.

tiomor - mowa o modzie czy standalone? ;p


_________________
.

****

Posty: 1671
Dołączył(a): 10.07.2010
Offline
PostNapisane: 13 kwi 2015, 09:42 
Cytuj  
No widziałem, że Shador napisał recenzje na steamie, że Reign of kings najwspanialszy survival na świecie... total time played: 6h~... :D

@Koleś: z tego co pamiętam to raczej było mówione, że Rust to mix DayZ i Minecrafta - jeżeli chodzi o gameplay to moim zdaniem bardzo trafnie zostało to określone. Jeżeli chodzi o artstyle to jest po prostu unikalny/oryginalny, ale nie powiedziałbym, że komiksowy. Kwestia gustu, ale przy wszystkim ustawieniach praktycznie na full oceniam swoje odczucia wizualne na zajebistość+. ;]

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 13 kwi 2015, 09:58 
Cytuj  
No ok, ale to reign of kings naprawdę wygląda dobrze a dopiero wystartowali:
https://www.youtube.com/watch?v=GvWhn6wYajY

a rust już trochę jest na rynku. A rust faktycznie ladnie wygląda.


_________________
.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1967 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97 ... 99  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.